دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 2 / 6 / 1393
بازدید : 284
نویسنده : ati

 با استعانت از خداوند متعال شهرداری‏های جدیدالتأسیس آجین و مهاجران باستناد نامه شماره ۱۰۴۶۷ مورخه ۲۰/۳/۹۳ سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و نیز مجوز شماره ۱۸۸۱۴/۹۲/۲۲۰ مورخه ۱۴/۱۱/۹۲ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در نظر دارد تعداد ۹ نفر واجدین شرایط را براساس مفاد آئین نامه استخدام پیمانی از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی، علمی و مصاحبه و پس از طی مراحل گزینش برای خدمت در این شهرداریها، بصورت پیمانی استخدام نماید

برای مشاهده شرایط دعوت به همکاری اینجا را کلیک کنید

 

 

 

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید

 

 

 

برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام شهرداری های استان همدان ۹۳ ,
تاریخ : سه شنبه 2 / 6 / 1393
بازدید : 284
نویسنده : ati

 استانداری خوزستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای شهرهای تازه تاسیس استان از محل سهمیه استخدامی شماره۲۲۰/۹۲/۱۸۸۱۴  مورخ ۹۲/۱۱/۱۴  معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و نامه شماره ۱۰۶۵۳ مورخ ۹۳/۳/۳۱  سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، عملی ، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرهای تازه تاسیس استان به شرح زیر استخدام نماید.

 

برای مشاهده متن کامل شرایط استخدامی ردیف های شغلی اینجا کلیک نمایید

 برای ثبت نام اینجا کلیک نمای



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام شهرداری استان خوزستان ۹۳ ,
تاریخ : سه شنبه 2 / 6 / 1393
بازدید : 280
نویسنده : ati

استانداری مرکزی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای شهرهای تازه تاسیس استان از محل سهمیه استخدامی شماره ۹۲۱۸۸۱۴/۲۲۰ مورخ ۱۴/۱۱/۹۲ سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، عملی یا مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرهای تازه تاسیس استان استخدام نماید.

برای مشاهده شرایط دعوت به همکاری اینجا را کلیک کنید

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات اینجا را کلیک کنید

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام شهرداری های استان مرکزی ۹۳ ,
تاریخ : سه شنبه 2 / 6 / 1393
بازدید : 289
نویسنده : ati

 استانداری خراسان شمالی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای تازه تاسیس استان ( آوا – چناران شهر – زیارت- قوشخانه )، از محل مجوز استخدامی به شماره ۱۸۸۱۴/۹۲/۲۲۰ مورخ ۱۴/۱۱/۱۳۹۲ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و تخصیص سهمیه طی نامه شماره ۱۰۴۵۸ مورخ ۲۰/۰۳/۹۳ ریاست محترم سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، در نظر دارد تعداد ۲۸ نفر افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی- علمی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرداری های تازه تاسیس استان استخدام نماید.

 

برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده شرایط دعوت به همکاری اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات اینجا را کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام شهرداری های استان خراسان شمالی ۹۳ ,
تاریخ : سه شنبه 30 / 5 / 1393
بازدید : 236
نویسنده : ati

 استانداري آذربايجان غربي برای تأمين نيروي انساني شهرداريهاي نازك عليا-مرگنلر- زرآباد وخليفان استان آذربايجان غربي از محل سهميه استخدامی شماره 18814/92/220مورخ 14/11/92 معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري و مصوبه شماره 35030 مورخ 17/12/92شورای توسعه مديريت و سرمايه انسانی شهرداريها ودهياريهای کشور, در نظر دارد افراد واجد شرايط را از طريق برگزاري آزمون توانمندی های تخصصي, علمی , مصاحبه و گزينش به صورت پيماني برای خدمت در شهرهای فوق الذکر استان استخدام ‌نمايد.

برای مشاهده شرایط دعوت به همکاری اینجا را کلیک کنید


برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید


برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات اینجا را کلیک کنید

تاريخ هاي مهم93/05/29 
تا 
پایان وقت اداری93/06/04ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری93/06/19 
از ساعت 9 صبحمراجعه به سايت و دريافت كارت ورود به جلسه و برگه راهنماي آزمون93/06/21 
ساعت 9 صبحبرگزاری آزمون کتبیسایر مراحل متعاقبا اعلام خواهد شد


:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
تاریخ : شنبه 26 / 5 / 1393
بازدید : 187
نویسنده : ati

  مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از استخدام ۳۳ نفر در هفت شهرداری جدیدالتاسیس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی موحدنیا ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تامین نیروهای انسانی شهرداری های جدیدالتاسیس استان شاهد برگزاری آزمون استخدامی برای جذب این افراد خواهیم بود.
وی ادامه داد: ۲۴ نفر از طریق این آزمون ها به استخدام شهرداری درمی آیند و ۹ نفر بقیه نیز سهمیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهد بود.
موحدنیا در خصوص شایط استخدام سهمیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز افزود: برای استخدام این ۹ نفر نیز از بنیاد شهید و امور ایثارگران خواسته ایم تا افرادی را به استاندازی معرفی کنند.
وی با اشاره به جزئیات آزمون استخدامی گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی این شهرداری‌ها از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد به صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ادامه داد: نیروهای قراردادی و شرکتی شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، می‌توانند با مراجعه به سایت استانداری آذربایجان شرقی نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال مدارک خود اقدام کنند.
موحدنیار در پایان اظهار داشت: با برگزاری این آزمون و جذب این تعداد نفر می توانیم نسبت به تامین نیازهای نیروی انسانی شهرداری ها و به خصوص شهرداری های تازه تاسیس قدم برداریم.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: : استخدام نیروهای جدید در شهرداری های آذربایجان شرقی ,
تاریخ : شنبه 21 / 5 / 1393
بازدید : 204
نویسنده : ati

 معاون امور عمرانی استاندار مازندران از برگزاری آزمون استخدامی برای تامین نیروی 15 شهرداری استان خبر داد.
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، ˈ علی نبیان ˈ در جلسه اعضای کمیته اجرایی آزمون استخدامی شهرداری های استان افزود : ثبت نام از افراد داوطلب و واجد شرایط در روزهای پایانی ماه مرداد جاری آغاز می شود و به مدت 20 روز ادامه می یابد.
معاون استاندار مازندران وعده داده است در زمان مقرر و به منظور اطلاع رسانی گسترده در این زمینه ، اطلاعیه و فراخوان آزمون در پایگاه اطلاع رسانی استانداری قرار خواهد گرفت.
وی از جذب نیرو در بعضی از شهرداری های استان بدون اخذ مجوز خبر داد و گفت : این کار تخلف است و لازم است شهرداری ها با توجه به حساسیت های موجود در جامعه و درصد بالای بیکاری از هرگونه ورود غیرمجاز و بی ضابطه برای جذب نیرو خودداری کنند.
نبیان ایجاد اشتغال برای جوانان از مهم ترین دغدغه های دولت یازدهم برشمرد و افزود : دولت با حمایت از تولید و بخش خصوصی تاکنون گام های مهمی در این زمینه برداشته است و جذب نیرو در دستگاه ها و نهادهای دولتی هم تنها بخش کوچکی از برنامه های دولت برای ایجاد اشتغال است.
وی گفت : تخصص و تعهد در نیروهای انسانی بالاست و باید تلاش کنیم برای جذب نیروهای انسانی کارآمد و متخصص در شهرداری ها برنامه ریزی کنیم.
مازندران با سه میلیون و 170 هزار نفر جمعیت دارای 55 شهر بزرگ و کوچک است.
بر اساس آمار اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، نرخ بیکاری در مازندران نیز 11و هشت دهم درصد است.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: آزمون استخدامی برای جذب نیرو در 15 شهرداری مازندران برگزار می شود ,
تاریخ : پنج شنبه 25 / 4 / 1393
بازدید : 225
نویسنده : ati

 مجوزاستخدام نیرو در شهرداریهای تازه تاسیس استان مرکزی صادر شد

معاون امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: مجوز استخدام ۲۹ نفر در شهرداریهای تازه تاسیس این استان صادر شد.

به گزارش حوزه معاونت عمرانی استانداری مرکزیˈمهدی زندیه وکیلیˈ روز دوشنبه در نشست کمیته اجرایی آزمون شهرداری های تازه تاسیس آوه، خنجین و شهباز گفت: این مجوز از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری و بر اساس مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه گذاری شهرداری ها و دهیاری های کشور صادر شده است.

وی ادامه داد: فناوری اطلاعات، امور اداری، امور عمرانی، خدمات شهری و متصدی امور دفتری، امور مالی، حراست، فضای سبز، آتش نشان و راننده از رشته های مورد نیاز است.

او بیان کرد: به کارگیری این نیروها تنها از طریق آزمون استخدامی که اطلاعات آن از طریق انتشار آگهی اطلاع رسانی می شود، خواهد بود.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: مجوزاستخدام نیرو در شهرداریهای تازه تاسیس استان مرکزی صادر شد ,
تاریخ : پنج شنبه 25 / 4 / 1393
بازدید : 233
نویسنده : ati

 وزارت کشور مجوز استخدام نیرو برای شش شهرداری جدید هرمزگان را صادر کرد

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان از اخذ مجوز استخدام نیرو برای شش شهرداری جدید استان از وزارت کشور و سازمان امور اداری و استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگارایرنا،ˈمسعود دالمنˈ با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهارداشت: این شهرداری ها شامل شهرداری شهر دشتی از توابع پارسیان، تازیان پایین از توابع بندرعباس، لمزان از توابع بندرلنگه ، تیرور از توابع میناب و گروک و کوهستک از توابع سیریک می باشد.

وی با بیان اینکه طی چند ماه آینده ثبت نام برای برگزاری آزمون استخدامی دراین شهرداری ها آغاز می شود،خاطرنشان شد: این مجوز برای استخدام مدارک تحصیلی مختلف از دیپلم تا کارشناسی می باشد که رشته های تحصیلی و آگهی شرایط استخدامی از طریق وب سایت استانداری هرمزگان اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: اولویت بومی به عنوان یک ضرورت در بحث استخدامی ها در نظر گرفته می شود اما محدودیت قانون در خصوص جذب نیروی کارشناسی باید رعایت شود.

دالمن با بیان اینکه هرگونه استخدام جدید در شهرداری ها بدون اخذ مجوز و طی مراحل برگزاری آزمون ممنوع می باشد، تصریح کرد: در برگزاری آزمون های استخدامی امتیاز خاصی برای نیروهای موجود که در شهرداری سابقه کار دارند، قائل می شویم تا از این طریق نیز بتوانیم کمکی به این افراد کرده باشیم.

وی با بیان اینکه درحال حاض برگزاری آزمون تنها شیوه استخدام نیرو است ، تاکید کرد: اما برای ساماندهی و حمایت از نیروهای غیر رسمی و حتی نیروهایی که در شرکت های خدماتی فعالیت می کنند، نیز شهرداری ها نباید غیرمسوولانه عمل کنند .

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان افزود: شهرداری ها باید با نظارت بر کار شرکت های زیرمجموعه از نحوه بکارگیری نادرست نیرو جلوگیری کنند.

هرمزگان براساس جدیدترین تقسیمات کشوری دارای ۳۷ شهر می باشد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: مجوز استخدام نیرو برای شش شهرداری جدید هرمزگان صادر شد ,
تاریخ : پنج شنبه 5 / 4 / 1393
بازدید : 335
نویسنده : ati

 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تکمیل پایور (کادر) درجه­ داری یگان‌های تابع خود از بین جوانان متعهد و علاقه­مند به‌صورت پیمانی، داوطلب (پسر) می­پذیرد.

الف) شرایط عمومی

۱- متدین به دین اسلام و تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۲- ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و آمادگی برای فداکاری در راه تحقق اهداف انقلاب

۳- اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقة فقیه

۴ – التزام عملی به احکام اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی ایران و رعایت موازین اخلاق اسلامی

۵- عدم عضویت و هواداری از احزاب ، گروه ها و سازمان های سیاسی

۶-داشتن حسن شهرت و عدم سوء پیشینة کیفری

۷ – نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی

۸- داشتن سلامت روانی و جسمانی متناسب با خدمت مورد نظر برابر گواهی ادارة بهداشت و درمان نیروی دریایی (حداقل قد۱۶۰سانتی متر و  حداقل دید چشم بدون عینک ۱۰/۸ )

ب) شرایط اختصاصی

۱- دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه در یکی از رشته­ های زیر با شرایط مورد اشاره:

الف) نظری (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی) با حداقل معدل کل سیزده و حداقل معدل کتبی ۱۰

ب) رشته‌های فنی و حرفه‌ای (الکترونیک، الکتروتکنیک، ماشین‌های الکتریکی، رایانه، ساخت و تولید، مکانیک خودرو، صنایع فلزی، تأسیسات، متالورژی، ناوبری، الکترونیک و مخابرات دریایی، مکانیک موتورهای دریایی، حسابداری، بازرگانی و امور‌ اداری) با حداقل معدل کل سیزده و حداقل معدل کتبی ۱

پ) رشته­ های مهارتی کاردانش در گروهای زیر با حداقل معدل کل ۱۵

(۱) کلیة رشته‌های گروه‌های برق ، رایانه، مالی و اداری

(۲) گروه مکانیک (فقط زیرگروه‌های سازه­های فلزی، ساخت و تولید، تأسیسات، صنایع دریایی، عیب­یابی و تعمیرخودرو، متالورژی و مدل سازی)

(۳) گروه هنر (فقط رشته‌های آواز جهانی ، نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی و آواز ایرانی از زیرگروه موسیقی )

۲- موفقیت در آزمایش‌های ورودی (علمی، عقیدتی، مصاحبة حضوری و ورزشی)

۳- فقط از متولدین سال‌های ۷۲/۰۷/۰۱ الی ۷۵/۰۵/۲۹ثبت نام به‌عمل می‌آید. (مدت انجام خدمت مقدس سربازی به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌شود)



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تیر ۹۳ ,
تاریخ : شنبه 3 / 4 / 1393
بازدید : 300
نویسنده : ati

  آزمون استخدام قراردادی گروه پرستاری

برای مشاهده متن کامل آگهی روی لینک زیر کلیک نمایید

آگهی استخدام

 


:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آبادان ,
تاریخ : شنبه 3 / 4 / 1393
بازدید : 302
نویسنده : ati

 آگهی پذیرش قرارداد کار معین مشاغل پرستاری

اطلاعیه شماره ۱:
کلیه ثبت نام کنندگان آزمون پرستاری ساعتی (پاره وقت )که از تاریخ ۹۳/۳/۲۱ لغایت ۹۳/۳/۲۵ اقدام به ثبت نام نموده اند ملزم به ثبت نام مجدد در این آزمون می باشند.ضمنا اسکن مبلغ فیش واریزی ثبت نام قبلی (ساعتی پاره وقت )را می توانند جهت ثبت نام مجدد در این آزمون استفاده نمایند.
تاریخ ثبت نام : ۹۳/۳/۲۶ لغایت ۹۳/۴/۲

قابل ذکر است حتما از مرورگر IE9به پایین و chromاستفاده نمایید.

جهت دریافت فایل لینک زیر را کلیک نمایید

paziresh parastar.pdf



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 256
نویسنده : ati

 اطلاعیه استخدام

دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي و درماني استان آذربایجان غربی براي تأمين نيروي مشاغل پرستاری مورد نياز خود در بیمارستانهای تحت پوشش طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاري امتحان عمومی و تخصصی مصوب هیات امناء در نظر دارد به استناد مجوز شماره 273/100 مورخ 20/3/93 مقام محترم وزارت تعدادی از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومي، تخصصي و گزینش به صورت قرارداد کار معین با در نظر گرفتن شرایط مندرج در ذیل بکارگیری نماید. 
لطفا جهت دریافت فایل آگهی بر روی لینک زیر کلیک نمایید 
دریافت فایل آگهی


جهت مشاهده اطلاعات لازم و ثبت نام به سایت زیر مراجعه نمایید.

http://azmoon.umsu.ac.ir

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام , استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 237
نویسنده : ati

 قابل توجه متقاضیان اشتغال در مراکز پزشکی و درمانی

آن عده از عزیزان که مایل به اشتغال در یکی از مراکز درمانی می باشند علاوه بر امکان تماس مستقیم با این مراکز در صورت تمایل به دریافت معرفی نامه می توانند با سازمان تماس حاصل نمایند.

آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی گناباد در استان خراسان رضوی

لازم به ذکر است که اطلاعات جدید ارسالی توسط مراکز درمانی همراه بر روی سایت سازمان( www.irimc.org) به صورت منظم به روز می گردد، لذا درخواست می گردد

تا هر چندگاهی جهت مشاهده اطلاعات تازه تر به سایت سازمان مراجعه نموده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۸۴۱۳۰ (داخلی ۳۲۶ ) و یا ۰۲۱۸۴۱۳۸۳۲۶ تماس حاصل نمایید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام دانشگاه علوم پزشکی گناباد در استان خراسان رضوی ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 275
نویسنده : ati

 معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اعلام نمود

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی دزفول برای تأمین نیروی مشاغل پرستاری مورد نیاز خود در بیمارستانهای تحت پوشش  طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی مصوب هیات امناء در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۲۷۳/۱۰۰ مورخ ۲۰/۳/۹۳ مقام محترم وزارت تعدادی از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومی، تخصصی و گزینش به صورت قرارداد کار معین با در نظر گرفتن شرایط مندرج در ذیل بکارگیری نماید.

 

ثبت نام به  صورت الکترونیکی ازطریق سایت اینترنتی دانشگاه انجام می گیرد. 

 

مهلت ثبت نام : از ۱۳۹۳/۳/۲۶ لغایت پایان روز ۹۳/۴/۲

 

زمان دریافت کارت : روزهای ۳ و ۴ تیرماه ۱۳۹۳ (از طریق سایت دانشگاه)

 

زمان برگزاری آزمون : جمعه ۱۳۹۳/۴/۶

 

مکان و ساعت برگزاری : در هنگام دریافت کارت اعلام خواهد شد.

 

ثبت نام قرارداد کار معین مشاغل پرستاری

 

کاربران گرامی خواهشمند است با دقت موارد ذیل را مطالعه نموده و سپس نسبت به ثبت نام اقدام فرمایید.

 

 

ثبت نام فقط به صورت الکترونیکی انجام می شود. لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری خودداری نمایید. (لینک ثبت نام در پایین این صفحه می باشد!)

توجه داشته باشید که پس از دریافت کد رهگیری ثبت نام شما انجام شده است. پس از دریافت کد رهگیری اطلاعات شما قابل ویرایش نمی باشد. 

 

جهت ثبت نام لطفاً اینجا کلیک کنید.

 ثبت نام آزمون پرستاری

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی دزفول ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 293
نویسنده : ati

 دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت و تامین نیروی انسانی اقدام به پذیرش نیرو به صورت قرار دادی می کند.

به گزارش وب دا، این پذیرش به منظور تامین نیروی انسانی در واحدهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رشته شغلی پرستاری و از طریق آزمون صورت می گیرد.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و نام نویسی از ۲۷ خرداد الی ۳ تیر ماه به مدت یک هفته به به پایگاه اطلاع رسانی  دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نشانی http://emp1.mums.ac.ir/ مراجعه کنند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مشهد ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 347
نویسنده : ati

 «« آگهی پذیرش قرارداد کار معین مشاغل پرستاری »»

 آزمون در تاریخ ۰۶/۰۴/۹۳ برگزار خواهدشد.

منتظر اطلاعیه های بعدی باشید.

  جدول زمان بندی مراحل فرآیند استخدام داوطلبان

  ردیف

  عنوان

  تاریخ

  ۱

  شروع ثبت نام در اینترنت

از ساعت ۸ صبح سه شنبه ۲۷/۰۳/۹۳

  ۲

  پایان ثبت نام در اینترنت

تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۰۲/۰۴/۹۳

  ۳

  آزمون استخدامی

  ۰۶/۰۴/۹۳

  ۴

  اعلام نتایج ۵/۱برابر ظرفیت

متعاقباً از طریق سایت اعلام خواهد شد.

 

داوطلبان پس از ثبت نام در سایت طبق جدول زمان بندی در مراحل مختلف آزمون شرکت و در صورت قبولی در مرحله بعدی شرکت خواهند کرد .

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران برای تأمین نیروی مشاغل پرستاری مورد نیاز خود در بیمارستانهای تحت پوشش طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی مصوب هیات امناء در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۲۷۳/۱۰۰ مورخ ۲۰/۳/۹۳ مقام محترم وزارت تعدادی از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومی، تخصصی و گزینش به صورت قرارداد کار معین  بکارگیری نماید.

 


 

  ردیف   عنوان رشته شغلی   جنسیت   شرایط احراز
  مرد   زن
  ۱   پرستار   *   *   دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته پرستاری
  ۲   کاردان اتاق عمل   *   *   دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی اتاق عمل
  ۳   کارشناس اتاق عمل   *   *   دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی اتاق عمل
  ۴   کاردان هوشبری   *   *   دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی بیهوشی
  ۵   کارشناس هوشبری   *   *   دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته بیهوشی
  ۴   بهیار   *   *   دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم بهیاری

۱٫ شرایط عمومی پذیرش قرارداد کار معین:

۱/۱- تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۲/۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دایم از خدمت (ویژه برادران)

۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر، مواد افیونی وانواع روانگردانها

۵/۱- عدم سابقه محکومیت جزائی موثر

۶/۱- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی انجام کاری که برای آن استخدام می شود .

۷/۱-نداشتن منع استخدام در دستگاه های دولتی به موجب آرای مراجع قانونی

۸/۱- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی ، ثابت و پیمانی سایر دستگاه های دولتی و یا باز خرید خدمت باشند .

۹/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران ,

تعداد صفحات : 9


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">