دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 21 / 9 / 1392
بازدید : 333
نویسنده : ati

 خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های دولتی بر اساس مجوزها و انتشار آگهی اقدام به جذب نیرو می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حسین صابری  امروز در بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی، برای استخدام نیروهای مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان  گچساران که در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: حوزه برگزاری آزمون استخدامی نیروهای شبکه بهداشت و درمان گچساران علیرغم تعداد کم سهمیه ۲۰ نفری مورد نیاز، حدود یک‌هزار و ۵۰ نفر شرکت‌کننده در سطوح مختلف داشت.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری آزمون از نظم و انضباط خاصی برخوردار بود، افزود: شرکت کنندگان در این آزمون از نحوه ارتباط و و محتوای موارد امتحانی آزمون راضی بودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امیدواریم سایر مراحل این استخدام از گزینش تا مرحله جذب، استخدام و برقراری حقوق مراحل قانونی خود را طی کند تا همه مردم ما این دیدگاه را داشته باشند که امروز در همه دستگاه‌های دولتی اداراتی که دارای مجوز جذب نیرو از وزیر مربوط یا شورای عالی توسعه منابع انسانی هستند، بر اساس مجوزها و انتشار آگهی نیرو جذب می‌کنند.

صابری خاطرنشان کرد: اقدامات و مدل‌هایی که در گذشته خلاف روند و روال معمول منجر به جذب نیرو اعم از نیروی با کیفیت، بدون کیفیت و غیرمرتبط  می‌شد، منسوخ شده و زمینه‌ای ندارد.

وی از مردم خواست تا جهت جذب و استخدام در دستگاه‌های دولتی با مراجعه به آگهی‌های منتشر شده رسمی اقدام به شرکت در آزمون‌های استخدامی کنند.

منبع خبر : خبرگزاری فارس



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کهگیلویه و بویر احمد ,
تاریخ : دو شنبه 30 / 9 / 1392
بازدید : 476
نویسنده : ati

 مدیرکل منابع انسانی استانداری کردستان گفت: با توجه به برگزاری مراحل نهایی و گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی، اسامی این افراد بزودی به دستگاه های اجرایی استان اعلام می شود.

اسعد یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرایند استخدام نیروهای مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان از محل سهمیه استخدامی سال ۹۰ ، طبق قوانین و مقررات و دستورالعمل های ابلاغ شده به استانداری کردستان در حال انجام است.

وی گفت: از هزار و ۳۱۲ سهمیه استخدامی استان، ۹۹۶ نفر از طریق نشر آگهی و ۳۱۶ نفر هم سهمیه بنیاد شهید و بدون برگزاری آزمون در ۲۶ دستگاه اجرایی استان جذب خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون ۱۵ هزار و ۱۲ نفر شرکت کردند گفت: برای جذب این افراد دو مرحله آزمون در ۲۷ بهمن سال ۹۱ و نیز ۳۱ اردیبهشت امسال برگزار شد.

وی تصریح کرد: آزمون های استخدامی در ۲۸ حوزه دانشگاهی و آموزشی در استان برگزار شد.

مدیرکل منابع انسانی استانداری کردستان افزود: پس از برگزاری آزمون های عمومی و تخصصی نتایج سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان از طریق وب سایت استانداری به اطلاع شرکت کنندگان رسید.

وی گفت: در مرحله بعدی، دستگاه های اجرایی ضمن دعوت از پذیرفته شدگان، نسبت به تطبیق مدارک آنها اقدام کرده و افراد برتر برای مراحل گزینش معرفی شدند.

یوسفی گفت: تا کنون مصاحبه عملی پذیرفته شدگان هشت دستگاه از ۲۶ دستگاه اجرایی استان از جمله دامپزشکی، سازمان زندان ها، انتقال خون، فرهنگ و ارشاد اسلامی، هواشناسی، امور مالیاتی، راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی انجام شده است.

به گفته وی طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، مصاحبه عملی سایر دستگاه ها نیز تا پایان سال جاری انجام می شود و در نهایت پذیرفته شدگان نهایی جهت جذب و تشکیل پرونده به دستگاه های اجرایی معرفی می شوند.ک/۳



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کردستان ,
تاریخ : یک شنبه 30 / 9 / 1392
بازدید : 453
نویسنده : ati

 به اطلاع کلیه هم استانیهای محترم و شرکت کنندگان در آزمون استخدامی این سازمان می رساند در خصوص عدم اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان امور اقتصادی و دارایی و دستگاههای هم گروه ، با توجه به بند ۱ بخشنامه شماره ۱۳۵۹۸/۹۲/۲۰۰ مورخه ۱/۸/۹۲ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ، کلیه دستگاههای اجرایی که در مراحل استخدام نیروی انسانی می باشند مکلفند مراحل طی شده تا تاریخ بخشنامه را به همراه مستندات جهت بررسی و صدور مجوز ادامه مراحل به معاونت مذکور ارسال و تاییدیه آن معاونت را کسب نمایند.در این راستا ، این سازمان نیز مدارک و مستندات خود را به استانداری خراسان شمالی ارسال واز طریق استانداری با آن معاونت مکاتبه صورت گرفته است و مستندات ارسال گردیده است.برابر پیگیریهای بعمل آمده ، کمیته ای در آن معاونت تشکیل گردیده که وظیفه بررسی مراحل انجام شده آزمون های استخدامی برگزار شده دستگاههای اجرایی در سطح کشور طی یکسال گذشته را بعهده دارد.

بدیهی است بعد از بررسی کمیته مذکور و صدور مجوز برای اعلام نتایج و انجام مراحل بعدی ، این سازمان نسبت به اعلام نتایج از طریق همین پورتال اقدام خواهد نمود.

روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارائی خراسان شمالی



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خراسان شمالی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری خراسان شمالی ,
تاریخ : یک شنبه 9 / 9 / 1392
بازدید : 486
نویسنده : ati

  خلیج فارس: با گذشت بیش از ۶ ماه از برگزاری آزمون استخدامی استانداری بوشهر، پذیرفته شدگان به صورت نصف و نیمه مشخص شدند.

خلیج فارس: با گذشت بیش از ۶ ماه از برگزاری آزمون استخدامی استانداری بوشهر، پذیرفته شدگان آن به صورت نصف و نیمه مشخص شدند.
به گزارش «خلیج فارس»؛ سایت استانداری بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد: اسامی اعلام شده مربوط به آزمون ۲۳ خردادماه سالجاری درباره تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی دستگاههای اجرایی است.
این در حالی است که هنوز نتایج آزمون استخدامی ۲۶ خردادماه برای جذب هزار و ۱۰۰ نیرو در دستگاههای اجرایی اعلام نشده است.

متن اطلاعیه روابط عمومی استانداری بوشهر درباره اعلام بخشی از آزمون استخدامی سالجاری به این شرح است:

نمرات آزمون استخدامی  مورخ ۲۳/۰۳/۱۳۹۱ ، موضوع” مرحله دوم تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی دستگاه های اجرایی استان ” از محل مجوز شماره ۲۹۹۱۶/۹۰/۲۲۰ مورخ ۲۴/۱۱/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور اعلام شد .

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری بوشهر , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری بوشهر ,
تاریخ : یک شنبه 29 / 9 / 1392
بازدید : 605
نویسنده : ati

 احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در دیداری که به تازگی با ابراهیم عزیزی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری انجام شد پیرامون مشکلات استخدام جوانان جویای کار در ایلام بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: در این دیدار خصوصی و صمیمی پیرامون افزایش سهمیه استخدام در دوایر دولتی استان ایلام بحث شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ابراهیم عزیزی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری از این پیشنهاد استقبال کرد و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

شوهانی تصریح کرد: در این دیدار مقرر شد تعداد استخدام‌های انجام شده در ایلام برای سال ۹۲ از ۷۰۰ نفر به هزار و ۵۰۰ نفر افزایش برسد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است در دیدارهای بعدی نیز با معاونین اداری و مالی وزارتخانه‌های مختلف در این خصوص رایزنی‌های لازم انجام شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود این تعداد مجوز استخدام در استان ایلام نیز افزایش یابد تا تعداد بیشتری از جوانان از این مزیت بهره‌مند شوند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت کارکنان استانداری ایلام نیز از دیگر برنامه‌ها بوده که در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر : خبرگزاری فارس



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری ایلام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری ایلام ,
تاریخ : یک شنبه 18 / 9 / 1392
بازدید : 488
نویسنده : ati

 معاون منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: افراد پذیرش شده در آزمون اخیر استخدامی استانداری اردبیل نگران ابطال طرح استخدامی مهر آفرین نباشند.

فضائل عزیزی در گفتگو با مهر تصریح کرد: آزمون استخدامی اردبیل مطابق با مقررات سازمان سنجش و با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز ادارات صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: این آزمون بر اساس طرح مهر آفرین برگزار نشده و به همین دلیل روند اجرایی آن ایراد قانونی ندارد.
به گفته عزیزی تاخیر در آغاز به کار افراد پذیرش شده در این آزمون به دلیل عدم تامین اعتبار نیروی انسانی جدید است و به روند برگزاری آزمون ارتباطی ندارد.
معاون منابع انسانی استاندار ادامه داد: قرار بود افراد پذیرش شده از اول دی ماه فعالیت کاری خود را آغاز کنند که مدارک این تعداد به تهران ارسال شده و استان منتظر تامین اعتبار است.
وی ابراز امیدواری کرد طی ماههای آینده وضعیت نیرو های جدید استخدامی مشخص شده و فعالیت کاری این تعداد آغاز شود.
به گفته عزیزی از محل سهمیه هزار نفری استخدامی در اردبیل ۸۵۰ نفر به دلیل پذیرش در آزمون استخدامی و طی مراحل گزینش و مصاحبه به کار گرفته خواهند شد.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری اردبیل ,
دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">