دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 19 / 1 / 1391
بازدید : 610
نویسنده : ati

 به اطلاع کلیه  متقاضیان واجد شرایط استخدام در آگهی دستگاههای اجرایی استان از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور می رساند:

زمان برگزاری آزمون مزبور روز جمعه مورخ ۳۰/۰۱/۱۳۹۲ اعلام می گردد.
نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر اطلاعات تکمیلی متعاقبا” اعلام خواهد شد.

 مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین، از توزیع کارت ورود به آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان از صبح امروز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین که روز سه شنبه به ایرنا نمابر شده، سید ˈرسول جزدره ئیˈ افزود: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان قزوین از صبح امروز در ۲۵ دستگاه اجرایی آغاز شده است.
وی اضافه کرد: داوطلبان از امروز بیستم تا ۲۲ فروردین ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ در ساعات اداری با مراجعه به ادارات کل محل انتخاب رشته شغلی خود کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت می کنند.
جزدره ئی، با بیان اینکه داوطلبان باید بلافاصله پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تمام مشخصات فردی خود را کنترل و صحت آن را تایید کنند، اظهار کرد: در صورت بروز مشکل در کارت های آزمون استخدامی داوطلبان باید به باجه های رفع نقص مستقر در دستگاه توزیع کننده کارت آزمون مراجعه و نسبت به رفع نقص کارت خود اقدام کنند.
وی، تعداد افراد شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان قزوین را هشت هزار و ۹۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۶ هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط در این آزمون بوده اند که برای آنها کارت ورود به جلسه صادر شده است.
جزدره ئی خاطرنشان کرد: جدول حاوی آدرس ادارات توزیع کننده کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان در پایگاه اطلاع رسانی استانداری به نشانی www.ostan_qz.ir اعلام شده است.
مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین، با اشاره به تعدد حوزه های برگزاری آزمون استخدامی نسبت به شناسایی محل آزمون و حضور به موقع در سر جلسه امتحان تاکید کرد.
آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان قزوین ۳۰ فروردین ماه امسال در دوحوزه خواهران و چهار حوزه برادران برگزار می شود.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری قزوین , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری قزوین ,
دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">