دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 8 / 3 / 1393
بازدید : 200
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Self-gifting guilt: an examination of self-gifting motivations and post-purchase regret

عنوان فارسی مقاله: احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید
دسته: مدیریت – اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
ترجمه مقاله بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در خرید محصولات برای خود قائل هستند.  تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است. هدف از این مقاله بررسی و شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی می کند.
طراحی،روش شناسی،رویکرد: این مطالعه ادعا می کند که دو مورد لذت بردن از خرید و زیاده روی در رفتارهای هدیه با تاسف همراه است. در مجموع از 307 خریدار که پاسخ آنها به یک سری از اظهارات در مورد رابطه بین سابقه رفتار خود هدیه و تاسف س از خرید آن جمع آوری شده است. خود هدیه یک ساختار چند بعدی است که متشکل از درمان،جشن و پاداش و لذت بردن است. بررسی تحلیل عامل و مدل سازی AMOS مسیر فعال روابط بین صفات مصرف کننده را  در جهت لذت بردن از خرید و زیاده روی در آن را بررسی می کند.
یافته ها: خریداران با لذت بردن و با مقدار زیاد خود هدیه ای به دلایل مختلف درگیر هستند. ارتباط قوی و مثبتی بین لذت بردن خریداران و پاداش و انگیزه خودهدیه ای شناسایی شده. تنها تاسف در مورد خرید خود هدیه ای در درمان و جشن ها بیشتر مشهود است.
محدودیت های تحقیق:
محدودیت عمده برای محدوده سنی 18تا45 سال است که به این معنی است  که افراد مسن تر از نسل خریداران حذف شده اند. این مطالعه بر اهمیت تغییرات در رفتارهای خود هدیه ای و تاسف مصرف کننده بعد از خرید اشاره دارد. 
اصالت  و ارزش:
این تحقیق اولین بررسی در مورد نگرش لذت باورانه از خرید و مفاهیم انگیزه خود هدیه ای  و تاثیر آن بر تاسف بعد از خرید است .

 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید ,
تاریخ : شنبه 13 / 3 / 1393
بازدید : 188
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Customer Satisfacation and Shareholder Value

عنوان فارسی مقاله: رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار
دسته: مدیریت – اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
ترجمه مقاله رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به مطالعه رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار می پردازد. در بخش اول مقاله رابطه بین دو متغیر بصورت نظری بررسی می شود و سپس به شکل تجربی ارزیابی می گردد. داده های مربوط به رضایت مشتری از پایگاه اطلاعاتی آمریکایی شاخص رضایت مشتری (ACSI)‌ گرفته شده است. ارزش سهام دار نیز بر اساس q‌ توبین سنجیده شده است. نمونه مزبور شامل 99 شرکت با داده ACSI‌ و q‌ توبین از 2002-1994 می باشد. نتایج این مطالعه دیدگاههای در مورد رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار می دهد. اولاً رابطه مثبتی بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار وجود دارد. ثانیاً این رابطه متاثر از آشفتگی های بازارهای مالی بعد از شروع سال 2000 نبوده است. ثالثاً یک فاصله زمانی سه ربعی بین رضایت مشتری و قوی ترین تاثیر آن بر ارزش سهامدار وجود دارد. رابعاً به نظر می رسد که یک سطح بهینه از رضایت مشتری وجود دارد که در صورت افزایش بیش از حد نابود خواهد شد.
کلمات کلیدی: رضایت مشتری- ارزش سهامدار – q‌ توبین
مقدمه
در طی دو دهه اخیر ارزش سهامدار عمدتاً بعنوان شاخص برای موفقیت یک شرکت بکار رفته است. سمت گیری گسترده ارزش سهام دار به سرعت روش اتخاذ تصمیم اشتراکی را تغییر داده است. بر این اساس استراتژیهای بازار در راستای هر گونه تصمیم مدیریتی بواسطه توانایی آنها در تقویت ارزش سهامدار ارتقاء یافته و دیگر شیوه های سنتی از قبیل سهم بازار رشد فروش یا بازگشت سرمایه دخالتی ندارند.
از سوی دیگر رضایت مشتری موضوعی در تئوری و عمل است. این نکته کاملاً پذیرفته شده است که ارائه خدمات و محصولات مرغوب منجر به رضایت مشتری و این به نوبه خود منجر به افزایش سود بیشتر خواهد شد. بسیاری از شرکت ها برای بهبود موقعیت رقابتی خود از برخی اشکال برنامه رضایت مشتری در توسعه نظارت و ارزیابی کالا و خدمات خود استفاده کرده، استراتژیهای برای تقویت رضایت ارائه داده و بر اساس میزان رضایت پاداشی به کارکنان خود می دهند. با این حال شرکت ها منابعی برای بهبود رضایت مشتری اختصاص خواهند داد و این زمانی است که تأثیر ایجاد شده از نظر مالی رضایت بخش باشند. نکته جالب این است که تنها چند مقاله به بررسی رضایت مشتری با ارزش سهامدار پرادخته اند.
بنابراین هدف از مقاله حاضر بررسی دقیق تر ارتباط بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار می باشد. ابتدا این رابطه به لحاظ نظری بررسی می شود. سپس یک مطالعه تجربی با داده های حاصل از ACSI و داده q توبین برای 99 شرکت بین سالهای 2002 -1994 اجرا می شود.

 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار ,
تاریخ : دو شنبه 31 / 3 / 1393
بازدید : 228
نویسنده : ati

وزیر آموزش و پرورش در الیگودرز با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی فرهنگی جذب نیرو در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان خواهد بود گفت : این دانشگاه امسال دانشجو جذب می کند .

آقای فانی افزود : دانشجویانی که جذب این دانشگاه می شوند به استخدام آموزش و پرورش در می آیند و جذب دانشجوی بومی از هر منطقه صرفا برای همان منطقه خواهد بود .

خرم آباد – خبرگزاری مهر: وزیر آموزش و پرورش از اعلام خبرهای خوش در زمینه فوق العاده شغل فرهنگیان دوره ابتدایی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر فانی در حاشیه سفر به استان لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه به پیشنهاد فوق العاده شغل فرهنگیان دوره ابتدایی گفت: این موشضوع در دست بررسی است و کارهای مقدماتی آن انجام شده است.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: بومی سازی استخدام در آموزش و پرورش ,
تاریخ : دو شنبه 31 / 3 / 1393
بازدید : 275
نویسنده : ati

 معاون نیروی انسانی ناجا از جذب 15 هزار نفر در قالب پلیس افتخاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار «انتظامی»‌ خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدتقی عصار صبح امروز در نشستی خبری ضمن تشریح جزئیات طرح پلیس افتخاری با بیان اینکه امنیت تولید اجتماع است و ناجا به تنهایی نمی‌تواند نظم و امنیت را در سراسر کشور تولید کند و باید از همه عوامل و امکانات در این راستا استفاده کند، گفت:‌ براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته نیروی انتظامی از نظر مقبولیت اجتماعی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد، اما هنوز به نقطه آرمانی نرسیده است.
وی با بیان اینکه به موجب قانون مقررات استخدامی نیروی انتظامی، در حال حاضر مجوز جذب پلیس افتخاری را داریم گفت: در این پلیس، افرادی که به صورت داوطلبانه به کمک نیروی انتظامی می‌شتابند جذب می‌شوند.
معاون نیروی انسانی ناجا با بیان اینکه این طرح چندی پیش به صورت پایلوت اجرایی و نقاط ضعف و قوتش شناسایی شد، گفت: در حال حاضر 15 هزار نفر جذب پلیس افتخاری شده‌اند که در 15 استان کشور اعم از تهران بزرگ، سیستان و بلوچستان، مازندران،‌ گیلان و ... مشغول به فعالیت هستند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: جذب 15 هزار پلیس افتخاری/ حضور 20 درصدی زنان در پلیس افتخاری ,
تاریخ : دو شنبه 31 / 3 / 1393
بازدید : 602
نویسنده : ati
شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) ارائه کننده خدمات پرداخت الکترونیک جهت تکمیل کادراداری خود استخدام می کند.
به گزارش خبرنگاربازارکار،‌این شرکت نیروهای مورد نیازخود را د ر شهرتهران وکلیه استان‌ها دعوت به همکاری می‌کند.
براساس این گزارش دارابودن مدرک تحصیلی دیپلم تا دکتری دررشته‌های مدیریت ،‌صنایع ،‌حسابداری،‌نرم افزار،‌کامپیوتر،‌صنایع ،‌آمار،‌مدیریت منابع انسانی،‌و سایررشته‌های فنی برای شرکت دراین فراخوان الزامی است.
علاقه‌مندان می توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 3 شماره 851 نشریه بازارکارمورخ 31 خردادماه مراجعه کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: سایر استخدام ها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش استخدام می‌کند ,
تاریخ : دو شنبه 31 / 3 / 1393
بازدید : 256
نویسنده : ati

 اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با پذيرش دانشجو براي رشته‌هاي تحصيلي داراي شرايط خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي و نحوه اعلام علاقمندي و انتخاب مورد و يا موارد رشته‌هاي تحصيلي خاص در آزمون سراسري سال 1393



:: موضوعات مرتبط: اخبار آزمونهای تحصیلی , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با پذيرش دانشجو براي رشته‌هاي تحصيلي داراي شرايط خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي و نحوه اعلام علاقمندي و انتخاب مورد و يا موارد رشته‌هاي تحصيلي خاص در آزمون سراسري سال 1393 ,
تاریخ : دو شنبه 31 / 3 / 1393
بازدید : 200
نویسنده : ati

 رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از استخدام‌های انجام شده در وزارت آموزش و پرورش در دولت دهم انتقاد کرد و گفت: این استخدام‌ها غیر قانونی بود و ما به دنبال ابطال آن هستیم.“محمدعلی پورمختار” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه همدان، با اشاره به استخدام‌های اخیر وزارت آموزش و پرورش دولت دهم افزود: استخدام‌های اخیر آموزش و پرورش مشکل دارند و ما منتقد آن هستیم، اداره کل‌های آموزش و پرورش با مدارک لیسانس، فوق دیپلم و دیپلم به عنوان خدمت‌گذار در مدارس به کار گرفته شده‌اند. اما قانون را دور زده‌اند و در یک چشم به هم زدن این نیروها را آموزشی کرده و معلمان قدیمی را از کار بیکار یا به مرکز استان فرستاده‌اند.

 

پورمختار تصریح کرد: فرد صفر کیلومتری که آموزشهای لازم را ندیده چطور می تواند کلاس و مدرسه را مدیریت کند. باید با این روند منتظر این باشیم که سطح آموزش افت کند.

وی اعلام کرد: کمیسیون اصل نود به دنبال این است که این استخدامها را ابطال کند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام‌های آموزش و پرورش دور زدن قانون بود ,
تاریخ : دو شنبه 31 / 3 / 1393
بازدید : 299
نویسنده : ati

 ” آگهی پذیرش قرارداد کار معین مشاغل پرستاری “

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه برای تأمین نیروی مشاغل پرستاری مورد نیاز خود در بیمارستان های تحت پوشش (بیمارستان آموزشی و درمانی نهم دی تربت حیدریه) طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی مصوب هیأت امناء در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۲۷۳/۱۰۰ مورخ ۲۰/۳/۹۳ مقام محترم وزارت تعدادی از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومی ، تخصصی و گزینش به صورت قرارداد کار معین با در نظر گرفتن شرایط مندرج در ذیل بکارگیری نماید .

توضیح : در رشته های شغلی پرستار ، کارشناس هوشبری و کارشناس اتاق عمل ، حداقل ۵۰% سهمیه به آقایان تخصیص داده خواهد شد و دانشگاه مجاز خواهد بود در صورت عدم تکمیل سهمیه تعیین شده ، نسبت به پذیرش از داوطلبین خانم اقدام نماید .

دریافت فایل pdf آگهی



:: موضوعات مرتبط: سایر استخدام ها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام , استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 260
نویسنده : ati

 گزارش / استخدام ها انجام می شود

جهت دریافت فایل بر روی عکس کلیک نمائید



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداری، استخدام ها انجام می شود ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 239
نویسنده : ati

 اطلاعیه استخدام

دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي و درماني استان آذربایجان غربی براي تأمين نيروي مشاغل پرستاری مورد نياز خود در بیمارستانهای تحت پوشش طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاري امتحان عمومی و تخصصی مصوب هیات امناء در نظر دارد به استناد مجوز شماره 273/100 مورخ 20/3/93 مقام محترم وزارت تعدادی از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومي، تخصصي و گزینش به صورت قرارداد کار معین با در نظر گرفتن شرایط مندرج در ذیل بکارگیری نماید. 
لطفا جهت دریافت فایل آگهی بر روی لینک زیر کلیک نمایید 
دریافت فایل آگهی


جهت مشاهده اطلاعات لازم و ثبت نام به سایت زیر مراجعه نمایید.

http://azmoon.umsu.ac.ir

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام , استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 215
نویسنده : ati

 قابل توجه متقاضیان اشتغال در مراکز پزشکی و درمانی

آن عده از عزیزان که مایل به اشتغال در یکی از مراکز درمانی می باشند علاوه بر امکان تماس مستقیم با این مراکز در صورت تمایل به دریافت معرفی نامه می توانند با سازمان تماس حاصل نمایند.

آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی گناباد در استان خراسان رضوی

لازم به ذکر است که اطلاعات جدید ارسالی توسط مراکز درمانی همراه بر روی سایت سازمان( www.irimc.org) به صورت منظم به روز می گردد، لذا درخواست می گردد

تا هر چندگاهی جهت مشاهده اطلاعات تازه تر به سایت سازمان مراجعه نموده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۸۴۱۳۰ (داخلی ۳۲۶ ) و یا ۰۲۱۸۴۱۳۸۳۲۶ تماس حاصل نمایید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام دانشگاه علوم پزشکی گناباد در استان خراسان رضوی ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 258
نویسنده : ati

 معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اعلام نمود

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی دزفول برای تأمین نیروی مشاغل پرستاری مورد نیاز خود در بیمارستانهای تحت پوشش  طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی مصوب هیات امناء در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۲۷۳/۱۰۰ مورخ ۲۰/۳/۹۳ مقام محترم وزارت تعدادی از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومی، تخصصی و گزینش به صورت قرارداد کار معین با در نظر گرفتن شرایط مندرج در ذیل بکارگیری نماید.

 

ثبت نام به  صورت الکترونیکی ازطریق سایت اینترنتی دانشگاه انجام می گیرد. 

 

مهلت ثبت نام : از ۱۳۹۳/۳/۲۶ لغایت پایان روز ۹۳/۴/۲

 

زمان دریافت کارت : روزهای ۳ و ۴ تیرماه ۱۳۹۳ (از طریق سایت دانشگاه)

 

زمان برگزاری آزمون : جمعه ۱۳۹۳/۴/۶

 

مکان و ساعت برگزاری : در هنگام دریافت کارت اعلام خواهد شد.

 

ثبت نام قرارداد کار معین مشاغل پرستاری

 

کاربران گرامی خواهشمند است با دقت موارد ذیل را مطالعه نموده و سپس نسبت به ثبت نام اقدام فرمایید.

 

 

ثبت نام فقط به صورت الکترونیکی انجام می شود. لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری خودداری نمایید. (لینک ثبت نام در پایین این صفحه می باشد!)

توجه داشته باشید که پس از دریافت کد رهگیری ثبت نام شما انجام شده است. پس از دریافت کد رهگیری اطلاعات شما قابل ویرایش نمی باشد. 

 

جهت ثبت نام لطفاً اینجا کلیک کنید.

 ثبت نام آزمون پرستاری

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی دزفول ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 271
نویسنده : ati

 دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت و تامین نیروی انسانی اقدام به پذیرش نیرو به صورت قرار دادی می کند.

به گزارش وب دا، این پذیرش به منظور تامین نیروی انسانی در واحدهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رشته شغلی پرستاری و از طریق آزمون صورت می گیرد.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و نام نویسی از ۲۷ خرداد الی ۳ تیر ماه به مدت یک هفته به به پایگاه اطلاع رسانی  دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نشانی http://emp1.mums.ac.ir/ مراجعه کنند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مشهد ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 326
نویسنده : ati

 «« آگهی پذیرش قرارداد کار معین مشاغل پرستاری »»

 آزمون در تاریخ ۰۶/۰۴/۹۳ برگزار خواهدشد.

منتظر اطلاعیه های بعدی باشید.

  جدول زمان بندی مراحل فرآیند استخدام داوطلبان

  ردیف

  عنوان

  تاریخ

  ۱

  شروع ثبت نام در اینترنت

از ساعت ۸ صبح سه شنبه ۲۷/۰۳/۹۳

  ۲

  پایان ثبت نام در اینترنت

تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۰۲/۰۴/۹۳

  ۳

  آزمون استخدامی

  ۰۶/۰۴/۹۳

  ۴

  اعلام نتایج ۵/۱برابر ظرفیت

متعاقباً از طریق سایت اعلام خواهد شد.

 

داوطلبان پس از ثبت نام در سایت طبق جدول زمان بندی در مراحل مختلف آزمون شرکت و در صورت قبولی در مرحله بعدی شرکت خواهند کرد .

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران برای تأمین نیروی مشاغل پرستاری مورد نیاز خود در بیمارستانهای تحت پوشش طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی مصوب هیات امناء در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۲۷۳/۱۰۰ مورخ ۲۰/۳/۹۳ مقام محترم وزارت تعدادی از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومی، تخصصی و گزینش به صورت قرارداد کار معین  بکارگیری نماید.

 


 

  ردیف   عنوان رشته شغلی   جنسیت   شرایط احراز
  مرد   زن
  ۱   پرستار   *   *   دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته پرستاری
  ۲   کاردان اتاق عمل   *   *   دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی اتاق عمل
  ۳   کارشناس اتاق عمل   *   *   دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی اتاق عمل
  ۴   کاردان هوشبری   *   *   دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی بیهوشی
  ۵   کارشناس هوشبری   *   *   دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته بیهوشی
  ۴   بهیار   *   *   دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم بهیاری

۱٫ شرایط عمومی پذیرش قرارداد کار معین:

۱/۱- تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۲/۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دایم از خدمت (ویژه برادران)

۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر، مواد افیونی وانواع روانگردانها

۵/۱- عدم سابقه محکومیت جزائی موثر

۶/۱- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی انجام کاری که برای آن استخدام می شود .

۷/۱-نداشتن منع استخدام در دستگاه های دولتی به موجب آرای مراجع قانونی

۸/۱- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی ، ثابت و پیمانی سایر دستگاه های دولتی و یا باز خرید خدمت باشند .

۹/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 235
نویسنده : ati

  ( آگهی پذیرش قرارداد کار معین مشاغل پرستاری )

دانشگاه  علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زاهدان برای تاًمین نیروی مشاغل پرستاری

مورد نیاز خود در بیمارستانهای تحت پوشش طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی مصوب هیات امناء در نظر دارد به استناد مجوز ۲۷۳/۱۰۰ مورخ ۲۰/۳/۹۳ مقام محترم وزارت تعدادی از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومی ، تخصصی و گزینش به صورت قرارداد کار معین با در نظر گرفتن شرایط مندرج در ذیل بکارگیری نماید

           دانلود فرم وشرایط استخدام

دانلود فایل : فرم_استخدامی_مشاغل_پرستاری



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زاهدان ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 243
نویسنده : ati

 آگهی پذیرش قرارداد کار معین مشاغل پرستاری 

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت برای تأمین نیروی مشاغل پرستاری مورد نیاز خود در بیمارستانهای تحت پوشش(امام خمینی (ره) _ آیت اله کاشانی جیرفت و ۱۲فروردین کهنوج)  طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی مصوب هیات امناء در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۲۷۳/۱۰۰ مورخ ۲۰/۳/۹۳ مقام محترم وزارت تعدادی از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومی، تخصصی و گزینش به صورت قرارداد کار معین بکارگیری نماید.برای اطلاع از شرایط آگهی اینجا را کلیک نمایید.(برای مشاهده شرایط بایستی نرم افزار Adobe Reader بر روی سیستم شما نصب باشد)

برای ثبت نام تا تاریخ ۰۲/۰۴/۱۳۹۳به اداره کارگزینی دانشگاه علوم پزشکی واقع در میدان شاهد مراجعه نمایید و یا اینجا را کلیک کنید.

ضمنا تاریخ برگزاری امتحان ۰۶/۰۴/۱۳۹۳ می باشد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 304
نویسنده : ati

 ۱- آزمون پذیرش قرارداد کار معین مشاغل پرستاری فارس بجز لار و گراش ۹۳

لطفا جهت ثبت نام به نکات زیر توجه فرمایید :



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز ,
تاریخ : جمعه 28 / 3 / 1393
بازدید : 237
نویسنده : ati

 آگهی استخدامی دانشگاه برای جذب نیروی قراردادی کارمشخص در مشاغل پرستاری (پرستاری-اتاق عمل- بیهوشی-بهیار)در روزنامه های مهدآزادی و طرح نو بتاریخ ۲۶ خرداد ۹۳ منتشر گردیده است. متقاضیان محترم به روزنامه های مذکور مراجعه فرمایند. اطلاعیه های تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 


:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تبریز ,
دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">