دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 23 / 11 / 1391
بازدید : 420
نویسنده : ati

  نهایی نتایج آزمون استخدامی ۲۶-۳-۹۱ آزمون استخدامیاستان هرمزگان 

 لینک اسامی



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری هرمزگان ,
تاریخ : دو شنبه 23 / 11 / 1391
بازدید : 425
نویسنده : ati

  اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی تبدل وضع قراردادی به پیمانی

لینک اسامی



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری هرمزگان ,
تاریخ : دو شنبه 3 / 11 / 1391
بازدید : 388
نویسنده : ati

  نتایج آزمون ۱۵/۱۰/۹۰ دستگاههای اجرایی استان هرمزگان

برای مشاهده نتایج  آزمون ۱۵/۱۰/۹۰ استان هرمزگان اینجا کلیک کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری هرمزگان ,
تاریخ : دو شنبه 3 / 11 / 1391
بازدید : 432
نویسنده : ati

 نتایج نهایی آزمون تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی مورخ  ۱۹/۱۲/۹۰ دستگاههای اجرایی استان هرمزگان اعلام گردید.  مرحله اول : الویت با نیروهای  شاغل درون سازمانی  دستگاه مربوطه می باشد.  پذیرفته شدگان جهت تکمیل مراحل بعدی به کارگزینی دستگاه مربوطه مراجعه نمایند.

مشاهده نتایج



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری هرمزگان ,
تاریخ : دو شنبه 8 / 11 / 1391
بازدید : 443
نویسنده : ati

 مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان گفت: آزمون استخدامی دستگاه های اداری استان با محوریت استانداری، تا پایان بهمن ماه جاری برگزار می شود.
ˈ علیرضا صفدریˈ روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی موارد اعتباری و حقوقی برگزاری این آزمون انجام و حل شده و به محض ورود اطلاعات استخدامی در سامانه استخدام این آزمون برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: هم اکنون قراردادهای لازم با سازمان آموزش و پوروش برای تعیین مکان های برگزاری آزمون انجام و دو شهر خرم آباد و بروجرد نیز به عنوان حوزه های امتحانی این آزمون در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه ۱۴ هزار داوطلب در این آزمون استخدامی نام نویسی کرده اند گفت: از این تعداد ۹۹۹ نفر پذیرش و در دستگاههای اداری استخدام می شوند.
وی همچنین در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی گفت: تبدیل وضعیت این نیروها مشروط به انتقال از مرکز استان به شهرستان و از شهرستان به مناطق محروم است.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری لرستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری لرستان ,
تاریخ : دو شنبه 24 / 11 / 1391
بازدید : 413
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندارگیلان اعلام کرد : پیرو آگهی استخدام در دستگاههای اجرایی استان که مقرربود آزمون آن در بیست و هفتم بهمن ماه برگزار شود به منظور هرچه بهتر برگزار کردن آزمون و ایجاد فرصت برابر برای متقاضیان به زمان دیگر موکول شد .



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری گیلان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری گیلان ,
تاریخ : دو شنبه 5 / 11 / 1391
بازدید : 412
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری از برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان بیست و هفتم بهمن ماه جاری خبر داد.

خسرو صادقی افزود: در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر تامین نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان و با عنایت به مجوز  معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و پیگیری های این استانداری و باتوجه به مراجعات مکرر داوطلبان از آنجائیکه دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گیلان اقدام به انتشار آگهی استخدامی در خرداد ماه سال جاری کرده بود به اطلاع می رساند آزمون مزبور در روز جمعه بیست و هفتم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی اظهارداشت: زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون بیست و چهارم و بیست و پنجم بهمن ماه سال جاریست و داوطلبان با در دست داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی و رسید پستی به دستگاه های محل تقاضای استخدام مراجعه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اعلام کرد: فقط افرادی می توانند در این آزمون شرکت کنند که  در خرداد ماه امسال ثبت نام کرده باشند.

 

منبع مهر



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری گیلان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری گیلان ,
تاریخ : دو شنبه 18 / 11 / 1391
بازدید : 445
نویسنده : ati

 سعید عین‌‌اللهی  اعلام کرد: با دستور و تأکید ویژه مهندس پیریایی استاندار قم نتایج آزمون استخدامی استانداری قم اعلام شد و در دسترس شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
وی افزود: در این آزمون که خرداد ماه امسال برگزار شد در نهایت ۲۳۸ نفر جذب دستگاه‌های استان خواهند شد که نتایج اولیه و سه برابر ظرفیت آن اعلام گردید که شرکت کنندگان برای دیدن نتایج افراد پذیرفته شده می‌توانند به سایت استانداری قم به آدرس: http://www.ghom.ir مراجعه کنند.
به گفته عین‌‌اللهی گزینش و مصاحبه تخصصی افراد پذیرفته شده در این آزمون به صورت متمرکز در اداره کل منابع استان استانداری قم انجام خواهد گرفت.
معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار قم این استخدام را بخشی از مرحله اول طرح مهر آفرین عنوان کرد و گفت: برای ادامه جذب نیرو در طرح مهر آفرین به دستگاه‌های اجرایی استان اعلام شد که پست‌های مورد نیاز دستگاه خود‌ را احصا کنند و در نهایت با توجه به نیازهای دستگاه‌های اجرایی استان قم سهمیه بندی مورد نظر صورت خواهد گرفت.
وی در ادامه به تشریح طرح مهر آفرین در استان قم پرداخت و اظهار داشت: کل سهمیه اختصاصی طرح مهر آفرین به استان قم هزار نفر اعلام شده است که طی سال‌های ۹۱ تا ۹۴ جذب دستگاه‌های اجرایی استان قم خواهند شد.
عین‌‌اللهی افزود: در مرحله اول اجرایی این طرح ۶۱۳ نفر جذب دستگاه‌های اجرایی استان قم خواهند شد که از این تعداد ۲۳۸ نفر طی آزمون استخدام برگزار شده، ۱۲۵ نفر از خانواده‌های جانبازان و ایثارگران بالای ۲۵ درصد و ۲۵۰ نفر نیز به طور اختصاصی از فرزندان شهدا جذب خواهند شد.
معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار قم در پایان گفت: از هزار نفر نیروی در نظر گرفته شده در طرح مهرآفرین استان قم، ۱۰۰ نفر برای تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی به پیمانی در نظر گرفته خواهد شد که طی آزمون یک اختصاصی ‌این کار صورت خواهد گرفت.
ه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) طول عمر توأم با عزت و سلامتی عنایت فرماید، ارواح طیبه‌ی شهیدان عزیز و مجاهدان راه حق را که در راه انقلاب اسلامی فداکاری کردند مشمول رحمت و برکت و فیض خود قرار دهد، و ما را خادمینی مطلوب مردم، مجذوب در ولایت، محبوب حضرت ولی‌عصر (عج) و ثابت قدم در راه انقلاب اسلامی قرار دهد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری قم , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری قم ,
تاریخ : یک شنبه 16 / 11 / 1391
بازدید : 489
نویسنده : ati

  استانداری زنجان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون برنامه پنجم توسعه، قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاههای اجرایی، از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد ۴۷۰  نفر از افراد واجد شرایط بومی استان زنجان را از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح  فایل پیوستی ذیل استخدام می‌نماید.
ثبت نام در این آزمون بصورت اینترنتی است و از طریق همین سامانه انجام می شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان ,
دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">