دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 278
نویسنده : ati

 دستگاه های اجرایی استان فارس مکلفند در اسرع وقت نیروهایی که در آزمون های استخدامی چند سال اخیر پذیرفته شده اند را بکارگیری نمایند  مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس طی نامه ای به کلیه دستگاه های اجرایی استان فارس که در آزمون چند سال اخیر نیرو پذیرفته اند بر ضرورت بکارگیری این نفرات در اسرع وقت تاکید کردند.

متن کامل این نامه که خطاب به دستگاه های اجرایی استان فارس است به شرح ذیل می باشد:به پیوست تصویر نامه شماره ۱۷۳۴ مورخ ۱۶/۱/۱۳۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مبنی بر تامین اعتبار مورد نیاز جهت نیروهای جدیدالاستخدام آزمون های استخدامی سالهای ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ و ایثارگران، در جزء ۷۷ ردیف ۵۵۰۰۰۰ جدول شماره (۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۴ ، ارسال می گردد. خواهشمند است دستور فرمایید به فوریت اقدامات لازم در راستای  شروع به کار نیروهای مذکور تا زمان ابلاغ اعتبار به دستگاه های مربوطه اقدام و نتیجه را جهت پیگیری های بعدی به این دفتر اعلام نمایند.

 

لذا از کلیه پذیرفته شدگان عزیز استان فارسی درخواست می شود جهت انجام امورات شروع بکار به کارگزینی دستگاه مربوطه مراجعه نمایند.

” پایگاه اطلاع رسانی دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس”



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری فارس , ,
:: برچسب‌ها: دستگاه های اجرایی استان فارس مکلفند در اسرع وقت نیروهایی که در آزمون های استخدامی چند سال اخیر پذیرفته شده اند را بکارگیری نمایند ,
تاریخ : جمعه 25 / 1 / 1394
بازدید : 300
نویسنده : ati

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، دکتر مهین عسکری اظهار داشت: طبق آیین نامه ابلاغی، مدارک دیگری که پذیرفته شدگان آزمون استخدامی الزاما می بایست در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند مدارک مهارت های هفتگانه ICDL و زبان انگلیسی عمومی می باشد که این مدارک حتما باید از مراجع ذیصلاح که فهرست اسامی آنها در آگهی استخدام وجود دارد، اخذ شده باشد.

وی تصریح کرد: مراجع ذیصلاح اعطای مدارک مذکور در استان هرمزگان، سه مرکز شامل دفتر آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان، جهاد دانشگاهی هرمزگان و موسسه زبان کیش هستند.

وی اذعان داشت: جهت تسریع در انجام مراحل استخدام، هماهنگی های لازم انجام شده تا افرادی که دانش و آگاهی لازم و در حد قابل قبول را در مهارت های هفتگانه و زبان انگلیسی عمومی دارا می باشند با یک آزمون تعیین سطح و گرفتن نمره لازم ، بتوانند مدارک مورد نیاز را در کمتر از یک هفته اخذ کرده و نیازی به شرکت در دوره آموزشی سه ماهه و صرف هزینه های بیشتر نداشته باشند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: برگزاری آزمون مهارت های هفتگانه و زبان عمومی، ویژه پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی از فردا ,
تاریخ : چهار شنبه 17 / 1 / 1394
بازدید : 304
نویسنده : ati

 رئیس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور جزئیات برنامه دولت برای استخدام فراگیر در سال جاری را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: جزئیات دو آزمون بزرگ استخدامی در سال ۹۴/ وجود ۲.۳ میلیون کارمند دولتی

علی جمالی قمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به استخدام سال‌های ۹۱ و ۹۲ که بلاتکلیف مانده بود، اظهار داشت: در بودجه سال ۹۴ مقدمات تعیین تکلیف آنها فراهم و به تمامی استانداری‌های کشور اعلام شده است، تا افرادی که فرایند مجوز استخدام آنها از طریق نشر عمومی در روزنامه‌های کثیرالانتشار بوده و مسیر گزینش را طی کردند، اسامی آنها در سامانه «کارمند ایران» قرار گیرد تا مرحله نهایی استخدام از سازمان مدیریت پیگیری شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: تعیین تکلیف آزمونهای استانداری و جزئیات دو آزمون بزرگ استخدامی در سال ۹۴/ وجود ۲ , ۳ میلیون کارمند دولتی ,
تاریخ : چهار شنبه 6 / 1 / 1394
بازدید : 290
نویسنده : ati

 بهرام جلیل خانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد در آزمون های استخدامی سال ۹۱ و ۹۲ برای اشتغال در دستگاه های دولتی پذیرفته شده بودند که هم اکنون کد مستخدمی ۳۰۰ نفر از آنان صادر شده است.
وی یادآورشد: کد مستخدمی دیگر پذیرفته شدگان نیز حداکثر تا پایان نیمه نخست فروردین صادر خواهد شد.
کد مستخدمی شماره ای برای ثبت اطلاعات فرد استخدام شده در لیست کارکنان دولت به شمار می آید که بر اساس آن پست سازمانی و ردیف بودجه ای برای فرد تعیین و حقوق وی پرداخت می شود.
جلیل خانی اظهار کرد: مستخدمین جدید برای آغاز فعالیت خود در دستگاه های اداری دولت باید آزمایش های خاصی همچون تست عدم اعتیاد را بدهند.
مدیرکل مدیریت منابع و نیروی انسانی استانداری زنجان گفت: انجام این آزمایش ها و دریافت دفترچه بیمه تامین اجتماعی موجب می شود تا حداکثر زمان آغاز فعالیت رسمی این افراد تا پایان فرودین جاری به طول بینجامد.
وی جریان استخدام جدید دولت در سال ۹۴ را تایید کرد و مسوولیت جذب نیروی انسانی را بر عهده وزارتخانه های مربوطه خواند.
در پیامی مبنی بر استخدام نیروهای جدید در دولت در سال ۹۴، زمان آغاز ثبت نام شرکت در آزمون استخدامی ۱۰ تا ۱۷ فروردین سال جاری و محل ثبت نام سایت sanjesh.org عنوان شده بود



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , ,
:: برچسب‌ها: استخدامی های جدید در راه دستگاه های دولتی زنجان ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 274
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: تکلیف قبول‌شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اوایل سال آینده مشخص خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید زرین‌فر پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: باید از تلاش و همت مدیران اجرایی در سال ۹۳ قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این روند در سال آینده نیز ادامه داشته باشد.
وی بیان کرد: مدیران اجرایی استان برای هماهنگی در ایام نوروز، وضعیت حضور خود در استان را مشخص کرده و در صورت اینکه در مرخصی باشند معاون یا شخصی که نماینده مدیر است را به استانداری معرفی کنند.
زرین‌فر با اشاره به موضوع حضور خودروهای پلاک اداری در ایام نوروز در سطح شهر و یا جاده‌ها افزود: این موضوع از بحث‌های جدی است و نباید کاری کنیم که اعتماد مردم سلب شود لذا باید در نحوه استفاده از خودروهای پلاک اداری در ایام تعطیلات نهایت دفت را داشته باشیم.
معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی مسافران نوروزی از نمازخانه بین راهی، انتظار است مسئولان متولی امر، نمازخانه‌های بین راهی را ساماندهی کنند.
وی با تاکید بر توسعه خدمات دولت الکترونیک در استان بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه با جدیت وارد عمل شوند و از فناوری روز برای توسعه خدمات الکترونیک نهایت بهره را ببرند.
زرین‌فر گفت: با توجه به اینکه برای شروع به کار قبول شدگان استخدام سال ۹۱ مشکلات اعتباری وجود داشت با تلاش‌های صورت گرفته مشکلات بر طرف شده و تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اوایل سال آینده مشخص خواهد شد.
معاون استاندار بوشهر با اشاره به تصویب طرح منطقه آزاد بوشهر در دولت و ارسال به مجلس گفت: این اقدام یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در سال جاری در استان بوشهر انجام شده در حالی که بر اساس اسناد موجود و گفته‌های یکی از شهرداران قدیمی بوشهر موضوع منطقه آزاد بوشهر سابقه ۶۰ ساله دارد و حتی در دوران دولت دکتر مصدق هم مطرح بوده که با کودتای ۲۸ مرداد این طرح مسکوت ماند.
وی بیان کرد: حال این طرح امسال در دولت تدبیر و امید به تصویب رسیده و به مجلس رفته و امیدواریم با همت نمایندگان مردم در مجلس این طرح اجرایی شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری بوشهر , ,
:: برچسب‌ها: تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی‌ ادارات بوشهر ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 271
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: 600 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 تا پایان هفته جاری آغاز به کار می‌کنند.


حسن خیریان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، درباره آخرین وضعیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91، که قرار بود وضعیت جذب آنها تا پایان امسال مشخص شود، اظهار داشت: وضعیت آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی مازندران نهایی شده و 600 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 تا پایان هفته جاری آغاز به کار می‌کنند.
وی با اشاره به پیگیری‌های متعدد انجام شده از سوی استانداری مازندران، افزود: 600 سهمیه مربوط به پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون در بین دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شده است.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری مازندران , ,
:: برچسب‌ها: آغاز به کار 600 نفر از پذیرفته‌‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 در مازندران ,
تاریخ : پنج شنبه 21 / 12 / 1393
بازدید : 317
نویسنده : ati

 به استناد نامه  ۱۰۰۳۰۶/۶۱/۱۱-۰۸/۱۰/۹۳ مدیر کل محترم دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی لیست اسامی حائزین شرایط در آزمون استخدامی مورخ ۱۷/۰۳/۹۲ که امتیاز لازم برای شرکت در انجام مصاحبه تخصصی را کسب نموده اند به شرح ذیل اعلام میگردد.

شایان ذکر است برنامه زمانبندی حضور در اداره کل دامپزشکی استان و ارائه مدارک لازم جهت انجام مصاحبه تخصصی که طی روزهای شنبه ۲۰/۱۰/۹۳ و یکشنبه ۲۱/۱۰/۹۳ و دوشنبه ۲۲/۱۰/۹۳ انجام میگیرد از طریق پورتال اداره کل دامپزشکی استان به اطلاع متقاضیان محترم خواهد رسید .

لینک اعلام اسامی



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانغربی , نتایج آزمون های استخدامی , ,
تاریخ : جمعه 20 / 12 / 1393
بازدید : 279
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت خبرنگاران در جلسات شورای تحول اداری باید مطرح شود، گفت: در سال آینده یک‌هزار و 705 نفر قبول شده آزمون استخدامی به‌کارگیری خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین سیستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت به‌کارگیری قبول شدگان آزمون استخدامی حدود سه سال پیش استانداری و استفاده از این ظرفیت جدید در بدنه استانداری اصفهان برای سال 94، اظهار کرد: یک‌هزار و 705 نفر سال 91 طی انجام فرایند آزمون استخدام در استان اصفهان پذیرفته شدند اما سال گذشته به دلیل نبودن اعتبار مشخص و معین این افراد جذب دولت نشدند.
وی با بیان اینکه دولت فعلی دیدگاه متفاوتی با دیدگاه دولت گذشته در به‌کارگیری نیرو دارد، افزود: استانداری طبق تعهد دولت الزاماً اقدام می‌کند و خوشبختانه برای سال 94 نیز تأمین اعتبار شده است و افراد قبول شده در آزمون سال 91 در دستگاه‌های مختلف دولتی به کارگیری می‌شوند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اصفهان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: نوید به‌کارگیری بیش از 1700 نیروی استخدامی در بدنه دولت ,
تاریخ : سه شنبه 17 / 12 / 1393
بازدید : 293
نویسنده : ati

 آزمونهای استخدامی که در دو سال منتهی به پایان دولت قبل برگزار شد , مشکلات فراوانی برای جوانان تحصیلکرده و جویای کار بوجود آورد , عزیزانی دراین آزمونها پذیرفته شدند و تمامی مراحل اسخدامی را نیز پشت سرگذاشته بودند که با تغییر دولت , شروع بکار آنها مدت طولانی معطل مانده بود , حال اما با پیگیری مسئولین دولتی بخصوص شخص استاندار سیستان و بلوچستان و نهادهای مردمی این مساله حل و در آغاز سال ۹۴ این عزیزان شروع بکار خواهند نمود .

ShowImage



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خوزستان , ,
تاریخ : سه شنبه 16 / 12 / 1393
بازدید : 301
نویسنده : ati

 به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی میرساند نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ 91/12/25 اعلام گردید

 
 
 


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خوزستان , نتایج آزمون های استخدامی , ,
:: برچسب‌ها: اعلام نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی 91/12/25 خوزستان ,
تاریخ : سه شنبه 16 / 12 / 1393
بازدید : 290
نویسنده : ati

 زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت منابع و نیروی انسانی استانداری زنجان گفت: 778 نفر از افرادی که طی آزمونهای استخدامی سال 91 و 92 برای اشتغال در ادارات این استان پذیرفته شده بودند، از فروردین 94 فعالیت خود را آغاز می کنند.

 
 
بهرام جلیل خانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون جریان ورود به سیستم اداری دستگاه های دولتی این افراد در حال طی کردن مراحل پایانی است.


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: 800 مستخدم جدید از فروردین 94 وارد سیستم دولتی زنجان می شوند ,
تاریخ : سه شنبه 15 / 12 / 1393
بازدید : 385
نویسنده : ati

 

تهران- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، دولت سال آینده 38 هزار تن را استخدام می کند.

 
 
به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت پنجشنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری با اینکه سیاست دولت در استخدام، کم کردن حجم دولت است، افزود: طبق برنامه ریزهای انجام شده و با تامین بودجه لازم، بیش از 38 هزار تن از جوانان کشور به استخدام در می آیند.

وی ادامه داد: افرادی که در گذشته برای استخدام امتحان و آزمون داده بودند اما بودجه لازم برای بکارگیری آنان تامین نشده بود، در بودجه سال آینده تامین اعتبار شده و ادارات و استانداری ها می توانند از اکنون تشریفات لازم برای استخدام را انجام دهند.
 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: نوبخت: دولت سال آینده 38 هزار تن را استخدام می کند ,
تاریخ : جمعه 13 / 12 / 1393
بازدید : 336
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: مشکلی برای استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون سال 91 وجود ندارد و هماهنگی‌های لازم در حال انجام است.

 

حسن خیریان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره آخرین وضعیت پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی در دستگاه‌‌های دولتی استان، اظهار کرد: افرادی که آزمون استخدامی سال 91 پذیرفته شدند ولی هنوز شروع به کار نکردند طی چندین مرحله پیگیری به عمل آمد، آخرین مرحله پیگیری هفته قبل بود که جلسه‌ای در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار شد و این موضوع به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه سهمیه مازندران در آزمون استخدامی در دستگاه‌های دولتی برای 600 نفر بوده‌ است، بیان‌ داشت: کسانی که در آزمون پذیرفته شدند صورت جلسه شد و تمامی کارها در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شد که این تعداد باید در 22 دستگاه اجرایی استان به‌کارگیری شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران تصریح کرد: دغدغه افرادی که در آزمون سال 91 پذیرفته شدند ولی هنوز شروع به کار انجام نشدند، با نگاه مثبت دولت و پیگیری‌های انجام شده از طریق استانداری جلسه‌ای برگزار شد و الان مراحل کاری و سهمیه دستگاه‌ها مشخص شد و مشکل خاصی در این راستا نیست.

خیریان‌پور با اشاره به اینکه از میان 22 دستگاه، 19 دستگاه اجرایی استان نسبت به گزینش و مراحل اداری اقدام کردند، گفت: تنها دستگاه‌های ثبت احوال، بازرسی و جمع‌آوری اموال تملیکی این کار را انجام ندادند.

وی اظهار کرد: در نشست با مدیرکل ثبت‌احوال مازندران و تماس تلفنی با مدیرکل منابع انسانی ثبت‌احوال کشور قرار شد طی روزهای آینده این اداره‌کل نسبت به گزینش اقدام کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران افزود: بازرسی استان که مربوط به قوه‌قضاییه است و مسائل خاص خود را دارد و جمع‌آوری اموال تملیکی دو یا سه نفر هستند که بحث‌هایی است که به دنبال این هستیم که انجام شود.

خیریان‌پور در پایان گفت: شروع به‌کار پذیرفته‌شدگان آزمون سال 91 قبل از عید 94 در دستگاه‌ها انجام می‌شود که هماهنگی‌های لازم در این راستا در حال انجام است.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری مازندران , ,
:: برچسب‌ها: معاون منابع انسانی استاندار مازندران: مشکلی برای استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون سال 91 در مازندران وجود ندارد ,
تاریخ : جمعه 13 / 12 / 1393
بازدید : 283
نویسنده : ati

 سخنگوی دولت با اشاره به این که در جلسه امروز برای آب رسانی و مقابله با خشکسالی و تکمیل سدها در مناطق مختلف کشور مصوباتی مطرح شد ، اعلام کرد که طرح آبرسانی به شهرستان میانه، اتمام طرح سد دوقام چای ، تکمیل رودخانه زاینده‌ رود، تامین آب شرب و آب زراعی در استان کرمان، حوزه‌ی آبریز نکا و اعتبارات لازم برای شهرستان دشتستان از مصوباتی بود که امروز در جلسه هیات دولت مطرح شد.

محمد باقر نوبخت در حاشیه‌ی جلسه امروز هیات دولت بیان این مطلب، توضیح داد:

در مجموع 173 میلیارد تومان با تصویب هیات وزیران برای این امور با موافقت سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور مشخص شد و همچنین برای تقویت صندوق بیمه کشاورزی 125 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

سخنگوی دولت گفت: برای 5 استان مرزی از جمله کرمانشاه، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی و خوزستان 50 میلیارد تومان برای ساماندهی روستاهای مرزی اختصاص یافت.

او با اشاره به این که در جلسه هیات وزیران استاندار سیستان وبلوچستان به ارائه گزارشی از چگونگی عمران و توسعه این استان پرداخت و گفت: 46 هزار هکتار زمین زراعتی دراین استان باید از طریق آب رسانی قابل بهره برداری شود که با سفر رئیس جمهوردر آغاز سال 93 اقدامات آن آغاز شده است و بالغ بر 293 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام 18 پروژه در نظر گرفته شده است.

نوبخت گفت: 15 پروژه تا این تاریخ به بهره برداری رسیده است و 3 پروژه‌ی دیگر که بیمارستان 48 تختخوابی، بیمارستان 30 تختخوابی و بیمارستان دوست محمدی هستند، ان شاء الله درروزهای آتی به بهره برداری خواهند رسید که البته بخش عمده مشکل آنها تامین نیروی انسانی است ودر همین راستا با توافقاتی که با وزیر بهداشت داشته‌ایم، قرار شد تا تخصیص بهینه منابع برای بیمارستان‌هایی که ساختمان آنها تکمیل شده است اما به لحاظ تجهیزات ونیروی انسانی بامشکل روبرو هستند، در نظر گرفته شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: نوبخت: سال 94، استانداران می توانند 20 هزار نفر را استخدام کنند ,
تاریخ : جمعه 7 / 12 / 1393
بازدید : 307
نویسنده : ati

 

شهرکرد-ایرنا- مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون 31.8درصد از پست های دستگاه های اجرایی این استان فاقد نیروی انسانی است.

 


به گزارش ایرنا، الله کرم نصیری روز پنجشنبه در جلسه شورای ادارای این استان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، افزود: بر اساس آمار ارائه شده از سوی 70 دستگاه اجرایی فعال در استان، هم اینک 12هزار و 416 پست در دستگاه های اجرایی دارای نیروی انسانی فعال است. 

وی از بلاتصدی بودن پنج هزار و 804 پست معادل 31.8 درصد از پست های سازمانی این دستگاه ها خبر داد و گفت: با برنامه ریزی و اخذ مجوز استخدامی امید است نیروهای مورد نیاز در این چارت های سازمانی در سالهای آینده تامین شود.

وی گفت: مدرک تحصیلی 15.98 درصد از کارکنان دستگاه های استان کمتر از دیپلم، 20.86 درصد دیپلم ،13.67 درصد فوق دیپلم ،36.7 درصد لیسانس، 5.7 درصد فوق لیسانس و 8.7 درصد دکتراست. 

نصیری به آزمون استخدامی سالهای 90، 91 و 92 در استان اشاره کرد و گفت: در آزمون استخدامی سال 90 بحث تغییر وضعیت نیروهایی که تعهد 10 ساله برای فعالیت در مناطق کم برخوردار داده بودند، انجام شد.

وی گفت: با این تغییر وضعیت، نیروهایی که در شهرها مشغول فعالیت بودند به مناطق محروم فرستاده شدند اما اگر این امر هنوز در دستگاه های اجرایی انجام نشده باشد، حکم استخدامی آنان لغو می شود. 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , ااستخدام استانداری چهار محال و بختیاری , ,
:: برچسب‌ها: 562 نفر با همکاری و تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی، از اول سال آینده مشغول فعالیت می شوند , ,
تاریخ : جمعه 10 / 12 / 1393
بازدید : 282
نویسنده : ati

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس در گفتگو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی مبنی بر آخرین وضعیت استخدامی استانداری فارس گفت: مجوز استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 استانداری و همچنین سهمیه ایثارگران مرتبط با آزمون های فوق ،توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سامانه کارکنان نظام اداری کشور قرار داده شد ودفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری فارس نیز نسبت به توزیع آن بین دستگاه های اجرایی مربوطه اقدام نموده است.
مهندس جمالی ادامه داد : دستگاههای اجرایی موظفند بر اساس فرآیند مندرج در سامانه ، نسبت به درخواست شماره مستخدم اقدام نمایند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس تصریح کرد : ورود اطلاعات در این مرحله به منزله مجوز بکارگیری پذیرفته شدگان در دستگاههای اجرایی نبوده و شروع به کار افراد پس از صدور شماره مستخدم و با هماهنگی این حوزه در سال 94 امکان پذیر خواهد بود.
مهندس جمالی در پایان از کلیه پذیرفته شدگان نهایی  آزمون سال 1391 استانداری درخواست نمود تا  کماکان با صبر و متانت و پرهیز از مراجعات و تماس های مکرر ،دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری و دستگاههای اجرایی استان را در جهت تسریع در اخذ شماره مستخدم یاری نمایند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری فارس , ,
:: برچسب‌ها: آخرین وضعیت پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 استانداری فارس ,
تاریخ : جمعه 11 / 12 / 1393
بازدید : 301
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری لرستان گفت: حکم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری فروردین ماه سال آینده ابلاغ و این افراد در ادارات استان بکار گیری می شوند.
علی کورانی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افرادی که تحت عنوان آزمون استخدامی استانداری لرستان پذیرفته شده اند از فروردین ماه سال آینده به طور رسمی کارمند دولت محسوب می شوند.
وی اظهار داشت: محل تامین منابع مالی در این خصوص استانی و ملی بوده که در بودجه سال 94 پیش بینی شده و تلاش می شود حکم این افراد از اول فروردین ابلاغ شود.
وی ادامه داد: پذیرفته شدگان آزمون کتبی در حال حاضر مراحل پایانی گزینش، ارسال فرم شاغل شاغل و سایر مقدمات اداری را پشت سر می گذارند و انتظار می رود حضور این افراد در ادارات استان موجب افزایش بهره وری و ارتقا خدمات دستگاههای اجرایی استان شود.
کورانی فر تصریح کرد: حدود دو سال گذشته آزمون استخدامی استانداری لرستان با بیش از 10 هزار داوطلب برگزار شد که در نهایت یکهزار نفر از این افراد سال آینده بکارگیری خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری لرستان , ,
:: برچسب‌ها: پذیرفته شدگان پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان فروردین سال آینده بکارگیری می شوند ,
تاریخ : سه شنبه 2 / 12 / 1393
بازدید : 283
نویسنده : ati

 بالاخره انتظارات برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان در آزمونهای استخدامی که اغلب از سال ۱۳۹۰ و در دولت گذشته بلاتکلیف مانده بودند به پایان رسید و دولت بر استخدام بیش از ۱۵ هزار نفر از آنها در سال آینده رای داد.

علی صفدری – معاون نوسازی و اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی – در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برنامه دولت برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمونهای استخدامی و تعهدات ایجاد شده از دولت قبل اظهار کرد: اکنون در تلاشیم تا از تمامی استانها گزارشهای لازم و دقیقی را دریافت کرده و به جمع بندی نهایی برسیم تا با توجه به تعهدی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی دارد بتوان نیروهای مشمول قانون را در سال آینده استخدام کرد.

0801.jpg

وی در مورد اینکه آیا تمامی ۲۰ هزار نفری که پیش تر معاونت توسعه به عنوان تعهد استخدامی دولت اعلام کرده بود در سال ۱۳۹۴ جذب خواهند شود گفت: برنامه دولت استخدام حدود ۱۵ هزار و ۹۰ نفر در بین تمامی استانها و سازمانها در سال بعد است.

صفدری میزان بودجه پیش بینی شده برای استخدام بیش از ۱۵ هزار نفری دولت در سال آینده را اعلام نکرد و گفت: رقم آن چندان مهم نیست بلکه مهم این است که افرادی که فرایند قانونی را طی کرده اند جذب شوند.

معاون نوسازی و اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی درباره تبدیل وضعیت نیروها بالاخص نیروهای شرکتی در سال آینده نیز تصریح کرد: هیچ برنامه ای برای تبدیل وضعیت نیرو نخواهیم داشت مگر اینکه در ادامه مجوزهای قانونی آن صادر شود.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام ۱۵۰۰۰ نفر در سال آینده/ نیرویی تبدیل وضعیت نمی‌شود ,
تاریخ : شنبه 28 / 11 / 1393
بازدید : 326
نویسنده : ati

 مصطفی ‌افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما مکاتبات و رایزنی‌های مختلفی را با دولت به ویژه منابع توسعه انسانی رئیس جمهور داشتیم تا نسبت به حل مشکلات استخدامی‌های استانداری اقدامات لازم را انجام دهند این افراد به احتمال زیاد از اسفند ماه و به صورت قطعی از فروردین ماه سال آینده مشغول به کار شده و نسبت به تامین حق و حقوق و مزایای آن‌ها نیز در بودجه سال ۹۴ پیش‌بینی لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: تعدادی از کارکنان اوقاف و امور خیریه که با مشکل روبه‌رو شده بودند و جذب و ارتقای وضعیت استخدامی‌ها با تنگناهایی روبه‌رو بود با قولی که معاونت راهبردی رئیس جمهور به همراه معاونت توسعه منابع انسانی داده‌اند امیدواریم در سال آینده مشکلات آن‌ها برطرف شده و آن‌ها نیز به حق و حقوق خود برسند.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: ردیف تامین حقوق استخدامی‌های استانداری در بودجه ۹۴ پیش‌بینی شده است/استخدامی‌ها نگران نباشند ,
تاریخ : شنبه 28 / 11 / 1393
بازدید : 275
نویسنده : ati

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان از استخدام بیش از 400 نفر در سال 94 خبر داد و اظهار داشت: پذیرفته‌شدگان استخدامی‌های سال 91 و 92 فروردین ماه 94 استخدام می‌شوند.

وی بنا به اعلام سازمان بازرسی مبنی بر تخلف انجام شده در آزمون استخدامی، افزود: پرونده شرکت‌کنندگان بررسی و نزدیک به 11 نفر از شرکت‌کنندگان این آزمون حذف شدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری توسعه و رونق استان را راهکار ایجاد اشتغال پایدار عنوان و بیان کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار سرمایه‌گذاران بیشتری باید به استان دعوت شوند.

سلیمانی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های گردشگری باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های اردل، لردگان و کیار به دلیل عدم دسترسی آسان به این مناطق سرمایه‌گذار تمایلی به سرمایه‌گذاری ندارد که این موضوع تلاش مسئولان برای ترغیب سرمایه‌گذاری در این مناطق را می‌طلبد.

وی از فرمانداران خواست تا با همکاری جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت زیرساخت‌های لازم را برای جذب سرمایه‌گذار آماده کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری فرهنگ‌سازی در حوزه ازدواج جوانان را مهم برشمرد و گفت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در این حوزه اعتبارات ویژه اختصاص داده می‌شود.

سلیمانی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم به‌ویژه جوانان در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: با وجود تحریم‌های آمریکا و فشارهای که بر مردم وارده شده مردم در این راهپیمایی شرکت کردند.

وی با اشاره به حضور 2.5 برابری مردم در این راهپیمایی نسبت به سال گذشته ادامه داد: حضور گسترده مردم پایداری ملت ایران در برابر مشکلات را نشان می‌دهد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , ااستخدام استانداری چهار محال و بختیاری , ,
:: برچسب‌ها: استاندار چهارمحال و بختیاری: ۴۰۰ نفر در چهارمحال و بختیاری فروردین ماه ۹۴ استخدام می‌شوند ,

تعداد صفحات : 34
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 34 صفحه بعد


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">