دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 21 / 10 / 1393
بازدید : 188
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 67
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
اخيرا مسائل مربوط به آينده بازاريابي مخصوصا اين مساله که آيا بازاريابي سنتي مناسب شرايط غالب قرن حاضر است يا خير، توجه بسياري از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گيري اصل اساسي و اوليه بازاريابي يعني برآوردن نيازهاي مشتريان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر اين است که محيط کنوني بازار با تغييرات بنيادي نسبت به دهه 60 ميلادي تغيير در روشهاي اجراي اصول را ضروري مي سازد. 
در دنياي امروز بايستي از بازارهاي بالغ و به حد کمال رسيده اي سخن گفت که ويژگيهاي متفاوتي نسبت به گذشته دارند و از مهمترين ويژگيهاي آنها مي توان به مهارت و قدرت مشتري و کاهش تاثير تبليغات بر وي اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهاي صنعتي و مصرفي با مشترياني مواجه اند که تقاضاهاي نامحدودي دارند اما کمتر تحت تاثير ابزار هاي سنتي بازاريابي قرار مي گيرند. از سوي ديگر محصولات بازار از ديد مشتري تفاوت زيادي با يکديگر ندارند چنان‌که نام تجاري محصول مورد نظر مشتري در دسترس وي نباشد به راحتي «برند» ديگري را جايگزين آن  مي کند و اين نشاندهنده کاهش وفاداري مشتريان است. رقابت قيمتي نيز معني سابق را از دست داده است و سازمانهاي بازار گرا و مشتري مدار به جاي رقابت بر سر قيمت به حفظ و ارتقاي وفاداري مشتري به عنوان ابزاري جديد در بازاريابي مي انديشند.
در مفهوم بازاريابي اعتقاد بر اين است که نيل به اهداف سازماني بستگي تام به تعريف و تعيين نيازها و خواسته هاي بازار هاي هدف و تأمين رضايت مشتري به نحوي مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنياي رقابتهاي فزاينده امروز، شرکتهايي موفق خواهند بود که رضايت مشتريان خود را بيشتر تأمين کنند. شرکتهايي که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضايت بلندمدت مشتري را از طريق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمايز وجهه همت خود قرار دهند.
در اين بازار فوق العاده پويا مشتري از سازمان انتظار دارد که بيشترين ارزشها را با مناسب‌ترين قيمت عرضه کند و سازمانها نيز مدام به دنبال روشهاي جديد و ايجاد نوآوري در خلق و ارائه ارزش هستند و حتي از ارزش مشتري تحت عنوان « منبع آتي مزيت رقابتي » خويش نام مي برند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) ,
تاریخ : جمعه 20 / 10 / 1393
بازدید : 274
نویسنده : ati

 

دانلود کتاب آشنایی با کشور ترکیه

مشخصات بسته:

1 فایل pdf

حجم : 1.15 Mb

قیمت خرید: 7000 تومان 

لینک دریافت: 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب آشنایی با کشور ترکیه ,
تاریخ : چهار شنبه 29 / 10 / 1393
بازدید : 257
نویسنده : ati

 به استحضار آن دسته از داوطلبینی که در مرحله اول آزمون مشاغل عملیاتی ریلی قبول شده اند می رساند :

مرحله دوم این آزمون (روان سنجی) در بهمن ماه آغاز خواهد شد . طبق گروه بندی های مشخص شده روزانه برای حدود ۴۰ نفر جهت حضور در شهر تهران فراخوان زده خواهد شد .

 

 

متن اطلاعیه:

به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون مشاغل ریلی می رساند که دعوت به مراحل بعدی جذب (سنجش عملکرد و …) در دست پیگیری می باشد، لذا ما هم اکنون در حال آماده سازی مراحل بعدی آزمون می باشیم، منتظر اطلاعیه های بعدی ما که به زودی درج خواهد شد باشید.

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان می رساند ، فهرست اسامی داوطلبان دو برابر ظرفیتی که نمره حد نصاب مورد نظر در مرحله اول آزمون (کتبی) را کسب نموده اند ، در ادامه قابل رویت می باشد . بدیهی است قبولی در این مرحله به منزله قبولی نهایی نمی باشد ، فلذا نحوه شرکت در آزمون مرحله دو متعاقبا اعلام می گردد .

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان می رساند ، فهرست اسامی داوطلبان دو برابر ظرفیتی که نمره حد نصاب مورد نظر در مرحله اول آزمون (کتبی) را کسب نموده اند ، یک شنبه صبح مورخ ۲۷ / ۰۷ / ۹۳ ، در وب سایت RailAzmoon.com درج می گردد ، بدیهی است قبولی در این مرحله به منزله قبولی نهایی نمی باشد ، فلذا نحوه شرکت در آزمون مرحله دو متعاقبا اعلام می گردد .

فهرست اسامی داوطلبان دو برابر ظرفیتی که نمره حد نصاب مورد نظر در مرحله اول آزمون (کتبی) را کسب نموده اند .



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام در شرکتهای خصوصی ارایه کننده خدمات به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ,
تاریخ : دو شنبه 27 / 10 / 1393
بازدید : 304
نویسنده : ati

 معاون استاندار خوزستان : سه هزار نیروی استخدامی جذب دستگاه های اجرایی استان می شوند

اهواز-ایرنا-معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه مشکل جذب نشدن نیروهای استخدامی خرداد و اسفند سال ۹۱ حل شده است گفت: سه هزار نیروی متخصص و توانمند در این آزمون ها بزودی جذب ۲۶ دستگاه های اجرایی استان می شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خوزستان , ,
:: برچسب‌ها: سه هزار نیروی استخدامی جذب دستگاه های اجرایی استان خوزستان می شوند ,
تاریخ : دو شنبه 27 / 10 / 1393
بازدید : 323
نویسنده : ati

  به اطلاع داوطلبین گرامی میرساند به استناد نامۀ شمارۀ ۸۹۵۷/ ب / م / ۸۲ ـ ۹۳/۱۰/۲۱ استانداری کردستان ، بدینوسیله نتایج ۱/۵برابر ظرفیت آزمون استخدامی ۹۱/۱۱/۲۷  استانداری کردستان بشرح زیر اعلام می گردد . شایان ذکر است به حول قوه الهی پذیرفته شدگان اصلی پس از طی مراحل گزینش و تأمین اعتبار لازم از طریق مراجع ذیصلاح به کارگیری خواهند گردید .

در ضمن کسانی که به نتایج مربوطه اعتراض دارند می توانند از تاریخ  اعلام نتایج ( ۹۳/۱۰/۲۴) بمدت ۱۰ روز  در خواست خود را بصورت مکتوب با ذکر دلایل و مستندات کافی به مدیریت امور اداری ، رفاه و پشتیبانی سازمان تحویل نمایند

 

جهت دریافت لیست قبول شدگان بر روی (فایل الحاقی) در زیر این مطلب کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , نتایج آزمون های استخدامی , ,
:: برچسب‌ها: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام سازمان جهاد کشاورزی استانداری کردستان ,
تاریخ : دو شنبه 20 / 10 / 1393
بازدید : 330
نویسنده : ati

 نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری آزمون‌های استخدامی توسط دستگاه‌های مختلف دولت، تاکید کرد که نتیجه آزمون‌های استخدامی طوری اعلام شود که شائبه پارتی‌بازی به وجود نیاید.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مقداد نجف‌نژاد در تذکری شفاهی، اظهار کرد: اشتغال مهم‌ترین دغدغه جوانان است اما متاسفانه در سال‌های اخیر کمتر برنامه جذب و استخدام جوانان وجود داشته است. آنجا هم که شرایطی برای استخدام به وجود می‌آید، شائبه‌هایی بعد از آزمون استخدامی به وجود می‌آید که می‌گویند پارتی بازی شد و ما به حق‌مان نرسیدیم.
وی درخواست کرد که نتایج آزمون شفاف و صادقانه به جوان‌ها گفته شود و افزود: اعتراض آنجایی است که فرد احساس کند پارتی بازی شده و نوری چشمی‌ها و سفارشی‌ها استخدام شدند.
نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آقای روحانی می‌خواهم به وزارتخانه‌ها و دانشگاه‌ها اعلام کنند که نتایج آزمون‌های استخدامی شفاف اعلام شود تا این شائبه که فلانی نور چشمی و یا سفارش شده بوده و به همین دلیل در آزمون قبول شده میان مراجعه‌کنندگان ما به وجود نیاید.
نجف‌نژاد در بخش دیگری از تذکر خود از رییس جدید سازمان صداوسیما که اقداماتی جهت جوانگرایی انجام داده تشکر کرد و افزود: آقای ضرغامی زحمات زیادی کشید اما علاقه زیادی به بازنشسته‌ها داشتند و 15 استان از 30 استان را بازنشسته‌ها اداره می‌کردند، امیدوارم صداوسیما به جوان‌ها اعتماد کند.



:: موضوعات مرتبط: خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: نتیجه آزمون‌های استخدامی طوری اعلام شود که شائبه پارتی‌بازی به وجود نیاید ,
تاریخ : دو شنبه 20 / 10 / 1393
بازدید : 262
نویسنده : ati

 دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز مركز آموزشی، درمانی روانپزشكی رازی و بیمارستان توانبخشی رفیده به استناد بند 4 بخشنامه شماره 273/100 مورخ 20/3/93 مقام محترم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نامه شماره 3400/209/د مورخ 29/06/1393 مدیرکل محترم منابع انسانی وزارت بهداشت، از افراد  واجد شرایط در رشته های شغلی پرستار و بهیار  به تعداد 46 نفر از طریق مصاحبه و گزینش بصورت شرکتی (مراکز تخصصی تامین نیروی پرستاری) به شرح ذیل استخدام می نماید. جهت ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی پرستار و بهیار جذب میکند ,
تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 220
نویسنده : ati

 دسته: تحقیقات خودرو

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 253
_______________________________________________
مقدمه:
با پيشرفت تكنولوژي و صنعت در زمينه هاي مختلف ،شايد بتوان گفت صنعت خودرو يكي از مواردي مي باشد كه پيشرفت هاي قابل توجهي نموده است، چرا كه اين صنعت به دلبل ويژگي هاي خاص و هدف آن كه در درجه اول ايجاد آسايش و ايمني براي سرنشينان خودرو است، همواره سعي نموده از جديدترين تكنولوژي ها در قسمت هاي مختلف خودرو بهره مند شود.خصوصا تكنولوژي هايي كه ضريب ايمني و آسايش سرنشينان آن را افزايش دهد.
علاوه بر اين شايد بتوان گفت علاوه بر اين به دليل تاثير پذيري قابل توجهي كه مجوع قطعات مختلف خودرو بر روي هم دارند.يكي از ويژگي هاي ديگر اين صنعت ايجاد هماهنگي بين سيستم هاي مختلف  اين مي باشد.به عنوان مثال تاثيرپذيري سيتسم هاي كم ولتاژ الكتريكي مانند سيستم راديوي در برابر سيستم جرقه زني كه داراي ولتاژ بالاي Ac مي باشد. در اين پروژه سعي شده است  در مورد سيستم هاي ايمني كه نقش اساسي در ايمني خودرو و رفاه سرنشينان ايفا مي كند بررسي گردد.


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسي سيستم هاي ايمني خودرو ,
تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 210
نویسنده : ati

 دسته: تحقیقات مکانیکی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 111
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
1-1- تعریف گلخانه :
گلخانه یا greenhouse به فضای محدود اطلاق می شود كه قابلیت كنترل شرایط محیطی مناسب را برای رشد گیاهان از نواحی مختلف در طی فصول مختلف یك سال داشته باشد . طبق این تعریف از جمله عملكرد گلخانه فراهم كردن شرلیط محیطی لازم و مورد نیاز محصولی معین است. 
1-2- تقسیم بندی گلخانه ها : 
از نظر شكل : 1- گلخانه های یك طرفه 2- گلخانه های نیمه دوطرفه 3- گلخانه آ شكل A- shaped)  4)گلخانه های جوی پشته ای  5- گلخانه های نیم استوانه ای كوانست  (Quonset )  
از نظر ساختار جدا یا متصل بودن : 1- گلخانه های تك واحدی 2- گلخانه های چند واحدی (متطل به هم  از نظر دما : 1- گلخانه سرد 2- گلخانه نیمه گرم 3- گلخانه گرم 4- گلخانه گرم و مرطوب


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه محاسبات بار گرمایش گلخانه ,
تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 233
نویسنده : ati

 دسته: تحقیقات مکانیکی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 90
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
اهداف
- خصوصیات احتراقي هيدروژن كه مربوط می شود به استفاده اش به عنوان يك سوخت احتراقی.
- نسبت هوا به سوخت مخلوطهای هيدروژن و چگونگی مقايسه آن با ديگر سوخت ها.
- انواع مشكلات خود اشتعالی كه در موتورهای هيدروژني اتفاق مي افتد.
- انواع سيستم هاي جرقه كه ممكن است با موتورهاي احتراق داخلي هيدروژني استفاده شود.
- نتايج تهويه محفظه لنگ كه به هيدروژن مورد استفاده در يك موتور احتراق داخلي وابسته است.
- بازده حرارتي موتور هيدروژني.
- انواع آلودگي هايي كه با موتور هيدروژني همراه هستند.
- قدرت خروجي موتور هيدروژني.
- تاثير مخلوط شدن هيدروژن با ديگر سوخت هاي هيدروكربوري.


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی موتور های هیدروژنی و CNG سوز ,
تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 248
نویسنده : ati

 دسته: تحقیقات مکانیکی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 78
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
برش جت آب یک راه حل برش بسیار موثر برای نیازهای متنوع صنعتی می باشد در تاسیسات سرتاسر جهان این پروسه راه حلی برای تولید کردن به کمک تکنولوزی جت آب می باشد. روش کا ر به این صورت است که آب تصفیه شده تا فشار psi 60000 فشرده می شود و از میان یک نازل از جنس sapphire  (سیلیکات آلومینیم و منیزیم) یا سایر مواد سخت دیگر هدایت می شوند. نتیجه جریان جت مرتبطی خواهد بودکه هر ماده نرمی را بدون خرد یا له شدن می برد. موادی که با آب تنها می توانند بریده شوند عبارتند از:پلاستیک،انواع مواد غذایی، لاستیک، عایق ها ، مقوا و بیشتر منسوجات بافته شده یا بافته نشده .
مواد سخت تر نظیر شیشه، فلزات، سوپر آلیاژها،سرامیک ها، بتون و ترکیبات سخت و محکم توسط افزودن یک ساینده به جت آب بریده می شوند . سرعتهای برش برای این مواد سخت بین 2 تا 18 اینچ در دقیقه تغییر می کند و در بریدن این مواد جت آب ،ساینده را هدایت می کند و عمدتا نیروی زیادتری وجود ندارد. یک سیستم برش جت آب توسط سه جزء اصلی زیر تکمیل می شود:
1-تقویت کننده(intensifier) 
2-نازل یا افشانک(nozzle)
3-دریافت کننده(receiver)
تقویت کننده شامل یک پمپ می باشد که فشار آبی بین 30000 تا 60000 psi  تولید می کند دریافت کننده جریان آب مملو از ساینده را می گیرد و به یک نوع مخزن هدایت می کند . نازل از زمان شروع جریان کار یک موضوع مورد بحث خواهد بود و در راس برش قرار دارد. نازلهایی که دارای قطر داخلی کوچکتر 
می باشند نسبت به آنهایی که قطر داخلی بزرگتری دارند برشهای عمیق تر و با کیفیت برتری تولید می کنند.


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی تکنولوژی برش توسط آب ,
تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 229
نویسنده : ati

 دسته: تحقیقات مکانیکی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 115
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
احتراق Combustion 
احتراق نخستين منبع كاربردي انرژي است كه بشر بدان دست يافته است احتراق گذشته از دادن گرما و نور، انسان را توانا ساخت كه فلزات را بكار گيرد. امروزه بيش از 95 درصد انرژي مصرفي جهان از راه احتراق فراهم مي‌شود. با وجود پژوهش‌هاي فراوان براي دست يافتن به انرژي‌هاي جانشين، شكي نيست كه در آينده نيز احتراق همچنان مهم خواهد ماند بخصوص در مواردي مانند كاربردهاي حمل و نقل و جابجائي كه به روش انبارسازي و توليد انرژي نياز دارد. براي بدست آوردن انرژي مكانيكي از عمل احتراق، “موتورهاي احتراقي” بوجود آمد. 
موتورهاي احتراقي (Combustion engines) 
موتورهاي احتراقي امروزه در صنعت، حمل و نقل، كشاورز و …… نقش مهمي را ايفاء مي‌كنند و براي بحركت درآوردن وسائلي مانند: كشتي، هواپيما، ماشينهاي كشاورزي، ماشينهاي ساختماني و راهسازي و غيره از آن استفاده مي‌شود. موتورهاي احتراقي بطور كلي انرژي حرارتي نهفته در سوخت را به انرژي مكانيكي تبديل مي‌كنند. 
موتورهاي احتراقي به دو دسته عمده تقسيم مي‌شوند كه عبارتند از: 
1-موتورهاي احتراق خارجي (برون سوز) External Combustion engines 
2-موتورهاي احتراق داخلي (درون سوز) Internal Combustion engines 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسي سيستم سوخت‌ رساني موتورهاي ديزل ,
تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 209
نویسنده : ati

 دسته: تحقیقات مکانیکی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 54
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
فولاد آلياژي  AISI M42 از جمله فولادهاي ابزار تندبر ( High Speed steels ) که اين فولادها براي شکل¬دهي و ماشينکاري مواد و ابزارهايي نظير ، ابزارهاي برشي سنبه و ماتريسهاي برش،  خم¬کاري، فرم دادن، کشش به کار مي روند . در اين پژوهش تأثير فرآيندهاي مختلف عمليات حرارتي براي دستيابي به سختي پذيري و ساختار مناسب بر روي 50 نمونه از جنس DIN 1.3247 تحقيق گرديده است.
براي انجام اين آزمايش از چهار كوره حمام نمك دماي بالا و پايين به ترتيب براي آستنيته¬كردن و كوئنچ كردن استفاده شد. آزمايش¬ها براي به دست¬آوردن شرايط بهينه دما و زمان آستنيته¬کردن و تمپركردن  انجام گرديد و سپس با توجه به شرايط به دست¬آمده از اين نتايج  سيكل مناسب انتخاب گرديد . آزمايش¬هاي سختي¬سنجي، متالوگرافي و بررسي با ميکروسکوپ نوري انجام گرديد . 
سيکل عمليات حرارتي بهينه شامل پيشگرم¬کردن نمونه در سه مرحله که شامل مرحله اول 0C 450 که در داخل کوره المنتي و مرحله دوم 0C 850 و  مرحله سوم0C 1050 در داخل کوره حمام نمک  به مدت 2 دقيقه انجام مي¬گرديد.  سپس نمونه در دماي0C1170 جهت آستنيته كردن به مدت 2 دقيقه در داخل كوره حمام نمك نگهداري گرديد . در مرحله بعد نمونه در حمام نمك 515 به مدت 2 دقيقه كوئنچ گرديد . در انتها براي رسيدن به خواص نهايي نمونه 2 بار در دماي 540 به مدت 1 ساعت تمپر گرديد . نتايج نشان مي دهد که عمليات حرارتي انجام شده از تشكيل كاربيد هاي لايه اي و رشد  دانه ها در نمونه جلوگيري مي گردد.


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی عملیات حرارتی روی فولادهای ابزار ,
تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 211
نویسنده : ati

 دسته: تحقیقات مکانیکی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 111
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
این پایان نامه در مورد یک طراحی بهینه سازی شده از واتر پمپ سیستم خنک کاری خودرو است که بوسیله موتور الکتریکی DC کار    می کند.موتورهای بنزینی گرچه تا حدزیادی بهبود یافته‌ و اصلاح شده‌اند، اما هنوز بازده بالایی برای تبدیل انرژی شیمیایی به توان مکانیکی ندارند. بیشترین میزان انرژی موجود در بنزین (شاید ۷۰درصد) به گرما تبدیل می‌شود و مهم‌ترین وظیفه سیستم خنک‌کاری خودرو، مراقبت و استفاده صحیح از گرمای ایجاد شده است. 
 در واقع، نخستین وظیفه سیستم خنک‌کاری خودرو، جلوگیری از گرم‌شدن بیش از حد مجاز خودرو ازطریق انتقال گرما به هوای بیرون خودرو است. موتور خودرو، بهترین عملکرد را در دمای مناسب و بهینه بالای خود دارد. وقتی موتور سرد است، عملکرد اجزای آن با نقصان مواجه می‌شود و بازده موتور کمتر و در نتیجه آلودگی ایجاد شده بیشتر می‌شود. بنابراین، دیگر وظیفه مهم سیستم خنک‌کاری خودرو این است که به موتور اجازه دهد با سرعت ممکن به دمای بالای بهینه و مناسب برسد و گرم شود، سپس موتور را در دمایی ثابت نگه دارد.
درون موتور خودرو، سوخت به طور دائم می‌سوزد و عمل احتراق انجام می‌شود. گرمای حاصل از احتراق، به میزان زیادی از طریق اگزوز خارج می‌شود، اما مقداری از گرمای ایجاد شده به داخل موتور رسوخ کرده و باعث افزایش دما و در نهایت گرم شدن موتور می‌شود. موتور، زمانی خوب کار می‌کند که دمای مایع سردکننده، حدود ۹۳درجه سانتی‌گراد یا حدود ۲۰۰ درجه فارنهایت باشد. 
 در این دما محفظه احتراق به اندازه کافی گرم می‌شود تا احتراقی بهتر و آلودگی کمترحاصل شود. لزجت روغن موتور کمتر(در اندازه استاندارد) و در نتیجه عملکرد اجزای آن روانتر و درنهایت میزان اتلاف توان موتور کمتر می‌شود. فرسایش قطعات و اجزای فلزی کمتر می‌شود. 
 در این دما محفظه احتراق به اندازه کافی گرم می‌شود تا احتراقی بهتر و آلودگی کمترحاصل شود. لزجت روغن موتور کمتر(در اندازه استاندارد) و در نتیجه عملکرد اجزای آن روانتر و درنهایت میزان اتلاف توان موتور کمتر می‌شود. فرسایش قطعات و اجزای فلزی کمتر می‌شود.
خنک کاری داخل موتور بوسیله مایع خنک کاری انجام می گیرد که در بیشتر موارد ترکیبی از آب و ضدیخ است.این مایع خنک کاری بوسیله واتر پمپ در داخل موتور به حرکت در می آید.در سیستم های که امروزه در تمام دنیا رایج است واتر پمپ بوسله تسمه و دو عدد پولی که یکی به واتر پمپ و دیگری به میل لنگ وصل شده است انرژی و توان لازم برای حرکت خودرا از میل لنگ خودرو تامین می کند و به همین دلیل مقداری از توان تولید شده توسط موتور باید صرف به حرکت درآوردن  واتر پمپ می شود تا این قطعه بتواند آب را به خوبی داخل محفظه موتور و رادیاتور به حرکت در بیاورد. این امر بدین معنی است که در اینجا ما مقداری اتلاف انرژی داریم که هم بدلیل وجود تسمه و پولی ها است و دیگری اتلاف توانی است که واتر پمپ از موتور خودرو می گیرد تا به حرکت در بیاید.
سرعت حرکت واتر پمپ با سرعت شفت پمپ که بوسیله تسمه نیروی خود را از میل لنگ می گیرد برابر است و پس از اینکه موتور خودرو گرم شود واتر پمپ باید برای سرد کردن موتور با سرعت شفت بگردد.
 
کلید واژه: سیستم خنک کاری ،واتر پمپ الکتریکی ، اتلاف توان، خودرو، مصرف سوخت


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه ساخت سیستم خنک کاری هوشمند خودرو ,
تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 241
نویسنده : ati

 دسته: تحقیقات مکانیکی

عنوان کامل:  پروژه بررسی اصول كار سنسورها و عملگرهاي به كار رفته در موتورهاي پرايد ، پژو206 و پارس
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 137
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
در چند سال اخير تمام خودروها مجهز به سيستم سوخت رساني انژكتوري شدند.سيستم انژكتوري كارآيي بيشتري داشته و آلاينده كمتري نسبت به سيستم كاربراتوري توليد مي كند.اساس كار سيستم سوخترساني انژكتوري بر پايه سنسورها و عملگرها مي باشد.اما اطلاعات كمي در مورد اين مبحث موجود مي باشد.در اين مجموعه بر آن شديم كه اطلاعاتي در مورد سنسورهاي موتور پرايد ، پژو 206 و پارس جمع آوري كنيم.ابتدا به توضيح نحوه عملكرد سنسورها مي پردازيم و سپس به معرفي سنسور موتورهاي مربوطه مي پردازيم.
سنسور موقعيت دريچه گاز در موتورهاي بنزيني يا ديزلي مقدار سوخت مطلوب راننده را به ECU نشان مي دهد. سنسور موقعيت دريچه گاز يك پتاسيومتر دوار يا يك اثر هال (برخي خودروهاي شركت فورد) است كه سيگنالي به  ECU مي فرستد كه اين سيگنال با موقعيت شفت / صفحه دريچه گاز به صورت خطي متناسب است.معمولا سنسور موقعيت دريچه گاز يك سنسور با سه سيم است. سنسور براي نظارت بر سوخت مورد نياز موتور هنگام باز و بسته شدن دريچه گاز توسط راننده طراحي شده است.چهار شرايط كاري كه ECU توسط سيگنال سنسور مشخص مي كند ،عبارتند از :
•دريچه گاز بسته (شامل دور آرام يا شتاب منفي )
•دريچه گاز كمي باز (شامل شتاب ميانه رو يا گشت زني )
•دريچه گاز كاملا باز  (بيشترين شتاب )
•سرعت افزايش زاويه دريچه گاز


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه اصول کار سنسور ها و عملگراهای خودرو ,
تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 198
نویسنده : ati

 دسته: تحقیقات رایانه ای

عنوان کامل:  سرقت های رایانه ای
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 74
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
سرقت های الکترونیکی به عنوان پدیده ای که حاصل گسترش تکنولوژی های الکترونیکی و رایانه ای است، امروزه امنیت بسیاری از کاربران رایانه و اینترنت را مختل کرده است. از این رو آشنایی با ماهیت این سرقت ها و بررسی ابعاد حقوقی و خلأهای قانونی که در این زمینه وجود دارد در مصون ماندن از این نوع سرقت ها بسیار با اهمیت است. 
سرقت های الکترونیکی به عنوان یک پدیده خطرناک در عصر الکترونیک و ارتباطات است که نسبت به سرقت های کلاسیک از ویژگیهای متمایزی برخوردار است.چرا که ماهیت این گونه جرایم به دلیل تکنولوژی پیچیده و بالا،خصوصیات منحصر به فردی داشته که می توان به:شیوه ارتکاب آسان ،عدم حضور فیزیکی مجرم در محل جرم، خصوصیات فراملی بودن و وسعت دامنه جرم اشاره کرد.و از طرفی وجود نقص و کمبودها در قوانین در زمینه کشف،تعقیب ومجازات مجرم به دلیل بعد فراملی بودن این نوع جرایم و گاهی عدم تعاون و همکاری دولت ها و سازمان های بین المللی ،باعث شده است تا عده ای سودجو بستر را برای ارتکاب به این جرایم مناسب دیده و به انواع سرقت های الکترونیکی (اطلاعات ،هویت، اندوخته های ارزشمند و ..)بپردازند و باعث لطمات مالی و صدمات حیثیتی فراوانی بشوند.


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , پروژه , ,
:: برچسب‌ها: مقاله بررسی سرقت های رایانه ای ,
تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 333
نویسنده : ati

 دسته: تحقیقات خودرو

عنوان کامل:  پروژه بررسی ضربه گیر ها در تصادف خوردو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 140
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
اولين کسي که در اثر تصادف مرد، شخصي به اسم Bridget Driscoll در سال ١٨٩٦بود. سرعت تصادف ٦ کيلومتر بر ساعت بود. بر طبق آمار سال ٢٠٠٥ ، هر ٣٠ ثانيه يک نفر جان خود را در اثر تصادف از دست ميدهد که معادل يک مليون نفر در سال مي باشد. ايران بالاترين آمار مرگ و مير ناشي ازتصادفات را درجهان داراست. ايران با دارا بودن تنها يک درصد جمعيت جهان، دو درصد از تلفات انساني ناشي از تصادف سراسر کشورهاي کره زمين را به خود اختصاص داده است. بر اساس آمارهاي ارائه شده، روزانه ٦٤ ايراني در تصادفات رانندگي فوت مي کنند. ٧٥٠ نفر نيز در اثر وقوع اين تصادفات با مجروحيت مواجه ميشوند.  
آمار کشته شدگان ايران دو برابرو مجروحان 5.1 برابراستانداردهاي جهاني است.
براساس آخرين آمار سازمان جهاني ايمني راهها، آمار کشته شدگان ناشي از تصادفات در سطح جهان روزانه سه هزار و دويست و تعداد مجروحان ٥٠ هزار نفر است که با اين حساب سهم ايران با توجه به جمعيت بايد حداکثر ٣٢ کشته و ٥٠٠ مجروح باشد. اين آمارها اهميت ايمني در خودرو را بيان ميکند.


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی ضربه گیر خودروها ,
تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 204
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل:  پروژه اثرات مخرب خزش
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 71
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
اصطلاح های دمای بالا و پایین کاملاً به محیط طبیعی بستگی دارند . آنچه برای فلزاتی با نقطه ذوب پایین مانند سرب و قلع ، دمای بالا محسوب می شود، ممکن است برای فلزاتی با نقطه ذوب بالا، دمای پایین به حساب آید. بنابراین فلزاتی با نقطه ذوب پایین تر در دمای پایین مشخصه هایی از خود نشان می دهند که دیگر فلزات برای نشان دادن همان رفتار به دمای بالاتری نیاز دارند. مثلاً برای تبلور مجدد آهن پس از کار سرد به دمایی در حدود   535 نیاز است، اما قلع وسرب در دمای نزدیک به دمای محیط تبلور مجدد می یابند. خواص فلزات معمولاً در دمای محیط معین می شود و شناخت ما از آنها نیز بر اساس رفتارشان در دمای محیط است. وقتی دمای محیط کار تغییر می کند، رفتار فلزات نیز تغییر می کند که ممکن است بر کارآیی آنها برای کاربردی ویژه تأثیر جدی داشته باشد.


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی اثرات خزش در آلیاژ های مختلف ,
تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 199
نویسنده : ati

 دسته: تحقیقات مکانیکی

عنوان کامل:  پروژه بررسی کامپوزیت الیاف طبیعی در تولید قطعات خودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 67
_______________________________________________

بخشی از مقدمه:
باورود به قرن بیست ویکم وبا افزایش جمعیت وبهبود سطح زندگی،تأمین مواداولیه یکی ازدغدغه های مهم بشری است به نحوی که علاوه برکاهش منابع اولیه موردنیازبه واسطه افزایش مصرف،عدم مصرف متوازن وصحیح ازمنابع ،باعث افزایش خسارت به محیط زیست گردیده است.لذایکی از گزینه هایی که موردتوجه خاصی قرارگرفته است،استفاده ازضایعات الیاف طبیعی است.
ازطرفی قطعات داخلی تزئینی خودرو، ترکیبی ازرزینها(ترموپلاستیک یا ترموست)وفیلرهای ارزان قیمت است.درکل رزین به عنوان بستری برای حضور فیلرعمل کرده وبه کامپوزیت امکان شکل پذیری وفرم گیری می دهد.
زمانی که ازکامپوزیت های  ترموپلاستیک تقویت شده استفاده میشود،رزین دردرصدهای پایین فیلرنقش ماتریس رابازی کرده ودردرصدهای بالای فیلر،نقش رزین مانندچسبی است که الیاف رابه هم می چسباند.
فیلرهای این دسته ازکامپوزیت ها را موادی مانندمنسوجات(Textiles & textile scrim)الیاف چوب(wood fiber)آرد چوب(wood flour)،وسلولز تشکیل می دهند.تمام این مواد ارزان قیمت بوده وبه سهولت نیزقابل دسترسی هستند.استفاده ازفیلرهای فوق منجربه کاهش قیمت ووزن قطعه ونیزپایداری آن درشرایط عملکردی میشود.


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه استفاده از کامپوزیت در تولید قطعات خودرو ,
تاریخ : شنبه 16 / 10 / 1393
بازدید : 207
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه  بررسی دستگاه اندازه گیری مختصات و کاربرد آن در فناوری نانو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 143
_______________________________________________

بخشی از مقدمه:
امروزه ارقام حاصل از اندازه گيري به عناوين مختلف و بيشتر از گذشته مورد استفاده قرار مي گيرد . بنابراين كيفيت ارقام حاصله از اندازه گيري بطور مستقيم به اندازه گيري هايي بستگي دارد كه از سيستم هاي اندازه گيري ( ابزار دقيق ) گرفته مي شود . اندازه گيري فرايند مقايسه اي يك كميت بين يك استاندارد تعريف شده و يك مقدار مجهول مي باشد . در عصر شتاب در پيشرفت علمي ، استاندارد خدمات ، توليد و گسترش روشهاي توليد ، روشهاي اندازه گيري نيز گسترش در خور توجهي نموده اند . روش هاي اندازه گيري سه بعدي يكي از مهمترين روش هاي اندازه گيري مي باشند . دستگاه هاي اندازه گيري مختصات (CMM) براي اندازه گيري سه بعدي قطعات و يا هر چيزي كه اندازه هاي آن با پارامترهايي مانند توازي ، تعامد ، زاويه ، ابعاد و ... در آن بايد بصورت سه بعدي اندازه گيري شوند در صنايع مختلفي نظير خودرو سازي ، ماشين سازي، هوا فضا و مخصوصا علم نوین نانو كاربرد وسيعي دارند . در اين مقاله سعي بر اين است كه درك صحيحي از عملكرد ، تاريخچه ، بخش هاي مختلف يك سي.ام.ام ، شرايط محيطي و كاليبراسيون يك دستگاه سي.ام.ام و اصول استفاده از آنها در مقیاس نانو ارائه گردد .


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه دستگاه اندازه گیری مختصات ,
دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">