دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 12 / 2 / 1392
بازدید : 498
نویسنده : ati

  اعلام اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت تعدادی از رشته های شغلی آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان همدان مورخ ۲۶/۳/۱۳۹۱

 لینک خبر



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری همدان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری همدان ,
تاریخ : دو شنبه 4 / 2 / 1392
بازدید : 419
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان گفت : آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان تیرماه برگزار می شود .
ˈ صفرعلی کریمی ˈ روز دوشنبه در نشست هماهنگی آزمون استخدام دستگاههای اجرایی که در استانداری برگزار شد ، افزود : با برگزاری این آزمون ۲۶۵ نفر در ۱۳ دستگاه اجرایی شامل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، ثبت احوال ، بهزیستی ، پزشکی قانونی ، انتقال خون ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بیمه سلامت ، ورزش و جوانان ، گمرک ، هواشناسی ، استانداری ، راه و شهر سازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان جذب می شوند .
وی اظهار کرد : در این آزمون شرکت کنندگان به ۶۰ سئوال تخصصی و ۱۰۰ سئوال عمومی پاسخ می دهند .
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر پیش از این برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان نام نویسی کرده اند ، گفت : افرادی که پیش از این موفق به نام نویسی نشده اند و یا در آن زمان واجد شرایط نبوده اند ، از چهارم تا دوازدهم اردیبهشت برای شرکت در این آزمون فرصت ثبت نام دارند .
کریمی افزود : داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه http://giIan.ir از شرایط و نحوه ثبت نام در این آزمون مطلع شوند .
وی تأکید کرد : آن دسته از داوطلبانی که پیش از این نام نویسی کرده اند نیاز به ثبت نام مجدد در این آزمون را ندارند .
مدیرکل حراست استانداری نیز در این نشست گفت : آندسته از افرادی که در رشته شغلی مأمور حراست شرکت کرده اند ، در صورت تمایل می توانند نسبت به تغییر رشته خود اقدام کنند .
اسماعیل بیگتن افزود : حراست استانداری گیلان با کمک دستگاههای اجرایی بیشترین حساسیت را در زمینه سلامت برگزاری امتحانات دارد .
موسوی مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استاندار گیلان نیز در این نشست گفت : آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در ۷۰ رشته شغلی در استان برگزار می شود .



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری گیلان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری گیلان ,
تاریخ : دو شنبه 2 / 2 / 1392
بازدید : 488
نویسنده : ati

 صفرعلی کریمی درنشست هماهنگی آزمون استخدام دستگاههای اجرایی که در استانداری برگزار شد گفت : با انتشار آگهی این آزمون ۲۶۵ نفر در ۱۳ دستگاه اجرایی تعاون کار و رفاه اجتماعی ، ثبت احوال ، بهزیستی ، پزشکی قانونی ، انتقال خون ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بیمه ی سلامت ، ورزش و جوانان ، گمرک ، هواشناسی ، استانداری ، راه و شهر سازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران جذب خواهند شد .

وی گفت : در این آزمون شرکت کنندگان به ۶۰ سئوال تخصصی و ۱۰۰ سئوال عمومی پاسخ می دهند.

معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استاندار با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بیش از این برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی نام نویسی کرده اند گفت : برای ایجاد فرصت برابر افرادی که بیش از این موفق به نام نویسی نشدند و یا در آن زمان واجد شرایط نبودند هم فرصت دارند از چهارم تا دوازدهم اردیبهشت نام نویسی کنند .

صفرعلی کریمی افزود : داوطلبان با مراجعه به سامانه http://giIan.ir از شرایط و نحوه ی ثبت نام اطلاع کسب کنند .

وی تأکید کرد : آن دسته از داوطلبانی که پیش از این نام نویسی کردند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند .

اسماعیل بیگتن مدیرکل حراست استانداری نیز در این نشست گفت : آندسته از افرادی که در رشته شغلی مأمور حراست شرکت کردند می توانند تغییر رشته دهند .

وی تأکید کرد : حراست استانداری گیلان با کمک دستگاه های اجرایی بیشترین حساسیت را در زمینه ی سلامت برگزاری امتحانات دارد .

موسوی مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استاندار گیلان هم گفت : آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در ۷۰ رشته شغل برگزار می شود



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری گیلان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری گیلان ,
تاریخ : دو شنبه 1 / 2 / 1392
بازدید : 438
نویسنده : ati

 پیرو آگهی استخدام خرداد ماه سالجاری ، ثبت نام آزمون استخدامی ازتاریخ ۴/۲/۹۲ تا تاریخ ۱۲ / ۲ / ۹۲ در دستگاه های اجرایی استان تمدید شد . لذا کلیه متقاضیانی که موفق به ثبت نام نشده اند و یا در آن زمان واجد شرایط نبودند می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه http: //gilan.ir از شرایط و نحوه ثبت نام اطلاع کسب نمایند .

تذکر ۱ : آن دسته از داوطلبان که قبلا” ثبت نام نموده اند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و در صورت ثبت نام به مدارک آنان ترتیب اثرداده نخواهد شد .

تذکر ۲ : آندسته از افرادی که در رشته شغلی مامور حراست شرکت نموده اند ، باتوجه به دارا بودن شرایط خاص استخدامی این رشته شغلی پس از کسب حد نصاب لازم در آزمون ورودی و انجام مصاحبه های تخصصی و پس از تائید مراجع ذیصلاح نسبت به اعلام نتایج اقدام خواهد شد ، لذا داوطلبان شرکت کننده در این رشته شغلی مجاز هستند نسبت به تغییر رشته خود اقدام نمایند .

دانلود فایل ثبت نام



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری گیلان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری گیلان ,
تاریخ : دو شنبه 16 / 2 / 1392
بازدید : 428
نویسنده : ati

 به اطلاع دواطلبین آزمون ۹۱/۰۳/۲۶ اداره کل ثبت اسناد و املاک کرمان می رساند اسامی پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره در ادامه آمده است لازم است عزیزانی که پذیرفته شده اند به همراه مدارک زیر حداکثر تا روز پنج شنبه ۹۱/۰۳/۲۶ به کارگزینی اداره کل مراجعه نمایند

۱- دو قطعه عکس ۴*۳

۲- کپی شناسنامه از تمام صفحات

۳- کپی کارت ملی

۴- کپی کارت پایان خدمت یا معافیت

۵- کپی مدرک تحصیلی

۶- در صورت استفاده از سهمیه ایثارگری نامه از مراجع ذیصلاح

نتایج آزمون استخدامی



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کرمان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کرمان ,
تاریخ : دو شنبه 15 / 2 / 1392
بازدید : 454
نویسنده : ati

 خواشمند است پذیرفته شدگان این آزمون در اسرع وقت به منظور طی مراحل بعدی استخدام به امور اداری اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان مراجعه نمایند .

لینک اسامی پذیرفته شده



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کرمان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کرمان ,
تاریخ : دو شنبه 15 / 2 / 1392
بازدید : 543
نویسنده : ati

 اسامی پذیرفته شدگان اداره کل ورزش و جوانان اعلام شد

 لینک خبر



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کرمان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کرمان ,
تاریخ : دو شنبه 11 / 2 / 1392
بازدید : 548
نویسنده : ati

 اعلام نتایج نهایی ۵/۱ برابر آزمون مورخ ۲۶/۰۳/۹۱ اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان

برای دانلود کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کرمان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کرمان ,
تاریخ : دو شنبه 2 / 2 / 1392
بازدید : 507
نویسنده : ati

 با اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ۹۹ نیروی جدید بزودی فعالیت خود را در حوزه این اداره کل آغاز خواهند کرد.
مهندس بلوردی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته ۱۴۰۰ نفر در مرحله اول آزمون استخدامی این اداره کل و در ۱۶ رشته شغلی به رقابت پرداختند.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان افزود: از بین این افراد ۱۵۲ نفر با دستیابی به حد نصاب نمره، به مصاحبه تخصصی دعوت شدند که با انجام مراحل مختلف از جمله مصاحبه تخصصی، توانمندی‌ها و مهارت، کامپیوتر و روانشناسی ۸۱ نفر پذیرش شده‌اند.
وی تصریح کرد: همچنین ۱۸ نفر از خانواده های ایثارگران نیز در رشته های مورد نیاز، در این اداره کل مشغول به کار خواهند شد.
مهندس بلوردی با اشاره به انجام مراحل گزینش پذیرفته شدگان ۵/۱ برابر ظرفیت خاطرنشان کرد: با پایان مرحله گزینش و انجام امور اداری مربوطه، این افراد فعالیت خود را در اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و ۸ اداره تابعه این اداره کل آغاز خواهند کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان تاکید کرد: با توجه به تاسیس این اداره کل در اواخر سال ۸۶، کمبود نیروی انسانی از معضلات پیش رو بود که با برگزاری این آزمون و آزمون های قبلی بخش عمده‌ای از چارت سازمانی تکمیل شده است.
اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در پی اولین سفر هیات دولت به این منطقه و بر اساس مصوبه ستاد راهبری و هماهنگی توسعه جنوب این استان، در دیماه سال ۱۳۸۶ با عنوان اداره کل راه و ترابری تاسیس و فعالیت خود را مستقل از مرکز استان آغاز کرد، و در ۵ سال گذشته منشا خدمات بسیاری بوده است.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کرمان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کرمان ,
تاریخ : دو شنبه 23 / 2 / 1392
بازدید : 377
نویسنده : ati

 بدینوسیله به اطلاع داوطلبان گرامی آزمون استخدامی ۲۶ دستگاه اجرائی استان درمورخ ۲۷/۱۱/۱۳۹۱ می رساند به استناد بند۴ آگهی ، کسب حدنصاب نمره عمومی ۶۰درصد برای داوطلبان الزامی بوده وانتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳برابر ظرفیت موردنیاز ازمیان افرادی که حدنصاب نمره آزمون عمومی راکسب کرده اند با رعایت سهمیه قانونی به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهدشدلذا باتوجه به موارد مذکور ، نتایج مرحله اول آزمون عمومی ،برحسب دستگاه اجرائی مورد تقاضاومرتب شده الفبائی بشرح پیوست اعلام می گردد .

تذکرات:

  1. ذکر اسامی افرادی که در لیست فوق حد نصاب لازم را کسب نموده اندبه منزله قبولی در آزمون نمی باشد و نتیجه نهایی منوط به بررسی سوالات تخصصی، انجام مصاحبه ، گزینش وسایر مراحل قانونی استخدام می باشد.
  2. داوطلبان شاغل غیر رسمی (قراردادی و نیروهای شرکتی شاغل در دستگاه اجرایی) در کلیه دستگاه های اجرایی دولتی به موجب مفاد آگهی آزمون می‌توانند از امتیاز سنوات خدمتی خود بهره مند گردند.لازم به ذکر است سنوات خدمتی می تواند در دستگاه مورد تقاضا و یا کلیه دستگاه های اجرایی دولتیدیگر منوط به رعایت شرط بومی بودن داوطلب لحاظ گردد.
  3. نمره عمومی داوطلبان شاغل بااحتساب سنوات خدمت براساس مدارک ارسالی وتایید دستگاههای اجرائی منظور گردیده است داوطلبانی که به سنوات خدمتی درج شده در لیست فوق هرگونه اعتراضی دارندویا نسبت به ارائه مدارکدال بر همکاریاقدام ننموده اند ، می توانند با در دست داشتن مدارک و مستندات قابل قبول حداکثر تاپایان وقت اداری  تاریخ ۳۱/۲/۱۳۹۲ به ادارات کارگزینی دستگاه‌های ذیربط مراجعه نموده و درخواست خود را کتبا تسلیم نمایند.
  4. باتوجه به اینکه سوالات عمومی به صورتمکانیزه تصحیح گردیده است لذا درخواست رسیدگی  به نمرات عمومی مقدورنمی باشد.
  5. داوطلبانی که نوع بومی آنها شهرستان می باشد و به اشتباه آن را در فرم ثبت نام استان درج نموده اند می توانند با در دست داشتن مدارک و مستندات قابل قبول حداکثر تا تاریخ۳۱/۲/۱۳۹۲ به ادارات کارگزینی دستگاه‌های ذیربط مراجعه نموده و درخواست خود را کتبا تسلیم نمایند.
  6. به استناد بند۱۱ آگهی ، مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده درمتن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب می‌باشد و درهرمرحله از مراحل امتحان ، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا  به عمداطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی ،حکم مزبور لغو و بلااثرمی گردد.
  7. به منظور تسریع درروندکار مراحل استخدامی خواهشمند است ازمراجعه حضوری درموارد غیرضرور به استانداری و دستگاههای اجرائی جدا” خودداری فرمائید.

دریافت فایل نتایج

اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی

اداره کل امور مالیاتی استان

اداره کل اموراقتصادی ودارائی

اداره کل انتقال خون

اداره کل اوقاف وامورخیریه استان

اداره کل بهزیستی استان

اداره کل پزشکی قانونی استان

اداره کل تبلیغات اسلامی استان

اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان

اداره کل ثبت احوال استان کردستان

اداره کل جهادکشاورزی استان

اداره کل حفاظت محیط زیست استان

اداره کل دامپزشکی استان

اداره کل راه وشهرسازی استان

اداره کل زندانهای استان

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری استان

اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

اداره کل هواشناسی استان

اداره کل ورزش و جوانان استان

آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک استان

استانداری کردستان

بنیاد شهیدو امور ایثارگران

تعاون روستایی استان

صنعت ، معدن وتجارت استان

فرودگاه سنندج 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کردستان ,
تاریخ : دو شنبه 7 / 2 / 1392
بازدید : 569
نویسنده : ati

 نتایج اولیه آزمون استخدامی استانداری گلستان که مورخ ۱۷ اسفند ۹۱ برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نتایج اولیه آزمون استخدامی ۱۷اسفند ۹۱ دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اعلام شد.

شرکت کنندگان می توانند برای مشاهده اسامی و اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه  کنند.

هم چنین شرکت‌کنندگان می‌توانند برای مشاهده نشانی و نام دستگاه‌های استخدام کننده به این لینک مراجعه  کنند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری گلستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری گلستان ,
تاریخ : یک شنبه 24 / 2 / 1392
بازدید : 465
نویسنده : ati

 برای دریافت کارت حضور در جلسه داشتن کد ملی و کد رهگیری الزامی می باشد .

در صورتیکه به هر دلیلی کد رهگیری را در اختیار ندارید می توانید از قسمت دریافت مجدد کد رهگیری اقدام به دریافت آن نمائید . داوطلبین گرامی توجه داشته باشید : اطلاعات کارت آزمون را با دقت مطالعه نمائید . یکروز قبل از آزمون اقدام به شناسایی حوزه امتحانی مربوطه نموده و طبق دستور العمل کارت آزمون عمل نمائید .

جهت دریافت کارت آزمون کلیک نمائید .



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری سمنان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری سمنان ,
تاریخ : یک شنبه 14 / 2 / 1392
بازدید : 455
نویسنده : ati

 بدلیل اصلاحات جدید و اضافه شدن برخی رشته های شغلی و جنسیت در دستگاههای اجرایی متقاضیان در صورت تمایل می توانند یکبار از ثبت نام قبلی خود انصراف داده و مجدداً ثبت نام نمایند .

 آگهی استخدام 

عناوین رشته های شغلی و شرایط احراز داوطلبان

فایلهای فشرده آگهی استخدام و شرایط احراز



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری سمنان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری سمنان ,
تاریخ : یک شنبه 9 / 2 / 1392
بازدید : 573
نویسنده : ati

 استانداری سمنان برای تامین نیروی انسانی متخصص دستگاههای اجرایی استان به صورت متمرکز آزمون استخدامی برگزار می نماید. داوطلبان می‏توانند برای اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی استانداری www.ostan-sm.ir مراجعه نمایند.
۱- افرادی که در تیرماه سال گذشته (۱۳۹۱) برای شرکت در آزمون ثبت نام نموده‏اند اگر: ۱لف- همچنان متقاضی رشته شغلی قبلی بوده، نیاز به ثبت نام مجدد نداشته و صرفاً در تاریخهای مقرر که متعاقبا اعلام خواهدشد نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون اقدام نمایند. ب- متقاضی رشته شغلی دیگری در آگهی جدید می باشند می‏بایست ابتدا ضمن ورود به سامانه آزمون از متقاضی بودن در رشته شغلی قبلی انصراف سپس با توجه به شرایط احراز رشته شغلی جدید آگهی نسبت به ثبت نام مجدد در رشته شغلی جدید (پرداخت مابه‏التفاوت فیش بانکی و ثبت نام الکترونیکی) تا ۱۷/۲/۱۳۹۲ اقدام نمایند.
۲- سایر متقاضیان واجد الشرایط می بایست تا ۱۷/۲/۱۳۹۲ نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند: ضمناً با توجه به عنایات و منویات آقای دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور محترم، مهرورز و عدالت محور ایران اسلامی؛ مرحله‏ی دوم آزمون با سهمیه قابل توجهی برای اشتغال فرزندان برومند استان سمنان اختصاص یافته که متعاقباً آگهی استخدام آن منتشر خواهد شد. .



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری سمنان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری سمنان ,
تاریخ : یک شنبه 22 / 2 / 1392
بازدید : 423
نویسنده : ati

 استاندار خوزستان در نشست شورای اشتغال که شنبه در محل استانداری خوزستان برگزار شد از اختصاص ۱۰۰ درصد استخدام های سال ۹۲ دراستان خوزستان به نیروی های بومی خبر داد.

سید جعفر حجازی با اشاره به اینکه اداره کل تعاون ،کار و امور اجتماعی استان خوزستان باید بر نحوه اجرای این طرح در استان نظارت داشته باشد افزود: وزارت خانه های نیرو، نفت، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان متعهد شده اند در سال جاری ۱۰۰ درصد استخدام های خود در استان خوزستان را به نیروهای بومی اختصاص دهند.
حجازی به استخدام ۳ هزار نفر نیروی بومی در وزارت نفت اشاره کردو بیان داشت: استخدام این تعداد نیروی بومی در سال جاری در خوزستان بخش قابل توجهی از مشکلات بیکاری در استان را حل خواهد کرد.
وی افزود: با توجه به مشکلات اشتغال در استان های همجوار هر ساله تعداد قابل توجهی از این نیروها به استان خوزستان وارد می شوند که این امر باعث افزایش بیکاری در استان خوزستان می شود.
وی افزود:در حال حاضر ۳۰۰ هزار شاغل غیر بومی در استان خوزستان مشغول به کار هستند که این مشاغل می توانست به جوانان استان خوزستان تعلق داشته باشد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه باید به فکر جذب سرمایه گذار در استان خوزستان بود افزود: در سال گذشته در استان خوزستان بیش از یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی جذب استان خوزستان شده است که این روند باید در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.
حجازی بیان داشت: در بخش اشتغال خانگی نیز با توجه به صادرات چهار و نیم میلیاردی در بخش صنایع دستی استان خوزستان لازم است طرح های اشتغال زا هرچه زودتر بررسی و برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شوند.


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خوزستان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری خوزستان ,
تاریخ : یک شنبه 16 / 2 / 1392
بازدید : 477
نویسنده : ati

 به اطلاع کلیه داوطلبان عزیز می رساند نتایج  نهایی آزمون استخدامی مورخ۲۶/۳/۹۱دستگاههای اجرایی استان خوزستان اعلام گردید

داوطلبان گرامی می توانند با وارد کردن نام دستگاه ،رشته شغلی و شهر مورد تقاضا نتیجه نهایی خود را دریافت نمایند.
ضمنا نتایج اداره کل راه و شهرسازی ،ادراه کل ثبت احوال ،استانداری خوزستان ،اداره کل تعزیرات حکومتی ،ادراه کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی وبنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل در حال بررسی بودن مستندات ارسالی دستگاههای مذکور متعاقبا اعلام می گردد.
بدیهی است داوطلبان گرامی جهت پیگیری سایر مراحل استخدامی از طریق دستگاههای ذیربط اقدام و از مراجعه حضوری و تماس تلفنی به استانداری خودداری نمایند.
لازم به ذکر است پذیرفته شدگان نهایی می بایست حداکثر ظرف مدت یکماه جهت انجام امور اداری مربوطه به دستگاه مورد تقاضا مراجعه نمایند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خوزستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری خوزستان ,
دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">