دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 155
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: A SAT-Based Algorithm for Finding Attractors in Synchronous Boolean Networks

عنوان فارسی مقاله: یک الگوریتم مبتنی بر SAT، برای یافتن جاذب هایی در شبکه های بولی سنکرون(همزمان)
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله، مسئله ی یافتن جاذب ها در شبکه های بولی سنکرون مورد بررسی قرار می گیرد. الگوریتم های تصمیم بولی مبتنی بر دیاگرام   که امروزه وجود دارد، به دلیل  اینکه دیاگرام های تصمیم نیازمندی زیادی به حافظه دارند، از ظرفیت محدودی برخوردار هستند. الگوریتم های مبتنی بر شبیه سازی  را می توان بر روی شبکه های بزرگتر بکار برد، ولی چنین الگوریتم هایی کامل نیستند. در این مقاله، ما الگوریتمی را ارائه می دهیم که از مدل کرانه دار مبتنی بر SAT استفاده کرده تا تمامی جاذب ها در شبکه های بولی را پیدا کند. بهره وری این الگوریتم نیز به وسیله ی تحلیل هفت مدل شبکه از پروسه های بیولوژیکی واقعی ، و همچنین 150 هزار شبکه ی بولی که به تصادفی در اندازه هایی بین 100 و 7000 ایجاد شده اند، ارزیابی خواهد شد. نتایج بدست آمده  نشان داده است که روش اتخاذی ما، این قابلیت را داشته تا مرتبه ی مقیاس مدل های بزرگتر را نسبت به مدل های فعلی مدیریت کند.
عبارات شاخص: وارسی مدل کرانه دار ، SAT، شبکه ی بولی ، جاذب، شبکه های تنظیمی ژن
1.مقدمه
یک شبکه ی تنظیمی ژن(GNR)  را می توان مجموعه ای از بخش های DNA در یک سلول دانست، که ژن نام دارد دانست، که با همدیگر تعامل دارند[1]. هر ژن، شامل اطلاعاتی بوده که مشخص می کند که ژن چه کاری انجام می دهد و این ژن چه زمانی فعال یا منقضی است. زمانی که ژن فعال است، یک پروسه ای که رونویسی نام دارد رخ داده و یک اسید ریبونوکلئیک(RNA)  که یک کپی از اطلاعات ژن بوده ایجاد می کند. این قسمت از RNA ، می تواند ترکیب پروتئین ها را هدایت کند. RNA یا  مولکول های پروتئینی حاصله از پروسه ی رونویسی، به عنوان فراورده های ژن شناخته می شود.
بسیاری از مدل های ریاضی GRN که تا کنون پیشنهاد شده اند، شامل معادلات دیفرانسیل جزئی و معمولی، شبکه های بولی و قابلیت تعمیم آنها، شبکه های پتری ، شبکه های بیزی، معادلات استوکاستیک هستند[2]. عموماٌ یک تنشی بین عمومیت یک مدل و قابلیت پی گیری وجود دارد. یک چارچوب ریاضی خوب ، بسته به مقیاس، ماهیت اطلاعات موجود و مسئله ی مطالعه شده انتخاب می شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله الگوریتم SAT برای یافتن جاذب هایی در شبکه های بولی سنکرون ,
تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 188
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Query-by-Example Spoken Term Detection For OOV Terms

عنوان فارسی مقاله: تشخیص عبارت گفته شده در زبان پرس و جوی Query-by-Example برای عبارات OOV
دسته: زبانشناسی - علوم اجتماعی - روانشناسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف تکنولوژی تشخیص عبارت گفته شده(STD)   این بوده که بتوانیم واژگانی را در مجموعه ی  بزرگی از محتوای گفتاری ، مورد جستجو قرار دهیم. در این مقاله، ما مواردی را مطرح خواهیم کرد که در آن عبارات مد نظر جستجو(پرس و جوها)، مثال هایی صوتی هستند. این مورد، یا به وسیله ی تشخیص بخش مد نظر در جریان صوتی صورت خواهد گرفت و یا به وسیله ی گفتن عبارت پرس و جو. معمولاٌ پرس و جوها مرتبط با شاخص های نام گذاری شده و کلمات خارجی هستند، که عموماٌ پوشش ضعیفی در واژگان مربوط به سیستم های تشخیص گفتار پیوسته واژگان بزرگ(LVCSR)  دارند. در تمامی این مقاله، ما بر روی جستجوی Query-By-Example برای چنین عباراتی که فاقد واژگان هستند(OOV)  متمرکز خواهیم شد. ما یک مبدل وضعیت محدود(FST) را بر مبنای سیستم شاخص گذری و جستجو ایجاد خواهیم کرد[1]  تا مسئله ی جستجوی Query-By-Example را برای عبارات OOV  و به صورت ارائه ی هر دوی پرس و جو و شاخص به عنوان شبکه های آوایی از خروجی یک سیستم LVCSR حل شود. ما نتایجی را که متفاوت از مکانیسم های ارائه و تولید است هم برای پرس و جو و هم شاخص هایی که با یک واژه ایجاد شده است ، ارائه خواهیم داد. همچنین  متدی دو مرحله ای را ارائه خواهیم داد که از جستجوی Query-by-Example و با استفاده از بهترین واژگان تشخیص داده شده استفاده کرده و اثبات خواهد کرد که این روش می توان کارائی قابل ملاحظه ای را داشته باشد که مقدار آن به وسیله ی مقدار وزن دهی شده ی عبارت واقعی(ATWV)، به میزان 0.479 در مقایسه با مقدار 0.325 که از تلفظ  رفرنس برای OOV ها استفاده کرده است، اندازه گیری شده است. بهبودی های بیشتری را نیز می توان به وسیله ی روش دو گذره(دو مرحله ای) و فیلترینگ با استفاده از شمارش های مورد انتظار از سیستم فرهنگ لغت LVCSR بدست آورد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله تشخیص عبارت گفته شده در زبان پرس و جوی Query-by-Example ,
تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 152
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Does Auditor Industry Specialization Improve Audit Quality?

عنوان فارسی مقاله: آیا ویژه گری صنعت حسابرس، بهبود کیفیت حسابرسی را به همراه دارد؟
دسته: حسابداری - حسابرسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 32
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مطالعه، بررسی خواهد شد که آیا ویژه گری صنعت حسابرس، که با استفاده از سهم بازار صنعت داخلی حسابرس اندازه گیری شده است، کیفیت حسابرسی را بهبود داده می دهد یا خیر. پس از تطابق مشتریان مربوط به حسابرسین ویژه گر و غیر ویژه گر بر روی ابعادی خاص و همچنین بر روی اندازه و صنعت، هیچ مدرکی حاکی از تفاوت در نماینده  های کیفیت-حسابرسی بین این دو گروه حسابرس وجود ندارد. نتایج نمونه ی تطابق یافته نیز به وسیله ی بکار گیری تأثیرات ثابت مشتریان در مدل های اصلی، و بررسی نمونه ای از مشتریانی که حسابرسین خود را عوض می کنند، و همچنین با استفاده از نماینده های جایگزین که با هدف اتخاذ دانش صنعت حسابرسی طراحی شده اند، مورد تصدیق قرار می گیرد.
شواهد ترکیبی در این مطالعه، حاکی از این است که سهم بازار صنعت داخلی حسابرسی، یک شاخص قابل اطمینانی از کیفیت حسابرسی نیست.این یافته ها حاکی از این نیست که دانش صنعت برای حسابرسین مهم نیست، بلکه حاکی از این است  متودولوژی استفاده شده در مطالعات آرشیو ، تأثیرات ویژه گری صنعت حسابرسی را از صفات کلاینت به صورت کامل بررسی نمیکنند.
1.مقدمه
شرکت های حسابداری، به تشخیص اهمیت ویژه گری صنعت در فراهم کردن حسابرسی های با کیفیت و سازماندهی فعالیت های بیمه ای خود در خطوط صنعت پرداخته اند. یک گزارش از ایالت متحده حاکی از این است که بازار حسابرسی که در سال 2008 میلادی در دفتر حسابداری دولت ایالت متحده وضع شده بود، اهمیت ویژه گری صنعت را مطرح ساخته بود و خاطر نشان کرده بود که یک شرکتی که دارای تخصص صنعتی است، ممکن است از مشخصه های آن به وسیله ی توسعه ی سرویس های مرتبط با حسابرسی که برای مشتریان خاص است ، از آن بهره ببرد(GAP[2008]). برای مثال، PriceWter خاطر نشان کرده است که روش حسابرسی که ما استفاده میکنیم، در خودر اتخاذ اندازه و ماهیت سازمان می باشد و دانش صنعت را برای ما به ارمغان می-آورد(pcw[2010]). درک مزایای خبره گری صنعت حسابرسی، برای شرکت های عامی که از بین حسابرسین انتخاب میشوند، با توجه به بازار رقابتی ایالت متحده، و با توجه به شرکت های حسابرسی که با هدف ایفای سرویس های با کیفیت و در عین حال حفظ موقعیت رقابتی خود در هر صنعت ایجاد شده اند، بدیهی است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله آیا ویژه گری صنعت حسابرس، بهبود کیفیت حسابرسی را به همراه دارد؟ ,
تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 160
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Large- Scale Graph Visualization and Analytics

عنوان فارسی مقاله: تحلیل و تجسم گراف های بزرگ مقیاس
دسته: کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
امروزه روش های جدید ارائه شده به منظور تجسم و تحلیل شبکه، از متریک های پیشرفته ای استفاده می کنند که اجازه ی دسته بندی و فیلترینگ گره ,  و همچنین مشاهده ی تعاملات بین گره ها  را می دهد. یکی از پژوهش هایی که در زمینه ی چیدمان گراف و متد های ساده سازی صورت گرفته است، حاکی از پیشرفت قابل ملاحظه ای در این زمینه، یعنی تجسم و تحلیل شبکه بوده است.
داده های رابطه ای را میتوان یکی از کلاس های اصلی اطلاعات دانست که به نظر میرسد در آرایه ی بزرگی از اصول، از جامعه شناسی و زیست شناسی گرفته تا مهندسی و علوم کامپیوتر متغیر است. بر خلاف داده های متنی، فضایی و n بعدی، داده های رابطه ای متشکل از یک مجموعه از نهاد ها و یک شبکه از روابط بین آنها میباشد. بعضی از شبکه ها، روابط را انتزاعی را مورد پوشش و نمایش قرار می دهند، مانند دوستی یا نفود؛ بعضی دیگر، شبکه های فیزیکی را مانند روتر ها و یا توزیع انرژی نمایش می دهند.
با توجه به رشد روز افزون اپلیکیشن های شبکه ی جریان اصلی، توانایی در تحلیل مجموعه داده های پیچیده، به امری ضروری مبدل گشته است. ویکیپدیا، دارای میلیون ها مقاله بوده که یک شبکه ای از ارجاع های متقابل را تشکیل می دهند. شبکه ی اجتماعی فیس بوک، بیش از یک میلیارد انسان را در یک ساختار بسیار پیچیده از دوستان، دعوت گروه، بازی ها، تبلیغات، چت های ویدنویی و متنی دور هم گرد آورده است. این شبکه ها و شبکه های مشابه، هر روز به توسعه ی خود ادامه می دهند.
استفاده از آمار و ارقام ساده به منظور ارائه ی دلیل موجهی برای تشریح پویایی چنین شبکه های پیچیده ای، عملی و یا کارآمد نیست. تحلیلگران در حال موضع گرفتن به سمت تجسم این شبکه ها نه به عنوان پروسه ای انفعالی از تولید تصاویر از اعداد ، بلکه به عنوان متد های بسیار تراکنشی که نمایش های بصری را با تحلیل های شبکه ترکیب کرده تا توانایی درک این شبکه ها را بهبود دهد، می باشند. چنین تحلیل هایی، نتایج عمده ای را نیز به همراه داشته است. به عنوان مثال، تحلیل های صورت گرفته شده بر روی شبکه های اجتماعی، الگوهایی را در مورد گروهی از دوستان یا جمعیت نشان داده است. تحلیل شبکه ی توزیع انرژی نیز حاکی از نکاتی کلیدی برای بهبودی های زیرساختار بوده است.
طراحی گراف که از اوایل دهه ی 1990 میلادی آغاز گردیده است، یکی از حوزه های پژوهشی مختص به تجسم ساختار شبکه ها می باشد. 
یکی از رایج ترین روش های تجسم و نمای شبکه ها، استفاده از دیاگرام های لینک-گره بوده که در آن، گره ها نماینده ی عامل ها بوده و لینک بین این گره نیز روابط بین این عامل ها را نشان می دهد. اگرچه چنین متدی نسبتاٌ ساده بوده می توان از آن برای تجسم شبکه های کوچک مقیاس استفاده کرد، ولی برای تجسم شبکه هایی پیچیده با مقیاس بزرگتر، اصلاٌ عملی و کاربردی نیست.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله تحلیل و تجسم گراف های بزرگ مقیاس ,
تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 263
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Resource Allocation Techniques in Cloud computing-Research Challenges for Applications

عنوان فارسی مقاله: تکنیک های تخصیص منبع در سرویس های محاسبات ابری-چالش های پژوهشی برای اپلیکیشن ها
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
امروزه سرویس محاسبات ابری به یکی از متودولوژی های توسعه پذیر در صنعت کامپیوتر مبدل گشته است. این سرویس، یک روش جدیدی به منظور تحویل  سرویس های IT بر روی فضای  وب است. این مدل، منابعی محاسباتی را از طریق اینترنت در اختیار مشتری قرار می دهد. در محاسبات ابری، تخصیص و زمانبندی منبع باعث شده تا سرویس های وب زیادی در کنار هم قرار گیرند. این مقاله، به تخمین استراتژی های تخصیص منبع در شبکه پرداخته و کاربرد آنها را در محیط محاسبات ابری بررسی می کند. یک تشریح مختصری نیز برای تخصیص منابع در محاسبه ی ابری، و بر مبنای بخش های پویای اتخاذ شده نیز صورت خواهد گرفت. در این مقاله، همچنین به بررسی و دسته بندی آخرین چالش های مرتبط با پروسه ی تخصیص منبع در محاسبه ی ابری و بر حسب انواع تکنیک های تخصیص منبع پرداخته خواهد شد.
واژگان کلیدی: محاسبه ی ابری ، محاسبه ی توزیع شده ، تخصیص منبع
1.مقدمه
محاسبه ی ابری را می توان یک مدل محاسباتی دانست که با استفاده از اینترنت و سرور های زمانبندی شده ی مرکزی،اپلیکیشن ها و آمار و ارقام را نگه داری می کند. این متودولوژی، به کاربران نهایی و پروسه های شغلی اجازه داده تا از اپلیکیشن های خود و بدون نیاز به  سخت افزار پردازشی قدرتمند و از طریق گذرگاه اینترنت به اجرا درآرند. محاسبه ی ابری، همچنین با متمرکز سازی فضای ذخیره سازی، نشانه ها، توزیع و پهنای باند، اجازه ی پردازش محاسبات بسیار سنگین را می دهد. نمونه هایی از محاسبه ی ابری، شامل یاهو میل، جی میل گوگل و یا hotmail مایکروسافت می باشد. سرور و نرم افزار مدیریت ایمیل، تماماٌ بر روی فضای ابری قرار گرفته اند و کاملاٌ تحت کنترل و مدیریت تأمین کننده ی سرویس ابری هستند. کاربر نهایی از نرم افزاری که به این سرور وابسته نیست استفاده کرده و از مزایای این سرویس بهره می برد. محاسبه ی ابری، به عنوان سرویس واسطه عمل کرده و در حالی که منابع دوطرفه، نرم افزار و اطلاعات برای کامپیوتر ها و سایراستراتژی ها فراهم می شود. محاسبه ی ابری را می توان به سه سرویس تقسیم کرد:
1. SaaS (نرم افزار به عنوان یک سرویس)
2. PaaS(پلت فرم به عنوان یک سرویس)
3. IaaS(زیر ساختار به عنوان یک سرویس)
تخصیص منابع ابری ، نه تنها کیفیت سرویس(QoS)  –محدودیت های مشخص شده به وسیله ی کلاینت ها به وسیله ی توافق سطح سرویس- را فراهم کرده، بلکه مصرف انرژی را نیز به میزان زیاد کاهش می دهد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله تکنیک های تخصیص منبع در سرویس های محاسبات ابری ,
تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 244
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Efficient Resource Management for Cloud Computing Environments

عنوان فارسی مقاله: مدیریت منبع به صورت کارآمد، برای محیط های محاسباتی ابری
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
امروزه سرویس محاسبه ی ابری نه تنها موجب شکل گیری مجدد حوزه ی سیستم های توزیع شده گردیده است، بلکه به صورت اساسی منجر به تغییر روش های محاسبات در پروسه های شغلی نیز شده است. از آنجایی که محاسبه ی ابری مجهز به ویژگی های پیشرفته ی زیادی می باشد، ولی در عین حال معایبی در آن وجود داشته که نسبتاٌ هزینه های محاسباتی سنگینی را برای هر دو سرویس های ابری خصوصی و عمومی تحمیل می کند. حوزه ی محاسبه ی سبز نیز اهمیت رو به افزایشی در دنیایی با منابع محدود انرژی ، که روز به روز بر تقاضای استفاده از این منابع نیز افزوده می شود، دارد. در این مقاله، سعی شده است تا چارچوب جدیدی به منظور بهبود معماری های محاسباتی ابری ارائه شده است. با استفاده از تکنیک های زمانبندی آگاه از نظر میزان انرژی ، مدیریت منبع متغیر، مهاجرت زنده و طراحی ماشین مجازی کمینه، بهره وری کلی سیستم به میزان زیادی بهبود یافته و مراکز داده ای مبتنی بر سرویس ابری نیز کمترین سربار کارائی را متحمل شده اند.
واژگان کلیدی: 
محاسبه ی ابری ، محاسبه ی سبز، مجازی سازی، زمانبندی
مقدمه
سالیان سال است که فعالان حوزه ی علوم کامپیوتر، به پیش بینی ظهور یک سرویس محاسباتی مبتنی بر سودمندی پرداخته اند. تاریخچه ی این مفهوم، بر می گردد به سال 1961 میلادی که جان مک کارتی، آنرا در دانشگاه MIT معرفی کرد:
"در صورتی که کامپیوترهایی که من مد نظر دارم، به کامپیوترهای آینده مبدل گردند، ممکن است روزی فرا رسد تا محاسبات به صورت عمومی، مشابه با سیستم تلفن سازماندهی شود... سودمندی کامپیوتر، می تواند مبنای صنایع جدید و مهم را تشکیل دهد.”

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله مدیریت منبع به صورت کارآمد، برای محیط های محاسباتی ابری ,
تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 249
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: An Enhanced DC Preexcitation With Effective Flux-Linkage Control for the High-Power Induction Motor Drive System

عنوان فارسی مقاله: پيش تحریک پيشرفته دی سی با كنترل شار موثر پيوندی برای سيستم درايو موتور القايی توان بالا
دسته: برق - الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اين مقاله، يك پيش تحريك پيشرفته و توسعه یافته DC براي سيستم درايو موتور القايي كنترل شده بصورت ولتاژ متغير – فركانس متغير را پيشنهاد مي دهد. بردارهاي ولتاژ بر طبق مولفه راكتيو جريان موتور تنظيم مي شوند كه خيلي سريع مقدار شار موثر پيوندي موتور در مرحله پيش تحريك را برقرار مي سازد و خط سيرش را كل پروسه راه اندازي دقيقاً بصورت يك دايره گرد نگه مي دارد. كنترل پيش تحريك پيشرفته DC منجر به اعوجاج كمتر شار پيوندي، لرزش كمتر گشتاور و بطور قابل ملاحظه اي جريان هجومي كمتر، مي شود. آزمايشات بر روي يك سيستم درايو سرعت متغير 380 V ac – 315 kw ، به موثري و صحت روش پيشنهادي اعتبار مي بخشد. 
1- مقدمه
در سيستم هاي درايو موتور ، كنترل راه اندازي ، همواره يك موضوع بحراني به علت جريان هجومي در فرآيند راه اندازي است كه منجر به آسيب ديدن عايق موتور و در معرض خطر بودن ادوات نيمه هادي [1-4] مي شود. اين مسئله بطور زيادي به نبود شار موثر پيوندي مربوط است. روشهاي كنترل برداري، براي مثال كنترل گشتاور مستقيم (DTC) و كنترل ميدان برداري (FOC) قادر به تحويل گشتاور مورد نظر و پايين آوردن جريان راه اندازي از طريق پردازش مشاهده و كنترل دقيق شار پيوندي مي باشند. با اين حال، آنها درصورت غيرخطي بودن تجهيزات قدرت و پيچيدگي و سختي شناسايي پارامترها با مشكل مواجهند. هم FOC و هم DTC با چالشهاي مشاهده نادرست شار پيوندي ، كه بويژه براي كنترل برداري بدون سنسور در عملكرد سرعت كم مهم است، مواجهند[5,6]. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله پيش تحریک پيشرفته دی سی با كنترل شار موثر پيوندی ,
تاریخ : پنج شنبه 27 / 1 / 1394
بازدید : 267
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Analysis of performance losses of thermal power plants in Germany A System Dynamics model approach using data from regional climate modelling

عنوان فارسی مقاله: تحلیل تلفات عملکردی نیروگاه‌های برق حرارتی در آلمان – روش مدل دینامیکی سیستم با استفاده از داده‌های بدست آمده از مدلسازی اقلیم منطقه‌ای
دسته: برق - الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اغلب نیروگاه‌های برق حرارتی بیش از 300 مگاوات از آب رودخانه برای خنک‌سازی استفاده می‌کنند. افزایش دما آب و هوا در اثر تغییرات جوی می‌تواند به طور قابل توجهی روی راندمان و محصول توان این نیروگاه‌های برق تاثیر بگذارد. در این مقاله ما این آثار را با مدلسازی واحدهای نیروگاه حرارتی آلمان و سیستم‌های خنک‌سازی مربوط به آنها بررسی می‌کنیم که این کار از طریق شبیه‌سازی دینامیکی و با در نظر گرفتن آستانه‌های قانونی برای تخلیه گرما به آب رودخانه‌ها به همراه پیش‌بینی اطلاعات جوی محقق می‌شود. کاهش احتمالی در خروجی و راندمان آتی (2011- 2040 و 2040- 2070) برای نیروگاه‌های برق حرارتی از طریق سیستم‌های خنک‌سازی once-through (OTC) و مداربسته (CCC) و تحت چارچوب‌های قانونی فعلی انجام می‌گیرد. اعتبارسنجی مدل نشان داد که روش انتخاب شده دینامیک سیستم برای تحلیل آثار تغییرات جوی روی واحدهای برق حرارتی مناسب است. نتایج این مدل نشان دهنده کمترین آثار برای واحد‌ها از طریق سیستم‌های CCC است: گرایش میانگین برای CCC برای سناریوی A1B (2011 – 2070) انتظار می‌رود برابر -0.10 W/a بوده و برای یک سیستم OTC برابر -0.33 MW/a باشد. بر پایه اطلاعات روزانه، توان خروجی همه واحدهای OTC مدنظر به 4/66% ظرفیت نامی کاهش می‌یابد، و برای یک واحد تنها حتی به 32% هم می‌رسد. 
1.مقدمه
تابستان‌های گرم در سال‌های 2003 و 2006 نشان دهنده آسیب‌پذیری منابع الکتریکی نسبت به این حوادث بودند. همچنین در نوشتجات علمی علاقه فزاینده‌ای در آسیب‌پذیری بخش انرژی به تغییرات جوی قابل مشاهده است. امواج گرم و کمبود آب خنک‌سازی برای نیروگاه‌های برق حرارتی (هسته‌ای و فسیلی) از این آثار هستند. در آلمان، بیشترین سهم ظرفیت نیروگاه برق توسط نیروگاه‌های برق حرارتی که اغلب از آب برای اهداف خنک‌کاری استفاده می‌کنند، نمایش داده می‌شود. تغییر دمای رودخانه‌ها تاثیر چشم‌گیری روی تولید برق دارد: تخلیه‌های آب خنک‌کاری به منظور حفاظت از محیط آبزیان باید با مقادیر آستانه مقررات مطابقت داشته باشد. کاهش ظرفیت خنک‌سازی آب رودخانه باعث محدودشدن میزان تولید برق خواهد شد. علاوه بر این، دمای آب رودخانه روی دمای قبل از کندانسور تاثیر می‌گذارد که آن هم به نوبه خود روی راندمان نیروگاه برق موثر است. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله تحلیل تلفات عملکردی نیروگاه‌های برق حرارتی در آلمان ,
تاریخ : شنبه 4 / 1 / 1394
بازدید : 174
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Qualitative management accounting research

عنوان فارسی مقاله: بررسی های مربوط به حسابداری مدیریت کیفی: منطق، خطرات و پتانسیل ها
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مقاله ارائه توضیحاتی در ارتباط با حسابداری مدیریت، مبانی پایه، خطرات و پتانسیل ها می باشد، این مقاله توسط جانی واویو گردآوری شده است.
طرح/روش/رویکرد – رویکرد ما ایجاد یک الگو برای بررسی جداگانه به منظور شرح تعاریف و بحث روش های کیفی در حسابداری مدیریت می باشد.
یافته ها- این مقاله به تایید بسیاری از موارد بیان شده توسط واویو پرداخته و به شرح تعاریف و بررسی های کیفی در حسابداری مدیریت برای درک کردن ابهامات ایجاد شده با مد نظر قرار دادن فرایند تحقیق به صورت کلی می پردازد و همچنین شامل دامنه تحقیقات کیفی از نقطه نظر اثبات گرایان/ عملکردگراها می باشد. به همین نحو، نیاز برای تحقیقات کیفی به منظور به چالش کشاندن مقالات، علم اقتصاد، و کارشناسانی که نماینده مباحث مربوط به حسایداری مدیریت هستند، احساس می شود، اما محدوده این طبقه بندی ها به گونه ای بیان می گردند تا پتانسیل های مربوط به بررسی های کیفی را از نظر موارد کمّی و کیفی مد نظر قرار گیرد. این مقاله همچنین بحث های مربوط به خصوصیات طرح های قانونی و روش جمع آوری اطلاعات را در محدوده گسترده تری بیان کرده و اهمیت طرح های تحقیقی را با توجه به پرسش های مربوطه نشان می دهد.
اصالت / اعتبار. این مقاله تاکیدی بر روی کثرت گرایی و جامعیت از نقطه نظر روش شناختی و انتخاب روش دارد.
 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله حسابداری مدیریت کیفی (منطق، خطرات و پتانسیل ها) ,
تاریخ : شنبه 4 / 1 / 1394
بازدید : 183
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: New Ethical issues for Radiation protection in Diagnostic Radiology

عنوان فارسی مقاله: مسائل جدید مربوط به علم اخلاق در ارتباط حفاظت در برابر تشعشعات در موارد درمان بوسیله رادیولوژی
بخش: اخلاق پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 5
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مبانی علم اخلاق در ارتباط بسیاری از فعالیت های پزشکی به عنوان چالشی برای دو دهه گذشته بوده است. رادیولوژی در همین دوره شاهد پیشرفت های زیادی بوده است. بسیاری از انواع فعالیت ها و تجهیزات که هم اکنون رایج می باشند، در نسل های گذشته وجود نداشته اند. با این وجود مبانی اخلاقی بنیادین در ارتباط با چنین فعالیت هایی دارای سطح مشابهی از پیشرفت نبوده است. دلیل ان احتمالا اشتباهات نظری بوده و می تواند احتمالا از این نظر حائز اهمیت باشد که چنبن نوآوری هایی در دوره مربوط به تغییر نگرش اجتماعی روی داده است. زمینه های مورد توجه برای مثال عبارتند از مسائل حول و حوش تایید آن ها، رضایت/ مجوز رسمی، تشعشعات سهوی  بر روی رویان/جنین در طی دوران بارداری و مردسالاری/ خودمختاری در ساختار فعالیت، می باشد. این مقاله پیش زمینه ای را در ارتباط با گارگروه مرتبط با این موضوع که در اواخر سال 2006 تشکیل شد، ارائه داده و خلاصه ای از یافته های آن ها را نشان می دهد.  

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله علم اخلاق در حفاظت برابر تشعشعات در موارد درمان بوسیله رادیولوژی ,
تاریخ : شنبه 4 / 1 / 1394
بازدید : 175
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Medical ethics for radiology student
عنوان فارسی مقاله: اصول اخلاق پزشکی برای دانشجویان رادیولوژی

بخش: اخلاق پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
دستورالعمل ها در اصول اخلاقی پزشکی به عنوان بخشی از برنامه آموزشی در مورد برنامه های رادیوگرافی برای چندین سال بوده است، با این وجود به نظر می رسد که بسیاری از استادان اطمینان ندارند که چگونه به برنامه ریزی دوره های آموزشی علم اخلاق پرداخته و چگونه این اصول اخلاق را اموزش دهند. مریبان می بایست محتوای آن را به صورت قابل درک و مفید ارائه داده و اهداف نهایی را برای کمک به رایولوگراف ها ی متخصص برای حرفه ای شدن در زمینه تصمیم گیری های اصول اخلاقی در حالی که پایبند به ضوابط اخلاقی ASRT می باشند، منتقل سازند.
برای برنامه ریزی و آموزش دوره های مربوط به اصول اخلاقی، مدرّس می بایست به طور دقیقی به بررسی این مورد بپردازند که چه مواردی می بایست به دانشجویان انتقال یابد. بسیاری ممکن است در ابتدا این مورد را درک کنند که دوره های آموزشی مربوط به اصول اخلاقی می بایست به دانشجویان کمک کند تا توجه خود را در این زمینه بیشتر کرده و کمکی به نگرش متخصصان در امر بهداشت می کند. استیو این مورد را بیان می کند که بسیاری از مدرسان تاکیدی بر روی مهارت، که این امکان را به دانشجو می دهد که به متخصصانی تبدیل شوند که حساسیتی را در امور مربوط به بیمار داشته باشند، ندارند. استیو همچنین بر این عقیده می باشد که مسئولیت استادان این می باشد تا دانشجویان را در ارتباط با جنبه های تکنیکی و مراقبتی برای تبدیل شدن به متخصص در رشته های مربوطه آماده کنند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله اصول اخلاق پزشکی برای دانشجویان رادیولوژی ,
تاریخ : شنبه 4 / 1 / 1394
بازدید : 173
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: An Experimental Evaluation for a new Column to level Access Control Mechanism for Electronic Health Record Systems
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی تجربی در مورد مبانی جدید مکانیسم کنترل سطح دسترسی به سیستم های ثبت سلامت الکترونیک

بخش: اخلاق پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با توجه به این حقیقت که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی همانند بخش سلامت گوگل و بخش بهداشت شرکت مایکروسافت سازگار با قانون پاسخگویی و انتقال بیمه بهداشت ایالات متحده (HIPAA) می باشد، حریم خصوصی بیماران همچنان در خطر می باشد. نیاز به وجود استراتژی برای تامین امنیت حریم خصوصی بیمار زمانی که به تبادل سوابق بهداشتی بین نهادهای مختلف در اینترنت می پردازیم، می باشد. چندین طرح محرمانه و مکانیسم های کنترل دسترسی برای حمایت بکارگیری این روش ها، صاحبان داده قادر به کنترل و حمایت از افشای خصوصیات سوابق سلامت مهم افراد نمی باشند. این موارد، نیاز برای تطبیق با مکانیسم امن برای محافظت از اطلاعات فردی در برای افشای غیرمجاز آن، افزایش می دهد. ما مکانیسم کنترل دسترسی در سطج جدید که بر مبنای زیرشاخه هایی می باشد، مطرح می کنیم، که این امکان را به صاحبان داده می دهد تا کنترل بیشتری در مورد دسترسی به این داده ها در سطح مبنا داشته باشند. همچنین مکانیسم جدیدی را برای کاهش تعداد داده های کلیدی که در دست هر کاربر در سیستم می باشد، مطرح می کنیم. بنابراین، تعداد موارد کلیدی که توسط صاحبان داده نگهداری می شود نیز کاهش می یابد. نتایج تجربی نشان می دهد که طرح های ما اطمینانی را در مورد دسترس پذیری سیستم ایجاد کرده و به این ترتیب در دنیای واقعی نیز کاربرد دارد. 
 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله مکانیسم کنترل سطح دسترسی به سیستم های ثبت سلامت الکترونیک ,
تاریخ : سه شنبه 7 / 10 / 1393
بازدید : 180
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: An exploration investigation on the role of industrial market information on the success of negotiations

عنوان فارسی مقاله: نقش سيستم اطلاعاتی بازار صنعتی بر اثربخشی مذاكرات
دسته: بازاریابی - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در عصر حاضر یکی از بارزترین و موثرترین عوامل رشد و توسعه شرکتها و موسسات اطلاعات و مکانیزمهای اطلاع رسانی میباشد به هیچ تردیدی اطلاعات در سازمانها مبنای تمام فعالیتهاست لذا انجام وظایف و تحقق اهداف سازمانی فقط از طریق تسریع و تسهیل جریان اطلاعات و ایجاد اطلاعات و ایجاد شبکه های ارتباطی صحیح و کارآمد امکان پذیر میباشد در سراسر تاریخ هم دولتها و هم سازمانها به کسب اطلاعات به منظور ایجاد تغییر و همچنین شناخت ساختار اولیه مناسب برای جامعه و سازمان علاقه نشان داده اند مطمئنا اگر اهداف دیگری در کارنباشد هر دو تشکیلات وسیعی را برای جمع آوری اطلاعات به منظور تداوم بخشیدن به نظم امور نیاز دارند مفهوم اطلاعات بر این باور تاکید دارد که چیز با ارزشی به فردی یا سازمانی منتقل گشته لذا از آنجائی که افراد به منابع اطلاعاتی چندگانه متوسط شده و حجم و سرعت تولید اطلاعات همواره رو به افزونی است ایجاد تنوع در سیستمهای اطلاعاتی که بطور تخصصی تر به پردازش ذخیره و انتقال داده ها کمک نماید ضروری است در بررسی تکنولوژی مدیریت در سازمان مروری بر سیر تکوین آن میتواند دیدگاه دقیق تری را به پژوهشگر ارائه دهد که در ادامه بحث به آن پرداخته شده است پس بدون هیچ تردیدی می توان اذعان داشت که هیچ سازمانی و ساختاری بدون داشتن سیستمی که بتواند خون اطلاعات را در رگ سازمان بدرستی و بدون لخته انتقال دهد در عصر حاضر توان دقیق در امورات خود را ندارد و چه بسا منوزی نیز باقی بماند در این راستا سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی ومذاکرات  بعنوان یک نظام هماهنگ که بتواند به تسریع انجام خدمات رسانی به مصرف کنندگان که همانا ایشان همیشه حرف اول را می زنند بسیار نقش حیاتی را دارا میباشند
هدف از این مقاله، بررسی تأثیر پارامترهای سیستم اطلاعاتی بر اثر بخشی مذاکرات است که باعث توسعه درک بهتر مدیران و بهره برداری موثر از سیستم اطلاعاتی با هدف افزایش انعطاف پذیری و مزیت رقابتی، آگاهی از موقعیت بازار و رقبا و کاهش هزینه ها می شود. در این مقاله، با طراحی دیدگاهی مبتنی بر این پارامترهای، به توسعه یک چارچوب نظری برای توضیح اینکه چگونه عوامل سیستم اطلاعاتی بر اثربخشی مذاکرات اثر دارد، می پردازیم.
در این مقاله با تمرکز بر داده های گرد آوری شده از سازمان صنعت و معدن به  مطالعه وبررسی آنها  برای یافتن مولفه های موثر اثربخشي مذاكرات ،از روش تحلیل عاملی استفاده شده است از اینرو در  مجموع 22  متغیرکه از طریق بررسی ادبیات و مصاحبه اکتشافی17متغیر مورد تایید قرار گرفت که از آن میان  6 مولفه با عناوین مدیریت منابع سازمان ، استراتژی  يکپارچگي نرم افزارهای سازمانی ، مولفه های ارتباطات ،عامل نفوذ ،پیشینه های ادراکی  ، رویکرد فرآیندیشناسایی  و ارایه گردیده  است .
واژگان کلیدی : سيستم اطلاعاتي، فناوری اطلاعات ، مذاکرات ، بازار صنعتی

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله نقش سيستم اطلاعاتی بازار صنعتی بر اثربخشی مذاكرات ,
تاریخ : شنبه 8 / 3 / 1393
بازدید : 214
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Self-gifting guilt: an examination of self-gifting motivations and post-purchase regret

عنوان فارسی مقاله: احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید
دسته: مدیریت – اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
ترجمه مقاله بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در خرید محصولات برای خود قائل هستند.  تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است. هدف از این مقاله بررسی و شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی می کند.
طراحی،روش شناسی،رویکرد: این مطالعه ادعا می کند که دو مورد لذت بردن از خرید و زیاده روی در رفتارهای هدیه با تاسف همراه است. در مجموع از 307 خریدار که پاسخ آنها به یک سری از اظهارات در مورد رابطه بین سابقه رفتار خود هدیه و تاسف س از خرید آن جمع آوری شده است. خود هدیه یک ساختار چند بعدی است که متشکل از درمان،جشن و پاداش و لذت بردن است. بررسی تحلیل عامل و مدل سازی AMOS مسیر فعال روابط بین صفات مصرف کننده را  در جهت لذت بردن از خرید و زیاده روی در آن را بررسی می کند.
یافته ها: خریداران با لذت بردن و با مقدار زیاد خود هدیه ای به دلایل مختلف درگیر هستند. ارتباط قوی و مثبتی بین لذت بردن خریداران و پاداش و انگیزه خودهدیه ای شناسایی شده. تنها تاسف در مورد خرید خود هدیه ای در درمان و جشن ها بیشتر مشهود است.
محدودیت های تحقیق:
محدودیت عمده برای محدوده سنی 18تا45 سال است که به این معنی است  که افراد مسن تر از نسل خریداران حذف شده اند. این مطالعه بر اهمیت تغییرات در رفتارهای خود هدیه ای و تاسف مصرف کننده بعد از خرید اشاره دارد. 
اصالت  و ارزش:
این تحقیق اولین بررسی در مورد نگرش لذت باورانه از خرید و مفاهیم انگیزه خود هدیه ای  و تاثیر آن بر تاسف بعد از خرید است .

 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید ,
تاریخ : شنبه 13 / 3 / 1393
بازدید : 201
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Customer Satisfacation and Shareholder Value

عنوان فارسی مقاله: رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار
دسته: مدیریت – اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
ترجمه مقاله رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به مطالعه رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار می پردازد. در بخش اول مقاله رابطه بین دو متغیر بصورت نظری بررسی می شود و سپس به شکل تجربی ارزیابی می گردد. داده های مربوط به رضایت مشتری از پایگاه اطلاعاتی آمریکایی شاخص رضایت مشتری (ACSI)‌ گرفته شده است. ارزش سهام دار نیز بر اساس q‌ توبین سنجیده شده است. نمونه مزبور شامل 99 شرکت با داده ACSI‌ و q‌ توبین از 2002-1994 می باشد. نتایج این مطالعه دیدگاههای در مورد رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار می دهد. اولاً رابطه مثبتی بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار وجود دارد. ثانیاً این رابطه متاثر از آشفتگی های بازارهای مالی بعد از شروع سال 2000 نبوده است. ثالثاً یک فاصله زمانی سه ربعی بین رضایت مشتری و قوی ترین تاثیر آن بر ارزش سهامدار وجود دارد. رابعاً به نظر می رسد که یک سطح بهینه از رضایت مشتری وجود دارد که در صورت افزایش بیش از حد نابود خواهد شد.
کلمات کلیدی: رضایت مشتری- ارزش سهامدار – q‌ توبین
مقدمه
در طی دو دهه اخیر ارزش سهامدار عمدتاً بعنوان شاخص برای موفقیت یک شرکت بکار رفته است. سمت گیری گسترده ارزش سهام دار به سرعت روش اتخاذ تصمیم اشتراکی را تغییر داده است. بر این اساس استراتژیهای بازار در راستای هر گونه تصمیم مدیریتی بواسطه توانایی آنها در تقویت ارزش سهامدار ارتقاء یافته و دیگر شیوه های سنتی از قبیل سهم بازار رشد فروش یا بازگشت سرمایه دخالتی ندارند.
از سوی دیگر رضایت مشتری موضوعی در تئوری و عمل است. این نکته کاملاً پذیرفته شده است که ارائه خدمات و محصولات مرغوب منجر به رضایت مشتری و این به نوبه خود منجر به افزایش سود بیشتر خواهد شد. بسیاری از شرکت ها برای بهبود موقعیت رقابتی خود از برخی اشکال برنامه رضایت مشتری در توسعه نظارت و ارزیابی کالا و خدمات خود استفاده کرده، استراتژیهای برای تقویت رضایت ارائه داده و بر اساس میزان رضایت پاداشی به کارکنان خود می دهند. با این حال شرکت ها منابعی برای بهبود رضایت مشتری اختصاص خواهند داد و این زمانی است که تأثیر ایجاد شده از نظر مالی رضایت بخش باشند. نکته جالب این است که تنها چند مقاله به بررسی رضایت مشتری با ارزش سهامدار پرادخته اند.
بنابراین هدف از مقاله حاضر بررسی دقیق تر ارتباط بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار می باشد. ابتدا این رابطه به لحاظ نظری بررسی می شود. سپس یک مطالعه تجربی با داده های حاصل از ACSI و داده q توبین برای 99 شرکت بین سالهای 2002 -1994 اجرا می شود.

 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار ,
تاریخ : شنبه 7 / 6 / 1393
بازدید : 186
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Structural stability

عنوان فارسی مقاله: پایداری سازه ها
دسته: عمران – سازه ها
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
ترجمه مقاله پایداری سازه ها
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله قصد دارد استحکام ساختمان های زمین پهن را، از لحاظ کشسانی و غیر کشسان مورد بررسی قرار دهد. واکنش های ایستا و حرکتی، حرکت های خطی و غیر وخطی، معابر انرژی، جنبه های ترمودینامیکی، توانایی خزیدن و شکستکی از بی ثباتی های رایج اند. نظریه ی استحکام در رشته های گوناگون مهندسی و علوم عملی دارای اهمیت است و تاریخچه ی انتظام نیز بطور خلاصه بیان شده است. ضمیمه های کلی بطور مختصر آورده شده اند و گرایش های مفید اخیر مخصوصا توانایی تحلیل مدلهای آسیب دیده و شکسته دارای اهمیت هستند. 
1- مقدمه 
استحکام بیانگر یک مشکل بنیادی در مکانیزم های خاک است، که باید ساختمان ها را در مقابل متلاشی شدن و فرو ریختن تایید کند. تئوری استحکام دارای اهمیت زیادی در مهندسی ساختمان، مهندسی جو، مهندسی هسته ای، مهندسی ساحل، اقیانوس و مهندسی قطب شمال است و نقش مهمی را در مشکلات مساحت ساختمان ها و مهندسی مواد و فیزیکی ایفا می کند. 
اهمیت این موضوع با توجه به تاریخچه ی متلاشی شده و فرو ریختن ساختمان ها که ناشی از اهمال یا سوء تفاهم در طراحی جنبه های استحکام است، آشکار می شود. از مشهورترین این ساختمان ها شاید فرو ریختن پل تاکومانارو در سال 1940 باشد که به دلیل بی ثباتی های آب و هوایی بود. 
و نیز فرو ریختن کلی هارت فورد آرنا در سال 1978 و ساختار زنبوری بالای تئاتر دانشگاه پست در همان سال و فرو ریختن پل فولادی در ملبورن چند شسال قبل از آن ها فرو ریختن برج خنک سازی پل فری از مشهورترین ساختمان های فرو ریخته هستند. 
تجزیه وتحلیل استحکام در مکانیزم های خاک با راه حل پیشنهادی رایولر که یک راه حل برای خم کردن ستون کشسان بود آغاز شد. (1744) 

 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله پایداری سازه ها ,
تاریخ : شنبه 14 / 8 / 1393
بازدید : 203
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Long-term debt maturity and financing constraints of SMEs during the Global Financial Crisis

عنوان فارسی مقاله: سر رسید بدهیهای بلندمدت ومحدودیت های تامین مالی شرکتهای متوسط درطول بحران مالی جهانی
دسته: اقتصاد – حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
ترجمه مقاله سر رسید بدهی ها ومحدودیت تامین مالی شرکت ها درطول بحران مالی
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما با استفاده ازبحران مالی اخیر به بررسی محدودیتهای تامین منابع مالی شرکتهای متوسط(SMEها) دربلژیک پرداختیم . فرض ما بر این است که تابه حال شرکتهای متوسط بابخش بزرگی از سر رسیدبدهیهای بلندمدت درآغازبحران برای تمدید وام به علت شوک منفی اعتباری که از خود نشان دادند با مشکل مواجه شده اند ،واز اینرو کمترمیتواننند سرمایه گذاری نماید .ما تنوع قابل توجهی درساختارسررسید بدهیهای بلندمدت پیدا نمودیم . شرکتهایی که درآغازبحران دارای بخش بیشتری ازسر رسیدهای بدهیهای بلندمدت بوده اند،درسال آینده افت قابل توجه بیشتری را درسرمایه گذاری سال 2009 تجربه نموده اند . این اثرتوسط شرکتهای سابق که به احتمال زیاد از لحاظ توان مالی محدودیت دارند .مطابق با تاثیرسببی شوک اعتباری ایجاد شده برای سرمایه گذاریهای شرکتهای بزرگ،ما هیچ تاثیری در دوره های ” بی اثر “که بدون ایجاد شوک اعتباری منفی بود نیز ندیدیم  .
لغات کلیدی : شرکتهای خصوصی متوسط. محدودیتهای تامین مالی.سر رسیدبدهیهای بلندمدت .
بحرانمالی جهانی. بلژیک
مقدمه : 
درجهانن ظری بابازارهای سرمایه کامل،یک شرکت همیشه قادرخواهد بودتا بودجه های لازم را با قیمتی عادلانه بهدست آورد (مودیلیانیومیلر، 1958).بااینحال،دنیای واقعی ”ناقص” میباشد وبرخی ازاین نقصها عبارتند ازانتخاب نامناسب،خطرات اخلاقی ،ودرگیریهای نمایندگی، که ممکن است دسترسی به تأمین مالی خارجی را محدود نماید (به عنوان مثال،هولم استورموتیرول1997؛جافیوراسل 1976؛جنسنو مک لین 1976؛مایرزو ماجلوف1984؛استیگلیتزوویس 1981).در نتیجه ،تصمیم گیریهای سرمایه گذاری شرکتها ممکن است با دردسترس بودن سرمایه گذاری خارجی محدود شود.احتمال بیشتری دارد تا خصوصا شرکتهای فعال متوسطنسبت به شرکتهای بزرگ ذکر شده تحت تاثیر محدودیتهای تامین منابع مالی قرار بگیرند،چرا که انتخاب نامناسب،خطرات اخلاقی ومشکلات سهمیه بندی اعتباری تمایل به برجسته تربودن را برای شرکتهای متوسط خصوصی نسبت به شرکتهای بزرگ ذکرشده بیشتر میکند  (مثل،بک وهمکاران 2008؛استیگلیتزووایس 1981،برگروعادل1998؛هیتینووانانن2006).

 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله سر رسید بدهی ها ومحدودیت تامین مالی شرکت ها درطول بحران ,
تاریخ : شنبه 15 / 5 / 1393
بازدید : 190
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Leadership across hierarchical levels: Multiple levels of management and multiple levels of analysis

عنوان فارسی مقاله: رهبری در سطوح سلسله مراتب: مدیریت سطوح چند گانه مدیریت و تحلیل سطوح چندگانه
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
ترجمه مقاله رهبری در سطوح سلسله مراتب: سطوح متعدد مدیریت و تجزیه و تحلیل
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما تفاوتهای فرایند تأثیر رهبری، ادراکات و تأثیرات تحلیل های چند سطحی بین رهبری کاریزماتیک و پاداش اقتضایی دور و نزدیک را در سه سطح مراتب در 13 شرکت کره ای بررسی کردیم. داده های چند منبعی نشان داد تعهد پیرو به رهبر و نتایج گرایشی، رفتاری و عملکردی پیرو در موقعیت های نزدیک را میانجی گری می کند اما در روابط دور اینگونه نیست. رهبری در سطوح بالاتر مدیریت به طور مستقیم با رهبری در سطح پایین بعدی ارتباط داشت که در مقابل به نتایج پیروان در پایین ترین رده مربوط بود. متغیرهای چندگانه درون و میان تحلیل ها تأثیرات چند سطحی را نشان داد که ار نظر فاصله رهبر-پیرو و برای تفاوت های علایق با هم متفاوتند.
کلمات کلیدی: فاصله رهبر-پیرو، رهبری کاریزماتیک و پاداش اقتضایی-متغیرهای چندگانه و بیان تحلیل ها
 رهبری سازمانی یک فرایند متصل میان اعضای مختلف سازمان در سطوح سلسله مراتبی را نشان می دهد (لیکرت1961). رهبری نزدیک میان رهبری مرکزی و پیروان بی واسطه وی در موقعیت های مختلف موضوع تحقیقات گسترده بوده است. اما درک ما از رهبری دور میان یک رهبر و پیروانی که به طور مستقیم به وی گزارش نمی¬دهند بسیار محدودتر است (آنتونیاکیس و آرتور،2000؛ آورلیو،ژو، کووبهایتس،2004؛ والدمن و یامارینو،1999) و به چندین ضلع در رهبری اشاره می کند.
اول، محققان رهبری مایل اند فرض کنند که رهبری در رده های بالاتر نمایانگر روابط دور رهبر-پیرو است. گرچه سطوح سلسله مراتب رهبر الزاما فاصله رهبر و پیرو را نشان نمی دهد، مدیران عامل و تیم های مدیران ارشد و رئیس جمهوران امریکا و اعضای کابینه گواه این مسئله هستند (شمیر،1995) رهبری رده بالاتر که توسط پیروان نزدیک درک شده اند ممکن است واقعا نشان دهنده رهبری در یک فاصله نباشد و ادراک رهبری و تأثیرات آن ممکن است در مورد پیروان دور اجرایی نباشد.
دوم، ادبیات وسیع در مورد رهبری کاریزماتیک به دلیل اینکه بر ویژگی های شخصی رهبر تأکید می کند و بنابراین از تشخیص رهبری بر پایه یک رابطه اجتماعی میان رهبر و پیرو باز می ماند، مورد استفاده فرار گرفته است (هاول و شمیر،‌2005). تشخیص تفاوت ها در رفتار رهبری و فرایندهای تأثیر میان موقعیت های نزدیک و دورباید از طریق توضیح این که چرا آن رفتارها و فرایندها به آن موقعیت ها مربوط هستند از لحاظ شکل دهی ادراک پیروان و تغییر طرز تلقی متعاقب، تکمیل شود.

 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله رهبری در سطوح سلسله مراتب: سطوح متعدد مدیریت و تجزیه و تحلیل ۱۳۹۳/۰۱/۰۲ ,
تاریخ : شنبه 8 / 9 / 1393
بازدید : 222
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS

عنوان فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده
دسته: اقتصاد – بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
ترجمه مقاله بازاریابی ترکیبی اسلامی
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازاریابی اسلامی یا IM اندازه ای منفعتی در زمینه ارتقا یافتن دانش بازاریابی و فعالیت عملی برای تجارت و مشتریانی می باشد که به صورت معناداری انکار ناپذیر می باشد. بنابراین این به صورت قابل توجهی توجهات را به سوی پژوهش جلب می نماید و علاوه بر این محققان را به سوی بازاریابی اسلامی یا IM جذب می نماید. اگر چه این سطح هنوز تحت مطالعه به همراه شواهد تجربی محدود شده می باشد اما از نظر عملی، تصمیم های ترکیبی در زمینه بازاریابی یا چهار P (محصول، قیمت، تبلیغ و مکان) در راستای اصول اسلامی می باشد. بنابراین این مطالعه تلاش می کند تا فاکتورهای تعیین کننده را در زمینه هدایت کردن فعالیت های ترکیبی مربوط به بازاریابی اسلامی و اهمیت نسبی آن ها را معرفی نمایید. با استفاده از ترکیبی از هم روش مطالعاتی کیفی و هم کمی، این مطالعه یک مجموعه شامل 23 بخش ابزاری را پیشنهاد داده است که ترکیب مربوط به بازاریابی اسلامی را اندازه گیری کرده است که به صورت عملی و تجربی برای یک بعدی بودن، قابل قبول بودن و محقق بودن از طریق آنالیزهای فاکتوریل مورد آزمون قرار گرفته اند. از این رو یافته ها پیشنهاد می کنند که مشتریان مسلمان پنج فاکتور تعیین کننده را در نظر می گیرند که باید توسط تاجران در هدایت کردن بازاریابی ترکیبی مورد تاکید قرار گیرد. در ترتیب مربوط به اهمیت آن ها با استفاده از آنالیزهای رگرسیون چندگانه، فاکتورها عبارتند از: هم شکلی، کارکتر، الزام، وجدان و مرکزگرایی مشتری. بنابراین این مورد که تاجران می توانند پنج چارچوب کاری C را در زمینه جلب توجه کردن توسط مشتریان مسلمان از طریق بازاریابی ترکیبی فعالیت های آن ها توسط مطابقت کردن پیوسته با قوانین سیره و دستورالعمل های این کشور، نشان دادن کارکتر متمایز، متعهد شدن در زمینه بیمه مرحله ای، در نظر گرفتن فناپذیری و وجدان و در آخر هم راستا کردن مشتری در راستای مسیر  مورد پیشنهاد و توجه قرار می گیرد.
حوزه مطالعاتی: بازاریابی- بازاریابی ترکیبی اسلامی- آنالیز های فاکتوریل- مشتری مسلمان

 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله بازاریابی ترکیبی اسلامی ,
تاریخ : شنبه 2 / 9 / 1393
بازدید : 217
نویسنده : ati

 عنوان انگلیسی مقاله: Innovations in Retail Pricing and Promotions

عنوان فارسی مقاله: نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
ترجمه مقاله نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغات
_______________________________________
چکیده ترجمه:
خلاصه
خرده فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد. این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می دهد.
کلمات کلیدی: قیمت گذاری – تبلیغ- ارزش- روش خرده فروشی – هدف گذاری – تکنولوژی خرده فروشی
در سال 2008، کل و جمع فروش های خرده فروشی در آمریکا به بیش از 9/3 تریلیون دلار رسید که تقریبا 4/1 تریلیون دلار آن مربوط به غذا، نوشابه و آشامیدنی ها، دارو و مغازه های سازمانی بود و تقریبا 227 بیلیون دلار مربوط به مغازه های آنلاین و سفارشات اینترنتی بود. تبلیغهای قیمت نیز یک ابزار بازاریابی اصلی می باشد که خرده فروشان آنلاین و آفلاین از آن برای ایجاد کردن فروش ها و افزایش دادن مشارکت بازاری آن ها استفاده می کند. مشخص شدن اهمیت آن ها و تاریخچه طولانی آن به شکلی است که این مقاله بازاریابی که مجموعه وسیعی از دانش را در مورد تبلیغهای کاری فراهم ساخته است چندان جالب توجه نمی باشد. مطالعه کمی اغلب بر روی صنعت کالای بسته بندی مصرف کننده متمرکز شده است که مجموعه داده های غنی دوره های طولانی را تحت پوشش قرار می دهند و خریدان در راستای طبقه های محصولی مختلف در دسترس می باشند. بیشتر مطالعات رفتاری به جای آن، از مجموعه های تجربی برای عناصر مختلف مهارتی و طراحی های تبلیغی و مجزا کردن اثرات ایزوله آن ها استفاده می کنند. 

 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: دانلود نمونه سوالات استخدامی و مقالات , ترجمه مقالات , ,
:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغات ,

تعداد صفحات : 21


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">