دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 13 / 10 / 1393
بازدید : 160
نویسنده : ati
دستیار جوان حسن روحانی با اشاره به اشتغال غیرقانونی 400 هزار نفر در دولت سابق گفت: در دوره فعالیت دولت سابق، افرادی با مدرک تقلبی سر کار آمدند و توانستند در ادارات دولتی استخدام شوند که اکنون دولت یازدهم نمی‌تواند قرارداد‌های آنها را لغو کند.
سعید الله بداشتی در گفت‌وگو با «اقتصادنیوز» در رابطه با اشتباهات اقتصادی دولت‌های نهم و دهم گفت: هر عقل سلیمی به این نتیجه می‌رسد که یکی از خیانت‌های دولت‌های نهم و دهم در کنار سایر خیانت‌هایش این بود که در سال‌های پایانی عمر خود ۴۰۰ هزار اشتغال غیرقانونی در دولت ایجاد کرد.
دستیار جوان حسن روحانی ادامه داد: در دولت‌های نهم و دهم بسیاری از اشخاص دیپلم غیرقانونی داشتند اما با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا در اداره راه می‌رفتند و حقوق می‌گرفتند. یعنی نه مأموریت مشخصی داشتند و نه کار مشخصی، بلکه فقط بار مالی برای دولت داشته و دارند.
عضو شاخه جوانان مجمع نیروهای خط امام (ره) افزود: در دولت گذشته خیلی از افراد با مدرک تقلبی سر کار آمدند و حتی بسیاری از افراد با لینک و رابطه توانستند در ادارات دولتی استخدام شوند.
وی افزود: بیش از 30 سال است که قرار شده ما سازمانی برای استخدام داشته باشیم. قرار ما این بود که دولت کوچک بشود اما در دولت‌های نهم و دهم همه موارد برعکس شدند.
الله‌بداشتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت یازدهم با مشکل استخدامی مواجه است، آن هم به علت سیاست‌های غلط دوران احمدی‌نژاد. یعنی قرارداد‌ها به گونه‌ای است که نمی‌شود آنها را لغو کرد.
وی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم شرایط را به گونه‌ای مهیا کنیم که برای جوانان اشتغال‌زایی شود و دیگر شاهد رابطه‌ها و پارتی‌بازی برای شغل نباشیم.
 

 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: نمی‌توان استخدام‌های تقلبی دولت سابق را لغو کرد ,
تاریخ : چهار شنبه 8 / 10 / 1393
بازدید : 257
نویسنده : ati

 معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی از جذب ۵ هزار عضو هیات علمی جدید در سال جاری خبر داد. .

حجت الاسلام علی عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امسال ۵ هزار عضو هیات علمی جدید جذب خواهد کرد این در حالی است که تا پایان سال ۹۶ نیز، هر سال ۵ هزار و در مجموع ۲۰ هزار عضو هیات علمی جذب این دانشگاه خواهد شد.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هیات علمی مورد نیاز برای توسعه تحصیلات تکمیلی و افزایش کیفیت آموزش را جذب خواهدکرد.

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز پیش از این درباره گفته بود: دانشگاه آزاد اسلامی ۵۵ هزار هیات علمی دارد که از این تعداد ۳۰ هزار نفر هیات علمی تمام وقت هستند و دانشگاه توانسته با توجه به اعضای هیات علمی موجود حدود ۱۲ هزار دانشجوی دکتری پذیرش کند که با توجه به تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه می تواند دانشجوی بیشتری نیز پذیرش کند.

 

فراخوان دوم سال ۱۳۹۳ با شماره ۹۳۲  فعال شد.

به اطلاع اعضای محترم هیأت های اجرایی جذب استانها، رؤسا و معاونین واحد ها و مراکز دانشگاهی، رؤسای کارگزینی واحدها می رساند که در صفحه ورود شماره تماس  کارشناس سیستمهای مکانیزه در سازمان جهت راهنمایی و پاسخ به سوالات شما قرار داده شده است.

متقاضیان محترم می توانند از طریق آدرس ایمیل scholarships.iau@gmail.comسوالات و مشکلات خود را با مرکز امور هیأت علمی مطرح نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: انتشار فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد ۹۳+ استخدام: فراخوان دوم سال ۱۳۹۳ ,
تاریخ : چهار شنبه 1 / 10 / 1393
بازدید : 172
نویسنده : ati

 معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: به زودی مراحل استخدام یک‌هزار و 400 نفر راهدار در استان‌های مختلف کشور آغاز می‌شود.
سید سعید سیدعلایی در حاشیه مراسم روز راهدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از طریق معاونت توسعه راهبردی رئیس جمهور کار استخدام یک‌هزار و 400 راهدار را پیگیر هستیم که به زودی بر اساس سهمیه ابلاغی به استان‌ها استخدام آن‌ها آغاز خواهد شد.


وی افزود: این استخدام منهای مجوز استخدامی پنج هزار نیرو در وزارت راه و شهرسازی است که آن را نیز اعمال می‌کنیم و امیدواریم با صدور مجوز مراحل اجرایی آن آغاز شود.
معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از حاکمیتی شدن کلیه پست‌های راهداری در کشور خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه معاونت توسعه منابع انسانی و راهبردی رئیس جمهور تمامی پست‌های راهداری حاکمیتی شده و مشکلاتی که پیش از این در این حوزه داشتیم برطرف می‌شود.

 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: 1400 راهدار در کشور استخدام می‌شوند ,
تاریخ : پنج شنبه 19 / 9 / 1393
بازدید : 191
نویسنده : ati

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمدباقر نوبخت در نشست خبری امروز پیرامون لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ گفت: اهداف لایحه بودجه سال آینده در راستای دستیابی به قانون برنامه پنجم توسعه است که عبارت است از رشد سرمایه‌گذاری، رشد تولید، محدود کردن رشد نقدینگی، مهار تورم و افزایش اشتغال.

وی همچنین در خصوص استخدامی‌ها اظهر داشت: افرادی که مراحل استخدامی آنها انجام شده به دلیل نبود منابع مالی استخدام آنها صورت نگرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ادامه داد: در سال آینده همه آنهایی که مراحل قانونی را طی کرده‌‌اند استخدام می‌شوند.

وی افزود: تأمین اعتبار برای استخدام‌های اجتناب‌ناپذیر در بودجه سال آینده دیده شده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: ۲ هزار میلیارد تومان برای کسری صندوق‌های بازنشستگی اختصاص یافته و ۸۵۵ میلیارد تومان برای صندوق نوآوری در راستای اقتصاد مقاومتی و اعتباراتی نیز برای عدالت آموزشی در مدارس و به روزآمد کردن کتابخانه‌ها و همچنین ۴۸ هزار میلیارد تومان برای اعتبارات عمرانی پیش‌بینی شده است.

نوبخت همچنین در خصوص تورم سال آینده نیز گفت: متوسط نرخ تورم در سال آینده ۱۴ درصد پیش‌بینی شده و بر همین اساس حقوق و مزایای کارکنان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بودجه ۹۴ وابستگی به نفت کاهش داشته و عمده منابع درآمدی معطوف به درآمدهای مالیاتی و سایر است و میزان درآمدهای نفتی رشد منفی دارد.

جزئیات هدفمندی یارانه ها

نوبخت همچنین در خصوص اینکه برنامه دولت برای اجرای فاز جدید و مرحله بعدی هدفمندی یارانه‌ها چیست؟ افزود: طبق قانون هدفمندی هر سال منابع و مصارف را دولت باید در لایحه بودجه پیش‌بینی کند و سال ۹۴ از محل اصلاح قیمت‌ها صورت گرفته و همان ۴۸ هزار میلیارد تومان سال جاری باقی می‌ماند.

وی گفت: مصارف نقدی و غیرنقدی در جهت حمایت غذایی بین خانوارها ۴۲ هزار میلیارد تومان توزیع می‌شود و همچنین ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بین بخش‌های تولیدی مابه‌التفاوت سود تسهیلات و نیز ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای طرح تحول سلامت، ۱۳۰۰ میلیارد تومان به مسکن نیازمندان و زوج‌های جوان و ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از منابع عمومی برای هدفمندی یارانه‌ها برای سال ۹۲ نزدیک به ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، سال جاری ۱۳۰۰ میلیارد تومان و سال آینده ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان درنظر گرفته‌ایم.

به گفته نوبخت سال آینده یارانه نقدی همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان بین خانوار توزیع می‌شود و مردم هر استانی اگر از پرداخت یارانه انصراف دهند هزینه یارانه‌ای آنها در استان مربوطه هزینه خواهد شد و هیچ مبلغی از پول یارانه‌ها به خزانه نمی‌رود، بلکه دولت از خزانه به هدفمندی اختصاص داده است.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام افرادی که مراحل قانونی را طی کرده‌اند/یارانه نقدی تغییری نمی‌کند ,
تاریخ : پنج شنبه 18 / 9 / 1393
بازدید : 705
نویسنده : ati
تاریخ : دو شنبه 12 / 9 / 1393
بازدید : 192
نویسنده : ati

 خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان گفت:‌نتایج مرحله نخست آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان ۲۲ آذر از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد که سه برابر ظرفیت پذیرش از داوطلبان برای مصاحبه عمومی و مهارت تخصصی دعوت خواهد شد.

عزیزالله تاجیک اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش ” نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام می‌شود؟” اظهار داشت:‌ آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در روز پنج شنبه ۲۲ آبان ماه در ۴۰ پردیس در سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: طبق اعلام سازمان سنجش نتایج مرحله نخست این آزمون ۲۲ آذر از طریق این سازمان اعلام خواهد شد که سه برابر ظرفیت پذیرش داوطلبان را برای مصاحبه عمومی و مهارت تخصصی دعوت خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: در آزمون استخدامی سال ۹۳ این دانشگاه در مجموع ۱۹۳ نفر متناسب با نیازهای دانشگاه به صورت قراردادی جذب خواهند شد.

 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان مشخص شد ,
تاریخ : دو شنبه 10 / 9 / 1393
بازدید : 207
نویسنده : ati

 مدیر کل امور اداری تامین اجتماعی اعلام کرد حداکثر تا دو هفته آینده در تمام استان‌ها از پذیرفته شدگان برای انجام مصاحبه دعوت به عمل می‌آید. 

 

بعد از اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در ۲۷ام آبان ماه، پذیرفته شدگان هم چنان چشم انتظار تعیین زمان مصاحبه و روشن شدن وضعیت استخدام خود هستند. مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی در مورد تاریخ و شیوه دعوت به مصاحبه از پذیرفته شدگان به تامین ۲۴ گفت: «حداکثر تا دو هفته آینده در تمام استان‌ها با داوطلبان پذیرفته در آزمون به میزان دو برابر ظرفیت مورد نیاز تماس گرفته خواهد شد.» 
به گزارش پایگاه خبری تأمین 24 سید حسین حسینی آذرنوشان در مورد چگونگی انجام مصاحبه و نمره دهی آن توضیح داد: «اختیارات این موضوع به استان‌ها واگذار شده و آن‌ها بر مبنای معیارهایی مثل نمره علمی آزمون، بومی بودن و... بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند» 
او ضمن رد هرگونه ابهام در رتبه و نمره پذیرفته شدگان استان‌های مختلف تاکید کرد: «نمره و رتبه داوطلبان تمام استان‌ها در مرحله اول اعلام شده است.» طبق اطلاعیه قبلی سازمان تامین اجتماعی، در آینده کارنامه هر یک از داوطلبان هم در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.


:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: مصاحبه حضوری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی تا دو هفته آینده ,
تاریخ : دو شنبه 15 / 9 / 1393
بازدید : 179
نویسنده : ati

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور تا پایان سال برطرف می‏شود تا برای ایجاد شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی اقدامات لازم صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، سیدشهاب‏الدین چاوشی ظهر امروز در نشستی با مهری فرماندار فیروزکوه، معاونان فرماندار، شهرداران و دیگر مدیران شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: اگر بخواهیم مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم باید در راستای ایجاد و حفظ ارتباط بین مردم به عنوان ولی‏نعمت‏های خود با نظام سیاسی و همه کسانی که توفیق خدمت‏گزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند، تلاش کنیم و در محافل، فضاها و مکان‏های مختلف به مردم خدمت کنیم و با دیدگاه‏ها و نظراتشان آشنا شویم.
وی اضافه کرد: بیش از یکسال است که شاهد بر سرکار آمدن دولت مدبر و علاقه‏مند به نجات کشور در عرصه‏های مختلف هستیم و به همت اکثریت مردم که کشور خود را دوست دارند، این کار صورت گرفته و این دولت تحولات ارزشمندی را در کشور ایجاد کرده است.
 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: معاون استاندار تهران خبر داد فراهم شدن شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی تا پایان امسال ,
تاریخ : دو شنبه 12 / 9 / 1393
بازدید : 183
نویسنده : ati

 نتایج تکمیلی آزمون استخدامی اردیبهشت ماه 1392 شرکت ملی نفت ایران اعلام می شود.
به گزارش ایسنا، بنا به اعلام معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت نفت، متعاقب پیگیریهای صورت گرفته از طرف وزارت نفت و موافقت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری، اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اردیبهشت ماه سال 1392 شرکت ملی نفت ایران در چارچوب ضوابط استخدام نیروی انسانی در صنعت نفت اعلام می شود.
در این خصوص، داوطلبان می‌توانند به اطلاعیه شرکت ملی نفت ایران و پایگاه اینترنتی آزمون آن شرکت مراجعه کنند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: اعلام نتایج تکمیلی آزمون استخدامی اردیبهشت ماه 1392 شرکت ملی نفت ایران ,
تاریخ : چهار شنبه 10 / 9 / 1393
بازدید : 189
نویسنده : ati

 رییس کمیسیون انرژی مجلس از صدور مجوز استخدام 2هزار و 700 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت توسط دولت خبرداد.
علی مروی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،‌ گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته توسط کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت با استخدام دوهزار و 700 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این وزارتخانه از سوی دولت موافقت شد.
گفتنی است بنابراین گزارش، در اسفند ماه سال ۱۳۹۱ بود که شرکت ملی نفت ایران با کسب مجوز 5500 نفری برای جذب نیرو اقدام به ثبت نام جهت برگزاری آزمون استخدامی کرد.
بر این اساس آزمون استخدامی وزارت نفت در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال 1392 با حضور بیش از 129 هزار داوطلب به عنوان بزرگترین آزمون استخدامی کشور در شهرهای اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار شد.
اما با گذشت بیش از یک سال از برگزاری این آزمون، عدم اعلام نتایج نهایی آن در حالی اتفاق می افتد که نتایج اغلب آزمون های استخدامی سازمان هایی که همزمان با شرکت نفت در مورد این موضوع اقدام کرده اند مشخص شده و حتی برخی مراحل استخدام و دریافت کد استخدامی را نیز طی کرده اند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: دولت مجوز استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون وزارت نفت را صادر کرد ,
تاریخ : یک شنبه 7 / 9 / 1393
بازدید : 190
نویسنده : ati

 علیرضا مختارپور:

“آزمون امسال به دو صورت برگزار خواهد شد. آزمونی برای افراد بیرونی و فارغ التحصیلان کتابداری و آزمون دیگر برای کسانی که چندین سال است در نهاد مشغول به کارند و حقوق می گیرند و این آزمون تنها برای تبدیل وضعیتشان صورت می گیرد. اولین اطلاعیه های این آزمون منتشر و در روزهای آتی اطلاعیه های بعدی نیز اعلام خواهد شد.”
“ما یک نیاز داریم که بر اساس آن پذیرش می کنیم؛ و یک امکان جذب. فرض کنید من صد نفر نیاز دارم، اما در حال حاضر امکان جذب ۲۰ نفر را دارم، ما کسانی را که قبول می شوند، طی یک بازه زمانی، جذب خواهیم کرد؛ بدین معنا که هر روزی که برایمان امکان جذب ایجاد شود، به ترتیب از همین قبولی ها نیرو می گیریم. در واقع، بعد از برگزاری این آزمون و پذیرش افراد، هر جا کتابخانه ای تأسیس شود به جدول قبولی ها مراجعه و بر اساس مناطق مورد نیاز، نیروها به کار گرفته خواهند شد. بنابراین اگر کتابخانه ای در خرداد ۹۴ افتتاح شد، نیروی به کار گرفته شده، قبول شده همین آزمون است.

وی در پایان تصریح کرد: بدین ترتیب جذب نیروهای پذیرفته شده در آزمون امسال به تدریج و ظرف یک بازه زمانی صورت می گیرد. و تا زمانی که جذب کامل صورت نگیرد، آزمون بعدی برگزار نخواهد شد.”

منبع: نهاد کتابخانه های عمومی کشور

 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور سال ۹۳ آزمون امسال به دو صورت برگزار خواهد شد ,
تاریخ : یک شنبه 7 / 9 / 1393
بازدید : 317
نویسنده : ati

 مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92 و مراحل رسیدگی به استخدام پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها را تشریح کرد.

علیرضا مهرآسا در این باره گفت: تمام مراحل مجوز استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر از محل مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در تاریخ 91/1/23 که اسامی آنان توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام شده است، انجام شده و دستگاه‌های اجرایی مکلفند جهت اخذ شماره مستخدم این افراد از طریق سامانه کارمند ایران اقدام کنند.

وی همچنین از ارسال لیست قبول‌شدگان اصلی باقی‌مانده از محل سهمیه استخدامی برنامه چهارم، آزمون مورخ 91/12/4 و مجوز تاریخ 90/12/28 فرزندان شاهد و ایثارگر به معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری جهت تامین اعتبار خبر داد و گفت: برابر قول مساعد مسوولان تا پایان سال جاری مشکل استخدام این افراد حل خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92 دستگاه‌های اجرایی استان ,
تاریخ : جمعه 5 / 9 / 1393
بازدید : 288
نویسنده : ati
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اظهار نظر برخی همتایان خود در موضوع استخدامی ها انتقاد کرد و آن را صحیح ندانست.
افضلی فرد
مصطفی افضلی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: اینکه برخی نمایندگان در پاسخ به مطالبه استخدامی اعلام می کنند که دولت اعتبار کافی ندارد درست نبوده و نباید طرح شود.
وی افزود: نمایندگان مجلس نمایندگان ملت هستند، این در حالی است که این اظهارات را باید نمایندگان دولت عنوان می کردن، وظیفه نماینده مجلس حمایت از حق مردم است.
افضلی فرد تاکید دارد که هر جا منافع مردم و دولت در تعارض بود وظیفه نمایندگان مجلس دفاع از حق مردم است و اینکه عنوان شده استخدامی ها برای کمبود اعتبار جذب نمی شوند صحیح نیست.
وی در خصوص وضعیت فعلی بررسی پرونده استخدامی های بلاتکلیف اردبیل گفت: طبق جلسه ای که با معاونت راهبردی داشته ایم رسما و کتبا اعلام شد از اسفند ماه حکم استخدامی ها صادر شود و از اول فروردین مشغول به کار شوند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان پیگیر این موضوع هستند، در تشریح وضعیت استخدام طرح مهر اضافه کرد: این طرح وجاهت قانونی ندارد و در ابتدا باید موانع قانونی آن رفع شود.
وی افزود: در تغییر وضعیت نیروهای اوقاف نیز جلسه با معاونت راهبردی داشتیم که انتظار می رود این مطالبه در مدت زمان کوتاه اجرایی شود.
 

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: اظهار نظر برخی نمایندگان در مورد استخدامی های اردبیل صحیح نیست ,
تاریخ : سه شنبه 2 / 9 / 1393
بازدید : 195
نویسنده : ati

 معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: فرزندان فرهنگی در استخدام آموزش و پرورش اولویت دارند.

 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: فرزندان فرهنگی در استخدام آموزش و پرورش اولویت دارند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام آموزش و پرورش +نمونه ,
تاریخ : سه شنبه 2 / 9 / 1393
بازدید : 167
نویسنده : ati

 به نقل از خبرگزاری دانشجو: محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، آخرین پیگیری‌ های مجلس از وضعیت استخدام مربیان پیش‌دبستانی و استخدام در آموزش و پرورش را تشریح کرد.




:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: آخرین وضعیت آزمون استخدامی مربیان پیش‌ دبستانی در سال ۹۳ ,
تاریخ : سه شنبه 2 / 9 / 1393
بازدید : 194
نویسنده : ati

 زمون استخدامی وزارت نیرو برای جذب 648 نفر، صبح امروز (جمعه) با رقابت 74 هزار و 281 نفر متقاضی استخدام در سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش میزان، نتایج اولیه آزمون که معادل سه‌برابر ظرفیت موردنیاز است، ۲۰ آذرماه امسال اعلام می‌شود و در نهایت 648 نفر به استخدام درمی‌آیند.
 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: 74 هزار نیروی متقاضی استخدام برای وزرات نیرو ,
تاریخ : شنبه 21 / 8 / 1393
بازدید : 217
نویسنده : ati

شیراز- ایرنا- معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: تمام کسانی که مراحل استخدامی را به شکل قانونی پشت سر گذاشته اند از اسفندماه امسال مشغول به کار می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد باقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و اشتغال استان فارس در شیراز افزود: در مقطعی به دلیل اینکه ردیف بودجه برای تامین حقوق افراد پذیرفته شده پیش بینی نشده بود امکان جذب این افراد ممکن نبود و تصمیم گرفتیم مطالعاتی در این زمینه انجام شود تا در پرداخت حقوق و مزایای آنها با مشکل مواجه نشویم.وی ادامه داد: بنابراین با توجه به پیش بینی ردیف بودجه در سال ۹۴، اجازه استخدام و شروع به کار این افراد به استان ها داده شد و بنابراین این افراد از اسفند امسال فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.گفتنی است محمد باقر نوبختمعاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری عصر امروز چهارشنبه بمنظور بررسی برخی طرحهای استان فارس در نشست برنامه ریزی و اشتغال این استان به شیراز سفر کرده است 


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
تاریخ : شنبه 21 / 8 / 1393
بازدید : 218
نویسنده : ati

شیراز- ایرنا- معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: تمام کسانی که مراحل استخدامی را به شکل قانونی پشت سر گذاشته اند از اسفندماه امسال مشغول به کار می شوند.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد باقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و اشتغال استان فارس در شیراز افزود: در مقطعی به دلیل اینکه ردیف بودجه برای تامین حقوق افراد پذیرفته شده پیش بینی نشده بود امکان جذب این افراد ممکن نبود و تصمیم گرفتیم مطالعاتی در این زمینه انجام شود تا در پرداخت حقوق و مزایای آنها با مشکل مواجه نشویم.وی ادامه داد: بنابراین با توجه به پیش بینی ردیف بودجه در سال ۹۴، اجازه استخدام و شروع به کار این افراد به استان ها داده شد و بنابراین این افراد از اسفند امسال فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.گفتنی است محمد باقر نوبختمعاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری عصر امروز چهارشنبه بمنظور بررسی برخی طرحهای استان فارس در نشست برنامه ریزی و اشتغال این استان به شیراز سفر کرده است 


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
تاریخ : شنبه 24 / 8 / 1393
بازدید : 261
نویسنده : ati

 معاون منابع انسانی قوه‌قضاییه گفت: نتایج آزمون تصدی منصب قضا اوایل دی اعلام می‌شود و ۸۰۰ نفر برای خدمت در دستگاه قضایی جذب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام امینی معاون منابع انسانی قوه قضائیه در نشست خبری برگزاری آزمون تصدی منصب قضا گفت: جذب قضات بنا بر آیین‌نامه از دو طریق جذب عمومی و اختصاصی صورت می‌گیرد.

وی در تشریح جذب عمومی گفت: آزمون و جذب عمومی به همان شیوه امروز صورت می‌گیرد و بعد از پذیرفته‌شدن در این آزمون داوطلبان به آزمون تشریحی دعوت می‌شوند.

به گفته وی برگزیدگان این آزمون به مصاحبه و اختبار دعوت می‌شوند. برخی از آنها که امتیاز لازم را می‌آورند، به گزینش می‌روند و بعد از قبولی در گزینش به واحد آموزش معرفی می‌شوند و یک سال تا ۲۰ ماه دوره کارآموزی را می گذرانند.

معاون منابع انسانی قوه قضائیه تشریح کرد: جذب نهایی بعد از دوره کارآموزی است که افراد دوباره به واحد جذب برمی‌گردند و اختبار نهایی توسط قضات عالی‌رتبه از آنها صورت می‌گیرد، سپس کارگزینی قضایی ابلاغ آنها را از سوی رئیس قوه قضائیه می‌گیرد و آنها در پست‌های دادیاری فعالیت‌شان را شروع می‌کنند.

امینی در توضیح جذب اختصاصی گفت: جذب اختصاصی مرحله اول که آزمون کتبی است را ندارد، ولی بقیه مراحل را طی می‌کند. افرادی که در دانشگاه‌های دیگر به صورت ممتاز در رشته های حقوق برگزیده شده‌اند به جذب اختصاصی دعوت می‌شوند.

وی افزود: امسال ۲۲ هزار و ۵۶۰ نفر در آزمون عمومی ثبت نام کرده‌اند.

* جذب ۲۶۰۰ نفر در قوه قضائیه

امینی تصریح کرد: طبق برنامه پنجم توسعه قوه قضائیه باید ۴ هزار نفر نیرو می‌گرفت که تاکنون ۲۶۰۰ نفر جذب شده‌اند، در سال اول جذبی نداشتیم اما اوج جذبمان در سال گذشته که ۹۵۰ نفر جذب شدند بود و امسال هم بالغ بر ۸۰۰ نفر جذب می‌شوند. امیدورایم به سقف برنامه نزدیک شویم.

وی پیش‌بینی کرد که در برنامه ششم دستگاه قضایی همچنان جذب داشته باشد و برای تکمیل نیروی انسانی و تأمین قضات قوه قضائیه جذب نیرو را ادامه دهند. در مجموعه فعالیت ها در کارآموزی قضایی بالغ بر ۱۲۰۰ نفر مشغول هستند که حاصل جذب در سال گذشته است.

امینی ادامه داد: امسال برای اولین بار دستگاه قضا برای شوراهای حل اختلاف نیروی قضایی جذب کرده است و حتی بعضی از آنها استخدام هم شده‌اند و قضات تخصصی در این مجموعه فعالیت می‌کنند.

همچنین امسال بر خلاف سال‌های گذشته نیازها بر حسب پست های سازمانی انتخاب شده است و در این آزمون، داوطلبان سه اولویت مورد علاقه‌شان را تعیین کرده‌اند و بعد از کسب امتیاز لازم در پست مورد علاقه‌شان فعالیت خواهند کرد.

* اعلام نتایج آزمون، اوایل دی‌

معاون منابع انسانی قوه قضائیه بیشترین نیاز دادیاری را بعد از استان مازندران در استان خوزستان اعلام کرد و گفت: اعلام نتایج این آزمون در اوایل دی‌ صورت می‌گیرد و آزمون تشریحی هم در ۲۰ دی برگزار می‌شود. همچنین اواخر امسال یا اوایل سال بعد، داوطلبان برگزیده برای اختبار دعوت می‌شوند.

وی درباره جذب خانم ها در دستگاه قضا گفت: مشاغلی که خانم‌ها در دستگاه قضا می‌توانند اختیار کنند از مردان کمتر است. خانم‌ها در دستگاه قضا اغلب در دو پست فعالیت می‌کنند، یکی از آنها مشاور قضایی در محاکم خانواده است که ۵۷۰ پست مشاور قضایی طبق قانون حمایت از خانواده مصوب سال ۱۳۹۱ فعال است و ما موظفیم ظرف سه سال این پست را پر کنیم.

امینی ادامه داد: پستی که خانم‌ها در دستگاه قضا در آن فعالیت می‌کنند پست دادیاری است و کسانی که بالاتر از چهار سال تجربه دارند به محاکم خانواده وارد می‌شوند.

* وجود ۷۰۰ قاضی خانم در دستگاه قضا

معاون منابع انسانی قوه قضائیه اعلام کرد: از محل جذب عمومی، ۶۴ خانم احتیاج داریم و ملاک‌ مان برای انتخاب، رتبه افراد نیست. همچنین قانون می‌گوید خانم ها باید در محلی که همسر یا پدر و مادرشان حضور دارند کار کنند و همین امر دست ما را برای جذب بیشتر بانوان می‌بندد.

امینی اظهار داشت: هم‌اکنون بالغ بر ۷۰۰ قاضی خانم در دستگاه قضا وجود دارند. تعریف ما از قاضی این است که وی دارای ابلاغ قضایی است اما شاید در پست‌های دیگر فعالیت کنند، ولی قاضی محسوب می‌شوند.

وی بیان داشت: دستگاه قضایی سالانه از طریق دانشگاه علوم قضایی بخشی از نیروهایش را تأمین می‌کند و در سال‌های اخیر نزدیک به ۲۰۰ نیرو از دانشگاه قضایی جذب شده‌اند. این دانشگاه در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجو جذب می‌کند.

معاون منابع انسانی قوه قضائیه تصریح کرد: در هر سال ۲۰۰ تا ۳۰۰ نیرو از دستگاه قضا خارج می‌شوند و برای همین، ما به جذب نیروی زیادی نیاز داریم.

 

قوه قضائیه به استناد «آیین نامه نحوه جذب، گزینش و کارآموزی داوطلبان تصدی امر قضاء و استخدام قضات»مصوب ۲۶/۲/۱۳۹۲ رییس محترم قوه قضائیه و با عنایت به اصل انتخاب اصلح و لزوم شایسته سالاری در تصدی منصب خطیر قضاء،از اشخاص واجد شرایط ذیل ازطریق برگزاری آزمون کتبی ومصاحبه علمی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام بعمل می­آورد.

ا

 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: اوایل دی‌ نتایج آزمون قضاوت اعلام می‌شود ,

تعداد صفحات : 26


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">