دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 8 / 10 / 1392
بازدید : 485
نویسنده : ati

 استاندار اردبیل در پاسخ به سئوالات خبرنگاران:

جذب استخدامی‌های جدید با مشکل پرداخت حقوق روبه‌رو است

مجید خدابخش صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه و در پاسخ به سئوالات آن‌ها گفت: استخدامی‌های جدید که گفته می‌شود در زمره طرح مهر‌آفرین نیست دردسر بزرگی را برای ما درست کرده به طوری که این استخدامی‌ها بدون تامین حقوق و مزایای استخدام‌شدگان انجام شده و بیش از یک‌هزار نفر سرگردان و بلاتکلیف هستند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری اردبیل ,
تاریخ : یک شنبه 18 / 9 / 1392
بازدید : 491
نویسنده : ati

 معاون منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: افراد پذیرش شده در آزمون اخیر استخدامی استانداری اردبیل نگران ابطال طرح استخدامی مهر آفرین نباشند.

فضائل عزیزی در گفتگو با مهر تصریح کرد: آزمون استخدامی اردبیل مطابق با مقررات سازمان سنجش و با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز ادارات صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: این آزمون بر اساس طرح مهر آفرین برگزار نشده و به همین دلیل روند اجرایی آن ایراد قانونی ندارد.
به گفته عزیزی تاخیر در آغاز به کار افراد پذیرش شده در این آزمون به دلیل عدم تامین اعتبار نیروی انسانی جدید است و به روند برگزاری آزمون ارتباطی ندارد.
معاون منابع انسانی استاندار ادامه داد: قرار بود افراد پذیرش شده از اول دی ماه فعالیت کاری خود را آغاز کنند که مدارک این تعداد به تهران ارسال شده و استان منتظر تامین اعتبار است.
وی ابراز امیدواری کرد طی ماههای آینده وضعیت نیرو های جدید استخدامی مشخص شده و فعالیت کاری این تعداد آغاز شود.
به گفته عزیزی از محل سهمیه هزار نفری استخدامی در اردبیل ۸۵۰ نفر به دلیل پذیرش در آزمون استخدامی و طی مراحل گزینش و مصاحبه به کار گرفته خواهند شد.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری اردبیل ,
تاریخ : یک شنبه 20 / 12 / 1392
بازدید : 516
نویسنده : ati

 اشتغال یکی از مهمترین دغدغه های در جامعه امروز به شمار می رود، ‌مسئله ای که تمامی جوانب زندگی را در بر می گیرد و وجود هر نوع ضعف در روند کار و اشتغال در نهایت موجب محرومیت، ‌کاهش سطح رفاه زندگی افراد و به خطر افتادن آینده جامعه می شود.

اشتغال در بخش خصوصی اغلب از سوی مردم به داشتن سرمایه هنگفت ربط داده می شود و فعالیت خرد در این بخش نیز بدلیل پایین بودن امنیت کاری از سوی بسیاری مطلوب نیست و به هر دری سر می زنند تا شاید فرجی حاصل و امکان فعالیت حتی در پایین ترین سطوح کاری در ادارات دولت برایشان فراهم شود.

تیرماه امسال براساس بخشنامه دولت فرصتی برای بسیاری از تحصیلکردگان استانی فراهم شد تا بخت خود را آزموده و با قرارگیری در میدان سنجش ادارات دولتی شایستگی خود را جهت کسب کرسی های خدمتگزاری دولت را نشان دهند و از همین رو ۱۶ هزار دانش آموخته بیکار در این آزمون شرکت کردند.

در کمتر از یک ماه بعد از برگزاری این ماراتن سرنوشت ساز برای جوانان استان، ۴۰۰ نفر موفق به ورود به بدنه دولت و امیدوار به آینده کاری و زندگی خود شدند اما با وجود گذشت ۸ ماه از زمان اعلام نتایج، هنوز زمان آغاز بکار قبول شدگان مشخص نیست و خبرهای ضد و نقیض از امکان لغو این طرح حکایت می کند.

مدیرکل منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی در اینباره گفت: آزمون استخدامی این افراد برابر آگهی مندرج در روزنامه های کثیرالانتشار و مجوز رسمی دولت برگزار شد و قانونی بودن آن جای هیچ شکی ندارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانغربی , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، اطلاعیه استخدام استانداری آذربایجانغربی ,
تاریخ : یک شنبه 24 / 8 / 1392
بازدید : 521
نویسنده : ati

  محمد طالبی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی در این رابطه در گفت و گو با اروم نیوز گفت: دولت یازدهم برنامه ها و قول های دولت دهم را انجام می دهد و موضوع استخدام های اخیر استانداری آذربایجان غربی نیز انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بنده به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی اعلام می کنم که این موضوع نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

طالبی در پاسخ به این سوال که چه زمانی افراد قبول سده در آزمون استخدامی استانداری در دستگاه های اجرایی به کارگیری می شوند، گفت: ما گزارش کار این موضوع را به استاندار جدید داده ایم و امیدواریم که به زودی انجام شود.

وی افزود: به کارگیری در دستگاه های اجرایی مختلف، متفاوت است؛ دستگاه اجرایی که توانسته اعتبارات لازم را جذب کند، به کارگیری کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد: فعلا جذب جدیدی در دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی نداریم.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانغربی , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام , استخدام استانداری آذربایجانغربی ,
تاریخ : یک شنبه 2 / 5 / 1392
بازدید : 497
نویسنده : ati

 مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری در گفتگو با سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان گفت : بر اساس اعلام قبلی، نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان جهت تطبیق مدارک داوطلبین تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام می شود.

آقایاری ادامه داد: بر اساس مفاد آگهی ۵/۱ برابر ظرفیت استخدامی، افرادی که در آزمون توانمندی های عمومی حد نصاب لازم را کسب کرده و در آزمون تخصصی نمره بالاتر را کسب کرده باشند برای ارائه مستندات لازم به دستگاه های اجرایی مورد تقاضا برای استخدام معرفی می شوند.
وی با اشاره به تشکیل کمیته استخدامی در محل استانداری گفت: دراین کمیته نمایندگانی از اداره کل حراست استانداری، دستگاه استخدام کننده و دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری حضور داشته و اوراق آزمون بر اساس سیستم نرم افزار ویژه ای اصلاح می شود.
وی ادامه داد: بعد از اعلام نتایج آزمون داوطلبان می توانند پاسخنامه اصلاح شده خود را از طریق سایت استانداری دریافت نمایند.


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانغربی , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانغربی ,

تعداد صفحات : 26
صفحه قبل 1 ... 21 22 23 24 25 ... 26 صفحه بعد


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">