دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 17 / 1 / 1394
بازدید : 339
نویسنده : ati

 ثبت نام تا 20 فروردین تمدید شد

برخی اصلاحات در جنسیت، تعداد پذیرش و مدارك مورد پذیرش صورت گرفته كه تفصیلاً در ادامه مطلب درج گردیده است

متقاضیان می توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه های اجرایی مذکور، نحوه و زمان ثبت نام، از روز دوشنبه 10/1/1394 لغایت 17/1/1394 اقدام نمایند. توضیحات بیشتر در خصوص ضوابط و شرایط هر یك از دستگاهها و تاریخ برگزاری آزمون در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت نامی در ادامه مطلب درج گردیدده است.
ضمناَ چنانچه علاوه بر دستگاه های اجرایی فوق، دستگاه دیگری اضافه گردد، اسامی نهایی دستگاه های متقاضی استخدام در اطلاعیه مذکور درج خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: آزمون استخدامی متمركز دستگاه اجرایی كشور + تمدید مهلت ثبت ,
تاریخ : چهار شنبه 17 / 1 / 1394
بازدید : 307
نویسنده : ati

 رئیس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور جزئیات برنامه دولت برای استخدام فراگیر در سال جاری را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: جزئیات دو آزمون بزرگ استخدامی در سال ۹۴/ وجود ۲.۳ میلیون کارمند دولتی

علی جمالی قمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به استخدام سال‌های ۹۱ و ۹۲ که بلاتکلیف مانده بود، اظهار داشت: در بودجه سال ۹۴ مقدمات تعیین تکلیف آنها فراهم و به تمامی استانداری‌های کشور اعلام شده است، تا افرادی که فرایند مجوز استخدام آنها از طریق نشر عمومی در روزنامه‌های کثیرالانتشار بوده و مسیر گزینش را طی کردند، اسامی آنها در سامانه «کارمند ایران» قرار گیرد تا مرحله نهایی استخدام از سازمان مدیریت پیگیری شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: تعیین تکلیف آزمونهای استانداری و جزئیات دو آزمون بزرگ استخدامی در سال ۹۴/ وجود ۲ , ۳ میلیون کارمند دولتی ,
تاریخ : دو شنبه 15 / 1 / 1394
بازدید : 260
نویسنده : ati

 از ۲۵۳۰ فرصت شغلی که در اولین اطلاعیه استخدام رسمی دولت یازدهم منتشر شده است سهم استخدام زنان در آن کمتر از یک درصد است و سهم استخدام مردان بالغ بر ۸۱ درصد.

جزئیات استخدام ۲۵۳۰ نفری دولت

به گزارش افکارنیوز، نکته قابل توجه در این میان سهم گروه‌های جنستی در استخدام دستگاه‌های دولتی است. در سایت سازمان سنجش رشته تحصیلی، سن و جنسیت افرادی که می‌توانند مشاغل مورد نظر را در اختیار بگیرند عنوان شده است. نکته قابل توجه این است که از مجموع ۲۵۳۰ نفری که قرار است در مشاغل گوناگون استخدام شوند تنها ۱۳ نفر باید زن باشند، ۲۰۵۸ نفر الزاما باید مرد باشند و ۴۵۹ نفر می‌تواند زن و یا مرد باشند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: جزئیات استخدام ۲۵۳۰ نفری دولت ,
تاریخ : چهار شنبه 10 / 1 / 1394
بازدید : 291
نویسنده : ati
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 252
نویسنده : ati

 اقتصاد > بازارکار - نسیم آنلاین نوشت:

 

ربیعی گفت: رفاه مهمترین محور برنامه‌های دولت در سال ۹۴ است. وزیر تعاون به افزایش ۱۷ درصدی حقوق کارگران در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: هرچند درصد رشد حقوق کارگران از میزان تورم جامعه پیشی گرفته است اما برای پربار کردن سفره کارگران همچنان باید کار کرد.

علی ربیعی که سال جدید را در میان کارگران شرکت نفت ایرانول آغاز کرد ضمن تبریک سال نو به جامعه کارگری گفت: دولت با اجرای برنامه های رفاهی خود بتواند سال 94 را برای مردم بهتر از سال 93 رقم بزند .
او ایجاد مسکن ویژه کارگران و بازنشستگان را یکی از برنامه های رفاهی دولت در سال 94 دانست و گفت : براساس تفاهم نامه ای که میان وزارتخانه های تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی امضا شده است طرح خانه دارکردن این گروه عظیم از جمعیت کشور با جدیت دنبال می شود.



ربیعی از طرح بهبودی خدمات تامین اجتماعی کارگران در سال جاری خبر داد و گفت: جهت گیری دولت در این برنامه حذف دفترچه های بیمه شدگان است.

او با بیان اینکه سال 94 سال تولید و اشتغال است برلزوم تحرک هرچه بیشتر در این بخشها تاکید کرد و گفت : دولت علاوه بر اجرای سیاست های حمایتی برای سرمایه گذاریهای کلان ، موضوع اشتغال را نیز در واحدهای خرد و کوچک با جدیت دنبال می کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجموع اعتبارات مربوط به ایجاد اشتغال در کشور را 4 هزار میلیارد تومان اعلام و ابراز امیدواری کرد: با ایجاد تحرک در این حوزه بخش قابل توجهی از بیکاران نیز جذب بازار کار شوند .

ربیعی ایجاد 800 هزار شغل در سال 94 را جهت گیری اصلی برنامه های دولت در این حوزه دانست و گفت : برای دست یابی به این هدف باید سایر عرصه های اقتصادی کشور نیز رشد کنند .

او به افزایش 17 درصدی حقوق و دستمزد کارگران در سال 94 اشاره کرد و گفت: هرچند درصد رشد حقوق کارگران از میزان تورم جامعه پیشی گرفته است اما برای پربار کردن سفره کارگران همچنان باید کار کرد .

ربیعی در پاسخ به سوال کارگران شرکت ایرانول درباره امنیت شغلی کارگران گفت : وزارت کار با دقت فعالیت پیمانکاران را زیرنظر دارد تا از اخراج کارگران به بهانه های مختلف جلوگیری کند .

او استخدام کارگران با قراردادهای سفید امضا را کاملا غیرقانونی دانست و تاکید کرد : دولت با متخلفان در این خصوص برخورد می کند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: ربیعی:سال آینده مسکن ویژه کارگران وبازنشستگان می سازیم/4هزارمیلیارد تومان برای اشتغالزایی گذاشته ایم ,
تاریخ : جمعه 27 / 12 / 1393
بازدید : 231
نویسنده : ati

 بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان استخدام در دستگاه های اجرایی کشور می رساند، وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز اورژانس تهران، استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه های اجرایی استان، سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری، نیروی انسانی مورد نیاز خود را طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد واجد شرایط در دستگاه های اجرایی موضوع بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/7/1393 و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (تبدیل وضع مربیان حق التدریس موضوع مصوبه شماره 122218/ت50947هـ مورخ 17/10/1393 هیئت محترم وزیران)، از محل مجوزهای استخدامی مأخوذه، از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور (به عنوان موسسه مجری) و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 1394 و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی تأمین خواهند نمود.

متقاضیان می توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه های اجرایی مذکور، نحوه و زمان ثبت نام، از روز دوشنبه10/1/1394 لغایت 17/1/1394 به آدرس www.Sanjesh.org مراجعه نمایند. توضيحات بيشتر در خصوص ضوابط و شرايط هر يك از دستگاهها و تاريخ برگزاري آزمون در دفترچه راهنماي آزمون و اطلاعيه ثبت نامي كه در تاريخ 10/1/94 منتشر خواهد شد، درج مي گردد.
ضمناَ چنانچه علاوه بر دستگاه های اجرایی فوق، دستگاه دیگری اضافه گردد، اسامی نهایی دستگاه های متقاضی استخدام در اطلاعیه مذکور درج خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعیه اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال 1394 ,
تاریخ : چهار شنبه 24 / 12 / 1393
بازدید : 261
نویسنده : ati
عضو هیأت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: در سال 94 نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور 660 نفر جذب جدید خواهد داشت.
http://media.jamnews.ir/Original/1391/06/28/IMG22452939.jpg
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در جمع کارشناسان و مسئولان اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان اظهار کرد: تشکیلات نهاد در دهه‌ای که گذشت با جهش و پیشرفت رو به توسعه همراه بوده است.
وی افزود: تشکیلات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منحصر به فرد و تحول در آن هم در کیفیت و هم در کمیت ملموس و قابل مشاهده است.


:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام نیرو در نهاد کتابخانه‌های عمومی در سال 94 ,
تاریخ : چهار شنبه 24 / 12 / 1393
بازدید : 249
نویسنده : ati

 پذیرفته شدگان در آزمونهای استخدامی که بسیاری از آنها حدود چهار سالی است بلاتکلیف مانده اند اکنون می توانند خود را برای جذب در سازمان های مربوطه آماده کنند؛ چرا که بررسی های لازم در مورد ابعاد استخدامی آنها در حال اتمام، بودجه لازم برای جذبشان تصویب و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم قول استخدام این افراد در سال آینده را داده است.


به گزارش خبرنگار ایسنا، پس از تصویب مصوبه اول بهمن ماه 1390 از سوی هیات وزیران در دولت دهم و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی بخش عمده‌ای از نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت شدند. اما در ادامه مورد ایراد هیات تطبیق مقررات با قوانین مجلس قرار گرفت و به دلیل مغایرت‌های قانونی لغو شد و اکنون دیگر قابلیت اجرایی ندارد.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: 38000 نفر آماده استخدام باشند ,
تاریخ : جمعه 20 / 12 / 1393
بازدید : 281
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت خبرنگاران در جلسات شورای تحول اداری باید مطرح شود، گفت: در سال آینده یک‌هزار و 705 نفر قبول شده آزمون استخدامی به‌کارگیری خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین سیستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت به‌کارگیری قبول شدگان آزمون استخدامی حدود سه سال پیش استانداری و استفاده از این ظرفیت جدید در بدنه استانداری اصفهان برای سال 94، اظهار کرد: یک‌هزار و 705 نفر سال 91 طی انجام فرایند آزمون استخدام در استان اصفهان پذیرفته شدند اما سال گذشته به دلیل نبودن اعتبار مشخص و معین این افراد جذب دولت نشدند.
وی با بیان اینکه دولت فعلی دیدگاه متفاوتی با دیدگاه دولت گذشته در به‌کارگیری نیرو دارد، افزود: استانداری طبق تعهد دولت الزاماً اقدام می‌کند و خوشبختانه برای سال 94 نیز تأمین اعتبار شده است و افراد قبول شده در آزمون سال 91 در دستگاه‌های مختلف دولتی به کارگیری می‌شوند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اصفهان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: نوید به‌کارگیری بیش از 1700 نیروی استخدامی در بدنه دولت ,
تاریخ : شنبه 18 / 12 / 1393
بازدید : 236
نویسنده : ati

 تامین۲۴/«امتیاز بومی گزینی از روند بررسی نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی حذف شد» این خبری است که مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی در گفت‌و‌گو با تامین ۲۴ اعلام می‌کند. چندی پیش گفته شده بود هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی تصمیم گرفته در روند استخدامی سازمان تامین اجتماعی؛ ادارات کل شهرستان‌ها برای افراد بومی امتیاز ویژه‌ای قائل شوند. این موضوع با اعتراض شرکت کنندگان مواجه شد و در ‌‌نهایت با نظر مستقیم دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضابطه بومی گزینی ملغی شد.

به گزارش تأمین۲۴ (tamin24.ir) سید حسین حسینی آذرنوشان در پاسخ به این سوال که آیا شرکت کنندگان برای بررسی مجدد باید اقدامی انجام دهند یا خیر، گفت: «نیازی به مراجعه شرکت کنندگان نیست و پرونده‌ها بدون توجه به امتیاز بومی گزینی مجددا بررسی خواهد شد و نتایج اعلام می‌شود» او در مورد زمان نهایی اعلام نتایج نیز تاکید کرد تا پایان سال تکلیف پذیرفته شدگان مشخص خواهد شد.

گفتنی است امسال برای نخستین بار آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط سازمان سنجش کشور به صورت سراسری برگزار شد. آزمونی که ۵۰ هزار نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند. پیش از این مسئولان سازمان اعلام کردند تعداد کل افراد پذیرفته شده ۳۲۰۰ نفر است که ۲۰ درصد آن‌ها سهمیه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است و بقیه از بین پذیرفته شدگان آزمون جذب می‌شوند. بعد از انجام مرحله مصاحبه و گزینش نهایی ۱۴۰۰ نفر در بخش بیمه‌ای و ۱۸۰۰ نفر در بخش درمانی سازمان تأمین اجتماعی مشغول به کار می‌شوند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: حذف امتیاز بومی گزینی از آزمون استخدامی تامین اجتماعی ,
تاریخ : شنبه 19 / 12 / 1393
بازدید : 275
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی برای ۵ هزار نفر با اولویت مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی در این وزارتخانه خبر داد و گفت: فراخوان این آزمون تا یک ماه دیگر اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار شد، در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر استخدام در این وزارتخانه اظهار داشت: درخواستی را از سازمان مدیریت داشتیم و مقدمات آن نیز آماده شده است تا سهمیه استخدام 5 هزار نفر را از سازمان مدیریت بگیریم.

وی ادامه داد: بر این اساس، تا یک ماه دیگر اطلاعیه برگزاری این آزمون اعلام می‌شود و داوطلبان با اولویت مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای شرکتی به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد؛ دوره یکساله‌ای نیز در دانشگاه فرهنگیان برای پذیرفته‌شدگان برگزار خواهد شد.

بطحایی با بیان اینکه آموزش و پرورش در روزهای پایانی سال 93 با 1800 میلیارد تومان کسری مواجه است، گفت: 1400 میلیارد تومان کسری مربوط به سال 92 و قبل از آن است.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۴ ,
تاریخ : شنبه 18 / 12 / 1393
بازدید : 187
نویسنده : ati

 معاون توسعه و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: سازمان مدیریت موافقت ضمنی ای با مجوز استخدام ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش کرده است که طی یک فراخوان عمومی و برگزاری یک آزمون، آموزش و پرورش نیرو جذب می کند.

معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: در حال پیگیری دریافت مجوز استخدام ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش هستیم که مربیان پیش دبستانی در اولویت این استخدام هستند. 
 
به گزارش مهر، سیدمحمد بطحایی در بخش دوم سخنان خود در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره فوق العاده شغل معلمان اظهار کرد: فوق العاده شغل در آموزش و پرورش با حفظ چارچوب خدمات کشوری تفاوتی با سایر کارکنان دارد که این تفاوت ناشی از بند ۵ ماده ۶۸ قانون است. 
 
وی افزود: با آغاز سال تحصیلی جاری به تدریج به این سمت رفته ایم که از حداکثر امکان بند ۵ ماده ۶۸ استفاده کنیم و از یک ماه و نیم پیش ، آموزگاران ما در آموزش و پرورش از این مزایا استفاده می کنند و مابقی کارکنان در ماه آینده فوق العاده شغل خواهند گرفت و ظرف ایام باقیمانده مشکل فوق العاده شغل همکاران ما حل خواهد شد. 


:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام 5 هزار نیرو در آموزش و پرورش/مربیان پیش دبستانی در اولویت ,
تاریخ : سه شنبه 16 / 12 / 1393
بازدید : 174
نویسنده : ati

 بوشهر-ایرنا- معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مجوز استخدام چهار هزار و700 مربی حق التدریسی سازمان مراکز آموزش فنی وحرفه ای کشور درسال 94 صادر سد.

 
 
کورش پرند روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: آزمون استخدامی این افراد که فقط میان مربیان حق التدریس کنونی سازمان فنی حرفه ای در اردیبهشت سال 94 برگزارخواهد شد وهمه کسانی که حد نصاب نمره ای که از سوی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی تعیین شده را کسب کنند، جدب می شوند


:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: صدور مجوز استخدام بیش از 4 هزار مربی حق التدریس ,
تاریخ : سه شنبه 16 / 12 / 1393
بازدید : 292
نویسنده : ati

 زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت منابع و نیروی انسانی استانداری زنجان گفت: 778 نفر از افرادی که طی آزمونهای استخدامی سال 91 و 92 برای اشتغال در ادارات این استان پذیرفته شده بودند، از فروردین 94 فعالیت خود را آغاز می کنند.

 
 
بهرام جلیل خانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون جریان ورود به سیستم اداری دستگاه های دولتی این افراد در حال طی کردن مراحل پایانی است.


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: 800 مستخدم جدید از فروردین 94 وارد سیستم دولتی زنجان می شوند ,
تاریخ : سه شنبه 15 / 12 / 1393
بازدید : 157
نویسنده : ati

 وزیر بهداشت در خصوص زمان استخدام 7000 نیرو خاطر نشان کرد: زمانی که شماره مجوز اعلام گردد، استخدام صورت خواهد گرفت که برای 76 بیمارستان مذکور در نظر گرفته شده‌اند، لازم است ظرف 3 ماه آینده به بهره برداری برسد.

دکتر هاشمی وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امید است وزار و همکاران مشکلات موجود در انعقاد قرارداد بیمه‌ها را تا پایان سال برطرف سازند، از آن جا که دولت از 6ماه قبل ارزش نسبی خدمات را اعلام کردند، برای سال آینده هیچ  گونه بهانه‌ای وجود ندارد، بیمه های بازرگانی و بیمه‌های تکمیلی نیز بر اساس نرخ‌های اعلام شده، قیمت‌های جدید را برای سال آینده به مشتریان اعلام خواهند کرد.


:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: وزیر بهداشت: هزار میلیارد برای توسعه بیمارستان‌ها و استخدام 7000نفر برای نیروی پرستاری ,
تاریخ : سه شنبه 15 / 12 / 1393
بازدید : 388
نویسنده : ati

 

تهران- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، دولت سال آینده 38 هزار تن را استخدام می کند.

 
 
به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت پنجشنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری با اینکه سیاست دولت در استخدام، کم کردن حجم دولت است، افزود: طبق برنامه ریزهای انجام شده و با تامین بودجه لازم، بیش از 38 هزار تن از جوانان کشور به استخدام در می آیند.

وی ادامه داد: افرادی که در گذشته برای استخدام امتحان و آزمون داده بودند اما بودجه لازم برای بکارگیری آنان تامین نشده بود، در بودجه سال آینده تامین اعتبار شده و ادارات و استانداری ها می توانند از اکنون تشریفات لازم برای استخدام را انجام دهند.
 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: نوبخت: دولت سال آینده 38 هزار تن را استخدام می کند ,
تاریخ : جمعه 13 / 12 / 1393
بازدید : 284
نویسنده : ati

 سخنگوی دولت با اشاره به این که در جلسه امروز برای آب رسانی و مقابله با خشکسالی و تکمیل سدها در مناطق مختلف کشور مصوباتی مطرح شد ، اعلام کرد که طرح آبرسانی به شهرستان میانه، اتمام طرح سد دوقام چای ، تکمیل رودخانه زاینده‌ رود، تامین آب شرب و آب زراعی در استان کرمان، حوزه‌ی آبریز نکا و اعتبارات لازم برای شهرستان دشتستان از مصوباتی بود که امروز در جلسه هیات دولت مطرح شد.

محمد باقر نوبخت در حاشیه‌ی جلسه امروز هیات دولت بیان این مطلب، توضیح داد:

در مجموع 173 میلیارد تومان با تصویب هیات وزیران برای این امور با موافقت سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور مشخص شد و همچنین برای تقویت صندوق بیمه کشاورزی 125 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

سخنگوی دولت گفت: برای 5 استان مرزی از جمله کرمانشاه، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی و خوزستان 50 میلیارد تومان برای ساماندهی روستاهای مرزی اختصاص یافت.

او با اشاره به این که در جلسه هیات وزیران استاندار سیستان وبلوچستان به ارائه گزارشی از چگونگی عمران و توسعه این استان پرداخت و گفت: 46 هزار هکتار زمین زراعتی دراین استان باید از طریق آب رسانی قابل بهره برداری شود که با سفر رئیس جمهوردر آغاز سال 93 اقدامات آن آغاز شده است و بالغ بر 293 میلیارد تومان اعتبار برای اتمام 18 پروژه در نظر گرفته شده است.

نوبخت گفت: 15 پروژه تا این تاریخ به بهره برداری رسیده است و 3 پروژه‌ی دیگر که بیمارستان 48 تختخوابی، بیمارستان 30 تختخوابی و بیمارستان دوست محمدی هستند، ان شاء الله درروزهای آتی به بهره برداری خواهند رسید که البته بخش عمده مشکل آنها تامین نیروی انسانی است ودر همین راستا با توافقاتی که با وزیر بهداشت داشته‌ایم، قرار شد تا تخصیص بهینه منابع برای بیمارستان‌هایی که ساختمان آنها تکمیل شده است اما به لحاظ تجهیزات ونیروی انسانی بامشکل روبرو هستند، در نظر گرفته شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: نوبخت: سال 94، استانداران می توانند 20 هزار نفر را استخدام کنند ,
تاریخ : جمعه 10 / 12 / 1393
بازدید : 254
نویسنده : ati

 لطفا  تا انتهای صفحه مطالعه شود.

جهت ورود به سیستم، در انتهای صفحه گزینه «ورود به سامانه» را انتخاب کنید.

شماره های تماس با کارشناسان سامانه کارمندایران

آقای امینی۸۵۳۵۲۳۴۴        آقای سلگی۸۵۳۵۲۳۴۶         خانم اعلایی۸۵۳۵۲۳۵۱          خانم نشاط۸۵۳۵۲۳۵۳

 

توجه : در صورت عدم امکان چاپ شماره مستخدم در سامانه

در قسمت Tools/Internet option/Privacy گزینه Turn on pop-up Blocker فعال شود.

 

·    اصلاحیه ۹/۱۲/۱۳۹۳ : مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. بمنظور درخواست و صدور شماره مستخدم :

۱- دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری های ذیربط لازم است مجوزهای تخصیص داده شده را در سامانه درخواست شماره مستخدم رسمی و پیمانی کارمندایران برای دستگاه ها و واحدهای های استان توزیع نمایند.

توجه بسیار مهم ۱: از آنجایی برخی از واحدهای استانی نظیر: بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاون روستایی، امور مالیاتی، جمع آوری اموال تملیکی و… مشمول  بودجه استانی نیستند، در هنگام توزیع مجوزها، مجوز واحدهای مذکور می بایست به دستگاه ستادی متبوع تخصیص داده شود.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: اخرین وضعیت سامانه درخواست و صدور شماره مستخدم ,

تعداد صفحات : 26


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">