دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 6 / 6 / 1392
بازدید : 375
نویسنده : ati

 از سال ۹۱ برای جذب نیروهای جدید دستگاه‌های اجرایی استان مازندران همزمان با سراسر کشور آزمون‌هایی برگزار شد.

اما این آزمون بی‌دردسر و بی‌استرس هم نبود، ابتدا قرار بود آزمون در تیرماه ۹۱ برگزار شود اما دو روز مانده به آزمون لغو شد و اعلام کردند که تاریخ را بهمن ماه اعلام می‌کنیم.

در این تاریخ آزمون به ۱۱ اسفند موکول شد و این در حالی بود که مهلت ثبت‌نام مجدد به شرکت‌کنندگان داده شد و به این ترتیب تعداد شرکت‌کنندگان در کل استان مازندران قریب به ۳۰ هزار نفر شد.

از سوی دیگر از هر یک از شرکت‌کنندگان نیز مبلغ ۲۰ هزار تومان برای حضور در آزمون دریافت شد و کارکنان قراردادی و شرکتی دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانستند برای تبدیل وضعیت در این آزمون شرکت کنند.

در اردیبهشت ماه سال ۹۲ اسامی سه برابر ظرفیت این آزمون اعلام شد و برای مصاحبه علمی، پذیرفته‌شدگان فراخوانده شدند و افراد مورد نظر تا شهریور و مهر ۹۲ مراحل نهایی گزینش را سپری کردند.

گفته می‌شود مراحل نهایی گزینش این افراد تا مهرماه به اتمام رسیده اما پس از آن این افراد در تماس با سازمان‌هایی که در آن پذیرفته شده‌اند با جواب‌های جالبی مواجه می‌شود.

امروز قریب به شش ماه از پذیرفته شدن در گزینش ۶۴۴ مازندرانی می‌گذرد و پس از تقریبا دو سال از زمان اعلام برگزاری آزمون هنوز این افراد بلاتکلیف هستند.

تعدادی از این مصاحبه‌شوندگان از بلاتکلیفی در این آزمون به ستوه آمدند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری مازندران , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری مازندران ,
تاریخ : دو شنبه 3 / 6 / 1392
بازدید : 492
نویسنده : ati

  نتایج نهایی استخدامی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان اعلام گردید



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کرمان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کرمان ,
تاریخ : دو شنبه 27 / 6 / 1392
بازدید : 390
نویسنده : ati

 سیروان بهرامی با اشاره به اعلام نتیجه نهایی این آزمون افزود:اسامی ۴۴نفر قبول شده در آزمون نهایی استخدامی آتش نشانی های استان کردستان می توانند برای  مراحل بعدی و کار های پرسنلی واداری خود  بر اساس زمان بندی ذیل به  این دفترمراجعه کنند.

وی اظهار داشت:پذیرفته شدگان شهرهای سقز- بانه – بیجار- بویین در روز شنبه مورخ ۳۰/۶/۹۲ وپذیرفته شدگان شهرهای مریوان- کانی دینار- قروه- سریش آباد نیز می توانند درروز یکشنبه مورخ ۳۱/۶/۹۲به دفتر امور شهری مراجعه نمایند.

وی بیان کرد:پذیرفته شده گان آزمون استخدامی آتش نشانی شهرداری سنندج نیز می توانند روز دوشنبه مورخ ۱/۷/۹۲ برای انجام دیگرکار های اداری خود به دفتر امور شهری و شورا های اسلامی استانداری واقع در ساختمان شماره ۲استانداری در خیابان پاسداران -تقاطع بلوار شهدای نیروی انتظامی مراجعه کنند.
به گفته وی برای آزمون استخدامی آتش نشانی شهرداریهای تابعه استان  ۱۳۷ نفر متقاضی پذیرفته شده در مرحله اول آزمون استخدامی شهرداریهای استان برای سنندج ۳۷ نفر- سقز ۳۳ نفر- قروه ۲۲ نفر- بیجار۱۳ نفر- بانه ۱۲ نفر- مریوان ۱۲ نفر- سریش آباد ۲ نفر – کانی دینار ۳ نفر- بویین ۲ نفر- دلبران ۱ نفرپذیرفته شد.
وی با اشاره به سهمیه جذب این آزمون گفت:جهت پذیرش ۴۴نفر سهمیه استان در این آزمون که سهمیه سنندج ۱۱ نفر- سقز ۱۰ نفر- قروه ۷ نفر- بیجار ۴ نفر- بانه ۴ نفر- مریوان ۴ نفر- سریش آباد ۱ نفر- کانی دینار ۱ نفر- بویین ۱ نفر – دلبران ۱ نفربود علاوه بر آزمون علمی آزمون عملی نیز صورت گرفت.
وی با اشاره به چگونگی برگزاری آزمون عملی جذب آتش نشانان گفت:در تاریخ ۱۶ و ۱۷ ماه جاری در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج با حضوراینجانب ،نمایندگان سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، نمایندگان دفتر امور شهری و شوراها، نماینده گزینش استانداری، نماینده حراست استانداری، مسئول حراست شهرداری سنندج، مدیرعامل آتش نشانی شهرداری سنندج  و  ۱۵ نفر داور و در نُه مرحله ورزشی(هر مرحله با حضور یک سرداور) برگزار گردید.

وی بیان کرد:این افراد بعد از انجام مراحل گزینش و کار های اداری فعالیت خود را در آتش نشانی  شهرداریهای استان  آغاز خواند کرد.

اسامی ۴۴پذیرفته شده آزمون نهایی استخدامی آتش نشانی های استان کردستان درهمین سایت درج شده است.



:: موضوعات مرتبط: استخدام سایر نهادها , سایر استخدام ها , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام شهرداریها، استخدام آتشنشانی کردستان ,
تاریخ : دو شنبه 21 / 6 / 1392
بازدید : 532
نویسنده : ati

 اعلام نتایج

 

نتایج

اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی

اداره کل امور مالیاتی استان

اداره کل اموراقتصادی ودارائی

اداره کل انتقال خون

اداره کل اوقاف وامورخیریه استان

اداره کل بهزیستی استان

اداره کل پزشکی قانونی استان

اداره کل تبلیغات اسلامی استان

اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان

اداره کل ثبت احوال استان کردستان

اداره کل جهادکشاورزی استان

اداره کل حفاظت محیط زیست استان

اداره کل دامپزشکی استان

اداره کل راه وشهرسازی استان

اداره کل زندانهای استان

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری استان

اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

اداره کل هواشناسی استان

اداره کل ورزش و جوانان استان

آزمایشگاه فنی ومکانیک خاک استان

استانداری کردستان

بنیاد شهیدو امور ایثارگران

تعاون روستایی استان

صنعت ، معدن وتجارت استان

فرودگاه سنندج



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کردستان ,
تاریخ : دو شنبه 15 / 6 / 1392
بازدید : 322
نویسنده : ati

 به گزارش کارسیک به نقل از خبرگزاری شبستان، علیرضا شهبازی استاندار کردستان پنج‌ شنبه‌ شب در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سنندج به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص افزایش سرمایه گذاری و اشتغال در استان اشاره کرد و گفت: این مهم جزو اولویت های کاری مدیران دستگاه های اجرایی به شمار می آید.

وی افزود: بدون شک رفع دغدغه اشتغال جوانان زمینه ساز توسعه و تعالی استان در حوزه های مختلف بوده و بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی نیز رفع خواهد شد لذا باید همه مدیران دستگاه های اجرایی استان با تمام توان برای رفع این مهم گام بردارند.

استاندار کردستان تصریح کرد: باید مدیران دستگاه های اجرایی استان در سال مالی جاری که با کمبود اعتبارات مواجه هستیم به جای گلایه به فکر راهکاری های عملی و پیشنهادات کارشناسی برای پیشبرد امور به بهترین نحو باشند.

شهبازی افزود: مقایسه کردن کردستان با سایر استان ‌های کشور ظلم و جفا در حق مردم استان است چرا که کردستان در اوایل انقلاب به واسطه جنگ تحمیلی ۸ ساله و مبارزه با گروه‌ های ضد انقلاب از یک سری خدمات و اقدامات توسعه‌ ای جاماند و از این رو نیازمند توجه و اختصاص اعتبارات بیشتری برای جبران این محرومیت هاست.

استاندار کردستان خواستار همدلی و اتحاد همه مدیران دستگاه های اجرایی استان و تعامل سازنده با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شد و افزود: خوشبختانه مردم ولایت مدار کردستان در عرصه های مختلف حضور و مشارکتی گسترده داشته و باید از این مشارکت عمومی برای توسعه همه جانبه استان بهره گرفته شود.

شهبازی به طرح استخدام بیش از یک هزار جوان تحصیلکرده استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه کردستان تنها استانی بود که مجوز برگزاری آزمون استخدامی را در سطح کشور اجرایی کرد و در حال حاضر نیز نتایج عمومی آزمون اعلام شده و به فضل الهی طی چند روز آینده نیز نتایج آزمون اختصاصی و سه برابر ظرفیت اعلام خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کردستان ,
تاریخ : یک شنبه 5 / 6 / 1392
بازدید : 433
نویسنده : ati

 برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی مورخ ۳۰/۱/۱۳۹۲ دستگاههای اجرایی استان سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری سیستان و بلوچستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری سیستان و بلوچستان ,
تاریخ : یک شنبه 5 / 6 / 1392
بازدید : 449
نویسنده : ati

 داوطلبان گرامی بدینوسیله نمرات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تیر ماه ۱۳۹۲ اعلام می‌گردد. لازم به ذکر است این نمرات به صورت خام بوده و تنها جهت اطلاع داوطلب از نمره خود اعلام می‌گردد، لذا لیست نفرات راه یافته به مرحله مصاحبه (سه برابر ظرفیت) تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۲ از طریق همین سایت اعلام خواهد شد. قابل توجه اینکه استخراج نتایج بر اساس بندهای ۲، ۳، ۵، ۶، ۷، ۸ و ۱۱ از تذکرات آگهی منتشر شده ، خواهد بود. از داوطلبین عزیز تقاضا دارد از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به استانداری و دستگاههای اجرایی استان خودداری فرمایند.

مشاهده نمرات آزمون



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری زنجان ,
تاریخ : یک شنبه 9 / 6 / 1392
بازدید : 495
نویسنده : ati

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در نشست استاندار آذربایجان غربی با اصحاب رسانه و نشریات استان با اشاره به برگزاری موفق آزمون ورودی دستگاههای اجرایی استان گفت: تمامی مراحل این عزیزان به اتمام رسیده است و نفرات قبول شده در مرحله گزینش می باشند و امیدواریم در آینده ای نزدیک مشغول فعالیت شوند.

به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، طالبی با اشاره به این که خروجی های صورت گرفته در چند سال اخیر در استان ایجاب می کرد تا نیروی انسانی جدید وارد دستگاههای اجرایی شوند افزود: با تاکید و پیگیری های مقام عالی استان اعتباری که برای تامین نیروی انسانی در دستگاههای اجرایی استان لازم است تامین شده است که لازم به ذکر است که این طرح قبل از مصوبه مهر آفرین دولت دهم می باشد و شامل آن طرح نمی شود.

وی ادامه داد: ساماندهی نیروهای شرکتی و تبدیل وضع ۳۵۰۰ نفر  به قراردادی و تبدیل وضعیت تعدادی از قراردادی ها به پیمانی از محل رای ۵۵۵ و نیز تبدیل وضع تعدادی از نیروها با اعزام به مناطق محروم از جمله دیگر اقدامات انجام یافته می باشد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانغربی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانغربی، ,
تاریخ : یک شنبه 20 / 6 / 1392
بازدید : 452
نویسنده : ati

 به اطلاع کلیه قبول‌شدگان شرکت کننده در آزمون استخدامی مورخ ۹۲٫۰۳٫۱۷ استانداری آذربایجان‌شرقی جهت استخدام در اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌شرقی می‌رساند، نحوه مراجعه و تشکیل پرونده براساس جدول زیر می باشد.

داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر گردیده اند، و جزء لیست اعلامی میباشند لطفا” مدارک مورد نیاز را طبق زمان بندی اعلام شده از تاریخ ۹۲/۰۶/۲۳ به همراه تصویر کارنامه آزمون عمومی به آدرس تبریز – دروازه تهران – میدان استاد شهریار – جنب بوستان صدف مراجعه و تحویل نمایند.

تحویل مدارک مذکور ، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت‌نام بوده و هیچ‌گونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی‌کند. همچنین اعلام نتایج قطعی آزمون، منوط به اتمام فرایند مصاحبه و گزینش است.

ضمنا اخذ مدارک از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳/۳۰ خواهد بود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 19 / 6 / 1392
بازدید : 506
نویسنده : ati

  نتایج اولیه آزمون استخدامی که بطور متمرکز در تاریخ ۱۷ خرداد سال جاری توسط استانداری آذربایجان شرقی برگزار شده بود از مورخ ۵ شهریور بر روی سامانه استخدامی به نشانی jazb.portaltvto.com قابل دسترسی است.
داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر می باشند مدارک مورد نیاز را از تاریخ ۱۵ تا پایان شهریور ماه به همراه تصویر کارنامه آزمون عمومی به اداره کل ثبت احوال آذربایجان شرقی تحویل نمایند.
تحویل مدارک مذکور صرفاَ برای بررسی صحت مدارک اعلامی داوطلب در زمان ثبت نام بوده و هیچگونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی کند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 19 / 6 / 1392
بازدید : 598
نویسنده : ati

 داوطلبین گرامی ، مقتضی است جهت ارایه مدارک از ساعت ۱۵ الی ۱۸ بر اساس حرف اول نام خانوادگی طبق جدول زیر به بازرسی کل استان واقع در جاده ایل گلی – آخرکوی باغچه بان مراجعه شود.

روز و تاریخ تحویل مدارک
حرف اول نام خانوادگی
روز شنبه مورخ ۲۳/۶/۹۲
الف تا ب
روز یکشنبه مورخ ۲۴/۶/۹۲
ب تا خ
روز دوشنبه مورخ ۲۵/۶/۹۲
د تا ش
روز سه شنبه مورخ ۲۶/۶/۹۲
ص تا ق
روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۶/۹۲
ک تا ی



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 18 / 6 / 1392
بازدید : 480
نویسنده : ati

 اداره کل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای زمان‌بندی تحویل مدارک پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان که سازمان مورد تقاضای آنها، استانداری و فرمانداری‌های تابعه بوده است را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی ۱۷/۳/۹۲ که سازمان مورد تقاضای آنها، استانداری و فرمانداری‌های تابعه بوده می‌رساند جهت تحویل مدارک، طبق زمان‌بندی ذیل در تاریخ تعیین شده از ساعت ۸ صبح لغایت ۲ بعد از ظهر به اداره کل امور اداری و مالی استانداری مراجعه نمایند.

۱- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف الف، ب، پ، ت، ث شروع می‌شود: روز شنبه ۲۳/۶/۹۲

۲- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ج، چ، ح، خ، د، ذ شروع می‌شود: روز یکشنبه ۲۴/۶/۹۲

۳- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ر، ز، ژ، س، ش شروع می‌شود: روز دوشنبه ۲۵/۶/۹۲

۴- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ص، ض، ط، ظ، ع، غ شروع می‌شود: روز سه‌شنبه ۲۶/۶/۹۲

۵- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ف، ق، ک، گ، ل شروع می‌شود: روز چهارشنبه ۲۷/۶/۹۲

۶- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف م، ن، و، ه، ی شروع می‌شود: روز پنجشنبه ۲۸/۶/۹۲

۷- کلیه کسانی که در تاریخ‌های فوق موفق به تحویل مدارک نشوند طی روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۳۰/۶/۹۲ و ۳۱/۶/۹۲ فرصت دارند مدارک خود را تحویل نمایند.

 


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 17 / 6 / 1392
بازدید : 497
نویسنده : ati

  باسمه تعالی نحوه مراجعه جهت تشکیل پرونده داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی مورخ ۹۲٫۰۳٫۱۷استانداری جهت استخدام در اداره کل فرودگاههای آذربایجان شرقی توضیحات ضروری: – داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر شده اند ، باید مدارک مورد نیاز را طبق جدول زمان بندی فایل اکسل ، به اداره کل فرودگاههای آذربایجان شرقی به آدرس : تبریز – بلوار فرودگاه – فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز – ساختمان اداری – سالن اجتماعات تحویل نمایند. – تحویل مدارک مذکور ، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت‌نام بوده و هیچ‌گونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی‌کند. – پس از بررسی صحت مدارک ارایه شده داوطلبانی که حد نصاب آزمون عمومی را کسب کرده‌اند ، این افراد بر اساس نمره آزمون اختصاصی، شرط بومی محل خدمت، ایثارگری، معلولیت، سابقه قرارداد با واریز بیمه از طرف دستگاه اجرایی و سایر اولویت‌های مندرج در آگهی آزمون، برای مراحل بعدی گروه‌بندی خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 17 / 6 / 1392
بازدید : 659
نویسنده : ati

 پیرو اطلاعیه مورخه ۹۲/۶/۵ استانداری آذربایجان شرقی از داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی ( ۶۰ درصد و بالاتر ) در دستگاه اجرایی حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی شده اند دعوت میشود بشرح جدول زمانبندی اعلام شده در ذیل از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۷ شهریور ماه به همراه مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه استانداری به کارگزینی اداره کل حفاظت محیط زیست استان واقع در چهارراه آبرسان – اول خیابان آزادی مراجعه نمایند .

* لازم به توضیح است به مدارک تحویلی خارج از تاریخ زمانبندی شده ترتیب اثر داده نخواهد شد .
تاریخ زمانبندی شده جهت دریافت مدارک

۱- روز شنبه ۹۲/۶/۲۳ متقاضیان استخدامی در محیط زیست شهرستانهای کلیبر – جلفا – چاراویماق – سراب
۲- روز یکشنبه ۹۲/۶/۲۴ متقاضیان استخدامی در محیط زیست شهرستانهای ملکان – هریس
۳- روز دو شنبه ۹۲/۶/۲۵ متقاضیان استخدامی در محیط زیست شهرستانهای ورزقان – میانه – بستان آباد
۴- روز سه شنبه و چهار شنبه مورخه ۹۲/۶/۲۶ و ۹۲/۶/۲۷ متقاضیان استخدامی در محیط زیست شهرستان تبریز

توجه:اخذ مدارک از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳/۳۰



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 16 / 6 / 1392
بازدید : 558
نویسنده : ati

 توضیحات ضروری:

- داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر گردیده اند، و جزء لیست اعلامی میباشند لطفا” مدارک مورد نیاز ذیل را طبق زمان بندی اعلام شده از تاریخ ۹۲/۰۶/۲۳ به همراه تصویر کارنامه آزمون عمومی  به اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی به آدرس:تبریز-اول زعفرانیه –جنب مخابرات تحویل نمایند.

- تحویل مدارک مذکور، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت‌نام بوده و هیچ‌گونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی‌کند .قبل از مراجعه جهت تحویل مدارک از نظر تهیه کپی وموجود بودن اصل مدارک جهت جلوگیری از تضییع وقت اطمینان حاصل شود..

- پس از بررسی صحت مدارک ارایه شده داوطلبانی که حد نصاب آزمون عمومی را کسب کرده‌اند، این افراد بر اساس نمره آزمون اختصاصی، شرط بومی محل خدمت، ایثارگری، معلولیت، سابقه قرارداد با واریز بیمه از طرف دستگاه اجرایی و سایر اولویت‌های مندرج در آگهی آزمون، برای مراحل بعدی گروه‌بندی خواهند شد.

- اولویت انتخاب داوطلبان پس از احراز حد نصاب قبولی، با افراد بومی شهرستان محل جغرافیایی خدمت می‌باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان، حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکند از داوطلبان بومی سایر شهرستان‌ها انتخاب خواهد شد.

- میزان سهمیه داوطلبان ایثارگر و داوطلبان معلولان از پذیرفته‌شدگان این آزمون، به ترتیب ۵ و ۳ درصد بوده و سنوات خدمت داوطلبان قراردادی دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، پس از احراز حد نصاب آزمون عمومی، محاسبه و مد نظر قرار می‌گیرد.

- مدارک مورد نیاز جهت ارایه به دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی وضعیت استخدامی داوطلبان و صحت شرایط اعلام شده در زمان ثبت‌نام، به این شرح می‌باشد:

۱-  پوشه (رنگ سبز برای داوطلبان ایثارگر، رنگ زرد برای داوطلبان معلول و رنگ آبی برای داوطلبان بومی شهرستان(

 -۲  اصل و تصویر شناسنامه (صفحه اول و توضیحات(

۳- اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو(

۴- اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل (سایر مدارک از جمله گواهی تعداد واحدهای گذرانده مورد قبول نیست(

-۵ اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران

-۶اصل و تصویر رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ حق ثبت‌نام آزمون

 -۷ اصل و تصویر گواهی ایثارگری از مراجع ذیصلاح

-۸ اصل و تصویر مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح

-۹  اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام (درصورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه منطبق با محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد سایر مدارک مورد نیاز نیست.(

-۱۰اصل و تصویر حکم استخدامی به همراه تاییدیه بیمه مربوط برای احتساب سنوات خدمت مربوط و مشابه نیروهای غیررسمی دولتی (گواهی صادره توسط بخش خصوصی و شرکت‌ها مورد تایید قرار نمی‌گیرد.(

توضیح: کلیه مدارکی که بعد از تاریخ ۱۳۹۲٫۰۳٫۱۲ صادر شده باشند پذیرفته نخواهند شد.

داوطلبان محترم برای اطلاع از تاریخ مراجعه جهت تحویل مدارک روی لینک زیرحتما” کلیک نمایید:

جهت مشاهده فایل زمانبندی مراجعه به منظور تحویل مدارک روی این لینک کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 13 / 6 / 1392
بازدید : 626
نویسنده : ati

 سه شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۲

(( اطلاعیه استخدامی تاریخ ۱۷/۳/۱۳۹۲ ))
ضمن تشکر از کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی تاریخ ۱۷/۳/۹۲ بدینوسیله اسامی داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر در دستگاه اجرایی استاندارد آذربایجان شرقی شده اند بشرح جدول زمانبندی اعلام شده در ذیل از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ شهریور ماه بهمراه مدارک مورد نیاز به اداره کل استاندارد واقع در کوی ولیعصر – خیابان استاندارد – مراجعه نمایند .

تذکر : داوطلبان قبل از مراجعه با مطالعه دقیق مفاداطلاعیه و تهیه مدارک مورد نیاز صرفاً در تاریخ زمانبندی شده مراجعه نمایند .

بعلت بالا بودن تعداد نفرات به مدارک تحویلی خارج از تاریخ زمانبندی شده ترتیب اثر داده نخواهد شد .

تاریخ زمانبندی شده جهت دریافت مدارک

۱-از ردیف شماره ۱ تا ۱۶۰ روز شنبه ۲۳/۶/۹۲

۲-از ردیف شماره ۱۶۱ تا۳۲۰ روز یکشنبه ۲۴/۶/۹۲

۳-از ردیف شماره ۳۲۱ تا ۴۸۰ روز دوشنبه ۲۵/۶/۹۲

۴-از ردیف شماره ۴۸۱تا ۶۴۰روز سه شنبه ۲۶/۶/۹۲

۵-از ردیف شماره ۶۴۱تا ۸۰۰ روز چهارشنبه ۲۷/۶/۹۲

۶-از ردیف شماره ۸۰۱تا ۹۰۰روز پنج شنبه ۲۸/۶/۹۲

۷- از ردیف شماره ۹۰۱ تا ۱۰۷۱ روز شنبه ۳۰/۶/۹۲



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام , استخدام در سال 1393 , آزمون های استخدامی , نتایج استخدام , استخدام استانداریها , استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">