دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 6 / 12 / 1393
بازدید : 248
نویسنده : ati

 

سید تقی نوربخش
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ارتقاء سطح خدمات پرستاری در تأمین اجتماعی یکی از راهبردهای اصلی سازمان است و در سال ۹۳ یک هزار پرستار در مراکز درمانی سازمان استخدام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سیدتقی نوربخش در مراسم روز پرستار افزود: در فطرت و ذات پرستاران نهاده‌هایی وجود دارد که این حرفه را به عنوان شغل و نوع خدمت به جامعه انتخاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: خدمت در سازمانی که خدمات آن برای رفع مشکلات درمانی و معیشتی آسیب پذیرترین اقشار جامعه مصروف می‌شود؛ نعمتی الهی است.

نوربخش با بیان اینکه حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان مجموعه تأمین اجتماعی را پرستاران تشکیل می‌دهند، گفت: ۲۰درصد کل کارکنان سازمان پرستاران هستند که سازمان برای ارتقاء منابع انسانی در این بخش باید سرمایه‌گذاری کند.

وی افزود: از ارتقاء سطح دانش پرستاران تا فراهم کردن امکانات مناسب‌تر برای ارائه خدمت جزء این سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

نوربخش به بحث معیشتی جامعه پرستاران در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت: برای بهره‌وری بیشتر، ایجاد انگیزه و تناسب معیشتی و سلامتی این قشر باید توجه ویژه شود.

وی اظهار کرد: به منظور ارتقاء سطح علمی پرستاران آموزش‌های ضمن خدمت و امکان ادامه تحصیل در رشته‌های مورد نیاز سازمان نیز اقداماتی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: باید طرح جدیدی در سازمان اجرا شود تا مدیریت سیستم‌های پرستاری بهبود یابد و شاهد ارتقاء فرایند مدیریت بیمارستانی باشیم.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام ۱۰۰۰ پرستار در مراکز درمانی تأمین اجتماعی ,
تاریخ : جمعه 10 / 12 / 1393
بازدید : 167
نویسنده : ati

 

جمعی از معلمان در اعتراض به عدم همسان‌سازی حقوقشان با حقوق سایر کامندان دولت مقابل مجلس تجمع کردند.
 
تجمع جمعی از معلمان در اعتراض به عدم همسان‌سازی حقوقشان با دریافتی کارمندان دولت مقابل مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جمعی از  معلمان امروز یک‌شنبه(10 اسفند) در اعتراض به عدم همسان‌سازی حقوقشان با حقوق سایر کامندان دولت مقابل مجلس تجمع کردند.

لازم به ذکر است برخی از افراد که آزمون استخدامی وزارت نفت را داده و در انتظار انجام مراحل استخدامشان به سر می‌برند نیز مقابل مجلس تجمع کردند.

به گفته یکی از تجمع کنندگان؛ مدت‌هاست تمام مراحل استخدام را انجام داده اما دولت به ویژه شرکت پالایش و پخش هیچ اقدامی برای استخدام افراد نکرده است.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: تجمع جمعی از معلمان در اعتراض به عدم همسان‌سازی حقوقشان با دریافتی کارمندان دولت مقابل مجلس ,
تاریخ : جمعه 11 / 12 / 1393
بازدید : 165
نویسنده : ati

 اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و چابك سازی سازمانی ممنوعیت استخدام یا بكارگیری هرگونه پرسنل جدید در شهرداری مشهد را تصویب كردند.
به گزارش خبرنگار مهر، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد صبح دوشنبه در پنجاه و هشتمین جلسه علنی ممنوعیت استخدام یا بكارگیری هرگونه پرسنل جدید را به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و چابك سازی سازمانی را تصویب كردند.
براساس این مصوبه بكارگیری هرگونه پرسنل جدید در شهرداری مشهد اعم از ستاد، مناطق، سازمان و شركت های وابسته ممنوع است در موارد ضروری باید در چهارچوب ضوابط و مقررات رسمی و مصوبات شورای اسلامی شهر و معاونت اداری و مالی شهرداری مشهد انجام شود.
محسن انتظاری هروی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این نشست اظهار كرد: چنانچه استخدامی در شهرداری مشهد ضرورت داشت باید از طریق آزمون استخدامی و با توجه به شایسته سالاری اقدام شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد نیز در این نشست اذعان كرد: مشكل بیكاری و اشتغال در سطح كشور و به صورت عمومی در تمامی كلانشهر ها مطرح است و امر پنهانی نیست.
محمد مهدی برادران افزود: لذا شهرداری مشهد براساس نیاز نیروی كار استخدام می كند با توجه به نیاز موجود و حجم كار و سنجشی كه انجام شده است یك هزار و ۸۴۲ پست در شهرداری تعریف شده است كه باید از طریق آزمون استخدامی و مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد اقدام خواهد شد.
وی بیان كرد: شهرداری مشهد به دنبال ساماندهی شغل‌های مختلف در شهرداری است و امروز بسیاری از فعالیت‌های شهرداری از طریق برون سپاری به شرکت‌های خصوصی انجام شده است در همین راستا نیازی به پرسنل جدید ندارد و بسیاری از شهرداری‌ها از داشتن نیروی مازاد رنج می‌ برند.
دیگر عضو شورای اسلامی در راستای حذف این مصوبه پیشنهاد داد: شهرداری مشهد یك ابر سازمان است كه ورودی و خروجی های آن در طول یك سال قابل اهمیت و دارای گستردگی فراوانی است به همین منظور جابجایی نیرو ممكن است باعث خالی ماندن بعضی از پست های كاری در شهرداری شود.
محمد آصفی اضافه كرد: لذا بهتر است این مصوبه تصویب نشده و جایگزین آن ارائه گزارش كارشناسی و منطبق با آن آزمون برگزار شود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام نیروی كار جدید در شهرداری مشهد ممنوع شد ,
تاریخ : سه شنبه 2 / 12 / 1393
بازدید : 285
نویسنده : ati

 بالاخره انتظارات برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان در آزمونهای استخدامی که اغلب از سال ۱۳۹۰ و در دولت گذشته بلاتکلیف مانده بودند به پایان رسید و دولت بر استخدام بیش از ۱۵ هزار نفر از آنها در سال آینده رای داد.

علی صفدری – معاون نوسازی و اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی – در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برنامه دولت برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمونهای استخدامی و تعهدات ایجاد شده از دولت قبل اظهار کرد: اکنون در تلاشیم تا از تمامی استانها گزارشهای لازم و دقیقی را دریافت کرده و به جمع بندی نهایی برسیم تا با توجه به تعهدی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی دارد بتوان نیروهای مشمول قانون را در سال آینده استخدام کرد.

0801.jpg

وی در مورد اینکه آیا تمامی ۲۰ هزار نفری که پیش تر معاونت توسعه به عنوان تعهد استخدامی دولت اعلام کرده بود در سال ۱۳۹۴ جذب خواهند شود گفت: برنامه دولت استخدام حدود ۱۵ هزار و ۹۰ نفر در بین تمامی استانها و سازمانها در سال بعد است.

صفدری میزان بودجه پیش بینی شده برای استخدام بیش از ۱۵ هزار نفری دولت در سال آینده را اعلام نکرد و گفت: رقم آن چندان مهم نیست بلکه مهم این است که افرادی که فرایند قانونی را طی کرده اند جذب شوند.

معاون نوسازی و اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی درباره تبدیل وضعیت نیروها بالاخص نیروهای شرکتی در سال آینده نیز تصریح کرد: هیچ برنامه ای برای تبدیل وضعیت نیرو نخواهیم داشت مگر اینکه در ادامه مجوزهای قانونی آن صادر شود.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام ۱۵۰۰۰ نفر در سال آینده/ نیرویی تبدیل وضعیت نمی‌شود ,
تاریخ : شنبه 28 / 11 / 1393
بازدید : 328
نویسنده : ati

 مصطفی ‌افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما مکاتبات و رایزنی‌های مختلفی را با دولت به ویژه منابع توسعه انسانی رئیس جمهور داشتیم تا نسبت به حل مشکلات استخدامی‌های استانداری اقدامات لازم را انجام دهند این افراد به احتمال زیاد از اسفند ماه و به صورت قطعی از فروردین ماه سال آینده مشغول به کار شده و نسبت به تامین حق و حقوق و مزایای آن‌ها نیز در بودجه سال ۹۴ پیش‌بینی لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: تعدادی از کارکنان اوقاف و امور خیریه که با مشکل روبه‌رو شده بودند و جذب و ارتقای وضعیت استخدامی‌ها با تنگناهایی روبه‌رو بود با قولی که معاونت راهبردی رئیس جمهور به همراه معاونت توسعه منابع انسانی داده‌اند امیدواریم در سال آینده مشکلات آن‌ها برطرف شده و آن‌ها نیز به حق و حقوق خود برسند.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: ردیف تامین حقوق استخدامی‌های استانداری در بودجه ۹۴ پیش‌بینی شده است/استخدامی‌ها نگران نباشند ,
تاریخ : شنبه 7 / 11 / 1393
بازدید : 226
نویسنده : ati
خبرگزاری تسنیم: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این وزارتخانه فقط از یک درصد بودجه‌اش برای فعالیت‌های توسعه‌ای استفاده می‌کند، گفت: با موافقت سازمان مدیریت خدمات کشوری، آزمون استخدامی مربیان پیش‌دبستانی به زودی برگزار می‌شود.

فانی

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال نادرقاضی‌پور در مورد وضعیت استخدام مربیان پیش‌دستانی در این وزارتخانه، گفت: از سؤال‌کننده محترم تشکر می‌کنم که برای بنده و وزارت آموزش و پرورش فرصتی را فراهم کردند تا درباره اولویت استخدام مربیان تلاشگر پیش‌دبستانی و فرآیند طی شده مطالبی را به استحضار نمایندگان برسانم.

وی افزود: همگان می‌دانیم که مجلس در رأس امور است و حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همه را به اجرای قانون دعوت کره‌اند که در پیروی از این رهنمودها، رئیس‌جمهور نیز از ابتدای تشکیل کابینه به کرّات و در مناسبت‌های مختلف، اعضای هیئت دولت را به اجرای دقیق قوانین و مصوبات مجلس شورای اسلامی موظف کرده‌ است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در میان همه عوامل مؤثر در آموزش و پرورش، نیروی انسانی و به‌ویژه معلمان، اصلی‌ترین عامل در پیشبرد این نظام و دستیابی به اهداف آن هستند، اظهار داشت: فرهنگیان معزز و معلمان دلسوز و متعهد که همواره با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند تا رفتار و کلام و منش آنها در مقابل دانش‌آموزان کوچکترین خدشه‌ای را در ایفای وظایف خطیرشان ایجاد نکند، همواره نه از کمبود امکانات و حق‌الزحمه، بلکه از تبعیض در شکوه بوده‌اند.

فانی با تأکید بر اینکه اعتبارات آموزش و پروش هیچگاه نتوانسته است آن گونه که باید از جبران زحمات و خدمات فرهنگیان برآید، گفت: از طرفی دیگر اختلال در ساختار بودجه آموزش و پرورش به دلایلی که تشریح آن از حوصله این جلسه خارج است، هرگونه امکان افزایش سهم پرسنلی از بودجه کل آموزش و پرورش را سلب کرده است.

وی در ادامه، تصریح کرد: همه شما نمایندگان مجلس استحضار دارید که درصد سهم پرسنلی از کل بودجه آموزش و پروش به‌ویژه در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است و به عدد 99 درصد نزدیک شده است، به‌طوریکه 99 درصد بودجه آموزش و پرورش صرف حقوق و مزایا می‌شود و ما در این وزارتخانه فقط بر یک درصد اعتبارات‌مان مدیریت داریم.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
تاریخ : شنبه 7 / 11 / 1393
بازدید : 171
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد خبرداد : جذب ۱۵۰ نفر نیروی انسانی در وزارت اقتصاد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد گفت: اخیراً یک صد و پنجاه مجوز جذب نیرو گرفتیم که با برنامه ریزى انجام شده تلاش می ىشود بیشتر به حوزه نظارت مالى و ذیحسابى اختصاص یابد.
به گزارش شادا، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد گفت: نظارت حین عملکرد در سند ابلاغى مقام معظم رهبرى تکلیف شد. محمد شرفشاهى معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد امروز در هفتمین هم اندیشى ذیحسابان و مدیران کل امور مالى دستگاه هاى اجرایى مرکز با اشاره به رئوس سیاست هاى کلى ابلاغى از سوى مقام معظم رهبرى گفت: نظارت حین عملکرد یکى از تکالیفى است که در سند ابلاغى مذکور تکلیف شده است.
وى در این نشست اظهار داشت: یکى دیگر از عناوین این نقشه راه ابلاغى این است که دولت متعهد به آرمان ها، متکى به آراى مردم و عارى از فساد باشد. وى در ادامه در تشریح گسترده فعالیت حوزه پشتیبانى وزارت اقتصاد،به فعالی تهاى انجام شده در بخش IT خزانه دارى اشاره کرد.
شرفشاهى موضوعاتى چون نیروى انسانى، آموزش، حفظ استقلال حرفه اى، اثربخشى و بازنشستگى را از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه نام برد. وى گفت: اخیراً یکصد و پنجاه مجوز جذب نیرو گرفتیم که با برنامه ریزى هاى انجام شده تلاش می ىشود بیشتر به حوزه نظارت مالى و ذیحسابى اختصاص یابد



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: جذب ۱۵۰ نفر نیروی انسانی در وزارت اقتصاد ,
تاریخ : دو شنبه 20 / 10 / 1393
بازدید : 339
نویسنده : ati

 نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری آزمون‌های استخدامی توسط دستگاه‌های مختلف دولت، تاکید کرد که نتیجه آزمون‌های استخدامی طوری اعلام شود که شائبه پارتی‌بازی به وجود نیاید.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مقداد نجف‌نژاد در تذکری شفاهی، اظهار کرد: اشتغال مهم‌ترین دغدغه جوانان است اما متاسفانه در سال‌های اخیر کمتر برنامه جذب و استخدام جوانان وجود داشته است. آنجا هم که شرایطی برای استخدام به وجود می‌آید، شائبه‌هایی بعد از آزمون استخدامی به وجود می‌آید که می‌گویند پارتی بازی شد و ما به حق‌مان نرسیدیم.
وی درخواست کرد که نتایج آزمون شفاف و صادقانه به جوان‌ها گفته شود و افزود: اعتراض آنجایی است که فرد احساس کند پارتی بازی شده و نوری چشمی‌ها و سفارشی‌ها استخدام شدند.
نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آقای روحانی می‌خواهم به وزارتخانه‌ها و دانشگاه‌ها اعلام کنند که نتایج آزمون‌های استخدامی شفاف اعلام شود تا این شائبه که فلانی نور چشمی و یا سفارش شده بوده و به همین دلیل در آزمون قبول شده میان مراجعه‌کنندگان ما به وجود نیاید.
نجف‌نژاد در بخش دیگری از تذکر خود از رییس جدید سازمان صداوسیما که اقداماتی جهت جوانگرایی انجام داده تشکر کرد و افزود: آقای ضرغامی زحمات زیادی کشید اما علاقه زیادی به بازنشسته‌ها داشتند و 15 استان از 30 استان را بازنشسته‌ها اداره می‌کردند، امیدوارم صداوسیما به جوان‌ها اعتماد کند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: نتیجه آزمون‌های استخدامی طوری اعلام شود که شائبه پارتی‌بازی به وجود نیاید ,
تاریخ : چهار شنبه 15 / 10 / 1393
بازدید : 172
نویسنده : ati

 پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص آزمون استخدام پیمانی اعلام می‌دارد: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان شرکت‌کننده در مصاحبه تخصصی به معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ارسال گردیده است. بدیهی است پس از تائید نتایج از سوی معاونت مذکور مراتب روی پورتال شرکت فرودگاه‌های کشور قرار می‌گیرد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور + استخدام :ارسال اطلاعیه شماره ۱۱ در خصوص استخدام پیمانی ,
تاریخ : دو شنبه 13 / 10 / 1393
بازدید : 254
نویسنده : ati
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از حل مشکل استخدام 800 نفر از متقاضیان جویای کار که با وجود طی مراحل قانونی، مدت‌ها در استانداری متوقف مانده‌ بود، خبر داد و گفت: حل مشکل استخدامی‌های کشور در قانون بودجه 94 دیده شده است.
ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: دو سال پیش آزمونی در استانداری همدان با هدف استخدام افراد صورت گرفت که با وجود طی مراحل قانونی هنوز در این زمینه شاهد انجام کاری نیستیم.
وی با بیان اینکه 800 نفر در این آزمون استخدامی شرکت کرده بودند، گفت: تعداد 200 نفر از این متقاضیان فرزندان شاهد بودند و بقیه نیز از دیگر اقشار جامعه هستند که باید فکری به حال تعیین تکلیف آنها می‌شد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تسریع در استخدام این افراد در وزارت کشور و همچنین مجلس ادامه داد: استانداری همدان نیز در این راستا پیگیری‌‌های لازم را برای به نتیجه رسیدن موضوع کرد.
به گفته وی در بودجه سال 94 مبلغ 370 میلیارد تومان برای استخدام تمام کسانی که در کشور مراحل استخدامی خود را طی کرده بودند، اما به خاطر مشکل اعتباری وضعیت آنها تعیین تکلیف نشده بود، در نظر گرفته شده است.
کارخانه‌ای تأکید کرد: با این اوصاف این افراد از سال آینده مشغول به کار خواهند شد که مشکل استخدامی‌های استان همدان نیز از این رهگذر حل می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در قانون بودجه امسال از اعتبارات هدفمند کردن یارانه‌ها مبلغ 1000 میلیارد تومان به عنوان کمک به اشتغال جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی اختصاص یافته، این مبلغ را ناکافی دانست.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: باید پیشنهادات لازم در بودجه اتخاذ شود تا به میزان اشتغالزایی در کشور توجه بیشتری صورت گیرد.
وی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه در بررسی بودجه در مجلس باید به این امر توجه لازم شود، گفت: در این رابطه با بودجه و همچنین افزایش اشتغال در کشور پیشنهاداتی را در صحن علنی مجلس ارائه خواهم کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: حل مشکل قبول‌شدگان آزمون استخدامی استانداری همدان ,
تاریخ : دو شنبه 13 / 10 / 1393
بازدید : 160
نویسنده : ati
دستیار جوان حسن روحانی با اشاره به اشتغال غیرقانونی 400 هزار نفر در دولت سابق گفت: در دوره فعالیت دولت سابق، افرادی با مدرک تقلبی سر کار آمدند و توانستند در ادارات دولتی استخدام شوند که اکنون دولت یازدهم نمی‌تواند قرارداد‌های آنها را لغو کند.
سعید الله بداشتی در گفت‌وگو با «اقتصادنیوز» در رابطه با اشتباهات اقتصادی دولت‌های نهم و دهم گفت: هر عقل سلیمی به این نتیجه می‌رسد که یکی از خیانت‌های دولت‌های نهم و دهم در کنار سایر خیانت‌هایش این بود که در سال‌های پایانی عمر خود ۴۰۰ هزار اشتغال غیرقانونی در دولت ایجاد کرد.
دستیار جوان حسن روحانی ادامه داد: در دولت‌های نهم و دهم بسیاری از اشخاص دیپلم غیرقانونی داشتند اما با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا در اداره راه می‌رفتند و حقوق می‌گرفتند. یعنی نه مأموریت مشخصی داشتند و نه کار مشخصی، بلکه فقط بار مالی برای دولت داشته و دارند.
عضو شاخه جوانان مجمع نیروهای خط امام (ره) افزود: در دولت گذشته خیلی از افراد با مدرک تقلبی سر کار آمدند و حتی بسیاری از افراد با لینک و رابطه توانستند در ادارات دولتی استخدام شوند.
وی افزود: بیش از 30 سال است که قرار شده ما سازمانی برای استخدام داشته باشیم. قرار ما این بود که دولت کوچک بشود اما در دولت‌های نهم و دهم همه موارد برعکس شدند.
الله‌بداشتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت یازدهم با مشکل استخدامی مواجه است، آن هم به علت سیاست‌های غلط دوران احمدی‌نژاد. یعنی قرارداد‌ها به گونه‌ای است که نمی‌شود آنها را لغو کرد.
وی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم شرایط را به گونه‌ای مهیا کنیم که برای جوانان اشتغال‌زایی شود و دیگر شاهد رابطه‌ها و پارتی‌بازی برای شغل نباشیم.
 

 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: نمی‌توان استخدام‌های تقلبی دولت سابق را لغو کرد ,
تاریخ : چهار شنبه 8 / 10 / 1393
بازدید : 257
نویسنده : ati

 معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی از جذب ۵ هزار عضو هیات علمی جدید در سال جاری خبر داد. .

حجت الاسلام علی عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امسال ۵ هزار عضو هیات علمی جدید جذب خواهد کرد این در حالی است که تا پایان سال ۹۶ نیز، هر سال ۵ هزار و در مجموع ۲۰ هزار عضو هیات علمی جذب این دانشگاه خواهد شد.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هیات علمی مورد نیاز برای توسعه تحصیلات تکمیلی و افزایش کیفیت آموزش را جذب خواهدکرد.

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز پیش از این درباره گفته بود: دانشگاه آزاد اسلامی ۵۵ هزار هیات علمی دارد که از این تعداد ۳۰ هزار نفر هیات علمی تمام وقت هستند و دانشگاه توانسته با توجه به اعضای هیات علمی موجود حدود ۱۲ هزار دانشجوی دکتری پذیرش کند که با توجه به تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه می تواند دانشجوی بیشتری نیز پذیرش کند.

 

فراخوان دوم سال ۱۳۹۳ با شماره ۹۳۲  فعال شد.

به اطلاع اعضای محترم هیأت های اجرایی جذب استانها، رؤسا و معاونین واحد ها و مراکز دانشگاهی، رؤسای کارگزینی واحدها می رساند که در صفحه ورود شماره تماس  کارشناس سیستمهای مکانیزه در سازمان جهت راهنمایی و پاسخ به سوالات شما قرار داده شده است.

متقاضیان محترم می توانند از طریق آدرس ایمیل scholarships.iau@gmail.comسوالات و مشکلات خود را با مرکز امور هیأت علمی مطرح نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: انتشار فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد ۹۳+ استخدام: فراخوان دوم سال ۱۳۹۳ ,
تاریخ : چهار شنبه 1 / 10 / 1393
بازدید : 172
نویسنده : ati

 معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: به زودی مراحل استخدام یک‌هزار و 400 نفر راهدار در استان‌های مختلف کشور آغاز می‌شود.
سید سعید سیدعلایی در حاشیه مراسم روز راهدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از طریق معاونت توسعه راهبردی رئیس جمهور کار استخدام یک‌هزار و 400 راهدار را پیگیر هستیم که به زودی بر اساس سهمیه ابلاغی به استان‌ها استخدام آن‌ها آغاز خواهد شد.


وی افزود: این استخدام منهای مجوز استخدامی پنج هزار نیرو در وزارت راه و شهرسازی است که آن را نیز اعمال می‌کنیم و امیدواریم با صدور مجوز مراحل اجرایی آن آغاز شود.
معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از حاکمیتی شدن کلیه پست‌های راهداری در کشور خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه معاونت توسعه منابع انسانی و راهبردی رئیس جمهور تمامی پست‌های راهداری حاکمیتی شده و مشکلاتی که پیش از این در این حوزه داشتیم برطرف می‌شود.

 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: 1400 راهدار در کشور استخدام می‌شوند ,
تاریخ : پنج شنبه 19 / 9 / 1393
بازدید : 191
نویسنده : ati

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمدباقر نوبخت در نشست خبری امروز پیرامون لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ گفت: اهداف لایحه بودجه سال آینده در راستای دستیابی به قانون برنامه پنجم توسعه است که عبارت است از رشد سرمایه‌گذاری، رشد تولید، محدود کردن رشد نقدینگی، مهار تورم و افزایش اشتغال.

وی همچنین در خصوص استخدامی‌ها اظهر داشت: افرادی که مراحل استخدامی آنها انجام شده به دلیل نبود منابع مالی استخدام آنها صورت نگرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ادامه داد: در سال آینده همه آنهایی که مراحل قانونی را طی کرده‌‌اند استخدام می‌شوند.

وی افزود: تأمین اعتبار برای استخدام‌های اجتناب‌ناپذیر در بودجه سال آینده دیده شده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: ۲ هزار میلیارد تومان برای کسری صندوق‌های بازنشستگی اختصاص یافته و ۸۵۵ میلیارد تومان برای صندوق نوآوری در راستای اقتصاد مقاومتی و اعتباراتی نیز برای عدالت آموزشی در مدارس و به روزآمد کردن کتابخانه‌ها و همچنین ۴۸ هزار میلیارد تومان برای اعتبارات عمرانی پیش‌بینی شده است.

نوبخت همچنین در خصوص تورم سال آینده نیز گفت: متوسط نرخ تورم در سال آینده ۱۴ درصد پیش‌بینی شده و بر همین اساس حقوق و مزایای کارکنان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بودجه ۹۴ وابستگی به نفت کاهش داشته و عمده منابع درآمدی معطوف به درآمدهای مالیاتی و سایر است و میزان درآمدهای نفتی رشد منفی دارد.

جزئیات هدفمندی یارانه ها

نوبخت همچنین در خصوص اینکه برنامه دولت برای اجرای فاز جدید و مرحله بعدی هدفمندی یارانه‌ها چیست؟ افزود: طبق قانون هدفمندی هر سال منابع و مصارف را دولت باید در لایحه بودجه پیش‌بینی کند و سال ۹۴ از محل اصلاح قیمت‌ها صورت گرفته و همان ۴۸ هزار میلیارد تومان سال جاری باقی می‌ماند.

وی گفت: مصارف نقدی و غیرنقدی در جهت حمایت غذایی بین خانوارها ۴۲ هزار میلیارد تومان توزیع می‌شود و همچنین ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بین بخش‌های تولیدی مابه‌التفاوت سود تسهیلات و نیز ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای طرح تحول سلامت، ۱۳۰۰ میلیارد تومان به مسکن نیازمندان و زوج‌های جوان و ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از منابع عمومی برای هدفمندی یارانه‌ها برای سال ۹۲ نزدیک به ۱۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، سال جاری ۱۳۰۰ میلیارد تومان و سال آینده ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان درنظر گرفته‌ایم.

به گفته نوبخت سال آینده یارانه نقدی همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان بین خانوار توزیع می‌شود و مردم هر استانی اگر از پرداخت یارانه انصراف دهند هزینه یارانه‌ای آنها در استان مربوطه هزینه خواهد شد و هیچ مبلغی از پول یارانه‌ها به خزانه نمی‌رود، بلکه دولت از خزانه به هدفمندی اختصاص داده است.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام افرادی که مراحل قانونی را طی کرده‌اند/یارانه نقدی تغییری نمی‌کند ,
تاریخ : پنج شنبه 18 / 9 / 1393
بازدید : 705
نویسنده : ati
تاریخ : دو شنبه 12 / 9 / 1393
بازدید : 192
نویسنده : ati

 خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان گفت:‌نتایج مرحله نخست آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان ۲۲ آذر از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد که سه برابر ظرفیت پذیرش از داوطلبان برای مصاحبه عمومی و مهارت تخصصی دعوت خواهد شد.

عزیزالله تاجیک اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش ” نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام می‌شود؟” اظهار داشت:‌ آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در روز پنج شنبه ۲۲ آبان ماه در ۴۰ پردیس در سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: طبق اعلام سازمان سنجش نتایج مرحله نخست این آزمون ۲۲ آذر از طریق این سازمان اعلام خواهد شد که سه برابر ظرفیت پذیرش داوطلبان را برای مصاحبه عمومی و مهارت تخصصی دعوت خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: در آزمون استخدامی سال ۹۳ این دانشگاه در مجموع ۱۹۳ نفر متناسب با نیازهای دانشگاه به صورت قراردادی جذب خواهند شد.

 



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان مشخص شد ,
تاریخ : دو شنبه 10 / 9 / 1393
بازدید : 207
نویسنده : ati

 مدیر کل امور اداری تامین اجتماعی اعلام کرد حداکثر تا دو هفته آینده در تمام استان‌ها از پذیرفته شدگان برای انجام مصاحبه دعوت به عمل می‌آید. 

 

بعد از اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در ۲۷ام آبان ماه، پذیرفته شدگان هم چنان چشم انتظار تعیین زمان مصاحبه و روشن شدن وضعیت استخدام خود هستند. مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی در مورد تاریخ و شیوه دعوت به مصاحبه از پذیرفته شدگان به تامین ۲۴ گفت: «حداکثر تا دو هفته آینده در تمام استان‌ها با داوطلبان پذیرفته در آزمون به میزان دو برابر ظرفیت مورد نیاز تماس گرفته خواهد شد.» 
به گزارش پایگاه خبری تأمین 24 سید حسین حسینی آذرنوشان در مورد چگونگی انجام مصاحبه و نمره دهی آن توضیح داد: «اختیارات این موضوع به استان‌ها واگذار شده و آن‌ها بر مبنای معیارهایی مثل نمره علمی آزمون، بومی بودن و... بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند» 
او ضمن رد هرگونه ابهام در رتبه و نمره پذیرفته شدگان استان‌های مختلف تاکید کرد: «نمره و رتبه داوطلبان تمام استان‌ها در مرحله اول اعلام شده است.» طبق اطلاعیه قبلی سازمان تامین اجتماعی، در آینده کارنامه هر یک از داوطلبان هم در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.


:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: مصاحبه حضوری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی تا دو هفته آینده ,
تاریخ : دو شنبه 15 / 9 / 1393
بازدید : 179
نویسنده : ati

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور تا پایان سال برطرف می‏شود تا برای ایجاد شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی اقدامات لازم صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، سیدشهاب‏الدین چاوشی ظهر امروز در نشستی با مهری فرماندار فیروزکوه، معاونان فرماندار، شهرداران و دیگر مدیران شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: اگر بخواهیم مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنیم باید در راستای ایجاد و حفظ ارتباط بین مردم به عنوان ولی‏نعمت‏های خود با نظام سیاسی و همه کسانی که توفیق خدمت‏گزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند، تلاش کنیم و در محافل، فضاها و مکان‏های مختلف به مردم خدمت کنیم و با دیدگاه‏ها و نظراتشان آشنا شویم.
وی اضافه کرد: بیش از یکسال است که شاهد بر سرکار آمدن دولت مدبر و علاقه‏مند به نجات کشور در عرصه‏های مختلف هستیم و به همت اکثریت مردم که کشور خود را دوست دارند، این کار صورت گرفته و این دولت تحولات ارزشمندی را در کشور ایجاد کرده است.
 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: معاون استاندار تهران خبر داد فراهم شدن شرایط استخدام نیروهای جدید دولتی تا پایان امسال ,
تاریخ : دو شنبه 12 / 9 / 1393
بازدید : 183
نویسنده : ati

 نتایج تکمیلی آزمون استخدامی اردیبهشت ماه 1392 شرکت ملی نفت ایران اعلام می شود.
به گزارش ایسنا، بنا به اعلام معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت نفت، متعاقب پیگیریهای صورت گرفته از طرف وزارت نفت و موافقت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری، اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اردیبهشت ماه سال 1392 شرکت ملی نفت ایران در چارچوب ضوابط استخدام نیروی انسانی در صنعت نفت اعلام می شود.
در این خصوص، داوطلبان می‌توانند به اطلاعیه شرکت ملی نفت ایران و پایگاه اینترنتی آزمون آن شرکت مراجعه کنند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: اعلام نتایج تکمیلی آزمون استخدامی اردیبهشت ماه 1392 شرکت ملی نفت ایران ,

تعداد صفحات : 26


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">