دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 17 / 5 / 1392
بازدید : 389
نویسنده : ati

 اطلاعیه در خصوص پذیرفته شدگان اصلی آزمون استخدامی مورخه ۱۱/۱۲/۹۱

لینک دانلود اطلاعیه



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری مازندران , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری مازندران ,
تاریخ : دو شنبه 12 / 5 / 1392
بازدید : 427
نویسنده : ati

 داوطلبان گرامی لازم به یاد آوری است بر اساس مفاد انتشار آگهی :۱- مدارک پذیرفته شدگان در چارچوب ضوابط و مقررات و شرایط مندرج در آگهی منتشره مورد بررسی قرار خواهد گرفت و شرکت در آزمون به منزله تایید مدارک نمی باشد. لذا مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل مربوط به امتحان، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی بوده است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلا اثر می گردد.۲- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی، حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی را کسب کرده اند به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی می باشد.۳- لیست پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت بر اساس حروف الفبا مرتب شده و ملاک تقدم داوطلبان نمی باشد.۴- در رشته شغلی شهرهایی که فاقد نام پذیرفته شده می باشد، هیچ یک از داوطلبان موفق به کسب حد نصاب لازم در آزمون نشده اند.۵- کارکنان غیر رسمی و همچنین نیروهای شرکتی به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از (۲) درصد و حداکثر (۲۰) درصد کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار شده اند.

 

۶- ایثارگران و معلولین از سهمیه قانونی بر اساس مفاد انتشار آگهی برخوردار شده اند.

۷- زمان برگزاری مصاحبه تخصصی از طریق دستگاه اجرایی ذیربط به اطلاع پذیرفته شدگان واجد شرایط خواهد رسید.

دریافت لیست قبول شدگان سه برابر ظرفیت

دریافت نمرات آزمون

معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان گفت : نتایج آزمون کتبی استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی از بامداد روز یکشنبه در پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان به نشانی http://www.gilan.ir قابل دسترسی است و داوطلبان می توانندبرای اطلاع از نتایج این آزمون و شرایط مراحل پس از قبولی به این پایگاه مراجعه کنند .صفرعلی کریمی با بیان اینکه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پس از بررسی مدارک و انجام مراحل مصاحبه و گزینش مشخص می شوند گفت : نتایج اعلام شده ۳ برابر ظرفیت هرپست سازمانی است و از پذیرفته شدگان این مرحله به ترتیب بالاترین نمرات آزمون برای انجام مصاحبه های تخصصی و گزینش از طریق دستگاههای اجرایی دعوت بعمل می آید .

گفتنی است : آزمون استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی با حضور ۱۵ هزار و ۸۰۰ داوطلب در۸۳ رشته شغلی چهاردهم تیرماه برگزار شد .



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری گیلان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری گیلان ,
تاریخ : دو شنبه 12 / 5 / 1392
بازدید : 425
نویسنده : ati

  معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان گفت : نتایج آزمون کتبی استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی از بامداد روز یکشنبه در پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان به نشانی http://www.gilan.ir قابل دسترسی است و داوطلبان می توانندبرای اطلاع از نتایج این آزمون و شرایط مراحل پس از قبولی به این پایگاه مراجعه کنند .صفرعلی کریمی با بیان اینکه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پس از بررسی مدارک و انجام مراحل مصاحبه و گزینش مشخص می شوند گفت : نتایج اعلام شده ۳ برابر ظرفیت هرپست سازمانی است و از پذیرفته شدگان این مرحله به ترتیب بالاترین نمرات آزمون برای انجام مصاحبه های تخصصی و گزینش از طریق دستگاههای اجرایی دعوت بعمل می آید .گفتنی است : آزمون استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی با حضور ۱۵ هزار و ۸۰۰ داوطلب در۸۳ رشته شغلی چهاردهم تیرماه برگزار شد .



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری گیلان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری گیلان ,
تاریخ : دو شنبه 2 / 5 / 1392
بازدید : 363
نویسنده : ati

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ظهر امروز چهارشنبه نتایج اولیه آزمون استخدامی مورخ (۱۷/۱۲/۹۱) دستگاه های اجرایی استان گلستان اعلام شد.

در این اطلاعیه  تذکراتی به شرح ذیل آمده است :
تذکر ۱: اسامی اعلام شده در ذیل،به منزله اعلام نتیجه قطعی نمی باشد و زمانی اعتبار می یابد که مدارک و مستندات مربوطه، توسط دستگاه استخدام کننده، بررسی و مورد تأیید قرار گیرد.لذا صرف درج اسامی در لیست ذیل، هیچگونه حقی را برای معرفی شدگان ایجاد نخواهد کرد.
تذکر ۲: افرادی که اسامی آنها در جدول ذیل آمده است،ضروری است از تاریخ ۷/۵/۹۲ لغایت ۱۷/۵/۹۲ به اداره کل مربوطه ( به آدرس اشاره شده در شیت آدرس ادارات ) مراجعه نموده و مدارک ذیل را به امور اداری آن دستگاه تحویل نمایند؛ بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر،به منزله انصراف تلقی خواهد شد و فرد پذیرفته شده،حق هیچگونه اعتراضی را بعد از تاریخ اعلام شده نخواهد داشت.
تذکر۳: داوطلبان مدعی بومی شهرستان محل خدمت،در صورتی که محل تولد شناسنامه آنها با محل خدمت مورد تقاضا یکی نباشد، ضروری است گواهی حداقل دو مقطع تحصیلی ( ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) را به دستگاه استخدام کننده ارائه نمایند.در غیر اینصورت، در صورتی که قبولی آنها از محل سهمیه بومی شهرستان بوده باشد، این نتیجه کان لم یکن خواهد شد و فرد حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

مدارک لازم :
۱٫ 
اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی
۲٫ 
اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه
۳٫ 
اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو)
۴٫ 
اصل و تصویر برگ پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه اقایان)
۵٫  
دو قطعه عکس ۴*۳ جدید، تمام رخ، پشت نویسی شده
** مدارک دال بر ایثارگری و معلولیت، برای افرادی که در زمان ثبت نام خود را معلول یا ایثارگر معرفی نموده اند.**

** برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی اینجا را کلیک نمایید.

** برای مشاهده آدرس دستگاههای اجرایی اینجا راکلیک نمایید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری گلستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری گلستان ,
تاریخ : دو شنبه 13 / 5 / 1392
بازدید : 486
نویسنده : ati

 نتایج دست جناب اقای صادقی هست .در سایت اعلام نکردند . باید تلفنی از اقای صادقی که در اداره راه هست پرسید .

بچه ها برای دانستن قبولیتون به شماره تلفن ۰۸۳۱۴۲۳۳۳۲۲ ( تلفنخانه ) زنگ بزنید بگویید وصل کند به اقای صادقی



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کرمانشاه , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کرمانشاه ,
تاریخ : دو شنبه 13 / 5 / 1392
بازدید : 399
نویسنده : ati

  داوطلب گرامی برای مشاهده نتیجه آزمون، از طریق یکی از گزینه های زیر اطلاعات شخصی خود را وارد و روی دکمه ” مشاهده نتیجه ” کلیک نمایید.

-        در “جستجو بر اساس سایر مشخصات” جستجو بر اساس همه مشخصات انجام میشود و لازمست که کلیه مشخصات با اطلاعات صحیح پر گردند.

 تذکر۱: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده اند به دستگاه اجرایی مورد تقاضا در فرم آگهی استخدام مراجعه نمایند.

 تذکر۲: داوطلبانی که نسبت به نمره یا نتیجه آزمون خود اعتراض دارند، درخواست کتبی خود را به دستگاه اجرایی مورد تقاضا در فرم آگهی استخدام ارسال نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.

لینک اعلام نتایج



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کرمانشاه , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کرمانشاه ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 5 / 1392
بازدید : 416
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین از اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان در آینده ای نزدیک خبرداد

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری،

عباسعلی درافشانی در جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان قزوین گفت: نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان به زودی اعلام خواهد شد و بلافاصله مراحل دیگر آزمون نظیر گزینش ، طی مراحل قانونی و استعلامات حراستی برای تعیین نفر برتر صورت می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به زمان بر بودن این مقوله و همچنین محدودیت منابع اعتباری دستگاهها جذب نفرات برتر و شروع به کارآنها در دستگاهها در ماههای پایانی سال جاری صورت خواهد گرفت.

درافشانی با اشاره به ساماندهی صورت گرفته در خصوص نیروی انسانی دستگاههای اجرایی طی سال های اخیر اظهار داشت: در این خصوص گامهای ارزشمندی برداشته شد و تحول اساسی و قابل قبولی نیز در دستگاهها در خصوص منابع انسانی صورت گرفت.

وی بیان داشت: جذب نیروهای جدید از طریق  آزمون استخدامی، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی با توجه به مجوز های قانونی و همچنین برگزاری آزمون استخدامی اخیر وضعیت منابع انسانی دستگاههای اجرایی استان را با تحول مثبتی مواجه کرد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری قزوین , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری قزوین ,
تاریخ : یک شنبه 2 / 5 / 1392
بازدید : 494
نویسنده : ati

 اموراداری ثبت احوال خوزستان در اطلاعیه ای زمان مصاحبه داوطلبان استخدامی گروه دوم اداره کل ثبت احوال خوزستان را اعلام کرد.

در این اطلاعیه مدارک لازم برای این مصاحبه به شرح زیر اعلام شده است :
اصل شناسنامه همراه با تصویر تمام صفحات 
اصل و تصویر کارت ملی 
اصل و تصویر مدرک تحصیلی
اصل و تصویر کارت پایان خدمت
اصل و تصویر گواهی ICDL
گفتنی است حضور داوطلبین حداقل نیم ساعت قبل از ساعت مصاحبه جهت تطبیق مدارک الزامی است.
نشانی امور اداری اداره کل ثبت احوال خوزستان: خیابان شهید چمران (کیانپارس) خیابان ۱۵ غربی

لیست اسامی وزمان مصاحبه استخدامی

Filename: grohdommesyhrdam31413922.jpg
Size: 124 KB
Filename: grohdommesyhrdam31413920.jpg
Size: 94 KB
Filename: grohdommesyhrdam31413921.jpg
Size: 120 KB
Filename: grohdommesyhrdam31413923.jpg
Size: 172 KB


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خوزستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری خوزستان ,
تاریخ : یک شنبه 12 / 5 / 1392
بازدید : 485
نویسنده : ati

 به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند نتایج اولیه آزمون و لیست افراد در پایگاه اینترنتی دستگاه های اجرایی مربوطه قابل رویت است. لذا در این پایگاه صرفا کارنامه الکترونیکی داوطلب قابل مشاهده می باشد. در نظر داشته باشید مطابق مفاد آگهی برای سوالات عمومی دروس مختلف ضرایب یکسان ندارند و ۶۰ درصد حدنصاب مطابق ضرایب محاسبه می گردد. 

گفتنی است در این آزمون، با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی درج شده در آگهی استخدامی، ۱۵  هزار و ۶۸۵ نفر ثبت نام کردند که از میان آنها، ۴۰۰ نفر از افراد توانمند، کاردان و متخصص  پس از طی مراحل قانونی گزینش و داشتن شرایط احراز، از مهر ماه سال جاری  به صورت رسمی- آزمایشی جذب و بکارگیری خواهند شد.
داوطلبان می توانند برای رویت کارنامه الکترونیکی به آدرس زیر مراجعه کنند:

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانغربی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، اطلاعیه استخدام استانداری آذربایجانغربی، اعلام نتایج ,
تاریخ : یک شنبه 6 / 5 / 1392
بازدید : 512
نویسنده : ati

 به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند نتایج اولیه آزمون و لیست افراد در پایگاه اینترنتی دستگاه های اجرایی مربوطه قابل رویت است. لذا در این پایگاه صرفا کارنامه الکترونیکی داوطلب قابل مشاهده می باشد. در نظر داشته باشید مطابق مفاد آگهی برای سوالات عمومی دروس مختلف ضرایب یکسان ندارند و ۶۰ درصد حدنصاب مطابق ضرایب محاسبه می گردد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانغربی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، اطلاعیه استخدام استانداری آذربایجانغربی، اعلام نتایج ,
تاریخ : یک شنبه 2 / 5 / 1392
بازدید : 487
نویسنده : ati

 مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری در گفتگو با سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان گفت : بر اساس اعلام قبلی، نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان جهت تطبیق مدارک داوطلبین تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام می شود.

آقایاری ادامه داد: بر اساس مفاد آگهی ۵/۱ برابر ظرفیت استخدامی، افرادی که در آزمون توانمندی های عمومی حد نصاب لازم را کسب کرده و در آزمون تخصصی نمره بالاتر را کسب کرده باشند برای ارائه مستندات لازم به دستگاه های اجرایی مورد تقاضا برای استخدام معرفی می شوند.
وی با اشاره به تشکیل کمیته استخدامی در محل استانداری گفت: دراین کمیته نمایندگانی از اداره کل حراست استانداری، دستگاه استخدام کننده و دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری حضور داشته و اوراق آزمون بر اساس سیستم نرم افزار ویژه ای اصلاح می شود.
وی ادامه داد: بعد از اعلام نتایج آزمون داوطلبان می توانند پاسخنامه اصلاح شده خود را از طریق سایت استانداری دریافت نمایند.


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانغربی , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانغربی ,
دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">