دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 11 / 2 / 1394
بازدید : 312
نویسنده : ati

وزیر آموزش و پرورش گفت: پس از پیگیری های شش ماهه این وزارتخانه، روز گذشته (دوشنبه) مجوز استخدام پنج هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی به صورت کتبی اعلام شد.

به گزارش ایرنا، علی اصغر فانی روز سه شنبه در گردهمایی بزرگ فرهنگیان شهرستان رزن استان همدان افزود: طبق دستورالعمل های موجود، فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام قرار دارند و این اقدامی بود که فرهنگیان سال ها متقاضی آن بودند که در این دولت محقق شد.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: صدور مجوز استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش ,
تاریخ : شنبه 1 / 2 / 1394
بازدید : 275
نویسنده : ati

 استانداري آذربايجان غربي برای تأمين نيروي انساني شهرداريهاي ارومیه- سلماس- سردشت- تکاب- ربط- نقده- سیه چشمه و سرو در مشاغل عملیاتی آتش نشانی از محل مجوز استخدامی شماره 12672/93/225 مورخ 23/9/93 معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور و نامه شماره 52882 مورخ 29/11/93 سازمان شهرداريها ودهياريهای کشور, در نظر دارد تعداد 48 نفر از افراد واجد شرايط را از طريق برگزاري آزمون توانمندی های تخصصي, عملی و گزينش به صورت پيماني برای خدمت در شهرهای فوق الذکر استان به شرح ذيل استخدام ‌نمايد.

جهت ثبت نام به آدرس ذيل مراجعه فرماييد: 

http://azg.iran-azmoon.ir/Home.aspx

 

 براي ديدن آگهي استخدام اينجا كليك كنيد



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: آگهي استخدام پيماني شهرداريهاي استان در سال 94 ,
تاریخ : شنبه 1 / 2 / 1394
بازدید : 343
نویسنده : ati

 شرکتهای وابسته (غیر دولتی) زیر مجموعه شرکتهای مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور،در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و با استناد به مجوزهای استخدامی صادره بر اساس موافقت مجمع عمومی شرکتهای وابسته (غیر دولتی)، تعداد ۱۷۹۶ نفر را از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم و فناوری، از طریق برگزاری آزمون کتی، مصاحبه و گزینش، در صورت کسب نمره حد نصاب به ترتیب از بالاترین نمره استخدامی میکنند (کسب حداقل ۵۰% آزمون کتبی عمومی الزامی میباشد)

الف) برای مشاهده نیازهای استخدامی شرکتها،به جداول شماره ۲،۳و۴ برای دانلود دفترچه راهنما اینجا کلیک کنید   -(لینک کمکی دانلود دفترچه) مراجعه نمایید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام وزارت نیرو سال ۹۴ + شروع استخدام ,
تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 234
نویسنده : ati

 وزارت نیرو به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت های وابسته (غیر دولتی) زیر مجموعه شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور از طریق برگزاری آزمون، استخدام می نماید.

Image result for ‫وزارت نیرو‬‎

اطلاعات مربوط بزودی از طریق همین سایت در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام وزارت نیرو در سال ۹۴ بزودی ,
تاریخ : جمعه 22 / 1 / 1394
بازدید : 257
نویسنده : ati

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از برگزاری آزمون در مشاغل آتش نشانی برای شهرداریهای رشت ، خشکبیجار ، تالش ، رودسر ، بندرانزلی ، کومله ، لوندویل ، مرجقل ، لیسار خبر داد. مهندس شعبانپور افزود از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی و علمی تعداد ۶۳ نفر افراد واجد شرایط در شهرداریها استخدام پیمانی میشوند.

داوطلبان از اول اردیبهشت ۱۳۹۴ میتوانند با مراجعه به سایت استانداری گیلان به نشانی (www.gilan.ir) و بصورت اینترنتی ثبت نام نمایند. وی افزود نام نویسی در این آزمون فقط از طریق سامانه مذکور انجام می شود و متقاضیان از مراجعه حضوری به استانداری و یا شهرداریها خودداری نمایند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام آتش نشانی استان گیلان در سال ۹۴ ,
تاریخ : چهار شنبه 10 / 1 / 1394
بازدید : 288
نویسنده : ati
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 253
نویسنده : ati

 به گزارش امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان دامپزشکی کشور، این سازمان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز بر اساس قوانین و مقررات مربوط و

دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی، برای بکارگیری افراد در دستگاه های اجرایی (موضوع بخشنامه شماره

200/93/9757 مورخ 1393/07/19) از محل مجوز استخدامی شماره1مورخ 3/12/1393 تعداد 300نفر از افراد واجد شرایط را از طریق

برگزاری امتحان مشترک فراگیر در حیطه های عمومی و تخصصی، مصاحبه استخدامی و گزینش بصورت پیمانی به شرح ذیل استخدام

می نماید.

دریافت فایل آگهی استخدامی

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: آگهی استخدامی سازمان دامپزشکی کشور ,
تاریخ : چهار شنبه 24 / 12 / 1393
بازدید : 244
نویسنده : ati

 گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات بنیان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از آقایان ساکن استان تهران دعوت به همکاری کرده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این شرکت از میان فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دارای رتبه برتر علمی که دارای تخصص در زمینه‌های تحلیل‌گر و طراح، برنامه‌نویس، پشتیبان بانک اطلاعاتی اوراکل، آشنا با مفاهیم برنامه‌نویسی سطح پایگاه داده اوراکل هستند در رشته‌های کامپیوتر، مخابرات، فناوری اطلاعات و الکترونیک استخدام می‌کند.
متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را به ایمیل jobvacancy@nrdc.ir ارسال کنند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دارای رتبه برتر علمی ,
تاریخ : شنبه 28 / 11 / 1393
بازدید : 273
نویسنده : ati

 به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان‌های دولتی خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی اهواز در نظر دارد از طریق آزمون استخدامی نیرو جذب کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز در نظر دارد از طریق آزمون استخدامی برای تامین نیروی مشاغل گروه پرستاری مورد نیاز خود (رشته‌های شغلی پرستار، هوشبری، اتاق عمل و بهیار) در بیمارستان‌های زیرپوشش بر اساس دستورالعمل خرید خدمات پرستاری مصوب هیئت امناء اقدام کند.

لذا متقاضیان می‌توانند از روز یکشنبه ۱۹ بهمن‌ماه تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۸ بهمن‌ماه جاری با مراجعه به آدرس اینترنتی: http://jazb.ajums.ac.ir و مطالعه شرایط آگهی ثبت نام کنند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: به منظور تکمیل نیروی انسانی بیمارستان‌های دولتی خوزستان دانشگاه علوم پزشکی اهواز استخدام می‌کند ,
تاریخ : سه شنبه 12 / 11 / 1393
بازدید : 289
نویسنده : ati

 

دعوت به همکاری داوطلبین غیر راه آهنی

شرکت راه آهن جهت انجام امور پروژه های مورد نظر خود در تهران وسایر شهرستان ها  نیاز به همکاری تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی دارد. علاقمندان می توانند در صورت دارا بودن شرایط زیر، از تاریخ ۱۷ بهمن ماه لغایت ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۳ نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

شرایط داوطلبان :

۱-  متولدین ۱۳۵۹/۱/۱ به بعد مجاز به ثبت نام می باشند.

۲- دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در رشته های مهندسی راه آهن، مهندسی صنایع، مهندسی عمران (گرایشهای عمران، مدیریت ساخت، سازه، حمل و نقل)، مهندسی مکانیک، مهندسی برق (گرایشهای کنترل، قدرت، الکترونیک، مخابرات، کنترل و علائم) ، مهندسی فن آوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، مدیریت بازرگانی، حمل و نقل ترافیک، راه و ترابری، ریاضی کاربردی (گرایش تحقیق در عملیات).

۳- تسلط به یکی از زبان های خارجی ذیل:

o       انگلیسی

o       فرانسه

o       روسی

o       عربی

ویژگیهای عمومی : مثبت نگر ، هدفمند، پر انرژی ، متعهد ، سختکوش، مشتری مدار ، علاقمند به انجام کارهای تیمی.

نکته۱ : تصویر مدارک شامل مدرک تحصیلی، کارت نظام وظیفه (برای آقایان)، کارت ملی، شناسنامه متعاقباً از طریق سایت دریافت می گردد، بدیهی است در صورتیکه در هر یک از مراحل اجرای پروژه مشخص گردد مدارک متقاضیان با اطلاعات درج شده توسط آنان مغایرت دارد، ضمن جلوگیری از ادامه حضور داوطلب در مرحله بعدی، مسئولیت جبران خسارت بعهده متقاضی می باشد.

نکته۲ : در صورت داشتن هر گونه ابهام به بخش سوالات متداول مراجعه نمایید.

نکته۳ : نظر به محدودیت ظرفیت در پذیرش افراد برای شرکت در آزمون، فقط از تعداد محدودی از ثبت نام کنندگان برای حضور در آزمون دعوت به عمل می آید.

 

شرکت راه آهن قصد دارد قدمی موثر در جهت ارتقای قابلیت های تفکر راهبردی، کیفیت، نوآوری در خدمات، خدمات رسانی به مشتریان به صورت مشارکتی و مدیریتی بردارد. لازمه انجام این ماموریت مهم، قابلیت سازی نیروی انسانی می باشد که در این راستا، پروژه جاری تعریف گردیده است. کارکنان مشمول و متقاضی با انواع خدمت در صورت دارا بودن شرایط زیر، از تاریخ ۱۷ بهمن ماهلغایت ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۳ نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

 دعوت به همکاری کارکنان شرکت راه آهن

شرایط ورود به پروژه قابلیت سازی:

  1. دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در رشته های مهندسی راه آهن، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی فن آوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، مدیریت، اقتصاد، حمل و نقل ترافیک، راه و ترابری، ریاضی، آمار، حسابداری، حقوق، معماری.
  2. دارای ویژگیهای عمومی: مثبت نگر، هدفمند، پر انرژی، متعهد، سختکوش، مشتری مدار، علاقمند به انجام کارهای تیمی.

نکته۱ : تصویر مدرک تحصیلی متعاقباً از طریق سایت دریافت می گردد، بدیهی است در صورتیکه در هر یک از مراحل اجرای پروژه مشخص گردد مدارک متقاضیان با اطلاعات درج شده توسط آنان مغایرت دارد، ضمن جلوگیری از ادامه حضور داوطلب در مرحله بعدی، مسئولیت جبران خسارت بعهده متقاضی می باشد.

نکته۲ : در صورت داشتن هر گونه ابهام به بخش سوالات متداول مراجعه نمایید.

نکته۳ : نظر به محدودیت ظرفیت در پذیرش افراد برای شرکت در آزمون، فقط از تعداد محدودی از ثبت نام کنندگان برای حضور در آزمون دعوت به عمل می آید.

ثبت نام رایگان و در مهلت مقرر صورت می پذیرد

لینک ثبت نام



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام در پروژه قابلیت سازی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ,
تاریخ : چهار شنبه 29 / 10 / 1393
بازدید : 264
نویسنده : ati

 به استحضار آن دسته از داوطلبینی که در مرحله اول آزمون مشاغل عملیاتی ریلی قبول شده اند می رساند :

مرحله دوم این آزمون (روان سنجی) در بهمن ماه آغاز خواهد شد . طبق گروه بندی های مشخص شده روزانه برای حدود ۴۰ نفر جهت حضور در شهر تهران فراخوان زده خواهد شد .

 

 

متن اطلاعیه:

به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون مشاغل ریلی می رساند که دعوت به مراحل بعدی جذب (سنجش عملکرد و …) در دست پیگیری می باشد، لذا ما هم اکنون در حال آماده سازی مراحل بعدی آزمون می باشیم، منتظر اطلاعیه های بعدی ما که به زودی درج خواهد شد باشید.

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان می رساند ، فهرست اسامی داوطلبان دو برابر ظرفیتی که نمره حد نصاب مورد نظر در مرحله اول آزمون (کتبی) را کسب نموده اند ، در ادامه قابل رویت می باشد . بدیهی است قبولی در این مرحله به منزله قبولی نهایی نمی باشد ، فلذا نحوه شرکت در آزمون مرحله دو متعاقبا اعلام می گردد .

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان می رساند ، فهرست اسامی داوطلبان دو برابر ظرفیتی که نمره حد نصاب مورد نظر در مرحله اول آزمون (کتبی) را کسب نموده اند ، یک شنبه صبح مورخ ۲۷ / ۰۷ / ۹۳ ، در وب سایت RailAzmoon.com درج می گردد ، بدیهی است قبولی در این مرحله به منزله قبولی نهایی نمی باشد ، فلذا نحوه شرکت در آزمون مرحله دو متعاقبا اعلام می گردد .

فهرست اسامی داوطلبان دو برابر ظرفیتی که نمره حد نصاب مورد نظر در مرحله اول آزمون (کتبی) را کسب نموده اند .



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام در شرکتهای خصوصی ارایه کننده خدمات به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ,
تاریخ : دو شنبه 20 / 10 / 1393
بازدید : 269
نویسنده : ati

 دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز مركز آموزشی، درمانی روانپزشكی رازی و بیمارستان توانبخشی رفیده به استناد بند 4 بخشنامه شماره 273/100 مورخ 20/3/93 مقام محترم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نامه شماره 3400/209/د مورخ 29/06/1393 مدیرکل محترم منابع انسانی وزارت بهداشت، از افراد  واجد شرایط در رشته های شغلی پرستار و بهیار  به تعداد 46 نفر از طریق مصاحبه و گزینش بصورت شرکتی (مراکز تخصصی تامین نیروی پرستاری) به شرح ذیل استخدام می نماید. جهت ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی پرستار و بهیار جذب میکند ,
تاریخ : دو شنبه 13 / 10 / 1393
بازدید : 433
نویسنده : ati

 فراخوان جذب مسئول نظارت و ارزیابی در پردیس های تابعه سراسر کشور ویژه مستخدمین رسمی دولت

به استناد مصوبه هیات محترم امناء دانشگاه فرهنگیان و مجوز شماره ۵۰۰۰۰/۸۷۵۹/۲۰۰/د مورخ ۱۶ آذرماه ۱۳۹۳ سرپرست محترم دانشگاه، معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت این دانشگاه، با رویکرد ایجاد فرصت برابر برای  واجدین صلاحیت تصدی پست مسئول نظارت و ارزیابی در پردیس های تابعه سراسر کشور، با رعایت فرایند جذب و بر اساس تخصص، تعهد و شایستگی حرفه ای و شخصیتی متناسب با شرایط احراز و شرح شغل به شرح ذیل اقدام به فراخوان از میان مستخدمین رسمی دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش یا سایر دانشگاه ها و پژوهشگاه ها و دستگاه های دولتی دارای گواهی نامه کارشناسی ارشد یا دکتری با سوابق تجربی مرتبط، می نماید.لذا متقاضیان محترم  می توانند حداکثر تا پایان روز شنبه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۳ نسبت به تکمیل فرم تقاضا اقدام نمایند .



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: فراخوان جذب نیرو در پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان ,
تاریخ : چهار شنبه 8 / 10 / 1393
بازدید : 256
نویسنده : ati

 شرکت حمل و نقل ریلی رجاء جهت تامین و تکمیل نیروی انسانی خود در تهران، از آقایان متعهد و متخصص با مشخصات ذیل دعوت به همکاری می‌نماید.

الف- شرایط عمومی داوطلبان

۱-     اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۲-     معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

۳-     عدم اعتیاد به دخانیات و هر گونه مواد مخدر و محرک

۴-     نداشتن منع بکارگیری سوء پیشینه به موجب آرای مراجع ذیصلاح

۵-    دارا بودن کارت معافیت دائم ( غیرپزشکی) یا پایان خدمت وظیفه عمومی

ب- شرایط اختصاصی داوطلبان

تخصص

مدرک و رشته تحصیلی

حداقل معدل

تعداد نیروی انسانی مورد نیاز

حداقل سابقه کارمرتبط

جنسیت

محدوده سنی

کار با دستگاه cnc

فوق دیپلم ماشین ابزار

دانشگاه دولتی۱۴ و سایردانشگاهها۱۶

۲

۵

مرد

حداکثر۳۰سال

مسلط به plc دستگاههای cnc

لیسانس برق

دانشگاه دولتی۱۴ و سایردانشگاهها۱۶

۱

۳

مرد

حداکثر۳۰سال

کلیه داوطلبین حائز شرایط جهت درخواست همکاری، بایستی مدارک ذیل را با فرمت pdf   از طریق نشانیEmploymentirt@gmail.com ارسال فرمایند.

۱-     کپی صفحه اول و دوم شناسنامه

۲-     کپی کارت ملی (پشت و رو)

۳-     کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( پشت و رو)

۴-     کپی مدرک تحصیلی

۵-     خلاصه سوابق کاری (رزومه )



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام شرکت حمل و نقل ریلی رجاء ,
تاریخ : چهار شنبه 1 / 10 / 1393
بازدید : 341
نویسنده : ati

 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی برای تأمین نیروی مشاغل گروه پرستاری مورد نیاز خود در بیمارستانهای تحت پوشش طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی مصوب هیات امناء در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۲۷۳/۱۰۰ مورخ ۲۰/۳/۹۳ مقام محترم وزارت به تعداد ۱۹۳ نفر از افراد واجدالشرایط را از طریق آزمون تخصصی یا مصاحبه و همچنین طی مراحل گزینش به صورت شرکتی از طریق شرکت طرف قرارداد دانشگاه با در نظر گرفتن شرایط مندرج در متن آگهی بکارگیری نماید.

شروع ثبت نام: ۱۳۹۳ بیست و هفتم آذر
پایان مهلت ثبت نام: ۱۳۹۳ هفتم دی
شروع دریافت کارت ورود به جلسه: ۱۳۹۳ دهم دی
پایان مهلت دریافت کارت ورود به جلسه: ۱۳۹۳ یازدهم دی
تاریخ برگزاری آزمون: متعاقبا اعلام می گردد
تاریخ اعلام نتایج: متعاقبا اعلام می گردد.

لینک ثبت نام

دانلود فایل pdf



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام قراردادی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ,
تاریخ : چهار شنبه 24 / 9 / 1393
بازدید : 329
نویسنده : ati

 پست بانک ایران در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی خود تعدادی داوطلب واجد شرایط را با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی جذب نماید .



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام پست بانک ایران 93 ,
تاریخ : دو شنبه 15 / 9 / 1393
بازدید : 260
نویسنده : ati

 سازمان نظام پزشکی در راستای رفع نیاز مراکز درمانی و ایجاد اشتغال اعضای سازمان در استان‌های آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل و اصفهان پزشک استخدام می کند. 

 


:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام سازمان نظام پزشكی ,
تاریخ : سه شنبه 2 / 9 / 1393
بازدید : 307
نویسنده : ati

 اطلاعیه شماره یک در خصوص آزمون استخدامی اعضای انجمن های استان ها و شاغل در نهاد

از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت نهاد شرایط، موارد، منابع و زمان آزمون تبدیل وضعیت استخدامی اعضای انجمن های استان ها و شاغل در نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، پیرو اطلاعیه نخست نهاد کتابخانه های عمومی کشور در خصوص آزمون استخدامی نهاد؛ معاونت برنامه ریزی و نظارت نهاد شرایط، موارد، منابع و زمان آزمون تبدیل وضعیت استخدامی اعضای انجمن های استان ها و شاغل در نهاد کتابخانه های عمومی کشور به شرح زیر اعلام شد:

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور سال ۹۳ + اعلام شرایط جذب نیرو ,

تعداد صفحات : 9
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">