دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 / 11 / 1393
بازدید : 385
نویسنده : ati

 

 

به استناد نامه  شماره 11/61/120210 تاریخ 1393/11/26 مدیر کل محترم دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی لیست اسامی حائزین شرایط در آزمون استخدامی مورخ  1392/3/17  که امتیاز لازم برای شرکت در انجام مصاحبه تخصصی را کسب نموده اند به شرح ذیل اعلام میگردد.

 

فایلها


estekhdam170.pdf 429.248 KB  
اطلاعیه.pdf 146.628 KB





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , نتایج آزمون های استخدامی , ,
:: برچسب‌ها: اعلام پذیرفته شده گان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی ,
تاریخ : شنبه 7 / 11 / 1393
بازدید : 295
نویسنده : ati

 دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌های 1391 و 1392 توضیح داد.


در این اطلاعیه آمده است: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی 17 دستگاه اجرایی استان در سال 1391 که کلیه مراحل استخدامی را طی کرده و صرفا به دلیل عدم تامین اعتبار، ادامه مراحل استخدام آنها متوقف شده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته و اخذ مجوز ادامه فرایند استخدامی و پس از اخذ کد استخدامی توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، از سال 1394 به کار گرفته می‌شوند.

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری همچنین از اخذ مجوز ادامه فرایند آزمون استخدامی 27 دستگاه اجرایی استان در سال 1392 و اعلام اسامی سه برابر ظرفیت این آزمون به دستگاه‌های مربوطه خبر داده و تاکید کرده است: داوطلبان این آزمون نیز پس از طی بقیه مراحل استخدام و انجام مصاحبه، انتخاب و در سال 1394 به کار گرفته خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعیه/ توضیحات دفتر منابع انسانی و تحول اداری در خصوص آزمون‌های استخدامی 91 و 92 ,
تاریخ : شنبه 4 / 11 / 1393
بازدید : 267
نویسنده : ati

 خبرگزاری تسنیم: استاندار زنجان از تعیین تکلیف استخدام شرکت‌کنندگان در آزمون‌های استخدامی سال ۹۱ و ۹۲ خبر داد و گفت: این افراد از سال آینده مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، جمشید انصاری امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: در مجموع دو آزمون استخدامی برگزار شده در سال‌های ۹۱ و ۹۲، ۹۰۰ نفر به استخدام دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در آمدند.

وی تصریح کرد: احکام استخدامی همه افرادی که مراحل گزینش را پیمودند، اسفند ماه صادر و بودجه لازم برای حقوق و مزایای این افراد در بودجه سال آینده پیش‌بینی می‌شود تا دغدغه خانواده‌ها در زمینه اشتغال کاهش یابد.

استاندار زنجان در آستانه دهه فجر ضمن گرامیداشت این ایام ابراز کرد: دهه فجر فرصتی برای نگاه ویژه به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت و تحقق این اهداف و اعتلای هرچه بهتر آن است.

وی بیان کرد: در ایام دهه فجر امکان بازخوانی تاریخ انقلاب فراهم و سالگرد انقلاب اسلامی فرصتی برای نشان دادن وحدت و یکپارچگی مردم ایران به جهانیان است.

انصاری در مورد برگزاری مراسم دهه فجر عنوان کرد: همه باید صرف نظر از اختلاف‌های سیاسی و گرایش‌ها، اصل انقلاب، رهبری نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای ۳۶ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی را مد نظر قرار دهند.

وی مطرح کرد: در برگزاری این مراسم ارجحیت جشن‌های مردمی بر دستگاه‌های دولتی مد نظر قرار گیرد تا مردم به عینه احساس شادی و سرور در این جشن‌ها کنند.

استاندار زنجان با تأکید بر مردمی بودن مراسم ابراز کرد: دستگاه‌های دولتی امکانات خود را برای برگزاری جشن‌ها در اختیار تشکل‌های مردمی قرار دهند.

وی با تأکید به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: تنها هدف از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلیل از یک روز نیست بلکه حضور آحاد مردم بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و پاسخ به توطئه‌های دشمنان است و در این روز بسیاری از محاسبات دشمنان در مورد کشور ایران تغییر می‌کند.

انصاری گفت: امسال با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌ها و رهبری انقلاب عظیم اسلامی تجدید میثاق می‌کنیم و استحکام و بزرگی ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهیم.

وی درمورد پروژه‌های عمرانی و اقتصادی که در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، بیان کرد: با توجه به اینکه این ایام بزرگترین مناسبت ملی است، زمان مبارکی برای افتتاح و بهره برداری است.

استاندار زنجان به بخشنامه ابلاغ شده از طرف معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی مبنی بر اولویت امکان مصرف گاز برای مصارف خانگی عنوان کرد: در ایام زمستان با افزایش مصرف گاز و مواد سوختی با در نظر گرفتن اولویت مصرف، مصارف غیر خانگی قطع می‌شود.

وی به صرفه‌جویی در مصرف گاز تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی در زمان‌هایی که در این مکان‌ها حضور ندارند از مصرف انرژی خودداری کنند.

انصاری در مورد توزیع اعتبارات به شهرستان‌ها ابراز کرد: در توزیع بودجه حقوق مردم و ضرورت بهره‌مندی آن‌ها از امکانات در نظر گرفته می‌شود و کمبود منابع شهرستان‌هایی که در سفر رئیس جمهور به آن‌ها اعتبار کمتری تخصیص یافته از محل‌ بودجه‌های استانی تأمین می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع ۳۷۴ میلیارد تومان که به پروژه‌های عمرانی استان زنجان اختصاص یافت، ۲۴۰ میلیارد تومان امسال محقق می‌شود و باقی آن سال آینده تحقق می‌یابد.

خبر ۱۶ بهمن ۹۲ – استانداری زنجان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون برنامه پنجم توسعه، قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاههای اجرایی، از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد ۴۷۰  نفر از افراد واجد شرایط بومی استان زنجان را از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح  فایل پیوستی ذیل استخدام می‌نماید.
ثبت نام در این آزمون بصورت اینترنتی است و از طریق همین سامانه انجام می شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , ,
:: برچسب‌ها: ۹۰۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان مشغول به کار می‌شوند + صدور احکام استخدام در اسفندماه ,
تاریخ : شنبه 7 / 11 / 1393
بازدید : 316
نویسنده : ati

 برنامه زمانبندی مصاحبه تخصصی شرکت کنندگان آزمون استخدامی  ستاد استانداری  و فرمانداریهای تابعه

 


اطلاعیه شماره ۵ آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷


اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدامی پیمانی مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷


لیست اسامی ۳ برابر  ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷


اطلاعیه شماره ۱ استانداری استان کردستان در خصوص پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷


 نتایج مصاحبه تخصصی آزمون استخدام پیمانی مورخ ۱۳۹۱/۳/۲۶ استانداری


لیست اسامی اولیه سه برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی پیمانی شهرداری‌های جدیدالتاسیس استان کردستان


نتایج مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷ استانداری کردستان



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: آخرین اخبار استخدام استانداری کردستان ۹۳ ,
تاریخ : شنبه 7 / 11 / 1393
بازدید : 257
نویسنده : ati

 گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در نشست با معاونان اداری،‌ مالی و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: با توجه به وعده‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جذب استخدامی‌های استانداری از ماه آینده ما نیز در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا بلاتکلیفی آنها را به هر نحوه ممکن با تأمین اعتباراتی که سال آینده قول تأمین آن را داده‌اند، مهیا کنیم.

وی تعداد این افراد آماده جذب در دستگاه‌های مختلف را حدود یک‌هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در بودجه سال آینده قرار است ردیف اعتباری برای تأمین حقوق و مزایای این افراد انجام شود، بعید به نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد که اعتبار مورد نیاز در این زمینه در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد تا نسبت به تأمین حقوق و مزایای نیروهای استخدامی جدید اقدام عملی را انجام دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد مصوبه اخیر هیئت دولت در پرداخت عیدی کارکنان نیز افزود: امیدواریم مطابق با سنوات گذشته پرداخت عیدی کارکنان با حقوق بهمن ‌ماه برای کارکنان و مستمری‌بگیران انجام شود تا نسبت به تأمین این منابع و پرداختی‌های به موقع اقدام عملی انجام شود.

مظفری به جذب مناسب اعتبارات عمرانی و حتی هزینه‌ای در ۱۰ ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود در دو ماه پایانی سال نیز در پرداخت حق و حقوق و مزایای کارکنان دولت و همچنین جذب منابع مربوط به پروژه‌ها خلأ و مشکلی به وجود نیاید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد جذب برخی از استخدامی‌ها در اسفندماه به ادارات بیان کرد: اگر تأمین اعتبار انجام شود قطعاً این کار را بسیاری از دستگاه‌های دولتی انجام می‌دهند که البته به شکل فراگیر این جذب و پرداخت حق و حقوق از فروردین ماه به شکل قانونی است



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , ,
:: برچسب‌ها: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از آماده‌باش کامل برای جذب قطعی استخدامی‌های استانداری در ماه آینده خبر داد , ,
تاریخ : جمعه 1 / 11 / 1393
بازدید : 317
نویسنده : ati

 

طلاعیه مصاحبه تخصصی آزمون استانداری اداره اوقاف



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
تاریخ : دو شنبه 27 / 10 / 1393
بازدید : 312
نویسنده : ati

 معاون استاندار خوزستان : سه هزار نیروی استخدامی جذب دستگاه های اجرایی استان می شوند

اهواز-ایرنا-معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه مشکل جذب نشدن نیروهای استخدامی خرداد و اسفند سال ۹۱ حل شده است گفت: سه هزار نیروی متخصص و توانمند در این آزمون ها بزودی جذب ۲۶ دستگاه های اجرایی استان می شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خوزستان , ,
:: برچسب‌ها: سه هزار نیروی استخدامی جذب دستگاه های اجرایی استان خوزستان می شوند ,
تاریخ : دو شنبه 27 / 10 / 1393
بازدید : 333
نویسنده : ati

  به اطلاع داوطلبین گرامی میرساند به استناد نامۀ شمارۀ ۸۹۵۷/ ب / م / ۸۲ ـ ۹۳/۱۰/۲۱ استانداری کردستان ، بدینوسیله نتایج ۱/۵برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۹۱/۱۱/۲۷  استانداری کردستان بشرح زیر اعلام می گردد . شایان ذکر است به حول قوه الهی پذیرفته شدگان اصلی پس از طی مراحل گزینش و تأمین اعتبار لازم از طریق مراجع ذیصلاح به کارگیری خواهند گردید .

در ضمن کسانی که به نتایج مربوطه اعتراض دارند می توانند از تاریخ  اعلام نتایج ( ۹۳/۱۰/۲۴) بمدت ۱۰ روز  در خواست خود را بصورت مکتوب با ذکر دلایل و مستندات کافی به مدیریت امور اداری ، رفاه و پشتیبانی سازمان تحویل نمایند

 

جهت دریافت لیست قبول شدگان بر روی (فایل الحاقی) در زیر این مطلب کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , نتایج آزمون های استخدامی , ,
:: برچسب‌ها: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام سازمان جهاد کشاورزی استانداری کردستان ,
تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 323
نویسنده : ati

 معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد : جذب پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی تا پایان سال جاری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی، تا پایان سال جاری جذب می‌شوند.به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیامک سلیمانی دشتکی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی این استان، تا پایان سال جاری جذب می‌شوند.وی تأکید کرد: پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری ۱۷۰ نفر بوده که در ۱۷ دستگاه اجرایی این استان مشغول به کار خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , ااستخدام استانداری چهار محال و بختیاری , ,
:: برچسب‌ها: جذب پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدامی استان چهار محال و بختیاری تا پایان سال جاری ,
تاریخ : دو شنبه 13 / 10 / 1393
بازدید : 255
نویسنده : ati
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از حل مشکل استخدام 800 نفر از متقاضیان جویای کار که با وجود طی مراحل قانونی، مدت‌ها در استانداری متوقف مانده‌ بود، خبر داد و گفت: حل مشکل استخدامی‌های کشور در قانون بودجه 94 دیده شده است.
ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: دو سال پیش آزمونی در استانداری همدان با هدف استخدام افراد صورت گرفت که با وجود طی مراحل قانونی هنوز در این زمینه شاهد انجام کاری نیستیم.
وی با بیان اینکه 800 نفر در این آزمون استخدامی شرکت کرده بودند، گفت: تعداد 200 نفر از این متقاضیان فرزندان شاهد بودند و بقیه نیز از دیگر اقشار جامعه هستند که باید فکری به حال تعیین تکلیف آنها می‌شد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تسریع در استخدام این افراد در وزارت کشور و همچنین مجلس ادامه داد: استانداری همدان نیز در این راستا پیگیری‌‌های لازم را برای به نتیجه رسیدن موضوع کرد.
به گفته وی در بودجه سال 94 مبلغ 370 میلیارد تومان برای استخدام تمام کسانی که در کشور مراحل استخدامی خود را طی کرده بودند، اما به خاطر مشکل اعتباری وضعیت آنها تعیین تکلیف نشده بود، در نظر گرفته شده است.
کارخانه‌ای تأکید کرد: با این اوصاف این افراد از سال آینده مشغول به کار خواهند شد که مشکل استخدامی‌های استان همدان نیز از این رهگذر حل می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در قانون بودجه امسال از اعتبارات هدفمند کردن یارانه‌ها مبلغ 1000 میلیارد تومان به عنوان کمک به اشتغال جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی اختصاص یافته، این مبلغ را ناکافی دانست.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: باید پیشنهادات لازم در بودجه اتخاذ شود تا به میزان اشتغالزایی در کشور توجه بیشتری صورت گیرد.
وی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه در بررسی بودجه در مجلس باید به این امر توجه لازم شود، گفت: در این رابطه با بودجه و همچنین افزایش اشتغال در کشور پیشنهاداتی را در صحن علنی مجلس ارائه خواهم کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: حل مشکل قبول‌شدگان آزمون استخدامی استانداری همدان ,
تاریخ : چهار شنبه 8 / 10 / 1393
بازدید : 271
نویسنده : ati

 اسامی پذیرفته شدگان ۱٫۵ برابر ظرفیت (اصلی و ذخیره) آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۹۱

اسامی پذیرفته شدگان ۱٫۵ برابر ظرفیت (اصلی و ذخیره) آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۹۱ روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۱۰/۹۳ اعلام می گردد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , ,
:: برچسب‌ها: اسامی پذیرفته شدگان ۱٫۵ برابر ظرفیت استخدام استانداری همدان ,
تاریخ : چهار شنبه 6 / 10 / 1393
بازدید : 362
نویسنده : ati

  مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان گفت: به حول و قوه الهی، بعد از ماه ها انتظار، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، مجوز اعلام نتایج مصاحبه تخصصی استخدام ۱۵ دستگاه اجرایی استان را طی نامه شماره ۱۲۹۷۴/۹۳/۲۲۵ مورخ ۲۶/۹/۹۳ صادر نمود.

نورالله نوراللهی افزود: نتایج مصاحبه تخصصی مذکور، مربوط به آزمون کتبی استخدامی مورخ ۱۷/۱۲/۹۱ می باشد که مصاحبه تخصصی و یا آزمون عملی آن (حسب مورد) در نیمه دوم سال ۹۲ برگزار و اعلام نتایج آن به خاطر عدم پیش بینی اعتبار مورد نیاز از تاریخ ۱/۸/۹۲ متوقف شد تا اینکه با پیش بینی اعتبار مورد نیاز در بودجه سال ۹۴ ، معاونت توسعه، مجوز ادامه فرایند را صادر نمود.

وی اظهار کرد: ان شاء الله بعد از اخذ تأییدیه گزینش و تأمین اعتبار مورد نیاز، پذیرفته شدگان نهایی در دستگاه استخدام کننده، بکارگیری می شوند.

وی خاطرنشان کرد: نفرات اصلی پذیرفته شده آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان گلستان که اسامی آنها در جدول پیوست آمده است، از روز شنبه مورخ ۶/۱۰/۹۳ لغایت پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۱۱/۱۰/۹۳ فرصت دارند نسبت به معرفی خود به دستگاه استخدام کننده، بر اساس آدرس اعلام شده در جدول ذیل، جهت انجام مراحل گزینش، اقدام نمایند.

بدیهی است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده، به منزله انصراف آنها تلقی شده و نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان، روی لینک زیر کلیک نمایید:

asami-paziresh.pdf

     

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری گلستان , ,
:: برچسب‌ها: نتایج مصاحبه تخصصی استخدام ۱۵ دستگاه اجرایی استان گلستان اعلام شد ,
تاریخ : چهار شنبه 2 / 10 / 1393
بازدید : 288
نویسنده : ati

 مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی مورخ ۹۱/۳/۲۶از ششم دی ماه امسال بمدت ۶ روز در محل ستاد بهزیستی استان اصفهان برگزار می گردد.

سید مسعود حسینی نسب، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق افزود: در این مرحله از مجموع افرادی که در مرحله اول پذیرفته شده و شرایط لازم را داشتند ۳۶۶ نفر انتخاب و در مصاحبه تخصصی شرکت می نمایند. وی در خصوص نحوه انتخاب افراد برای مصاحبه تصریح کرد: افرادی که حداقل نمره عمومی و تخصصی را کسب و از طرف استانداری استان به این اداره کل معرفی شدند پس از راستی آزمایی مدارک و احراز شرایط مندرج در آگهی استخدام با رعایت شرایط بومی بودن، و بالاترین نمره بر اساس اولویت های تعیین شده برای مصاحبه تخصصی دعوت می شوند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان اصفهان پیرامون چگونگی برگزاری مصاحبه تخصصی اعلام نمود: از تاریخ ششم دی ماه روزانه با ۶۰ نفر در سه گروه تخصصی مصاحبه خواهد شد و پذیرفته شدگان این مرحله می توانند با مراجعه به سایت بهزیستی استان اصفهان از تاریخ حضور خود در این مصاحبه آگاه شوند.

جهت اطلاع از زمان مصاحبه اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اصفهان , ,
:: برچسب‌ها: برگزاری مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ۹۱/۳/۲۶ ,
تاریخ : پنج شنبه 19 / 9 / 1393
بازدید : 192
نویسنده : ati

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمدباقر نوبخت در نشست خبری امروز پیرامون لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ گفت: اهداف لایحه بودجه سال آینده در راستای دستیابی به قانون برنامه پنجم توسعه است که عبارت است از رشد سرمایه‌گذاری، رشد تولید، محدود کردن رشد نقدینگی، مهار تورم و افزایش اشتغال.

وی همچنین در خصوص استخدامی‌ها اظهر داشت: افرادی که مراحل استخدامی آنها انجام شده به دلیل نبود منابع مالی استخدام آنها صورت نگرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ادامه داد: در سال آینده همه آنهایی که مراحل قانونی را طی کرده‌‌اند استخدام می‌شوند.

وی افزود: تأمین اعتبار برای استخدام‌های اجتناب‌ناپذیر در بودجه سال آینده دیده شده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: ۲ هزار میلیارد تومان برای کسری صندوق‌های بازنشستگی اختصاص یافته و ۸۵۵ میلیارد تومان برای صندوق نوآوری در راستای اقتصاد مقاومتی و اعتباراتی نیز برای عدالت آموزشی در مدارس و به روزآمد کردن کتابخانه‌ها و همچنین ۴۸ هزار میلیارد تومان برای اعتبارات عمرانی پیش‌بینی شده است.

نوبخت همچنین در خصوص تورم سال آینده نیز گفت: متوسط نرخ تورم در سال آینده ۱۴ درصد پیش‌بینی شده و بر همین اساس حقوق و مزایای کارکنان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بودجه ۹۴ وابستگی به نفت کاهش داشته و عمده منابع درآمدی معطوف به درآمدهای مالیاتی و سایر است و میزان درآمدهای نفتی رشد منفی دارد.

جزئیات هدفمندی یارانه ها

نوبخت همچنین در خصوص اینکه برنامه دولت برای اجرای فاز جدید و مرحله بعدی هدفمندی یارانه‌ها چیست؟ افزود: طبق قانون هدفمندی هر سال منابع و مصارف را دولت باید در لایحه بودجه پیش‌بینی کند و سال ۹۴ از محل اصلاح قیمت‌ها صورت گرفته و همان ۴۸ هزار میلیارد تومان سال جاری باقی می‌ماند.

وی گفت: مصارف نقدی و غیرنقدی در جهت حمایت غذایی بین خانوارها ۴۲ هزار میلیارد تومان توزیع می‌شود و همچنین ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بین بخش‌های تولیدی مابه‌التفاوت سود تسهیلات و نیز ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای طرح تحول سلامت، ۱۳۰۰ میلیارد تومان به مسکن نیازمندان و زوج‌های جوان و ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از منابع عمومی برای هدفمندی یارانه‌ها برای سال ۹۲ نزدیک به ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، سال جاری ۱۳۰۰ میلیارد تومان و سال آینده ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان درنظر گرفته‌ایم.

به گفته نوبخت سال آینده یارانه نقدی همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان بین خانوار توزیع می‌شود و مردم هر استانی اگر از پرداخت یارانه انصراف دهند هزینه یارانه‌ای آنها در استان مربوطه هزینه خواهد شد و هیچ مبلغی از پول یارانه‌ها به خزانه نمی‌رود، بلکه دولت از خزانه به هدفمندی اختصاص داده است.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام افرادی که مراحل قانونی را طی کرده‌اند/یارانه نقدی تغییری نمی‌کند ,
تاریخ : دو شنبه 11 / 9 / 1393
بازدید : 542
نویسنده : ati

 بدینوسیله فهرست پذیرفته شدگان نهائی اصلی و ذخیره آزمون استخدامی مورخه ۲۷/۱۱/۹۱اعلام میگردد.

بدینوسیله فهرست پذیرفته شدگان نهائی اصلی و ذخیره آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱  اعلام میگردد. لازم است پذیرفته شدگان اصلی با در دست داشتن مدارک ذیل الذکر به امور اداری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کردستان  واقع درسنندج سه راهی شالمان طبق جدول زمان بندی ذیل مراجعه فرمایند. چنانچه پذیرفته شدگان نهایی اصلی در موعد مقرر به این اداره کل مراجعه ننماید به منزله انصراف تلقی میگردد.

مدارک لازم جهت ثبت نام اولیه:



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , نتایج آزمون های استخدامی , ,
:: برچسب‌ها: نتایج مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری کردستان ,
تاریخ : دو شنبه 15 / 9 / 1393
بازدید : 180
نویسنده : ati

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور تا پایان سال برطرف می‏شود تا برای ایجاد شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی اقدامات لازم صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، سیدشهاب‏الدین چاوشی ظهر امروز در نشستی با مهری فرماندار فیروزکوه، معاونان فرماندار، شهرداران و دیگر مدیران شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: اگر بخواهیم مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم باید در راستای ایجاد و حفظ ارتباط بین مردم به عنوان ولی‏نعمت‏های خود با نظام سیاسی و همه کسانی که توفیق خدمت‏گزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند، تلاش کنیم و در محافل، فضاها و مکان‏های مختلف به مردم خدمت کنیم و با دیدگاه‏ها و نظراتشان آشنا شویم.
وی اضافه کرد: بیش از یکسال است که شاهد بر سرکار آمدن دولت مدبر و علاقه‏مند به نجات کشور در عرصه‏های مختلف هستیم و به همت اکثریت مردم که کشور خود را دوست دارند، این کار صورت گرفته و این دولت تحولات ارزشمندی را در کشور ایجاد کرده است.
 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: معاون استاندار تهران خبر داد فراهم شدن شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی تا پایان امسال ,

تعداد صفحات : 34


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">