دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 / 1 / 1394
بازدید : 232
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: پایان نامه تحلیل و بررسی انواع اتصالات در اجزای ماشین
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 90
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
زندگي امروزه بدون اجزا اتصال دهنده كه در اكثر احتياجات عامه و صنعتي سهم مهمي را دارد بسيار مشكل است. هر يك از اتصالات داراي مشخصاتي هستند كه ممكن است با مشخصات اتصالات ديگر كاملاً فرق داشته باشند. اجزای اتصال دهنده را می توان بصورت قطعاتی که موجب متصل شدن یک یا چند جزء یک دستگاه به هم دیگر می شوند و معمولا به دو گروه تقسیم می شود، قابل انفصال ( جداشونده) و غیر قابل انفصال ( جدا نشونده) تقسیم کرد، بیان کنیم.
  منظور از اتصال جدا نشونده (دائمی) نوعی از اتصال است که در موقع جدا کردن قطعات از همدیگر، هم قطعات و هم وسیله اتصال دهنده به نوعی حالت اولیه و سالم خود را از دست می دهند مانند جوشکاری و سایر اتصالات حرارتی.
  اتصال جدا شوند ( غیر دائمی یا موقت ) اتصالی است پس از جدا کردن قطعات از همدیگر نه آسیبی به قطعات وارد شده و نه به وسیله ی اتصال دهنده مانند اتصالات پیچی وارد نمی شود.
  ولی با این تجسم اتصال توسط میخ پرچ نوع مخصوصی است که می توان آن را اتصال نیمه دائم نامید چون با انجام عمل فنی و پراندن سر میخ پرچ می توان عمل جداسازی را طوری انجام داد که قطعات سالم بمانند.
  در هر حال وسایل اتصال در تمام ماشین آلات و دستگاه ها به بنحوی مورد استفاده قرار می گیرند و نسبت به نیاز انواع آنها طوری افزایش یافته که شناسایی همه آنها بطور جداگانه مشکل است.
  هدف ما در این جا بحث و تحلیل بررسی انواع اتصالات در اجزای ماشین بود که بیشتر سعی شد بعد از توضیح اجمالی مطالب عمومی به مطالب جدید در مقاله ها و کنفرانس ها بپردازیم که با جمع آوری اطلاعات از مقاله های خارجی و داخلی درباره ی اتصالات نظیر جوشکاری، اتصال توسط پرچ، پیچ و پین ها بصورت تحلیل تجربی و المان محدود با استفاده از نرم افزارهای مربوطه مانند Ansys ( در استاندارد ISO ) این کار صورت گرفته است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه تحلیل و بررسی انواع اتصالات در اجزای ماشین ,
تاریخ : شنبه 4 / 1 / 1394
بازدید : 243
نویسنده : ati

 پروژه جهت دریافت مدرک کاردانی

عنوان کامل: ربات مسيرياب -هفت سنسور
دسته: کامپیوتر (سخت افزار)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 58
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
اتوماسيون در بخشهاي مختلف صنعت و كارهاي توليدي در چند دهه اخير ظهور پيدا كرده است و روز به روز نيز در حال توسعه مي باشد. بيش از چند دهه از ظهور كارخانجات كاملاً مكانيزه كه در آنها تمامي پروسه ها اتوماتيك بوده و نيروي انساني در آن نقش اجرائي ندارد، نمي گذرد. اما در چند ساله اخير شاهد بوجود آمدن كارخانجات مكانيزه اي بوده ايم كه طراحي، ساخت و نحوه كار آنها واقعاً حيرت انگيز است. ايده و دانش كنترل اتوماتيك و استفاده از سيستمهاي مكانيزه در كارخانجات به جنگ جهاني دوم مي رسد. ما تحولات عظيم و چشمگير آن در سالهاي اخير بوقوع پيوسته است.
رُبات یا روبوت وسیله‌ای مکانیکی جهت انجام وظایف مختلف است. یک ماشین که می‌تواند برای عمل به دستورات مختلف برنامه‌ریزی گردد و یا یک سری اعمال ویژه انجام دهد. مخصوصا آن دسته از کارها که فراتر از حد توانایی‌های طبیعی بشر باشند. این ماشینهای مکانیکی برای بهتر به انجام رساندن اعمالی از قبیل احساس کردن درک نمودن و جابجایی اشیا یا اعمال تکراری شبیه جوشکاری تولید می‌شوند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی ربات مسيرياب (هفت سنسور) ,
تاریخ : شنبه 4 / 1 / 1394
بازدید : 230
نویسنده : ati

 پروژه جهت دریافت مدرک کاردانی

عنوان کامل: ریموت کنترل جرثقیل چهار کاناله
دسته: مهندسی برق (کنترل)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 80
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در صنایع، یکی از مهمترین موضوعات برای افزایش محصول، کاهش هزینه تولید و بالا بردن راندمان و بهره وری، بهبود و توسعه روش های جابجایی و انتقال مواد در کارگاه ها و کارخانه ها می باشد. در میان سیستمهای جابجایی و انتقال مواد، جرثقیل ها نقشی اساسی و استراتژیک را بازی می کنند.
انتخاب یک جرثقیل متناسب با شرایط کاری، علاوه بر اینکه باعث تسریع امور، افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه ها می شود می تواند ایمنی در کارگاه را نیز تامین کند. از سوی دیگر، خرید جرثقیلی که کارایی آن بیش از نیاز کارگاه صنعتی باشد موجب اتلاف سرمایه خواهد بود. همین امر به روشنی بیان می دارد مشاوره، طراحی و ساخت جرثقیل متناسب با کار از چه اهمیتی برخوردار است.
هنگام طراحی جرثقیل، نکات زیر باید مدنظر قرار گیرند:
1-نوع جرثقیل و طرز عملکرد آن (جرثقیل سقفی، دروازه ای، بازویی و ...)
2- تعداد و دفعات بارگیری
3- حداکثر وزن جابجا شده
4- شرایط کاری و پیش بینی مدت زمان عمر جرثقیل
5- حالت های اعمال بار، ابعاد کالای قابل جابجایی
6- شرایط محیطی و شرایط ویژه (دهانه جرثقیل، ارتفاع بالابری، طول مسیر و ...)

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه ریموت کنترل جرثقیل چهار کاناله ,
تاریخ : شنبه 4 / 1 / 1394
بازدید : 230
نویسنده : ati

 پروژه جهت دریافت مدرک کارشناسی

عنوان کامل: CLEARANCE در خطوط هوایی و پست های فشارقوی
دسته: مهندسی برق
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 75
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
علت انتخاب موضوع پروژه خود به اين نام اين بوده است كه به علت زياد بود انواع كابلها در سطح شهرهاي مختلف و رعايت نشدن بعضي از استاندارد هاي فواصل در طول اين كابل ها و بروز حوادث مختلف( از قبيل پاره شدن خطوط و اختشاش در فازها به علت وجود ميدانهاي اضافي در يك فاز كه در فصل هاي بعد به آن خواهيم پرداخت  )  به علت رعايت نكردن اين استاندارد ها اينجانب را به آن داشت كه با تحقيق و جستجو در كتابها و سايتهاي مختلف تا بتوانم پروژه خود را به پايان برسانم که اين مطلب را به عنوان هدف اين پروژه انتخاب کرده ام.
چشم انداز کلي اين پروژه :
قابل ذکر است که در اين پروژه دو استاندارد کلي به کار برده شده ، اولين استاندارد مربوط به استاندارد بين المللي ايمني برق است با نام  NESC (National Electrical Safty Code) که به ايمني برق و همچنين به فواصل استاندارد الکتريکي در شهرها و روستا ها مي پردازد و استاندارد دومي بيشتر استاندارد بين المللي مهندسي با نام IEC (International Electrotechnical commission که استاندارد هاي مهندسي برق بوده و براي افزايش بازدهي در خط مهم مي باشد .  البته استاندارد IEEE هم يک استاندارد بين المللي بوده و مخفف Institute Of Electrical And Electronical Engineering , Inc  است که در برخي موارد در متن از آن استاندارد هم غافل نبوده ايم . 
فصل آخر اين کتاب به نرم افزار PLS_CADD و PLS_CADD/LITE اختصاص داده شده است که بيشتر به استاندارد هاي موجود در خط با انواع استاندارد هاي IEC , IEEE مي باشد .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه CLEARANCE در خطوط هوایی و پست های فشارقوی ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 259
نویسنده : ati

 پروژه جهت دریافت مدرک کارشناسی

عنوان کامل: بررسی آسانسورها
دسته: برق قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 124
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
هم اكنون در كشور تعداد ساختمان هاي مجهز به سيستم آسانسور به طور روزافزون در حال افزايش است، بيش از هر زمان ديگري نياز به معرفي و شناخت دقيق اجزا و قطعات تشكيل دهنده ي اين صنعت وجود دارد. 
اين پايان نامه حاصل گرداوري موضوعاتي از كتابها، مجلات و سايت هاي مرتبط با صنعت آسانسور مي باشد. اگرچه مطالب اين پايان نامه براي مهندسان برق، الكترونيك، مكانيك، تاسيسات معماري در نظر گرفته شده اما شرح و توضيحات به گونه اي است كه براي مجريان و نصابان آسانسور و ديگر علاقه مندان نيز مفيد است. 
تاریخچه صنعت آسانسور در جهان:
آدمی همواره کوشیده است برخی شیوه های ساده برای بلند کردن خود و موارد مورد استعمال و بار خود را بالا ببرد. یکی از نخستین آسانسور ها که اختراع آن ثبت شده به وسیله ریاضیدان پر آوازه، ارشمیدس در حدود ۲۵۳ ق. م بود. آسانسور وی یک بلند کن دستی بود که برای حمل یک مسافر طراحی شده بود. در مصر باستان احتمالا نمونه ای از نیروی بلند کردن به وسیله بردگان برای ساختمان اهرام استفاده می کردند. آورده اند که چنگیز خان مغول برای رفتن به طبقات بالای یک ساختمان از آسانسور استفاده می کرد ولی این آسانسور را نیروی بردگان و اسیران بالا و پایین می برد. اما تا زمانی که آدمی ساختمان های خیلی بلند نساخته بود نیازی به آسانسور نداشت و از وقتی آسانسور مورد نیاز احساس گشت که کار ایجاد بناهای بلند آغاز گرديد. 
پایه گذار علمی و طراح آسانسور امروزی دانشمند و ریاضیدان بزرگ اتوود است که با ساختن ماشین اتوود که عبارت بود از دو وزنه که با یک نخ به یکدیگر مربوط می شدند و روی قرقره ها بالا و پایین می رفتند توانست طرح ابتدایی یک آسانسور را ارائه دهد اما اولین آسانسور به شکل امروزی که دارای ترمز ایمنی بود توسط اوتیس در آمریکا ساخته و آزمایش شده و سپس بعد از آن دیگران نیز به ساخت انواع آسانسور دست زدند و صنعت آسانسور شکل گرفت.
 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی انواع آسانسور ها ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 251
نویسنده : ati

 عنوان کامل: پول شویی از دیدگاه کنوانسیون پالرمو 2000

دسته: حقوق - اقتصاد
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 35
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
سوالات تحقیق
1- قانون مبارزه با پول‌شویی چه راهکارهایی را برای مبارزه با جرم پول‌شویی پیش‌بینی کرده است؟
2- تبعات زیان‌بار جرم پول‌شویی برای نظام اقتصادی کشور چیست؟
فرضیه‌های تحقیق
قانون مبارزه با پول‌شویی چه راهکارهایی را برای مبارزه با جرم پول‌شویی پیش‌بینی کرده است؟
بر اساس ماده 4 اين قانون «شوراي عالي مبارزه با پولشويي» با رياست و مسئوليت وزير امور اقتصادي و دارايي و عضويت وزراي بازرگاني، اطلاعات، کشور و رئیس بانک مرکزي تشکيل شد که از وظايف آن مي‌توان به جمع‌آوري و کسب اخبار و اطلاعات مرتبط تجزيه و تحليل و طبقه‌بندي فني و تخصصي آنها در مواردي که قرينه‌اي بر تخلف وجود دارد، طبق مقررات و يا ارزيابي گزارش‌هاي دريافتي و ارسال به قوه‌قضائيه در مواردي که به احتمال قوي صحت دارد، اشاره کرد.نوري با اشاره به اينکه بحث تصويب قوانين همان قدر ارزش دارد که بحث اجراي آن، ادامه مي‌دهد: قوانين زيادي در طول سال تصويب مي‌شود، اما اينکه اين قانون تا چه حد کاراست، تا ميزان زيادي بستگي به ضمانت‌اجراي آن دارد. در قانون مبارزه با پولشويي، نه‌تنها براي اين جرم، مجازات تعيين شده است، بلکه کساني نيز که از اجراي اين قانون شانه خالي کنند، مجازات مي‌شوند. همه اشخاص حقيقي و حقوقي که اين قانون را اجرا نکنند، بر حسب مورد، به 2 تا 5 سال انفصال از خدمت مربوط محکوم مي‌شوند. البته شايد در اين قانون نواقص مهمي وجود داشته باشد، اما مهمتر از آن، اين است که بالاخره اين پديده نيز در ايران جرم شناخته شد و براي آن مجازات تعيين شد. مسلما اگر همه افراد موارد پيش‌بيني در قانون را عمل کنند به «عنوان مثال احراز هويت ارباب رجوع و يا نگهداري سوابق مربوط به شناسايي ارباب رجوع» کارايي اين قانون بسيار بيشتر خواهد شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: تحقیق پولشویی از دیدگاه کنوانسیون پالرمو 2000 ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 235
نویسنده : ati

 عنوان کامل: آدم ربایی از منظر حقوقی

دسته: حقوق
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 27
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
جرم آدم ربایی و مخفی کردن دیگری دو مصداق از جرایم علیه اشخاص است که علاوه بر سلب آزادی و صدمات بدنی که ممکن است به مجنی علیه وارد شود، بیشتر شخصیت معنوی قربانی جرم، مورد تعرض قرار می گیرد. این جرم که به صورت خاص، یک ماده و به صورت عام، چند ماده از قانون مجازات اسلامی را به خود اختصاص داده و در منابع قوانین کیفری ایران، مصوبات فراوانی در مورد آن دیده می شود، کمتر در نوشته های حقوقی، مورد کنکاش وبررسی قرار گرفته است. این مقاله سعی دارد ضمن بررسی عناصر عمومی و اختصاصی این دو جرم، به وضعیت قوانین و مقررات موجود هم اشاره شود تا ناسخ و منسوخ و عام و خاص این مقررات مشخص شود و این مطلب، بخش زیادی از مقاله را به خود اختصاص خواهد داد؛ زیرا ابهامهای فراوانی در این زمینه وجود دارد که نیازمند تنقیح جدی می باشد. همچنین تبیین دیدگاههای فقهی، ارتباط این دو جرم با جرایم مشابه (مانند توقیف و حبس غیرقانونی) علل تشدید مجازات، شروع در جرم و تعلیق مجازات از مباحث دیگری است که بخشی از مقاله را به خود اختصاص خواهند داد.
واژگان کلیدی: آدم ربایی، مخفی کردن دیگری، سرقت، توقیف غیر قانونی، آزادی شخصی، سلب آزادی تن دیگری، ربودن طفل.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: تحقیق بررسی آدم ربایی از نظر حقوقی ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 250
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: طراحی و پياده سازی كنترلگر موقعيت برای روبات كشسان ‌مفصل با لحاظ مسئلة اشباع عملگر
دسته: مهندسی تکنولوژی برق- قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 157
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در اين پژوهش مسئلة كنترل روبات كشسان‌مفصل با لحاظ محدوديت اشباع عملگر مورد بررسي دقيق قرار گرفته است. بدين منظور با استفاده از دو رويکرد مختلف روشهايي براي حل آن ارائه شده است. در ادامه با استفاده از شبيه‌سازيهاي مختلف عملكرد روشهاي ارائه شده بررسي و سپس پايداري مقاوم ساختار پيشنهادي به صورت نظري اثبات شده است. در پايان صحت ادعاهاي نظري با پياده‌سازي عملي بر روي يك روبات كشسان‌مفصل دو درجه آزادي مورد تأييد قرار گرفته است. 
در اين پژوهش دو مجموعه نوآوري به انجام رسيده است. در مجموعة اول ابتدا يك روش كلي با عنوان «حلقة ناظر» براي برخورد با مسئلة اشباع ارائه شده است. اين روش بر روي سيستمهاي مختلفي پياده شده تا نشان داده شود كه مستقل از مدل مي‌باشد. سپس يك ساختار كنترل تركيبي همراه با حلقة ناظر براي روباتهاي كشسان‌مفصل ارائه شده تا نشان داده شود كه روش ارائه شده براي كاربرد اصلي مورد نظر پروژه (يعني روبات كشسان‌مفصل) عملكرد مناسبي را در حضور اشباع ايجاد مي‌كند. در ادامة اين پژوهش به اثبات نظري پايداري براي ساختار «تركيبي + ناظر» پرداخته‌ايم. سپس براي اينكه قابليت پياده‌سازي روش ارائه شده نشان داده شود آن را بر روي يك روبات كشسان‌مفصل كه در راستاي همين پژوهش طراحي و ساخته شده است پياده نموده‌ايم.
مجموعه نوآوري دوم ارائة رويكرد ديگري براي مقابله با اثرات اشباع در روباتهاي كشسان‌مفصل بر پاية روشهاي بهينة چند منظوره مبتني بر نرمهاي H2 و H است. در اين روشها براي مقاوم بودن كنترلگر از بهينه‌سازي H سود جسته و براي كم كردن دامنة كنترل و جلوگيري از اشباع عملگر، نرم سيگنال كنترلي نيز در فرايند بهينه‌سازي در نظر گرفته شده است. براي طراحي عددي از تبديل مسئله به LMI و روشهاي عددي متناظر با آن استفاده شده است. همچنين جهت نشان دادن كاراييِ روش در عمل، پياده‌سازي آن بر روي روبات مذكور انجام پذيرفته است.
كلمات كليدي: روبات كشسان‌مفصل، اشباع عملگر، كنترل تركيبي، حلقة ناظر، روش كنترل H2/H∞، منطق فازي.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پایان نامه طراحی و پياده سازی كنترلگر موقعيت برای روبات كشسان ‌مفصل ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 257
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: بررسی پروتکل های مسیر یابی در شبکه های حسگر بی سیم
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 63
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
امروزه امنیت شبکه یک مسأله مهم برای ادارات و شرکتهای دولتی و سازمان های کوچک و بزرگ است. تهدیدهای پیشرفته از سوی تروریست های فضای سایبر، کارمندان ناراضی و هکرها رویکردی سیستماتیک را برای امنیت شبکه می طلبد. در بسیاری از صنایع، امنیت به شکل پیشرفته یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.در این سلسله مقالات رویکردی لایه بندی شده برای امن سازی شبکه به شما معرفی می گردد.این رویکرد هم یک استراتژی تکنیکی است که ابزار و امکان مناسبی را در سطوح مختلف در زیرساختار شبکه شما قرار می دهد و هم یک استراتژی سازمانی است که مشارکت همه از هیأت مدیره تا قسمت فروش را می طلبد. رویکرد امنیتی لایه بندی شده روی نگهداری ابزارها و سیستمهای امنیتی و روال ها در پنج لایه مختلف در محیط فناوری اطلاعات متمرکز می گردد.
۱- پیرامون
۲- شبکه
۳- میزبان
۴- برنامه  کاربردی
۵- دیتا
در این سلسله مقالات هریک از این سطوح تعریف می شوند و یک دید کلی از ابزارها و سیستمهای امنیتی گوناگون که روی هریک عمل می کنند، ارائه می شود. هدف در اینجا ایجاد درکی در سطح پایه از امنیت شبکه و پیشنهاد یک رویکرد عملی مناسب برای محافظت از دارایی های دیجیتال است. مخاطبان این سلسله مقالات متخصصان فناوری اطلاعات، مدیران تجاری و تصمیم گیران سطح بالا هستند.محافظت از اطلاعات اختصاصی به منابع مالی نامحدود و عجیب و غریب نیاز ندارد. با درکی کلی از مسأله،  خلق یک طرح امنیتی استراتژیکی و تاکتیکی می تواند تمرینی آسان باشد. بعلاوه، با رویکرد عملی که در اینجا معرفی می شود، می توانید بدون هزینه کردن بودجه های کلان، موانع موثری بر سر راه اخلال گران امنیتی ایجاد کنید. افزودن به ضریب عملکرد هکرها متخصصان امنیت شبکه از اصطلاحی با عنوان ضریب عملکرد (work factor) استفاده می کنند که مفهومی مهم در پیاده سازی امنیت لایه بندی است. ضریب عملکرد بعنوان میزان تلاش مورد نیاز توسط یک نفوذگر بمنظور تحت تأثیر قراردادن یک یا بیشتر از سیستمها و ابزار امنیتی تعریف می شود که باعث رخنه کردن در شبکه می شود. یک شبکه با ضریب عملکرد بالا به سختی مورد دستبرد قرار می گیرد در حالیکه یک شبکه با ضریب عملکرد پایین می تواند نسبتاً به راحتی مختل شود. اگر هکرها تشخیص دهند که شبکه شما ضریب عملکرد بالایی دارد، که فایده رویکرد لایه بندی شده نیز هست، احتمالاً شبکه شما را رها می کنند و به سراغ شبکه هایی با امنیت پایین تر می روند و این دقیقاً همان چیزیست که شما می خواهید.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی پروتکل های مسیر یابی در شبکه های حسگر بی سیم ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 236
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: بررسی خصوصیات چینی و سرامیک
دسته: صنعت سرامیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 181
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در حال حاضر سرامیک بخش وسیعی از صنایع مختلف معاصر را در برمی گیرد. در عین اینکه این صنعت به قدمت اولین تمدن بشری است ولی اکنون محصولات سرامیکی یکی از مفیدترین پدیده هایی است که در پیشرفت علوم نقش مؤثری را بر عهده دارد.محصولات سرامیکی دارای تنوع بسیار است. بعضی از آنها همواره مورد استفاده عموم قرار می گیرند و بعضی دیگر در رابطه با مصارف خاصی است که متخصصین از آنها بهره برداری می کنند.ذیلاً تعدادی از محصولات مذکور ذکر می گردد:
الف- اشیاء هنری یا تزئینی مانند مجسمه- پلاک و غیره
ب- وسایل غذاخوری و لوازم آشپزخانه (Talbo ware)
ج- وسایل بهداشتی از قبیل دستشویی، وان حمام و غیره (Sanitary ware)
د- کف پوشها
هـ- کاشی ها
و- لوله های فاضل آب
ز- الماس های مصنوعی (Synthetic diamonds) مورد استفاده در لوازم صوتی
ح- قسمتی از مغزهای الکترونیکی (Memory Cells)
ط- بخشی از وسایل الکتریکی (مقره- پایه و ترمینال)
ی- شمع های ماشین (Spark Pluge)
ک- عایق ها و اجسام نسوز (Refractories)
ل- وسایل آزمایشگاهی مانند بوته ها، هاونگ های چینی و غیره
م- دندان های مصنوعی (Denture Ceramics)
ن- سنباده ها و ابزارهای برش (Abrasion resisting Ware) و غیره 
فقط قسمتی از این مجموعه وسیع را تشکیل می دهند.زمان ساخت سرامیک ها سالیان قبل و مقارن با رشد فکری انسان های اولیه و ایجاد نخستین تمدن های بشری بوده است.بشر نخستین پس از شناخت محیط اطراف خودو کشف آتش شروع به ساختن ابزار، لوازم و اشیاء مورد نیاز خود کرد: در هم آمیختن آب و خاک و سخت شدن خمیره آنها بر اثر تبخیر مراحلی هستند که طبیعت به انسان آموخت. قدیمی ترین کشف بشر اولیه که بر اساس کاوش ها و دانستنی های ابتدایی او استوار بوده. همانا استفاده از حرارت آتش جهت سختی و استحکام اشیاء و اجسام گلی می باشد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی خصوصیات چینی و سرامیک ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 167
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: ورزش و حرکت درمانی
دسته: تربیت بدنی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 88
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
تصاویر و مدارکی در چین پیدا شده که نشان می دهد سه هزار سال قبل از میلاد مسیح انواعی از ورزش درمانی وجود داشته است.
در قرون اخیر پرهنریک لینگ، سیستمی طبی برای ورزشهای سبک بوجود آورد که در سال 1884 در ایالات متحده آمریکا معرفی و با استقبال بسیاری روبرو شد.
سیستم پرهنریک لینگ شامل یک سری حرکات موزون، هماهنگ و دقیق بود.
 در یونان اولین فردی که موضوع ژیمناستیک و تأثیر آن را مورد توجه قرار داد هرودوت بود.
او در حدود 480 سال قبل از میلاد مسیح مطالب ارزشمندی نوشت و به عنوان یک معلم مجموعه ای از تمرینهایی که مبتنی بر اصول و قواعد هندسه بود به منظور از بین بردن ضعف بدنی شاگردان تدوین کرد.
سقراط در یکی از نوشته های خود به نام ” گفتار استادانه “ که پروفسور لیخت آن را مورد بررسی قرار داده است، مفاهیم مربوط به عضله ها و حرکتهای آنها را بدین نحو بیان می کند:
بیشترین خطر از بین رفتن بخشهایی از عضله ها هنگامی صورت می گیرد که بیماران از عضله ها استفاده نکرده باشند و آنها را تقریباً به حالت غیرفعال  نگه داشته باشند.
سقراط راه رفتن را موجب کاهش چاقی و جلوگیری از اضافه وزن می شود توصیه می کند.او تأکید می کند که تمرینهای سخت پس از یک دوره استراحت طولانی باید با احتیاط صورت بگیرد تا سلامتی فرد را تأمین نماید.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه ورزش و حرکت درمانی ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 163
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: مراحل ساخت يک سيستم نرم افزاری محاسبه حقوق
دسته: کامپيوتر (گرایش نرم افزار)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 92
______________________________________________________
چکیده:
اين پروژه  شامل مراحل ساخت يک سيستم نرم افزاری محاسبه حقوق يک شرکت است که در آن از زبان های SQL  و Delphi استفاده شده است که در حال حاضر از زبان های رايج برای ايجاد پايگاه داده است. که ما با استفاده از زبان SQL پايگاه داده مردنظر را ايجاد کرده و تمام مراحل برنامه نويسی آن و کارهای را که سيستم بايد انجام دهد را با استفاده از  Delphi شبيه سازی مي کنيم. در اين پروژه سعی شده است حدالامکان از حجم کار حسابداری بصورت دستی که بخش عمده ای از کارها در اين بخش انجام مي شود کاهيده و بتوان بصورت الکترونيکی و با امنيت بالا اين بخش را اداره کرد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه ساخت يک سيستم نرم افزاری محاسبه حقوق ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 189
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: طراحی سایت گالری عکس
دسته: کامپيوتر و برنامه نویسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 39
______________________________________________________
چکیده:
دنياي عجيبي است كه تكنولوژي هاي مربوط به آن تار جهان گستر "World Wide Web" اغلب بدون پشتيباني كافي عرضه مي شوند و كاربران اين تكنولوژي همه روزه با واژگـان جديدي بر خورد ميكنند كه باعث سر در گمي آنها مي شوند. براي نمونه ميتوان به رشد نرم افزارهاي open source اشاره كرد كه عبارتند از:
برنامه هاي كه بتوان آنها را گسترش داد و يا تغييراتي در ساختار آنها ايجاد كرد
متداول ترين اين برنامه ها سيستم عامل Unix و به طور خاص Linux مي باشد. اين برنامه ها با وجود ثبات و پايداري، داراي يك مشكل بزرگ است و آن دشوار بودن آموختن اين برنامه ها مي باشد. كمبود راهنماهايي كه به زبان ساده اين برنامه ها را به مبتديان آموزش دهد باعث شده است كه اين دسته از نرم افزار ها از جايگاه واقعي خود دور نگاه داشته شوند. PHP يكي از زبانهاي اسكريپتي open source است و ابزار مفيدي مي باشد كه تا كنون علي رغم سادگي استفاده از آن هنوز به صورت شايسته اي از آن استقبال نشده است.
PHP چيست ؟
PHP سال 1994 توسط Rasmus Lerdorf ايجاد شد و مخفف واژگان Personal Home Pages به حساب مي آيد. با گسترش قابليت ها و موارد استفاده اين زبان PHP در معناي Hypertext Preprocessor به كار گرفته شد. عبارت پيش پردازشگر (Preprocessor) بدين معني است كه PHP اطلاعات را قبل از تبديل به زبان Html پردازش مي كند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه طراحی سایت گالری عکس ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 166
نویسنده : ati

 عنوان کامل: بررسی مسئله حجاب

دسته: احکام و معارف
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 89
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
يكي از عمده ترين مسايل كشورهاي در حال گذار، دگرگوني معاني، ارزش ها و عقايد مشترك حاكم بر اين جوامع است.نتيجه تغيير اين عقايد مشترك كه كاركرد انسجام را در نظام اجتماعي بر عهده دارند ايجاد نوعي چند گونگي و تكثر در لايه هاي زيرين و درون ذهني افراد است. اگرچه تكثر به خودي خود امري نامطلوب محسوب نمي گردد اما مسئله از آنجايي آغاز مي شود كه اين چند گونگي در باورها و عقايد و لايه هاي درون ذهني افراد صورت پذيرد و ديگر هيچ اصل و تعريف واحدي وجود نداشته باشد كه اين باورهاي مختلف حول آن نظام يابند. در اين هنگام است كه جامعه عرصه بروز نگرش‌ها و كنش‌هاي مختلف و متفاوت و حتي گاه متناقض گشته و انسجام و يگانگي نظام اجتماعي دست خوش چالش هاي جدي و مهمي مي گردد.
اصل «حجاب» براي زنان كه در جوامع اسلامي مطرح است از جمله همين ارزش‌ها و عقايدي است كه از ديرباز در جامعه ما وجود داشته و در دوره‌هاي مختلف تاريخي به صورت‌هاي مختلفي بروز و ظهور كرده است.
 بيان مسئله:
توجه به اخبار روزنامه‌ها و صدا و سيما و همينطور مشاهدات معمولي و روزمره بيانگر اين امر است كه پوشش دختران و زنان ايراني مخصوصاً در دهه‌هاي اخير نسبت به آنچه كه در نسخ ديني موجود است، دچار تحول و دگرگوني شده است؛ هم اكنون نيز اين امر از حيث آنكه به عنوان يكه «مسئله» ياد مي‌شود مورد توجه محافل گوناگوني واقع شده و سعي در چاره جويي براي آن مي شود.
آنچه كه در قرآن به عنوان مهم‌ترين منبع ديني آورده شده صورتي كلي است كه جزئيات آن توسط مفسرين، مراجع و صاحبنظران به گونه‌هاي نسبتاً متفاوتي عملياتي و بيان گرديده است. اگرچه غالب اين تعاريف بر حداقل پوشش (يعني پوشيدگي همه بدن به جز چهره و دستها از مچ به پايين) اتفاق نظر دارند، اما به نظر مي‌رسد در عمل اين تعاريف كمتر در ظاهر افراد ديده مي‌شود.
از آنجايي كه ديدگاه‌ها و نگرش افراد درباره موضوعات مقدمه‌اي بر كنش آنها محسوب مي‌گردد؛ لذا يافتن پاسخ اين پرسش كه افراد جامعه چه تعريفي از واژه «باحجاب» دارند مي‌تواند گام موثري در اين مسير باشد.
حال سوالي كه در اين تحقيق بدان پرداخته خواهد شد اين است كه اولاً : «تعريف تحليلي افراد تا چه ميزان به تعريف اسمي واژه «با حجاب» نزديك است؟
ثانياً: «افراد در عمل تا چه ميزان به تعريف اسمي واژه «باحجاب» نزديك مي شوند؟»

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: تحقیق بررسی مسئله حجاب ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 169
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: جاوا اسکریپت
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 39
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
انتخاب موضوع جاوااسكريپت،به معني ورودبه دنياي طراحي و برنامه نويسي صفحات وب است. وب جهاني كه در ابتدا تنها بعنوان مخزني از اطلاعات مختلف كه درقالب صفحاتي ساكن تنظيم شده بودند در نظر گرفته ميشد. با رشد سريع خود توانست به يكي ازمهمترين وسايل آموزشي ،ارتباطي ،تجاري و تفريحي تبديل شود. به موازات رشد سريع اين رسانه، ابزارهاوروشهاي توسعه آن نيز رشد كرده و متحول شده است .               
گـر چه جـاوااسكـريپت يك زبان برنامه نويسي است،اما فراگيري آن بسيار ساده است. برخلاف اكثر زبانهاي برنامه نويسي،براي آموختن اين زبان به دانش زيادي نياز نداريد.سادگي ودر عين حال تواناييهاي فوق العاده اين زبان آنرا به يك ابزار مشهور وپر طرفدار براي برنامه نويسي در صفحات وب تبديل كرده است . در واقع امروزه كمتر صفحه وبي را مي يابيد كه در آن از جاوااسكريپت استفاده نشده باشد.
جاوااسكريپت چيست؟ 
وب جهاني (WWW)،درابتدا رسانه اي محسوب مي شد كه چيزي بيش از متن در خود داشت.
 نسخة اوليه HTMLحتي قابليت تعريف يك تصوير گرافيكي را نيزدرصفحه نداشت.سـايتهاي وب امروزي مي توانند شامل قابلـيتهاي  بسياري ازجمله تصاويرگرافيكي،صوت،انيميشن،ويديو وسايرمطالب چندرسانه اي باشند.زبانـهاي اسكـريپت نويسي وب، مانندجـاوااسكـريپت ، يكي ازساده ترين روشهاي ايجاد رابطة متقابل باكاربران وخلق جلوه هاي ديناميك محسوب ميشوند.
1ـ1)اصول اسكريپت نويسي درصفحات وب :
  اساساً انسانها براي انتقال دادن دستورات خود به كامپيوتر از زبانهايC,Basic وجاوا استفاده ميكنند.اگرشما باHTML آشنا باشيد بايدگفت حداقل يك زبان كـامپيوتري رامي شناسيد.به كمك دستورات زبانHTML مي توان با ساختار يك صفحه وب را تعريف كرد.مرورگر با اطـاعت از اين دستورات ظاهر صفحه رابراساس ساختار مورد نظر تنظيم مي نمايد. 
 HTML يك زبان علامتگذاري ساده متن مي باشد،نمي تواند با كاربران رابطة متقابل ايجاد كندويا ازآنجايي  كه براساس شروط خاصي تصميماتي رااتخاذ كند. براي انجام اعمالي ازاين قبيل بايد از زبانهاي پيـچيده تري كمك گرفت. چنين زباني مي تواند يك زبان برنامه نويسي ويا يك زبان اسكريپت باشد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه جاوا اسکریپت ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 169
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: رمز نگاری اطلاعات
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 184
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
بیشتر مردم قبل از ارسال نامه، پاکت آنرا مهر و موم می کنند و در آن را چسب می زنند. اگر از آنها بپرسید که چرا این کار می کنند، احتمالاً بعضی سریعاً این چنین پاسخهایی می دهند که ک «واقعاً نمی دانم»، « از روی عادت چرا که نه؟» و یا «چون همه اینکار را می کنند» ولی بیشتر جوابها حول این محور خواهد بود که ؛ «برای اینکه نامه از پاکت بیرون نیفتد» و یا «برای اینکه بقیه نامه را نخوانند». حتی اگر نامه ها حاوی هیچ اطلاعات شخصی مهم و حساسی نباشد باز بیشتر ما دوست داریم که محتوای مکاتیات شخصی مان به صورت خصوصی حفظ شود و برای همین پاکت را چسب می زنیم تا کسی به غیر از آنکسی که ارتباط با او انجام شده آنرا باز نکند و محتوای آن را نفهمد. اگر ما پاکت را بدون چسب یا مم نفرستیم هرکسی که نامه به دستش برسد می تواند آنرا بخواند. در حقیقت آنها می خواهند که این نفوذ وجود داشته باشد و منعی هم برای آنچه می خواهد وجود ندارد. از این گذشته اگر آنها نامه را بعد از مطالعه درون پاکت قرار داده باشند ما متوجه نمی‌شویم که کسی آنرا خوانده. 
برای بیشتر مردم ارسال Email یک جایگزین خوب برای استفاده از پست است. Email یک روش سریع ارتباطی است که مسلماً بدون پاکت ارتباط را انجام می دهد. در حقیقت اغلب گفته شده ارسال Email مثل ارسال یک نامه بدون پاکت است. واضح است که هر کسی بخواهد پیغام محرمانه یا شاید پیغام شخصی را به وسیله Email بفرستد باید روشهای دیگر محافظت آنرا بیابد یک راه حل عمومی، رمزنگاری و رمزگذاری پیغام است.
اگر پیغام رمز شده ای بدست شخصی غیر از طرف ارتباطی شما بیافتد، باید برایش به صورت نامفهوم پدیدار شود. استفاده از رمزگذاری برای محافظت Email ها هنوز به طور گسترده در نیامده است اما در حال افزایش است و این افزایش کماکان ادامه دارد. در ما می سال 2001 یک گروه اروپایی پیشنهاد کرد که تمام کاربران کامپیوتری باید تمام Email هایشان را رمز کنند تا مورد جاسوسی از طرف شبکه های استراق سمع آمریکایی و انگلیس قرار نگیرد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه رمز نگاری اطلاعات ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 158
نویسنده : ati

 عنوان کامل: علل فرار نوجوانان از خانه

دسته: علوم تحقیقات - روانشناسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 68
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
همه مي خواهند جواناني برومند و شايسته داشته باشند كه به آنها افتخار كنند جهت حركت دين و مذهب ، اخلاق ، روانشناسي و ساير علوم در حيطه ارتباطات و اخلاقيات و سنن و آداب و رسوم اجتماعي و ديدگاه كلي حاكم بر خانواده نيز در همين راستا و براي نيل به اين مقصود است اما متاسفانه مي بينيم كه همه اين تلاشها و كوششها براي برآوردن اين خواست و آرزو كافي نيست . آمار وحشتناك زندانيان ، افزايش اعتياد و جرم و بزهكاري ، افزايش باندهاي فساد ، فرار دختران از خانه ، روابط نا مشروع و لجام گسيخته بين نسلهاي جوان همه و همه شاهد اين مدعا است .
خانواده ، اولياي مدرسه ، مربيان تربيتي ، سخنوران مذهبي ، مشاوران مدارس همه دست اندركار تربيت نسل جديد هستند اما ظاهراً تربيت است و نتايج برعكس مي دهد . دين ستيزه خزنده در سطح مدارس ، نتيجه تعبير خاص و تحميل گرايانه از دين و توسل به خشونت و زور در امور پرورشي است . به اين مسائل بايد فرزند سالاري ، از بين رفتن ارزش كار و تحريف معناي آن ، ساعات زياد بيكاري نسل جوان و زياده خواهي و رايگان خواهي و مطالبت زياده از حد بعضي از جوانان و بسياري مسائل ديگر فرهنگي و اجتماعي را افزود .
پدري كه تمام ساعات روز را خارج از منزل است ، مادري كه تند خو و عصبي مزاج است نمي تواند با نوجوان  و جوان خود ارتباط دوستانه متقابلي داشته باشد . فرزندان همواره نيازمند محبت هستند و بسياري از خودكشي ها ، فرار از خانه ها ، تظاهر به بيماريها و به منظور جلب محبت خانواده صورت مي گيرد به خصوص در مورد مادران كه مظهر مهر الهي و محبت و عشق و صفا در خانواده هستند .
مادري كه دائم با گله و شكايت محيط خانه را بر مي آشوبد با سخن چيني بين اعضاء خانواده و پدر ، رابطه بين آنها را به هم مي زند و غم و غصه و افسردگي فرزندانش را به عنوان يك زنگ خطر نمي بيند و درك نمي كند نمي تواند يك مادر كامل باشد .
كادر فهميده و خردمند از رنج و محروميت هاي زندگي خود براي فرزند سخن نمي گويد و از زندگي يك تصور سياه و زشت نمي سازد بلكه او را با خوبيها و اميدها آشنا كرده به لطف و محبت خدا اميدوار و او را در مسير رشد و تكامل به سوي يك آينده زيبا قرار مي دهد ، سن بلوغ ، سن زندگي طوفاني است .
جوان يك آتشفشان در حال جوشش يك اقيانوس پر تلاطم مي ماند . در اين شرايط روحي نصيحت و حرف مثل خس و خاشاك يا قايق كوچكي است كه در اولين مواجهه با امواج طوفاني در هم شكسته و نابود مي شود . براي ارتباط برقرار كردن با اين جوان بايد ابتدا خشم و خروش او را كنترل كرد و با او با محبت و عاطفه ، با صميميت ، با هر مادرانه و با شخصيت دادن در اجتماع و خانواده آرامش بخشيد يك درياي آرام در يك نسيم و آفتاب ملايم و در موقعيت مكاني و زماني مناسب بهترين موقعيت براي قايقراني و ماهيگيري است . به فرزندانمان بفهمانيم كه آنها مايه اميد و شادي و نشاط ما هستند نه موجوداتي مزاحم و سربار زندگي .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: تحقیق علل فرار نوجوانان از خانه ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 165
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: موتور های تک فاز
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 43
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
امروزه موتورهايي كه براي كار با منبع يكفاز طرح مي شوند با انواع مختلف ساخته شده و در منازل ادارات ، كارخانه ها ، كارگاه ها و شركتهاي تجارتي و غيره بطور وسيعي مورد استفاده قرار مي گيرند .
موتورهاي كوچك مخصوصاً با قدرت كسر اسب بخار كاربرد فراوان دارند بطوريكه پيشرفت محصولات جديد سازندگان سفينه هاي فضائي ، هواپيماها ، ماشينهاي تجارتي ، ماشين هاي ابزار و غيره در سايه طرح موتورهاي با قدرت كسر اسب بخار امكان پذير مي باشد.
چون لزوماً عملكرد و موارد استعمال موتورها بسيار گوناگون است صنعت توليد موتور در زمينه انواع چنين موتورهائي تكامل پيدا كرده بطوريكه براي هر زمينه اي طرحي موجود است.
موتورهاي يكفاز را ميتوان بسته به ساختمان و روش راه اندازيشان تقسيم بندي كرد .
1- موتورهاي القا -القاء يكفاز انشعابي- القاء يكفاز انشعابي خازني- با قطب چاكدار
2- موتورهاي ريپولسيون ( موتورهاي القائي )
3- موتورهاي سري جريان متناوب
4- موتورهاي سنكرون بدون تحريك
در اين مجموعه سعي بر اين شده است كه ساختمان- طرز كار و كاربرد انواع موتورهاي يكفاز تا حد نياز دانشجويان كارداني مورد بررسي قرار گيرد.
هدفهاي رفتاري
در پايان اين فصل از دانشجو انتظار ميرود كه:
-موتورهاي القاي يكفاز را نام ببرد
-ساختمان, طرزكار, مشخصه گشتاور و كاربرد موتورهاي القايي يك فاز را شرح دهد
-از دو طريق تئوري ميدان دوگانه دوار و ميدانهاي صليبي عدم راه اندازي موتورهاي القايي يكفاز بخودي خود را شرح دهد.
-محاسبات سيم بندي موتورهاي يكفاز با سيم بندي استارت موقت را انجام دهد.
-قطر سيم اصلي و راه انداز موتورهاي يكفاز استارت موقت را محاسبه كند.
-آرايش كلافهاي موتورهاي يك فاز استارت موقت را ترسيم كند.
-خازن مورد نياز موتورهاي يكفاز استارت موقت را محاسبه كند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی موتور های تک فاز ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 169
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: معرفی و آشنایی با انواع چرخ دنده
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 98
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
بر صاحبان خرد و دانش و بینش پوشیده نیست، که یکی از شاخصهای ارزنده موفقیت ملل بر دیگران میزان اطلاعات و مسئولیت های فردی است که بایستی در قبال کار و تخصص خود داشته باشند.
بدیهی است که استادان و مهندسان و معلمان چون مشعلدارانی بزرگ، روشنی بخش راههای تیره و تار زندگی ابناء بشر می باشند زیرا که توانسته اند زندگی عادی اولیه جامعه را بصورت نوین امروزی تبدیل نمایند . همانطوری که ملاحظه می شود اغلب کشورها از جمله کشورهای اروپای غربی و شرقی که دارای صنایع سنگین بوده وپیوسته در پناه کوشش و زحمات طاقت فرسای مهندسین کار آزموده و دانشمندان لایق خود توا نسته اند کشورشان را به اوج عظمت برسانند و از دسترنج و تکنیک های برتر خود سایر کشورها را رهنمون باشند و ماشین آلات صنعتی و الکترونیکی خود را در اغلب کشورهای جهان گسترده نمایند در این صورت دنیایی که با این سرعت بطرف دانش و بینش و صنعت پیش میرود بر ما است که بکوشیم تا لااقل قطره ای ازدریا باشیم .البته ناگفته نماند که کشور عزیز ما با داشتن مهندسین متخصص وجوانهای متفکر استعداد صنعتی ش دن را خواهد داشت در این صورت بر این افراد است که در کمک به صنعت و خود یاری کوشا باشند.
اما در این میان مهندسین یا متخصصین در هر رشته ای را خود مأخذ و منبعی باید تا در تحت آن بتوانند بوظایف کار خود و پیشرفت و تکنیکهای نوین آگاهی پیدا کنند و برای دسترسی به این اهداف ، کتاب یکی از منابع مهم بوده که می توان توسط آن خود و دیگران را در جهت علم و صنعت هدایت نمود . از آنجایی که در امور فنی وتکنیک امروزه کتابی در این مورد در دسترسی دانشجویان و دانش پژوهان دررشته های صنایع و مکانیک و ذوب فلزات نمیباشد لذا تصمیم بر آن گرفتم تا شاید این مجموعه کوچک ناچیز کمکی به دانش دیگران و راهنمایی برای کارخانجات ماشین سازی بوده و در پیشرفت صنعت شریک باشم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه معرفی و آشنایی با انواع چرخ دنده ,
تاریخ : چهار شنبه 3 / 1 / 1394
بازدید : 162
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: تصفيه فاضلاب صنايع غذايي
دسته: صنایع غذایی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 72
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
-1- موجوديت آب
بعد از انسان آب شايد يكي از اجزاء بي نظيرجهان هستي  باشد. آب ازدوعنصراكسيژن و هيدروژن  تشكيل  شده است كه اين  دو عنصر در شرايط  معمولي  بصورت  گاز مي باشند. عنصر هيدروژن قابل اشتغال مي باشد د رحالي كه اكسيژن براي سوختن ضروري  مي باشد با اين  وجود آب آتش را خاموش مي كند انسان  وسايرحيوانات وهچنين گياهان  بدون آب نمي توانند به حيات خود ادامه دهند صنايع بدون آب نمي توانند به موجوديت  خود  ادامه دهند  درعين حال آب باعث مشكلات زيادي در صنايع مي شود.
در بررسي دقيق خصوصيات آب همواره سئولاتي مطرح مي شود از جمله اينكه آب چيست؟ از كجا مي آيد؟  چگونه و در چه شرايطي بايد آب را مصرف كرد؟  چگونه بايد با مشكلات ناشي از آب در صنعت مواجه شد؟ سرنوشت آب مصرف شده به كجا مي انجامد وبا جريان فاضلاب چه بايد كرد؟ 
آب  ماده اي حياتي است كه حدود 60 تا 70 درصد وزن انسان رشد يافته را تشكيل مي دهد و بعد از اكسيژن  مهمترين  ماده براي  زيستن  مي باشد. دو سوم سطح زمين را آب گرفته است و بطور كلي مي توان گفت كه منابع موجود آب دو نوع است : 
1- آبهاي زيرزميني 
2- آبهاي سطحي
بر حسب نوع منبع نوع آب و مواد موجود در آن متفاوت مي باشد.
1-2-1-  آبهاي سطحي
1- آبهاي جوي 
آب باران در پاره اي  نقاط براي مصارف عمومي مورد استفاده قرار مي گيرد مناطقي كه پوشيده از زمينهاي آذرين ويادرياچه هايي كه دراين نوع زمينها مي باشند وسفره هاي آب دارزيرزميني وجود نداشته باشد از آبهاي جوي استفاده مي شود.
آب رودخانه ها
رودخانه ها و نهرها  بوسيله  چشمه ها  و آبهاي  جاري تغذيه مي شوندآبدهي آنها  معمولا زياد  ودر فصول مختلف داراي درجه حرارت متفاوت مي باشند.
3- آب درياچه ها و مخازن
آب  درياچه ها  مي تواند  براي  مصارف  شرب  مورد استفاده  قرا رگيرد درياچه هاي مصنوعي يا مخازن آب براي مصارف شهرهاي بزرگ ويا تنظيم آب مصرفي نيز بكار مي روند.
4- آب درياها 
عظمت درياها بشر را از گذشته دور به فكر استفاده از اين منابع به منظور مصارف صنعتي وشرب كشانده است  ولي  مي دانيم كه اين عمل  به  سادگي انجام پذير نيست. آب درياها 98 % كل آب آزاد موجود در سطح زمين است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی تصفيه فاضلاب صنايع غذايي ,

تعداد صفحات : 36


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">