دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 323
نویسنده : ati

 معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد : جذب پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی تا پایان سال جاری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی، تا پایان سال جاری جذب می‌شوند.به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیامک سلیمانی دشتکی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی این استان، تا پایان سال جاری جذب می‌شوند.وی تأکید کرد: پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری ۱۷۰ نفر بوده که در ۱۷ دستگاه اجرایی این استان مشغول به کار خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , ااستخدام استانداری چهار محال و بختیاری , ,
:: برچسب‌ها: جذب پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی استان چهار محال و بختیاری تا پایان سال جاری ,
تاریخ : دو شنبه 13 / 10 / 1393
بازدید : 255
نویسنده : ati
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از حل مشکل استخدام 800 نفر از متقاضیان جویای کار که با وجود طی مراحل قانونی، مدت‌ها در استانداری متوقف مانده‌ بود، خبر داد و گفت: حل مشکل استخدامی‌های کشور در قانون بودجه 94 دیده شده است.
ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: دو سال پیش آزمونی در استانداری همدان با هدف استخدام افراد صورت گرفت که با وجود طی مراحل قانونی هنوز در این زمینه شاهد انجام کاری نیستیم.
وی با بیان اینکه 800 نفر در این آزمون استخدامی شرکت کرده بودند، گفت: تعداد 200 نفر از این متقاضیان فرزندان شاهد بودند و بقیه نیز از دیگر اقشار جامعه هستند که باید فکری به حال تعیین تکلیف آنها می‌شد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تسریع در استخدام این افراد در وزارت کشور و همچنین مجلس ادامه داد: استانداری همدان نیز در این راستا پیگیری‌‌های لازم را برای به نتیجه رسیدن موضوع کرد.
به گفته وی در بودجه سال 94 مبلغ 370 میلیارد تومان برای استخدام تمام کسانی که در کشور مراحل استخدامی خود را طی کرده بودند، اما به خاطر مشکل اعتباری وضعیت آنها تعیین تکلیف نشده بود، در نظر گرفته شده است.
کارخانه‌ای تأکید کرد: با این اوصاف این افراد از سال آینده مشغول به کار خواهند شد که مشکل استخدامی‌های استان همدان نیز از این رهگذر حل می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در قانون بودجه امسال از اعتبارات هدفمند کردن یارانه‌ها مبلغ 1000 میلیارد تومان به عنوان کمک به اشتغال جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی اختصاص یافته، این مبلغ را ناکافی دانست.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: باید پیشنهادات لازم در بودجه اتخاذ شود تا به میزان اشتغالزایی در کشور توجه بیشتری صورت گیرد.
وی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه در بررسی بودجه در مجلس باید به این امر توجه لازم شود، گفت: در این رابطه با بودجه و همچنین افزایش اشتغال در کشور پیشنهاداتی را در صحن علنی مجلس ارائه خواهم کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: حل مشکل قبول‌شدگان آزمون استخدامی استانداری همدان ,
تاریخ : چهار شنبه 8 / 10 / 1393
بازدید : 271
نویسنده : ati

 اسامی پذیرفته شدگان ۱٫۵ برابر ظرفیت (اصلی و ذخیره) آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۹۱

اسامی پذیرفته شدگان ۱٫۵ برابر ظرفیت (اصلی و ذخیره) آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۹۱ روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۱۰/۹۳ اعلام می گردد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , ,
:: برچسب‌ها: اسامی پذیرفته شدگان ۱٫۵ برابر ظرفیت استخدام استانداری همدان ,
تاریخ : چهار شنبه 6 / 10 / 1393
بازدید : 362
نویسنده : ati

  مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان گفت: به حول و قوه الهی، بعد از ماه ها انتظار، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، مجوز اعلام نتایج مصاحبه تخصصی استخدام ۱۵ دستگاه اجرایی استان را طی نامه شماره ۱۲۹۷۴/۹۳/۲۲۵ مورخ ۲۶/۹/۹۳ صادر نمود.

نورالله نوراللهی افزود: نتایج مصاحبه تخصصی مذکور، مربوط به آزمون کتبی استخدامی مورخ ۱۷/۱۲/۹۱ می باشد که مصاحبه تخصصی و یا آزمون عملی آن (حسب مورد) در نیمه دوم سال ۹۲ برگزار و اعلام نتایج آن به خاطر عدم پیش بینی اعتبار مورد نیاز از تاریخ ۱/۸/۹۲ متوقف شد تا اینکه با پیش بینی اعتبار مورد نیاز در بودجه سال ۹۴ ، معاونت توسعه، مجوز ادامه فرایند را صادر نمود.

وی اظهار کرد: ان شاء الله بعد از اخذ تأییدیه گزینش و تأمین اعتبار مورد نیاز، پذیرفته شدگان نهایی در دستگاه استخدام کننده، بکارگیری می شوند.

وی خاطرنشان کرد: نفرات اصلی پذیرفته شده آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان گلستان که اسامی آنها در جدول پیوست آمده است، از روز شنبه مورخ ۶/۱۰/۹۳ لغایت پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۱۱/۱۰/۹۳ فرصت دارند نسبت به معرفی خود به دستگاه استخدام کننده، بر اساس آدرس اعلام شده در جدول ذیل، جهت انجام مراحل گزینش، اقدام نمایند.

بدیهی است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده، به منزله انصراف آنها تلقی شده و نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان، روی لینک زیر کلیک نمایید:

asami-paziresh.pdf

     

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری گلستان , ,
:: برچسب‌ها: نتایج مصاحبه تخصصی استخدام ۱۵ دستگاه اجرایی استان گلستان اعلام شد ,
تاریخ : چهار شنبه 2 / 10 / 1393
بازدید : 288
نویسنده : ati

 مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی مورخ ۹۱/۳/۲۶از ششم دی ماه امسال بمدت ۶ روز در محل ستاد بهزیستی استان اصفهان برگزار می گردد.

سید مسعود حسینی نسب، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق افزود: در این مرحله از مجموع افرادی که در مرحله اول پذیرفته شده و شرایط لازم را داشتند ۳۶۶ نفر انتخاب و در مصاحبه تخصصی شرکت می نمایند. وی در خصوص نحوه انتخاب افراد برای مصاحبه تصریح کرد: افرادی که حداقل نمره عمومی و تخصصی را کسب و از طرف استانداری استان به این اداره کل معرفی شدند پس از راستی آزمایی مدارک و احراز شرایط مندرج در آگهی استخدام با رعایت شرایط بومی بودن، و بالاترین نمره بر اساس اولویت های تعیین شده برای مصاحبه تخصصی دعوت می شوند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اصفهان پیرامون چگونگی برگزاری مصاحبه تخصصی اعلام نمود: از تاریخ ششم دی ماه روزانه با ۶۰ نفر در سه گروه تخصصی مصاحبه خواهد شد و پذیرفته شدگان این مرحله می توانند با مراجعه به سایت بهزیستی استان اصفهان از تاریخ حضور خود در این مصاحبه آگاه شوند.

جهت اطلاع از زمان مصاحبه اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اصفهان , ,
:: برچسب‌ها: برگزاری مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ۹۱/۳/۲۶ ,
تاریخ : پنج شنبه 19 / 9 / 1393
بازدید : 192
نویسنده : ati

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمدباقر نوبخت در نشست خبری امروز پیرامون لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ گفت: اهداف لایحه بودجه سال آینده در راستای دستیابی به قانون برنامه پنجم توسعه است که عبارت است از رشد سرمایه‌گذاری، رشد تولید، محدود کردن رشد نقدینگی، مهار تورم و افزایش اشتغال.

وی همچنین در خصوص استخدامی‌ها اظهر داشت: افرادی که مراحل استخدامی آنها انجام شده به دلیل نبود منابع مالی استخدام آنها صورت نگرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ادامه داد: در سال آینده همه آنهایی که مراحل قانونی را طی کرده‌‌اند استخدام می‌شوند.

وی افزود: تأمین اعتبار برای استخدام‌های اجتناب‌ناپذیر در بودجه سال آینده دیده شده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: ۲ هزار میلیارد تومان برای کسری صندوق‌های بازنشستگی اختصاص یافته و ۸۵۵ میلیارد تومان برای صندوق نوآوری در راستای اقتصاد مقاومتی و اعتباراتی نیز برای عدالت آموزشی در مدارس و به روزآمد کردن کتابخانه‌ها و همچنین ۴۸ هزار میلیارد تومان برای اعتبارات عمرانی پیش‌بینی شده است.

نوبخت همچنین در خصوص تورم سال آینده نیز گفت: متوسط نرخ تورم در سال آینده ۱۴ درصد پیش‌بینی شده و بر همین اساس حقوق و مزایای کارکنان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بودجه ۹۴ وابستگی به نفت کاهش داشته و عمده منابع درآمدی معطوف به درآمدهای مالیاتی و سایر است و میزان درآمدهای نفتی رشد منفی دارد.

جزئیات هدفمندی یارانه ها

نوبخت همچنین در خصوص اینکه برنامه دولت برای اجرای فاز جدید و مرحله بعدی هدفمندی یارانه‌ها چیست؟ افزود: طبق قانون هدفمندی هر سال منابع و مصارف را دولت باید در لایحه بودجه پیش‌بینی کند و سال ۹۴ از محل اصلاح قیمت‌ها صورت گرفته و همان ۴۸ هزار میلیارد تومان سال جاری باقی می‌ماند.

وی گفت: مصارف نقدی و غیرنقدی در جهت حمایت غذایی بین خانوارها ۴۲ هزار میلیارد تومان توزیع می‌شود و همچنین ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بین بخش‌های تولیدی مابه‌التفاوت سود تسهیلات و نیز ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای طرح تحول سلامت، ۱۳۰۰ میلیارد تومان به مسکن نیازمندان و زوج‌های جوان و ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از منابع عمومی برای هدفمندی یارانه‌ها برای سال ۹۲ نزدیک به ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، سال جاری ۱۳۰۰ میلیارد تومان و سال آینده ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان درنظر گرفته‌ایم.

به گفته نوبخت سال آینده یارانه نقدی همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان بین خانوار توزیع می‌شود و مردم هر استانی اگر از پرداخت یارانه انصراف دهند هزینه یارانه‌ای آنها در استان مربوطه هزینه خواهد شد و هیچ مبلغی از پول یارانه‌ها به خزانه نمی‌رود، بلکه دولت از خزانه به هدفمندی اختصاص داده است.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام افرادی که مراحل قانونی را طی کرده‌اند/یارانه نقدی تغییری نمی‌کند ,
تاریخ : دو شنبه 11 / 9 / 1393
بازدید : 542
نویسنده : ati

 بدینوسیله فهرست پذیرفته شدگان نهائی اصلی و ذخیره آزمون استخدامی مورخه ۲۷/۱۱/۹۱اعلام میگردد.

بدینوسیله فهرست پذیرفته شدگان نهائی اصلی و ذخیره آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱  اعلام میگردد. لازم است پذیرفته شدگان اصلی با در دست داشتن مدارک ذیل الذکر به امور اداری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کردستان  واقع درسنندج سه راهی شالمان طبق جدول زمان بندی ذیل مراجعه فرمایند. چنانچه پذیرفته شدگان نهایی اصلی در موعد مقرر به این اداره کل مراجعه ننماید به منزله انصراف تلقی میگردد.

مدارک لازم جهت ثبت نام اولیه:



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , نتایج آزمون های استخدامی , ,
:: برچسب‌ها: نتایج مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری کردستان ,
تاریخ : دو شنبه 15 / 9 / 1393
بازدید : 180
نویسنده : ati

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور تا پایان سال برطرف می‏شود تا برای ایجاد شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی اقدامات لازم صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، سیدشهاب‏الدین چاوشی ظهر امروز در نشستی با مهری فرماندار فیروزکوه، معاونان فرماندار، شهرداران و دیگر مدیران شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: اگر بخواهیم مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم باید در راستای ایجاد و حفظ ارتباط بین مردم به عنوان ولی‏نعمت‏های خود با نظام سیاسی و همه کسانی که توفیق خدمت‏گزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند، تلاش کنیم و در محافل، فضاها و مکان‏های مختلف به مردم خدمت کنیم و با دیدگاه‏ها و نظراتشان آشنا شویم.
وی اضافه کرد: بیش از یکسال است که شاهد بر سرکار آمدن دولت مدبر و علاقه‏مند به نجات کشور در عرصه‏های مختلف هستیم و به همت اکثریت مردم که کشور خود را دوست دارند، این کار صورت گرفته و این دولت تحولات ارزشمندی را در کشور ایجاد کرده است.
 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: معاون استاندار تهران خبر داد فراهم شدن شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی تا پایان امسال ,
تاریخ : چهار شنبه 10 / 9 / 1393
بازدید : 311
نویسنده : ati

 نتایج مصاحبه استخدامی اداره کل هواشناسی استان کردستان از طریق ارسال پیامک اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از طریق پیامک به قبول شدگان اصلی و ذخیره اطلاع داده شده است. کلیه متقاضیان در صورت داشتن اعتراض به نتایج تا تاریخ 15 آذرماه 93 می توانند اعتراض کتبی خود را به هواشناسی استان واقع در سایت اداری تحویل دهند و به اعتراض های پس از این تاریخ رسیدگی نمی‌شود.
نتایج اعلام شده اولیه بوده و ممکن است بدلیل بررسی اعتراضها توسط هیئت ویژه تغییر کند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , نتایج آزمون های استخدامی , ,
:: برچسب‌ها: نتایج استخدام هواشناسی کردستان اعلام شد ,
تاریخ : یک شنبه 7 / 9 / 1393
بازدید : 318
نویسنده : ati

 مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92 و مراحل رسیدگی به استخدام پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها را تشریح کرد.

علیرضا مهرآسا در این باره گفت: تمام مراحل مجوز استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر از محل مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در تاریخ 91/1/23 که اسامی آنان توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام شده است، انجام شده و دستگاه‌های اجرایی مکلفند جهت اخذ شماره مستخدم این افراد از طریق سامانه کارمند ایران اقدام کنند.

وی همچنین از ارسال لیست قبول‌شدگان اصلی باقی‌مانده از محل سهمیه استخدامی برنامه چهارم، آزمون مورخ 91/12/4 و مجوز تاریخ 90/12/28 فرزندان شاهد و ایثارگر به معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری جهت تامین اعتبار خبر داد و گفت: برابر قول مساعد مسوولان تا پایان سال جاری مشکل استخدام این افراد حل خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92 دستگاه‌های اجرایی استان ,
تاریخ : جمعه 5 / 9 / 1393
بازدید : 326
نویسنده : ati

 ه استحضار کلیه شرکت کنندگان مصاحبه استخدامی اداره کل هواشناسی استان  کردستان می رساند که از طریق پیامک به قبول شدگان اصلی و ذخیره اطلاع داده شده است کلیه متقاضیان در صورت داشتن اعتراض به نتایج تا تاریخ ۱۵-۹-۹۳ می توانند اعتراض کتبی خود را به هواشناسی استان واقع در سایت اداری تحویل دهند و به اعتراض های پس از این تاریخ رسیدگی نمی شود . لازم به توضیح است که نتایج اعلام شده اولیه بوده و ممکن است بدلیل بررسی اعتراض ها توسط هیئت ویژه تغییر نماید

از طریق پیامک به قبول شدگان اصلی و ذخیره اطلاع داده شده است



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , نتایج آزمون های استخدامی , ,
:: برچسب‌ها: اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی اداره هواشناسی کردستان ,
تاریخ : جمعه 5 / 9 / 1393
بازدید : 266
نویسنده : ati

 نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ 92/3/17 اداره كل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اعلام شد و اطلاعیه ای نیز مبنی بر مدارك مورد نیاز و زمان مراجعه قبولین ذكر شده است. با آرزوی موفقیت امیدواریم سایر ادارات محترم آذربایجان شرقی نیز اعلام نتایج نمایند. لازم به ذكر است آزمون در خرداد ماه سال 1392 برگزار و پس از یك و نیم سال نتایج سه برابر اعلام گردیده است. این در حالی است برخی ادارات هنوز سه برابر را هم اعلام نكرده اند. اداراتی همچون راه و شهرسازی، بهزیستی، آب و هواشناسی و ... هنوز هیچ تكانی به خود نداده اند.
اطلاعیه كامل و مدارك مورد نیاز جهت اداره كل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در ادامه مطلب می باشد ...




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: نتایج استخدام استانداری (17/03/1392) آذربایجان شرقی ,
تاریخ : جمعه 5 / 9 / 1393
بازدید : 289
نویسنده : ati
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اظهار نظر برخی همتایان خود در موضوع استخدامی ها انتقاد کرد و آن را صحیح ندانست.
افضلی فرد
مصطفی افضلی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: اینکه برخی نمایندگان در پاسخ به مطالبه استخدامی اعلام می کنند که دولت اعتبار کافی ندارد درست نبوده و نباید طرح شود.
وی افزود: نمایندگان مجلس نمایندگان ملت هستند، این در حالی است که این اظهارات را باید نمایندگان دولت عنوان می کردن، وظیفه نماینده مجلس حمایت از حق مردم است.
افضلی فرد تاکید دارد که هر جا منافع مردم و دولت در تعارض بود وظیفه نمایندگان مجلس دفاع از حق مردم است و اینکه عنوان شده استخدامی ها برای کمبود اعتبار جذب نمی شوند صحیح نیست.
وی در خصوص وضعیت فعلی بررسی پرونده استخدامی های بلاتکلیف اردبیل گفت: طبق جلسه ای که با معاونت راهبردی داشته ایم رسما و کتبا اعلام شد از اسفند ماه حکم استخدامی ها صادر شود و از اول فروردین مشغول به کار شوند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان پیگیر این موضوع هستند، در تشریح وضعیت استخدام طرح مهر اضافه کرد: این طرح وجاهت قانونی ندارد و در ابتدا باید موانع قانونی آن رفع شود.
وی افزود: در تغییر وضعیت نیروهای اوقاف نیز جلسه با معاونت راهبردی داشتیم که انتظار می رود این مطالبه در مدت زمان کوتاه اجرایی شود.
 

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: اظهار نظر برخی نمایندگان در مورد استخدامی های اردبیل صحیح نیست ,
تاریخ : پنج شنبه 29 / 8 / 1393
بازدید : 299
نویسنده : ati

 فهرست پذیرفته شدگان نهایی (یک و نیم برابر) آزمون استخدامی استانداری خراسان جنوبی مورخ ۱۳۹۲٫۳٫۳ به شرح فایل پیوست اعلام می گردد …

 

برای مشاهده نتایج اینجا را کلیک نمایید

تذکرات

-          به اطلاع می رساند دعوتنامه تحویل مدارک جهت معرفی به گزینش و انجام سایر مراحل استخدام به آدرس پستی پذیرفته شدگان متعاقباً ارسال خواهد شد .

-          داوطلبینی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارند می توانند اعتراض خود را به صورت کتبی حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۳۹۳٫۹٫۱ حضوراً به دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری تحویل نمایند . بدیهی است به اعتراضاتی که پس از تاریخ مذکور و یا به صورت پستی واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد .



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خراسان جنوبی , ,
:: برچسب‌ها: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی استانداری خراسان جنوبی ,
تاریخ : شنبه 21 / 8 / 1393
بازدید : 219
نویسنده : ati

شیراز- ایرنا- معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: تمام کسانی که مراحل استخدامی را به شکل قانونی پشت سر گذاشته اند از اسفندماه امسال مشغول به کار می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد باقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و اشتغال استان فارس در شیراز افزود: در مقطعی به دلیل اینکه ردیف بودجه برای تامین حقوق افراد پذیرفته شده پیش بینی نشده بود امکان جذب این افراد ممکن نبود و تصمیم گرفتیم مطالعاتی در این زمینه انجام شود تا در پرداخت حقوق و مزایای آنها با مشکل مواجه نشویم.وی ادامه داد: بنابراین با توجه به پیش بینی ردیف بودجه در سال ۹۴، اجازه استخدام و شروع به کار این افراد به استان ها داده شد و بنابراین این افراد از اسفند امسال فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.گفتنی است محمد باقر نوبختمعاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری عصر امروز چهارشنبه بمنظور بررسی برخی طرحهای استان فارس در نشست برنامه ریزی و اشتغال این استان به شیراز سفر کرده است 


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
تاریخ : شنبه 21 / 8 / 1393
بازدید : 220
نویسنده : ati

شیراز- ایرنا- معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: تمام کسانی که مراحل استخدامی را به شکل قانونی پشت سر گذاشته اند از اسفندماه امسال مشغول به کار می شوند.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد باقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و اشتغال استان فارس در شیراز افزود: در مقطعی به دلیل اینکه ردیف بودجه برای تامین حقوق افراد پذیرفته شده پیش بینی نشده بود امکان جذب این افراد ممکن نبود و تصمیم گرفتیم مطالعاتی در این زمینه انجام شود تا در پرداخت حقوق و مزایای آنها با مشکل مواجه نشویم.وی ادامه داد: بنابراین با توجه به پیش بینی ردیف بودجه در سال ۹۴، اجازه استخدام و شروع به کار این افراد به استان ها داده شد و بنابراین این افراد از اسفند امسال فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.گفتنی است محمد باقر نوبختمعاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری عصر امروز چهارشنبه بمنظور بررسی برخی طرحهای استان فارس در نشست برنامه ریزی و اشتغال این استان به شیراز سفر کرده است 


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
تاریخ : شنبه 27 / 8 / 1393
بازدید : 325
نویسنده : ati

 بدینوسیله به اطلاع متقاضیان استخدام مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷ اداره کل ثبت احوال استان کردستان میرساند:

با توجه به اعلام پذیرفته شدگان یک و نیم ( ۱/۵ ) برابر ظرفیت استخدام در مرحله مصاحبه تخصصی از طرف معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری کردستان اسامی نفرات اصلی و ذخیره بشرح جدول ذیل اعلام میگردد .

برای دریافت فایل نتایج در فرمت pdf روی لینک کلیک راست کرده و گزینه save target as یا save link as را کلیک فرمایید 
دانلود                         مشاهده

ضمناً جهت اطلاع بیشتر و انجام مراحل بعدی با شماره تلفن    ۳۳۲۳۱۰۳۳ اداره کل ثبت احوال استان کردستان (( اداره توسعه منابع انسانی و پشتیبانی )) تماس حاصل فرمائید .

خبر ۱۷ آبان ۹۳  استختام: اطلاعیه اداره کل دامپزشکی استان کردستان درخصوص پذیرفته شدگان نهائی آزمون استخدامی

بدینوسیله فهرست پذیرفته شدگان نهائی اصلی و ذخیره آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ اعلام میگردد. لازم است پذیرفته شدگان اصلی با در دست داشتن مدارک ذیل الذکر از تاریخ ۱۷/۰۸/۹۳ لغایت ۲۲/۰۸/۹۳ به امور اداری اداره کل دامپزشکی استان کردستان مراجعه فرمایند.
مدارک لازم:
۱-  پوشه سفید
۲-  اصل تصویر شناسنامه (تمامی صفحات ) هر کدام سه برگ
۳-  اصل و تصویر کارت ملی ( پشت و رو ) سه برگ
۴-  اصل و تصویر مدارک تحصیلی سه برگ
۵-  اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران ( پشت رو ) سه برگ
۶-۶ قطعه عکس پرسنلی۴*۳ با زمینه سفید
  فایل های مربوطه :
دریافت لیست پذیرفته شدگان.xlsx13.299 KB


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
تاریخ : شنبه 14 / 8 / 1393
بازدید : 277
نویسنده : ati

 مصطفی‌ افضلی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از دولت خواستیم تا در بودجه سال ۹۳ در قالب اصلاحیه‌ تامین اعتباری این استخدامی‌ها را انجام دهد اما قول دادند در لایحه بودجه سال ۹۴ پیش‌بینی‌های لازم را در این زمینه انجام داده تا از اول فروردین‌ ماه یک‌هزار نفر از استخدامی‌های استانداری وارد دستگاه‌های اجرایی شوند.

وی ادامه داد: پنج هزار میلیارد تومان برای این کار اختصاص یافته و دولت نیز از این موضوع حمایت می‌کند و به هیچ وجه نباید این تامین اعتبار را مغایر با اصل ۷۵ دانست چراکه این از اقدامات ضروری و اصول اساسی است که قطعا مورد توجه و خواست و مطالبه به حق است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد درخواست رفع مشکل استخدامی نیروهای منابع طبیعی، ثبت‌احوال، اوقاف و برخی دیگر از نهادها تصریح کرد: در بحث استخدام‌ها بنده تنها نماینده‌ای بودم که بدون هیچ قید و بندی تنها با هدف حفظ منافع موکلانم ورود پیدا کردم و امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات استخدامی در دستگاه‌های یاد شده برطرف شود.

افضلی‌فرد در مورد جذب نیروها در مجموعه‌های غیردولتی نیز افزود: ما از طریق صندوق توسعه ملی اجرای ۱۸ طرح را پیگیر هستیم تا با عملیاتی شدن آن تعدادی از بیکاران جذب این مجموعه‌های تولیدی شوند.

وی در مورد عملیاتی شدن قانون جامع معلولان عنوان کرد: رئیس جمهور مسئولیت اجرای قانون اساسی را به همراه قوانین مصوب بر عهده دارد و در این زمینه تضعیف شایسته نیست.

افضلی‌فرد تصریح کرد: اگر برخی از قوانین نیز ضعیف و یا دست و پا گیر هستند باید اصلاح آن‌ها انجام شود و به هیچ وجه ضعف در اجرای قوانین پسندیده و قابل قبول نیست که مسئولی بخواهد در این زمینه سهل‌انگاری کند.

وی ادامه داد: بنده بحث اشتغال افراد معلول را نیز به جد پیگیری کرده و در این زمینه از دستگاه‌ها خواسته‌ام تا سهمیه معلولان را نیز در استخدامی‌ها در نظر بگیرند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در مورد آخرین وضعیت سبلان پارچه گفت: ما با ۲ شرط از برنده مزایده خواسته‌ایم تا هر چه سریع‌تر فعالیت این مجموعه را پیگیری کند که شرط اول پرداخت اجاره‌بهای یک ساله به حساب کارخانه و دوم فعالیت با ظرفیت اشتغالزایی کامل در جذب چهار هزار و ۵۰۰ نفر است که هر ۲ شرط را نیز برنده مزایده سبلان پارچه پذیرفته و به زودی این کارخانه با ظرفیت تمام فعالیت می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , ,
:: برچسب‌ها: استخدامی‌های استانداری از اسفند جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند ,

تعداد صفحات : 34


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">