دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 24 / 12 / 1391
بازدید : 425
نویسنده : ati

 به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی ،شرکت کننده گان آزمون استخدامی مورخه ۲۶/۳/۹۱ با مراجعه به سایت استانداری کردستان به آدرسwww.ostan-kd.ir می توانند لیست  سه برابر قبول شده گان  آزمون را مشاهده کنند.

بر اساس اطلاعیه شماره ۲این آزمون استخدامی که متن آن بصورت کامل در سایت درج شده اسامی قبول شده گان از تاریخ ۲۴فروردین ماه سال ۹۲ لغایت ۳۱فروردین ۹۲با همراه داشتن مدارک لازم به ادارات کارگزینی دستگاه های اجرایی  استخدام کننده مراجعه  کنند.

اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی ،- اصل و تصویر کارت ملی، اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه ، اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران) ، اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن(موارد بند ۱تذکرات آگهی استخدام) ، اصل و تصویر مدارک دال بر ایثارگری یا معلولیت حسب مورد از مراجع ذیربط – اصل رسید بانکی ( لازم به ذکر است در صورت قبولی فرد چنانچه محرز شود فیش مذکور قبلا پرداخت نگردیده قبولی وی کان لم یکن تلقی می گردد).

توجه:عدم ارائه مدارک درمهلت تعیین شده به منزله انصراف تلقی خواهدگردیدو هیچگونه حقی برای شرکت کننده درآزمون ایجاد نمی گرددلذا براساس آگهی ومفاد دستورالعملهای ابلاغی نسبت به جایگزینی داوطلب دیگری اقدام خواهد شد.

es1

دریافت لیست پذیرفته شدگان در قالب PDF



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کردستان ,
تاریخ : دو شنبه 21 / 9 / 1391
بازدید : 472
نویسنده : ati

 نتایج آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۱/۳/۲۶ چهار دستگاه اجرایی (بهزیستی، پزشکی قانونی، انتقال خون و استانداری) و آزمون مورخ ۱۳۹۰/۱۲/۱۸ اداره کل فنی و حرفه ای در لینک زیر قابل دسترس است.

سامانه اعلام نتایج

داوطلب گرامی نمرات اعلام شده صرفا خام بوده و اطلاعات تکمیلی در خصوص ادامه فرآیند آزمون در اطلاعیه های بعدی اعلام می گردد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کردستان ,
تاریخ : دو شنبه 18 / 9 / 1391
بازدید : 394
نویسنده : ati

 سنندج – معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: با ابلاغ صدور مجوز استخدام، بزودی مراحل جذب هزار و ۵۰۰ سهیمه استخدامی دستگاه های اجرایی استان عملیاتی می شود.

به گزارش ایرنا، موسی مرادیانی شامگاه پنجشنبه در جلسه عملیاتی کردن اختیارات تفویض شده به استانداران در سنندج گفت: جذب و استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان گام مهمی در مسیر روند خدمات رسانی مناسب و مطلوب به مردم و روان سازی امورات اداری دستگاه های اجرایی است.

به گفته وی بکارگیری این تعداد نیروی انسانی در بدنه دستگاه های اجرایی در حقیقت زمینه استفاده از افراد واجد شرایط، متخصص و دانش آموخته کارآمد دانشگاهی استان را فراهم و موجب افزایش بهره وری خواهد شد و خانواده های این افراد نیز به آرزوی ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندانشان دست خواهند یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اظهار کرد: تاکنون آزمون استخدامی چهار دستگاه اجرایی استان انجام شده و در آینده نزدیک زمان برگزاری سایر آزمون ها نیز اطلاع رسانی و به دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

به گفته وی بر اساس دستورالعمل ابلاغی به استانداری ها، منابع مالی سهمیه های استخدامی مذکور تامین و از سوی دستگاه های اجرایی هزینه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع از همه دستگاه های اجرایی خواست تا همکاری لازم و مداوم را با دفتر منابع انسانی استانداری کردستان داشته باشند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کردستان ,
تاریخ : دو شنبه 6 / 2 / 1393
بازدید : 362
نویسنده : ati

 حسین فیروزی گفت: در چند ماه اخیر پیگیری های فراوانی برای ایجاد ردیف اعتباری و اخذ مجوز های لازم استخدامی های جدید صورت گرفته است.

به گزارش آفتاب دل، معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی  در خصوص استخدام در دستگاه های اجرایی گفت: در سال ۹۱ دو نوبت آزمون استخدامی جهت جذب ۱۴۵۳ نفر برای ۲۷ دستگاه اجرایی برگزار گردیده ، این در حالی است که  متاسفانه دولت قبلی برای بکارگیری و جذب این افراد در بودجه های جاری دستگاه های اجرایی اعتباری منظور نکرده بود و یکی از مهمترین فرآیندهای به کارگیری و جذب نیروی انسانی در دستگاه های دولتی که عبارت از تامین بار مالی ناشی از آن است که نادیده گرفته شده بود.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان ,

تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">