دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 23 / 2 / 1394
بازدید : 756
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: The enabling role of decision support systems in organizational learning

عنوان فارسی مقاله: نقش توانمند سازی سیستم های پشتیبان تصمیم در یادگیری سازمانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
سازمان ها به طور عادی اطلاعات را پردازش می کنند، تصمیماتی را اتخاذ نموده و آنها را اجرا می کنند. پیشرفت های اخیر در کامپیوتر و تکنولوژی های ارتباطات طریقه انجام هر یک از وظایف سازمان را تغییر داده است. سیستم های پشتیبان تصمیم (DSSs) دسته مهم از ابزار هایی هستند که یک سازمان برای پشتیبانی و ارتقاء فعالیت های تصمیم گیریش مورد استفاده قرار می دهد. به طور سنتی، سازمان ها به دنبال این هستند که یک سری اهداف از پیش تعیین شده و ثابت داشته باشند. اما برای حفظ جایگاه رقابتی و بقاء در محیط پویای امروز سازمان ها باید توانایی واکنش سریع نشان دادن و وفق پیدا کردن با تغییرات در وضعیت کسب و کارش را داشته باشند. برخی تغییرات می تواند به دلیل پیشرفت های فنی، رشد و تغییر تقاضای مشتریان، الزامات رقابتی، تغییر در نیروی کار، تاثیرات محیطی و سیاسی، فشارهای اجتماعی، نگرانی های امنیتی و غیره باشد. در سال های اخیر حوزه DSS بسیار تخصصی تر شده است و در برگیرنده پارادایم هایی همچون سیستم های خبره(ESs)، DSS های هوشمند، DSS های فعال و DSS های سازگارپذیر می باشد. هوش مصنوعی (AI) بر پایه فنونی است که در بسیاری از کاربردهای DSS به کار گرفته شده اند، از اینرو قابلیت های پشتیبانی DSS افزایش می یابد. برخی پارادایم ها دارای کاربرد بالقوه در هر دو زمینه یادگیری سازمانی و فردی می باشند. هرچند میزان اینکه هر یک از DSS های موجود می توانند یادگیری سازمانی را تقویت کنند هنوز به طور جدی مورد بحث است. این مقاله استراتژی های یادگیری به کارگرفته شده توسط سازمان ها و DSSها را مورد آزمون قرار می دهد و یک چارچوب را به منظور شرح اینکه چگونه یک DSS می تواند یادگیری سازمانی را ارتقاء دهد، ارائه می دهد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله نقش سیستم های پشتیبان تصمیم (DSSs) در یادگیری سازمانی ,
تاریخ : جمعه 23 / 2 / 1394
بازدید : 783
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Lean and the working environment: a review of the literature

عنوان فارسی مقاله: مفهوم ناب و تأثیرات آن بر روی محیط کاری
دسته: مدیریت - مدیریت تولید
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: از زمان پیدایش مفهوم ناب یا Lean و محیط کار، تأثیر آن بر روی کارمندان در سازمان های کاری مورد بررسی قرار گرفته است. هدف این مقاله، ارائه ی رویکردی علمی بر روی تأثیرات ناب در محیط کار و سلامتی کارمندان میباشد.
طراحی/متودولوژی و روش: پایگاه داده های مختلفی در این باره برای مطالعات ناب و محیط کاری مورد بررسی و جستجو قرار گرفتند. به صورت کلی، 11 مطالعه با تأثیرات کمیتی ناب، در این مقاله بررسی شده است. متودولوژی و نتایج حاصله نیز به منظور استخراج اطلاعاتی در مورد مفهوم ناب و تأثیر آن در محیط کاری مورد تحلیل قرار گرفته اند.
 
یافته ها: مدارکی قوی وجود دارد مبنی بر اینکه در شرایط کاری با پیچیدگی کم و کارهای دستی، مفهوم ناب  دارای تأثیراتی منفی بر روی محیط کاری  و سلامتی کارمندان. اگرچه تأثیراتی مثبت در زمینه ی ناب و تأثیر آن بر روی محیط کار نیز وجود دارد، ولی ضروری است تا از مدل های ساده ی علت و معلول شروع کرده تا مدل های بسیار جامع و پیچیده پیش رویم، تا اینکه بتواند ناب و مفاهیم مبهم باز در مورد آن و همچنین تأثیرات مثبت و منفی آنرا درک کنیم.
 
محدودیت ها و استلزامات پژوهش: مدارکی وجود دارد مبنی بر محدودیت هایی که در زمینه ی ناب و تأثیر آن بر روی محیط کاری بیرون از صنعت تولید وجود دارد. در این مقاله فقط مباحث محدودی در زمینه ی یک استراتژی پیاده سازی ارائه شده است.
استلزامات عملی: سازمانی هایی که با افراد ضعیف از نظر جسمانی سروکار دارند، باید تلاش هایی را به منظور اجتناب از محیط کاری ناقض برای کارمندان دستی صورت دهند. نقش کارمندان در کاربرد های عملی ناب  نیز یکی از راه های احتمالی برای توسعه ی یک محیط کاری سالم است.
ابتکار/ارزش: این اولین مقاله ای است که از مدارک بدست آمده از پژوهش های فعلی برای بررسی روابط پیچیده و مبهم بین مفهوم ناب  و محیط کاری صورت گرفته است.
 
واژگان کلیدی:صنایع تولیدی، تولید ناب،کارمندان، نقش کارمندان، محیط کاری، فعالیت پژوهشی، سلامتی، پیاده سازی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله مفهوم ناب و تأثیرات آن بر روی محیط کاری ,
تاریخ : جمعه 23 / 2 / 1394
بازدید : 417
نویسنده : ati

 مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد کارت شرکت در آزمون اولین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در سال 1394 از روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوطه از روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود.
«تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ضرورت دارد که در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کدملی...) یا ثبت نامی شامل شماره پرونده و کدپیگیری، از کارت خود نسخه ای تهیه و نسبت به دریافت برگ راهنمای مربوط نیز اقدام کنند.
براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1394 در صبح روز جمعه اول خردادماه 1394 در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.»
توکلی اظهار داشت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه دریافت کارت شرکت در روز یکشنبه 27 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داه خواهد شد و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 28 اردیبهشت ماه نیز منتشر می شود.
فرایند برگزاری آزمون برای تممی خوشه های شغلی، از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز جمعه اول خرداد ماه آغاز و آدرس حوزه امتحانی نیز در کارت شرکت در ازمون درج شده است.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
تاریخ : چهار شنبه 14 / 2 / 1394
بازدید : 472
نویسنده : ati

 وزیر آموزش و پرورش از صدور دستورالعمل استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش تا ۱۵خرداد ماه خبر داد و گفت: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش نیز مرداد ماه سال 94 برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش ایسکانیوز علی اصغر فانی در باره برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: با صدور دستورالعمل استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش تا ۱۵خرداد ماه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در مرداد ماه سال 94 برگزار می شود و طی آن پنج هزار نیرو با اولویت مربیان پیش دبستانی و فرزندان فرهنگیان طبق ماده ۲۸دانشگاه فرهنگیان به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: آزمون استخدامی آموزش و پرورش مرداد ماه برگزار می شود ,
تاریخ : یک شنبه 11 / 2 / 1394
بازدید : 293
نویسنده : ati

سرپرست نوسازی معاونت سرمایه انسانی سازمان مدیریت با بیان اینکه استخدام های جدید در قالب کارمند رسمی نخواهد بود، از پیمانی بودن استخدام شدگان خبر داد.
به‌گزارش فارس، علی صفدری در مورد کوچک سازی بدنه دولت و شائبه مغایرت این موضوع با استخدام های جدی اظهار داشت: نیروهایی که استخدام می شوند، کیفی بوده و در پست های تخصصی قرار می گیرند و اکثر مجوزهای مربوط به مشاغل، ضروری حساب می شوند.
وی با تاکید بر اینکه استخدام های جدید در قالب کارمند رسمی نخواهد بود، گفت: این استخدام ها در قالب پیمانی بوده تا بتوان با اعمال مدیریت در دستگاه ها بعدا امکان تبدیل وضعیت وجود داشته باشد.
سرپرست نوسازی معاونت سرمایه انسانی سازمان مدیریت افزود: در زمان استخدام های جدید همه کارمندان پیمانی بوده و زمان مشخص برای فعالیت آنها وجود ندارد، البته براساس نیاز تا هر زمان که مجموعه متقاضی باشد، از نیروها استفاده خواهد کرد. همچنین استخدام رسمی و پیمانی از نظر قوانین و مقررات هیچ تفاوتی با هم ندارند جز این که طول خدمت آنها متفاوت است و البته هر سال قرارداد پیمانی ها تمدید می شود.
سرپرست نوسازی معاونت سرمایه انسانی سازمان مدیریت در پاسخ به این سوال که کارمندان پیمانی سابق که طبق قوانین باید به رسمی تبدیل وضعیت شوند، بیان داشت: باید و قراری در کار نبوده و هرجا ضرورت داشته باشد، کارمندان در مشاغل خاص رسمی می شوند.
وی تاکید کرد: دیگر برای استخدامی ها و ورودی های جدید قرارداد رسمی وجود ندارد و همه پیمانی هستند.
این مقام مسئول با بیان اینکه دو برنامه برای چابک سازی اصلاح ساختار دستگاه ها پیش بینی شده است عنوان کرد: کوچک سازی به نیروی انسانی برنمی گردد و بیشتر موضوع اصلاح ساختار و واگذاری امور است.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی: دولت استخدام رسمی ندارد ,
تاریخ : یک شنبه 28 / 1 / 1394
بازدید : 361
نویسنده : ati

 وزیر آموزش و پرورش از پرداخت مطالبات فرهنگیان تا پیش از «هفته معلم» امسال خبر داد. وی همچنین از طرح استخدام نیروی انسانی در این وزارتخانه خبر داد. «مطابق رتبه بندی، حقوق دریافتی معلمان از ۱۶۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فانی که به همراه هیئت دولت به استان گیلان رفته بود، گفت سازمان مدیریت و برنامه ریزی موافقت خود را با استخدام پنج هزار نیروی انسانی در این وزارتخانه اعلام کرده است که این عده در ماه های آینده با برگزاری آزمون استخدامی جذب خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: پرداخت مطالبات فرهنگیان تا پیش از هفته معلم/ استخدام ۵ هزار نفر ,
تاریخ : جمعه 26 / 1 / 1394
بازدید : 244
نویسنده : ati

 قزوین- ایرنا- رییس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزیر آموزش و پرورش گفت: در توافقی با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش در دستور کار است.
به گزارش ایرنا، خسرو نظری روز سه شنبه در جمع معاونین و مدیران نواحی مختلف آموزش و پرورش استان قزوین افزود: در صورت عملیاتی شدن این توافق، پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از طریق دانشگاه فرهنگیان آموزش های لازم را برای کسب مهارت حرفه ای و صلاحیت معلمی دریافت و سپس جذب آموزش و پرورش می شوند.
وی سال تحصیلی جاری را یکی از منحصر بفردترین دوره های تحصیلی در کشور دانست و گفت: امسال برای اولین بار شاهد افزوده شدن ۲۰۰ هزار دانش آموز ابتدایی به مجموعه آموزش و پرورش، خروج ۲۵ هزار نیروی بازنشسته و کاهش ۲۵ درصدی حق التدریس ها براساس عملکرد خرداد ۹۳ بودیم.
نظری ادامه داد: تمام این اقدامات و دستاوردها در سایه اتحاد، همدلی و هماهنگی کارکنان شکل گرفت و در واقع تبلور شعار رهبر معظم انقلاب مبنی بر مدیریت جهادی بود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام پنج هزار نیروی انسانی در دستور کار آموزش و پرورش ,
تاریخ : پنج شنبه 20 / 1 / 1394
بازدید : 254
نویسنده : ati

 مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 153 هزار نفر در آزمون استخدامی دولت خبرداد و گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی با توجه به مهلت تمدید شده ساعت 24 فردا (پنجشنبه) 20 فروردین ماه پایان می پذیرد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: ثبت نام بیش از 153 هزار نفر در آزمون استخدامی دولت ,
تاریخ : پنج شنبه 20 / 1 / 1394
بازدید : 270
نویسنده : ati

 به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ آموزش‌وپرورش امسال آزمون استخدامی برای جذب ۵ هزار نیرو برگزار خواهد کرد که مذاکرات لازم برای جذب مجوز استخدام این تعداد نیرو در حال انجام است.
علی‌اصغر فانی وزیر آموزش‌وپرورش سال گذشته در حاشیه مراسم افتتاح مجلس دانش‌آموزی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم درخصوص جذب فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌ها در آموزش‌وپرورش گفت:‌ساسنامه دانشگاه فرهنگیان ملاک عمل ما است و بر اساس این اساسنامه دو نوع مدل پذیرش معلمان وجود دارد. در مدل نخست، داوطلبان دیپلم در دانشگاه فرهنگیان جذب می‌شوند و طی یک دوره چهارساله تحصیل در این دانشگاه به عنوان معلم فعالیت می‌کنند.
به گفته وی، طبق اساسنامه دانشگاه فرهنگیان روش دومی برای جذب معلم وجود دارد که طبق ماده ۲۸ اساسنامه این دانشگاه آموزش و پرورش در کنار جذب فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان می‌تواند از فارغ التحصیلان سایر مؤسسات آموزش عالی با برگزاری آزمون پذیرش نیرو کند. برای این افراد دوره‌های یک ساله آموزشی تدوین می‌شود که در این دوره‌ها حرفه معلمی به افراد پذیرفته شده آموزش داده می‌شود.
حالا در نخستین ماه سال ۹۴ وزیر آموزش‌وپرورش از قول سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اعطای مجوز به این وزارتخانه به منظور جذب ۵ هزار نیرو خبر داده و وعده برگزاری این آزمون را آن هم به زودی می‌دهد.
تعداد زیادی از دانشجویان فارغ التحصیل از سایر دانشگاه‌ها معتقدند که با تاسیس این دانشگاه و تامین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش از طریق این دانشگاه فرصت حضور آنها در بدنه آموزش و پرورش تضعیف شده است.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: موزش‌وپرورش امسال آزمون استخدامی برای جذب ۵ هزار نیرو برگزار خواهد کرد ,
تاریخ : چهار شنبه 17 / 1 / 1394
بازدید : 258
نویسنده : ati

 معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ممکن است مجلس درباره عملکرد این وزارتخانه دربرخی موارد حرف داشته باشند، عمده ترین آن را موضوع استخدام مربیان پیش دبستانی عنوان کرد و گفت: این مشکل در دست اقدام و حل است. ما پیگیر استخدام مربیان پیش دبستانی هستیم و منتظریم تا سازمان مدیریت مجوز بدهد. 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: پیگیر استخدام مربیان پیش دبستانی هستیم ,
تاریخ : چهار شنبه 17 / 1 / 1394
بازدید : 336
نویسنده : ati

 ثبت نام تا 20 فروردین تمدید شد

برخی اصلاحات در جنسیت، تعداد پذیرش و مدارك مورد پذیرش صورت گرفته كه تفصیلاً در ادامه مطلب درج گردیده است

متقاضیان می توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه های اجرایی مذکور، نحوه و زمان ثبت نام، از روز دوشنبه 10/1/1394 لغایت 17/1/1394 اقدام نمایند. توضیحات بیشتر در خصوص ضوابط و شرایط هر یك از دستگاهها و تاریخ برگزاری آزمون در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت نامی در ادامه مطلب درج گردیدده است.
ضمناَ چنانچه علاوه بر دستگاه های اجرایی فوق، دستگاه دیگری اضافه گردد، اسامی نهایی دستگاه های متقاضی استخدام در اطلاعیه مذکور درج خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: آزمون استخدامی متمركز دستگاه اجرایی كشور + تمدید مهلت ثبت ,
تاریخ : چهار شنبه 17 / 1 / 1394
بازدید : 304
نویسنده : ati

 رئیس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور جزئیات برنامه دولت برای استخدام فراگیر در سال جاری را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: جزئیات دو آزمون بزرگ استخدامی در سال ۹۴/ وجود ۲.۳ میلیون کارمند دولتی

علی جمالی قمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به استخدام سال‌های ۹۱ و ۹۲ که بلاتکلیف مانده بود، اظهار داشت: در بودجه سال ۹۴ مقدمات تعیین تکلیف آنها فراهم و به تمامی استانداری‌های کشور اعلام شده است، تا افرادی که فرایند مجوز استخدام آنها از طریق نشر عمومی در روزنامه‌های کثیرالانتشار بوده و مسیر گزینش را طی کردند، اسامی آنها در سامانه «کارمند ایران» قرار گیرد تا مرحله نهایی استخدام از سازمان مدیریت پیگیری شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: تعیین تکلیف آزمونهای استانداری و جزئیات دو آزمون بزرگ استخدامی در سال ۹۴/ وجود ۲ , ۳ میلیون کارمند دولتی ,
تاریخ : دو شنبه 15 / 1 / 1394
بازدید : 257
نویسنده : ati

 از ۲۵۳۰ فرصت شغلی که در اولین اطلاعیه استخدام رسمی دولت یازدهم منتشر شده است سهم استخدام زنان در آن کمتر از یک درصد است و سهم استخدام مردان بالغ بر ۸۱ درصد.

جزئیات استخدام ۲۵۳۰ نفری دولت

به گزارش افکارنیوز، نکته قابل توجه در این میان سهم گروه‌های جنستی در استخدام دستگاه‌های دولتی است. در سایت سازمان سنجش رشته تحصیلی، سن و جنسیت افرادی که می‌توانند مشاغل مورد نظر را در اختیار بگیرند عنوان شده است. نکته قابل توجه این است که از مجموع ۲۵۳۰ نفری که قرار است در مشاغل گوناگون استخدام شوند تنها ۱۳ نفر باید زن باشند، ۲۰۵۸ نفر الزاما باید مرد باشند و ۴۵۹ نفر می‌تواند زن و یا مرد باشند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: جزئیات استخدام ۲۵۳۰ نفری دولت ,
تاریخ : چهار شنبه 10 / 1 / 1394
بازدید : 287
نویسنده : ati
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 249
نویسنده : ati

 اقتصاد > بازارکار - نسیم آنلاین نوشت:

 

ربیعی گفت: رفاه مهمترین محور برنامه‌های دولت در سال ۹۴ است. وزیر تعاون به افزایش ۱۷ درصدی حقوق کارگران در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: هرچند درصد رشد حقوق کارگران از میزان تورم جامعه پیشی گرفته است اما برای پربار کردن سفره کارگران همچنان باید کار کرد.

علی ربیعی که سال جدید را در میان کارگران شرکت نفت ایرانول آغاز کرد ضمن تبریک سال نو به جامعه کارگری گفت: دولت با اجرای برنامه های رفاهی خود بتواند سال 94 را برای مردم بهتر از سال 93 رقم بزند .
او ایجاد مسکن ویژه کارگران و بازنشستگان را یکی از برنامه های رفاهی دولت در سال 94 دانست و گفت : براساس تفاهم نامه ای که میان وزارتخانه های تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی امضا شده است طرح خانه دارکردن این گروه عظیم از جمعیت کشور با جدیت دنبال می شود.



ربیعی از طرح بهبودی خدمات تامین اجتماعی کارگران در سال جاری خبر داد و گفت: جهت گیری دولت در این برنامه حذف دفترچه های بیمه شدگان است.

او با بیان اینکه سال 94 سال تولید و اشتغال است برلزوم تحرک هرچه بیشتر در این بخشها تاکید کرد و گفت : دولت علاوه بر اجرای سیاست های حمایتی برای سرمایه گذاریهای کلان ، موضوع اشتغال را نیز در واحدهای خرد و کوچک با جدیت دنبال می کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجموع اعتبارات مربوط به ایجاد اشتغال در کشور را 4 هزار میلیارد تومان اعلام و ابراز امیدواری کرد: با ایجاد تحرک در این حوزه بخش قابل توجهی از بیکاران نیز جذب بازار کار شوند .

ربیعی ایجاد 800 هزار شغل در سال 94 را جهت گیری اصلی برنامه های دولت در این حوزه دانست و گفت : برای دست یابی به این هدف باید سایر عرصه های اقتصادی کشور نیز رشد کنند .

او به افزایش 17 درصدی حقوق و دستمزد کارگران در سال 94 اشاره کرد و گفت: هرچند درصد رشد حقوق کارگران از میزان تورم جامعه پیشی گرفته است اما برای پربار کردن سفره کارگران همچنان باید کار کرد .

ربیعی در پاسخ به سوال کارگران شرکت ایرانول درباره امنیت شغلی کارگران گفت : وزارت کار با دقت فعالیت پیمانکاران را زیرنظر دارد تا از اخراج کارگران به بهانه های مختلف جلوگیری کند .

او استخدام کارگران با قراردادهای سفید امضا را کاملا غیرقانونی دانست و تاکید کرد : دولت با متخلفان در این خصوص برخورد می کند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: ربیعی:سال آینده مسکن ویژه کارگران وبازنشستگان می سازیم/4هزارمیلیارد تومان برای اشتغالزایی گذاشته ایم ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 228
نویسنده : ati

 بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان استخدام در دستگاه های اجرایی کشور می رساند، وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز اورژانس تهران، استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه های اجرایی استان، سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری، نیروی انسانی مورد نیاز خود را طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد واجد شرایط در دستگاه های اجرایی موضوع بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/7/1393 و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (تبدیل وضع مربیان حق التدریس موضوع مصوبه شماره 122218/ت50947هـ مورخ 17/10/1393 هیئت محترم وزیران)، از محل مجوزهای استخدامی مأخوذه، از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور (به عنوان موسسه مجری) و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 1394 و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی تأمین خواهند نمود.

متقاضیان می توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه های اجرایی مذکور، نحوه و زمان ثبت نام، از روز دوشنبه10/1/1394 لغایت 17/1/1394 به آدرس www.Sanjesh.org مراجعه نمایند. توضيحات بيشتر در خصوص ضوابط و شرايط هر يك از دستگاهها و تاريخ برگزاري آزمون در دفترچه راهنماي آزمون و اطلاعيه ثبت نامي كه در تاريخ 10/1/94 منتشر خواهد شد، درج مي گردد.
ضمناَ چنانچه علاوه بر دستگاه های اجرایی فوق، دستگاه دیگری اضافه گردد، اسامی نهایی دستگاه های متقاضی استخدام در اطلاعیه مذکور درج خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعیه اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال 1394 ,
تاریخ : چهار شنبه 24 / 12 / 1393
بازدید : 258
نویسنده : ati
عضو هیأت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: در سال 94 نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور 660 نفر جذب جدید خواهد داشت.
http://media.jamnews.ir/Original/1391/06/28/IMG22452939.jpg
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در جمع کارشناسان و مسئولان اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان اظهار کرد: تشکیلات نهاد در دهه‌ای که گذشت با جهش و پیشرفت رو به توسعه همراه بوده است.
وی افزود: تشکیلات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منحصر به فرد و تحول در آن هم در کیفیت و هم در کمیت ملموس و قابل مشاهده است.


:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام نیرو در نهاد کتابخانه‌های عمومی در سال 94 ,
تاریخ : چهار شنبه 24 / 12 / 1393
بازدید : 246
نویسنده : ati

 پذیرفته شدگان در آزمونهای استخدامی که بسیاری از آنها حدود چهار سالی است بلاتکلیف مانده اند اکنون می توانند خود را برای جذب در سازمان های مربوطه آماده کنند؛ چرا که بررسی های لازم در مورد ابعاد استخدامی آنها در حال اتمام، بودجه لازم برای جذبشان تصویب و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم قول استخدام این افراد در سال آینده را داده است.


به گزارش خبرنگار ایسنا، پس از تصویب مصوبه اول بهمن ماه 1390 از سوی هیات وزیران در دولت دهم و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی بخش عمده‌ای از نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت شدند. اما در ادامه مورد ایراد هیات تطبیق مقررات با قوانین مجلس قرار گرفت و به دلیل مغایرت‌های قانونی لغو شد و اکنون دیگر قابلیت اجرایی ندارد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: 38000 نفر آماده استخدام باشند ,

تعداد صفحات : 26
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 26 صفحه بعد


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">