دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 25 / 9 / 1391
بازدید : 451
نویسنده : ati

  مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان با تشریح آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی استانداری لرستان ابراز امیدواری کرد که ظرف ۱۵ روز آینده وضعیت این آزمون تعیین تکلیف شود.

علیرضا صفدری در حاشیه جشنواره شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رایزنیهای صورت گرفته در زمینه آزمون استخدامی استانداری لرستان اظهار داشت: ما آمادگی داریم که این آزمون را در دو حوزه امتحانی بروجرد و خرم آباد برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا به منظور برگزاری آزمون استخدامی استانداری لرستان برای در اختیار گرفتن مدارس با آموزش و پرورش لرستان قرارداد همکاری نیز منعقد کرده ایم.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان با بیان اینکه کارتهای ورود به جلسه امتحان نیز در حال آماده شدن است، تصریح کرد: به محض اخذ مجوز، آزمون استخدامی استانداری لرستان برگزار خواهد شد.

صفدری با اشاره به اینکه سوالات آزمون در دو بخش اختصاصی و عمومی خواهد بود، بیان داشت: در حال رایزنی با وزارتخانه ها هستیم که در صورت تمایل خود آنها سوالات تخصصی را آزمون را طرح کنند و در غیر این صورت در استان این کار صورت گیرد.

وی به افراد ثبت نام کننده در آزمون استخدامی استانداری لرستان ابراز اطمینان داد که این آزمون برگزار می شود و ابراز امیدواری کرد که ظرف ۱۵ روز آینده تکلیف برگزاری آزمون استخدامی استانداری لرستان روشن شود.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری لرستان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی در ۱۴ استان کشور، یادآور شد: این در حالیست که در این استانها نیز با توجه به اینکه کار تامین اعتبار حقوقی این افراد باقی مانده هنوز اقدامی در راستای اعلام نتایج و استخدام افراد صورت نگرفته است.

صفدری با اشاره به اینکه کار برگزاری آزمون در ۱۵ استان کشور باقی مانده است، افزود: لرستان نیز از جمله این استانها است که امید می رود هر چه سریع تر موارد مربوط به این آزمون رفع شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری لرستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری لرستان ,
تاریخ : دو شنبه 10 / 9 / 1391
بازدید : 451
نویسنده : ati

 بدینوسیله به اطلاع داوطلبان محترم می رساند، نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۲۶ خرداد ماه سال ۹۱ دستگاه های اجرایی استان قم، به تفکیک دستگاهی، در پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم به نشانیghom.ir   قابل مشاهده می باشد.

قبل از مشاهده، توجه به نکات ذیل ضروری است:

-         استخراج نتایج بر اساس مندرجات آگهی استخدام و با رعایت ضوابط سهمیه ای، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های مربوطه صورت گرفته است.

-         نتایج اعلام شده صرفا سه برابر ظرفیت هر پست سازمانی است و از پذیرفته شدگان این مرحله برای انجام مصاحبه تخصصی دعوت بعمل خواهد آمد و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون بعد از طی مراحل مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت.

-         رفع هرگونه ابهام و یا اشکال فقط از طریق دستگاه اجرایی شغل مورد تقاضا امکانپذیر می باشد.

دانلود فایل : natayej.pdf ( 388KB )

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری قم , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری قم ,
تاریخ : دو شنبه 21 / 9 / 1391
بازدید : 467
نویسنده : ati

 نتایج آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۱/۳/۲۶ چهار دستگاه اجرایی (بهزیستی، پزشکی قانونی، انتقال خون و استانداری) و آزمون مورخ ۱۳۹۰/۱۲/۱۸ اداره کل فنی و حرفه ای در لینک زیر قابل دسترس است.

سامانه اعلام نتایج

داوطلب گرامی نمرات اعلام شده صرفا خام بوده و اطلاعات تکمیلی در خصوص ادامه فرآیند آزمون در اطلاعیه های بعدی اعلام می گردد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کردستان ,
تاریخ : دو شنبه 18 / 9 / 1391
بازدید : 389
نویسنده : ati

 سنندج – معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: با ابلاغ صدور مجوز استخدام، بزودی مراحل جذب هزار و ۵۰۰ سهیمه استخدامی دستگاه های اجرایی استان عملیاتی می شود.

به گزارش ایرنا، موسی مرادیانی شامگاه پنجشنبه در جلسه عملیاتی کردن اختیارات تفویض شده به استانداران در سنندج گفت: جذب و استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان گام مهمی در مسیر روند خدمات رسانی مناسب و مطلوب به مردم و روان سازی امورات اداری دستگاه های اجرایی است.

به گفته وی بکارگیری این تعداد نیروی انسانی در بدنه دستگاه های اجرایی در حقیقت زمینه استفاده از افراد واجد شرایط، متخصص و دانش آموخته کارآمد دانشگاهی استان را فراهم و موجب افزایش بهره وری خواهد شد و خانواده های این افراد نیز به آرزوی ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندانشان دست خواهند یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اظهار کرد: تاکنون آزمون استخدامی چهار دستگاه اجرایی استان انجام شده و در آینده نزدیک زمان برگزاری سایر آزمون ها نیز اطلاع رسانی و به دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

به گفته وی بر اساس دستورالعمل ابلاغی به استانداری ها، منابع مالی سهمیه های استخدامی مذکور تامین و از سوی دستگاه های اجرایی هزینه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع از همه دستگاه های اجرایی خواست تا همکاری لازم و مداوم را با دفتر منابع انسانی استانداری کردستان داشته باشند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کردستان ,
تاریخ : یک شنبه 27 / 9 / 1391
بازدید : 485
نویسنده : ati

 برای مشاهده نمرات خام استانداری خوزستان اینجا کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خوزستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری خوزستان ,
دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">