دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 280
نویسنده : ati

 دستگاه های اجرایی استان فارس مکلفند در اسرع وقت نیروهایی که در آزمون های استخدامی چند سال اخیر پذیرفته شده اند را بکارگیری نمایند  مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس طی نامه ای به کلیه دستگاه های اجرایی استان فارس که در آزمون چند سال اخیر نیرو پذیرفته اند بر ضرورت بکارگیری این نفرات در اسرع وقت تاکید کردند.

متن کامل این نامه که خطاب به دستگاه های اجرایی استان فارس است به شرح ذیل می باشد:به پیوست تصویر نامه شماره ۱۷۳۴ مورخ ۱۶/۱/۱۳۹۴ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مبنی بر تامین اعتبار مورد نیاز جهت نیروهای جدیدالاستخدام آزمون های استخدامی سالهای ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ و ایثارگران، در جزء ۷۷ ردیف ۵۵۰۰۰۰ جدول شماره (۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۴ ، ارسال می گردد. خواهشمند است دستور فرمایید به فوریت اقدامات لازم در راستای  شروع به کار نیروهای مذکور تا زمان ابلاغ اعتبار به دستگاه های مربوطه اقدام و نتیجه را جهت پیگیری های بعدی به این دفتر اعلام نمایند.

 

لذا از کلیه پذیرفته شدگان عزیز استان فارسی درخواست می شود جهت انجام امورات شروع بکار به کارگزینی دستگاه مربوطه مراجعه نمایند.

” پایگاه اطلاع رسانی دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری فارس”



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری فارس , ,
:: برچسب‌ها: دستگاه های اجرایی استان فارس مکلفند در اسرع وقت نیروهایی که در آزمون های استخدامی چند سال اخیر پذیرفته شده اند را بکارگیری نمایند ,
تاریخ : جمعه 10 / 12 / 1393
بازدید : 283
نویسنده : ati

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس در گفتگو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی مبنی بر آخرین وضعیت استخدامی استانداری فارس گفت: مجوز استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 استانداری و همچنین سهمیه ایثارگران مرتبط با آزمون های فوق ،توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سامانه کارکنان نظام اداری کشور قرار داده شد ودفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری فارس نیز نسبت به توزیع آن بین دستگاه های اجرایی مربوطه اقدام نموده است.
مهندس جمالی ادامه داد : دستگاههای اجرایی موظفند بر اساس فرآیند مندرج در سامانه ، نسبت به درخواست شماره مستخدم اقدام نمایند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس تصریح کرد : ورود اطلاعات در این مرحله به منزله مجوز بکارگیری پذیرفته شدگان در دستگاههای اجرایی نبوده و شروع به کار افراد پس از صدور شماره مستخدم و با هماهنگی این حوزه در سال 94 امکان پذیر خواهد بود.
مهندس جمالی در پایان از کلیه پذیرفته شدگان نهایی  آزمون سال 1391 استانداری درخواست نمود تا  کماکان با صبر و متانت و پرهیز از مراجعات و تماس های مکرر ،دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری و دستگاههای اجرایی استان را در جهت تسریع در اخذ شماره مستخدم یاری نمایند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری فارس , ,
:: برچسب‌ها: آخرین وضعیت پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 استانداری فارس ,
تاریخ : پنج شنبه 8 / 8 / 1393
بازدید : 296
نویسنده : ati

 احد جمالی، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تعداد این افراد را در فارس یکهزار و ۷۰۰ نفر بیان کرد و افزود:با پیگیری های انجام شده، اعتبارات لازم برای این کار نیز تامین شده است.

در آذر سال ۹۱، دولت دهم اقدام به استخدام براساس مصوبه مهر آفرین کرد که هیات تطبیق مجلس در دی همان سال با وارد آوردن ایرادهایی آن را از نظر قانونی لغو کرد.

اما دولت تدبیر و امید قول داد تا به منظور تعیین تکلیف افرادی که مراحل استخدامی را سپری کرده ، گزینش شده و کد گرفته اند در صورت تامین منابع کافی نسبت به استخدام آنها اقدام کند



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری فارس , ,
تاریخ : یک شنبه 5 / 3 / 1392
بازدید : 534
نویسنده : ati

 بدینوسیله از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۱۳۹۱ اداره کل راه و شهرسازی استان فارس (به میزان ۵/۱ برابر) دعوت می شود جهت تکمیل مدارک و انجام مراحل گزینش بر اساس تاریخهای اعلام شده از ساعت ۹ لغایت ۱۳ با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک ذیل به اداره توسعه منابع انسانی و تحول اداری (اتاق ۱۵۷) به نشانی شیراز – بلوار مدرس – اداره کل راه و شهرسازی استان فارس – ساختمان مدرس مراجعه نمایند. ضمنا عدم مراجعه در تاریخهای مذکور به منزله انصراف تلقی می گردد.

۱- تصویر کلیه صفحات شناسنامه خود و همسر- ۲ سری

۲- تصویر کارت ملی خود و همسر ( پشت و رو) – ۲ سری

۳- تصویر کارت پایان خدمت ( آقایان)

۴- تصویر آخرین مدرک تحصیلی

۵- ۱۲ قطعه عکس ۴×۳ جدید پشت نویسی شده

لینک  اسامی پذیرفته شدگان 

 

خبر ۲۴ اردیبهشت ۹۲ – نتیج نهایی ثبت احوال استان قارس

فهرست پذیرفته شدگان

یک ونیم برابر ظرفیت آزمون

استخدامی

اداره کل ثبت احوال استان فارس

تاریخ ۱۳۹۱٫۳٫۲۶



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری فارس , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری فارس ,
تاریخ : یک شنبه 2 / 10 / 1391
بازدید : 461
نویسنده : ati

  اطلاعیه در مورد آزمون های استخدامی  ۹۱/۳/۲۶  و  ۹۱/۱۰/۲۱

به اطلاع افراد متقاضی استخدام در ادارات کل امور عشایر و دامپزشکی که در آزمون استخدامی  شرکت کرده اند، می رساند که نفرات مندرج در فهرست پیوست در ساعات اداری روزهای سه شنبه ۳/۱۱/۹۱ لغایت ۹۱/۱۱/۵ به کارگزینی ادارات کل مذکور مراجعه و مدارک زیر را ارائه نمایند. دستگاه اجرایی موظف است کلیه تصاویر مدارک را با اصل آنها مطابقت داده و برابر با اصل نماید.

اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی 
اصل و تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، تصویر صفحه آخر) 
اصل و تصویر کارت ملی 
اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران) تاریخ پایان خدمت یا 
(۹۱/۱۰/ معافیت باید قبل از آخرین مهلت ثبت نام باشد. ( ۲۰
اصل و تصویر مدارک دال بر ایثارگری و معلولیت (معلولین عادی) حسب مورد از مراجع ذیربط 
اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن طبق مفاد آگهی مربوطه 
اصل و تصویر کلیه قراردادهای کارکنان غیررسمی دستگاه استخدام کننده و سایر دستگاه های دولتی 
اصل و تصویر سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

لینک دانلود



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری فارس , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری فارس ,

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">