دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 22 / 7 / 1393
بازدید : 293
نویسنده : ati

 به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران، ایرج ولی پور مدیرکل برنامه ریزی و بودجه این معاونت در خصوص اهمیت نیروی انسانی گفت: در این برهه از زمان بزرگترین مزیت رقابتی کشورها و سازمانها داشتن نیروی انسانی توانمند بوده و نیروی انسانی بیشترین سهم ثروت جهانی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در ایران به عنوان یک کشور در حال رشد، ۳۴ درصدثروت را عامل انسانی ، ۳۷ درصد منابع فیزیکی و ۲۹ درصد را منابع طبیعی تشکیل می دهد که از این حیث بین توسعه نیروی انسانی و توسعه کشورها ارتباطی مستقیم مشهود است.

ولی پور در ادامه نسبت به کلیه دستگاههای اجرایی مشمول نظام بودجه هزینه ای گفت: جذب و استخدام نیروی انسانی که به عنوان مهمترین سرمایه های کشور در ابعاد مختلف بخصوص تولید و خدمات محسوب می شوند؛ در سالهای گذشته بدون در نظر گرفتن تأمین اعتبار در دستگاههای اجرایی بلا تکلیف مانده بود که در سالجاری در دستور کار جدی قرار گرفته است .

وی افزود: در این راستا با پیگیری هایی انجام شده، مجوز جذب و استخدام ۳۰۷ نظر از فرزندان شهید و جانبازان بالای پنجاه درصد استان صادر و شرایط تبدیل وضعیت استخدام پیمانی حدود ۹۰ نفر از نیروهای قرار دادی استان نیز فراهم و مراتب طی نامه به دستگاههای اجرایی استان ابلاغ  و لازم الاجرا گردیده است.

مدیرکل برنامه ریزی و بودجه معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران خاطر نشان کرد: پیگیری برای تأمین اعتبار سایر افراد مشمول استخدام نیز در حال انجام بوده و انتظار می رود تا پایان سال جاری مشکلات جذب و استخدام سایر افراد مشمول نیز به نوعی مرتفع گردد

لینک خبر



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری مازندران , ,
:: برچسب‌ها: مجوز استخدام ۳۰۷ نفر از فرزندان شهید و جانبازان بالای پنجاه درصد استان مازندران صادر شد ,
تاریخ : پنج شنبه 8 / 8 / 1393
بازدید : 300
نویسنده : ati

 احد جمالی، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تعداد این افراد را در فارس یکهزار و ۷۰۰ نفر بیان کرد و افزود:با پیگیری های انجام شده، اعتبارات لازم برای این کار نیز تامین شده است.

در آذر سال ۹۱، دولت دهم اقدام به استخدام براساس مصوبه مهر آفرین کرد که هیات تطبیق مجلس در دی همان سال با وارد آوردن ایرادهایی آن را از نظر قانونی لغو کرد.

اما دولت تدبیر و امید قول داد تا به منظور تعیین تکلیف افرادی که مراحل استخدامی را سپری کرده ، گزینش شده و کد گرفته اند در صورت تامین منابع کافی نسبت به استخدام آنها اقدام کند



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری فارس , ,
تاریخ : شنبه 1 / 7 / 1393
بازدید : 299
نویسنده : ati

 اردبیل، محمد باقر بهشتی صبح امروز در جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران در مورد استخدامی‌های استانداری و تعلل در جذب هزار نفر در استان اردبیل اظهار کرد: مشکلی که در این رابطه به وجود آمده مربوط به سطح ملی و کشوری است و از حیطه اختیارات ما در استان خارج است به طوری که هزار نفر در استان اردبیل در سال ۹۱ در آزمون استخدامی پذیرفته شده و کلیه مراحل جذب آنها اعم از صدور مجوز، انتشار آگهی، برگزاری آزمون، نحوه اطلاع‌رسانی و گزینش آن انجام شده و نمی‌توان برای آن ایرادی گرفت چراکه در جذب آنها تنها با کمبود اعتبار روبه‌رو هستیم که بار مالی آن بیش از ۷۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: در کل کشور ۵۱ هزار نفر و در استان اردبیل هزار نفر با چنین مشکلی روبه‌رو هستند که در صورت تامین اعتبار می‌توان بدون مانع و مشکل در جذب آن اقدام عملی را انجام داد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل بیان کرد: قانوناً هیچ دستگاه و شهرداری حق ندارد بدون آگهی عمومی و برگزاری آزمون استخدام نیرو داشته باشد که قطعاً مبنای کار شایسته‌سالاری خواهد بود که تمام افراد واجد‌الشرایط در آزمون‌ها شرکت کرده و صالح‌ترین افراد در این زمینه انتخاب می‌شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , ,
:: برچسب‌ها: استخدامی استانداری اشکال قانونی ندارد / منتظر جذب اعتبارات هستیم ,
تاریخ : شنبه 8 / 6 / 1393
بازدید : 289
نویسنده : ati

 قاسم سواری سنگوریدر جریان نشست میز خدمت  اظهار کرد : در حال حاضر بدنه دستگاههای اجرایی در استان خوزستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است.

وی اضافه کرد: در سال ۹۱ در دو مرحله آزمون متمرکز استخدامی دستگاههای اداری و اجرایی استان توسط استانداری خوزستان برای جذب سه هزار نفر برگزار شد که به دلیل عدم پیش بینی بودجه این افراد هنوز جذب دستگاههای اداری استان نشده اند.

سواری افزود : با رایزینیها و پیگیریهای انجام شده از سوی استانداری خوزستان مراحل جذب این افراد که در دو مرحله آزمون یاد شده شرکت کرده و در مراحل مختلف قبول شده اند از سوی معاونت راهبردی ریاست جمهوری فراهم شده است که در صورت تامین بودجه لازم این افراد به زودی در دستگاههای دولتی استان مشغول به کار خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خوزستان , ,
:: برچسب‌ها: مقدمات جذب سه هزار نفر در دستگاههای اجرایی استان خوزستان فراهم شد ,
تاریخ : شنبه 10 / 6 / 1393
بازدید : 182
نویسنده : ati

 به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ محمدباقرنوبخت در نشست استانداران با وزیرکشور در جمع خبرنگاران درباره بسته دولت در مقابل تحریم‌ها اظهار داشت: از سال گذشته با توجه به شرایط موجود و استمرار این وضعیت برنامه‌هایی را به منظور اجرایی شدن تهیه و ارائه کردیم که یکی از آن‌ها براساس شرایط بدبینانه‌ای بود که در صورت تشدید تحریم‌ها با چه برنامه‌ای اداره کشور را دنبال کنیم.

وی افزود: صورت دوم در شرایطی ترسیم شده بود که اگر تحریم‌ها قطع شود در طی یک سال و دو سال آینده با توجه به حدود ۱۰۰ هزار میلیارد مازاد درآمدی که داریم هزینه‌ها را مشخص کنیم.

نوبخت بیان داشت: در چارچوب یک برنامه که منجر به رشد اقتصادی و پیشرفت کشور شود ما نیازمند به یک برنامه متناسب هستیم و اکنون دو تا برنامه را تهیه کرده‌ایم که اگر به هر دلیل ایجاب شد می‌توانیم از آن‌ برنامه‌ها برای پیگیری پیشرفت کشور استفاده کنیم.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: دستور استخدام در دستگاه های دولتی صادر شد ,
تاریخ : جمعه 29 / 5 / 1393
بازدید : 308
نویسنده : ati

 دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان اردبیل گفت: معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس جمهور قول داد تا آخر سال نسبت به تامین اعتبار استخدامی‌ها اقدام کرده و آنها هر چه سریع‌تر جذب دستگاه‌های دولتی شوند.
کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: جلسه نهایی مجمع نمایندگان استان با معاون راهبردی انجام شده و قرار است تا آخر سال کار استخدام افراد قبول شده در آزمون استانداری اردبیل با تامین اعتبار مورد نیاز در پرداخت حقوق و مزایا انجام شده و تا آخر سال تکلیف این افراد معین شود.
وی با بیان اینکه در این جلسه قرار شد مشکل تامین اعتبار راه‌آهن اردبیل از محل فاینانس حل شده و این پروژه هرچه سریع‌تر مراحل اجرایی خود را طی کند، گفت: تا سه سال آینده راه‌آهن اردبیل با تخصیص اعتبار مورد نیاز که 13 هزار میلیارد ریال است شاهد شنیدن سوت قطار در اردبیل خواهیم بود.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی مدت اجرای این پروژه را بسیار طولانی و پیشرفت آن را بسیار کند اعلام کرد و افزود: ما در نشستی که با معاون رئیس جمهور قبل از سفر رئیس جمهور و جمعی از وزرا به اردبیل داشتیم همچنین موفق شدیم برای 275 پروژه نیمه تمام  استان تخصیص اعتبارات را داشته باشیم تا این پروژه‌ها در اقصی نقاط استان اردبیل به بهره‌برداری برسد.
پیرموذن در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان کرد: ما عصر فردا با حضور جمعی از وزرا بعد از انجام جلسه استیضاح وزیر علوم به اردبیل سفر خواهیم کرد و رئیس جمهور قرار است صبح فردا در اردبیل حاضر باشد تا بعد از ظهر کاروان تدبیر و امید به این جمع افزوده شده و مطالبات و درخواست‌های مردم مطرح شده و قطعاً با پیگیری‌های رئیس جمهور پروژه‌های بسیار زیادی به سرانجام خواهد رسید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: وعده جذب استخدامی‌ها تا پایان سال ,
تاریخ : شنبه 26 / 5 / 1393
بازدید : 319
نویسنده : ati

 پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری های سراسر کشور در سال های ۹۰ و ۹۱، جمعی از معلمان پیش دبستانی و جمعی از سران عشایر و طوایف صبح امروز (یکشنبه) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش ایرنا، تجمع کنندگانی که در آزمون استخدامی استانداری های سراسر کشور پذیرفته شده اند، خواستار استخدام خود شدند.

نماینده این تجمع کنندگان گفت: این تجمع کنندگان در آزمون استانداری ها در سال های ۹۰ و ۹۱ شرکت کردند و پذیرفته شدند ولی تاکنون مراحل استخدام آنان طی نشده است.

وی تعداد این افراد را حدود پنج هزار نفر بیان کرد.

همچنین جمعی از معلمان پیش دبستانی در اعتراض به عدم تبدیل وضعیت خود امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تجمع دیگر، مربوط به سران عشایر و طوایف استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان بود.

این افراد می گویند در زمان هشت سال دفاع مقدس در قالب نیروهای مسلح از مرزهای کشورمان دفاع کردیم و قرار بود در این نیروها جذب شویم ولی تاکنون استخدام نشده ایم.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: : تجمع جمعی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری های کل کشور ,
تاریخ : شنبه 24 / 5 / 1393
بازدید : 313
نویسنده : ati

 منصور حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل درباره حل مشکل استخدامی‌های سال گذشته استانداری اردبیل اظهار کرد: دیگر با توافق انجام شده هیچ مسئولی نمی‌تواند بهانه‌ای برای جذب نشدن این قبول‌شدگان اعلام کند و دم از تامین نشدن اعتبار بزند چراکه با قول مساعد نوبخت مشکل اعتباری این استخدامی‌ نیز حل شده است.

وی با اعلام این خبر خوش به استخدامی‌ها و خانواده‌های آن‌ها در آستانه سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم این سفر و تاکید مجدد نوبخت بر جذب هرچه سریع‌تر این نیروهای جوان جویای کار بخشی از دغدغه‌ها و مشکلاتی که یک سالی است این جوانان و خانواده‌های آن‌ها را رنج می‌دهد، برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آزمون استخدامی استانداری اردبیل در اواخر دولت گذشته با تاکید بر این نکته که این استخدامی ربطی به طرح مهرآفرین ندارد، برگزار شد اما با روی کار آمدن دولت یازدهم به رغم آن که یک‌هزار نفر از استخدامی‌ها مراحل مختلف گزینش و جذب کامل را سپری کرده بودند حضورشان به عنوان کارمند در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و بیش از یک سال است که مسئولان با وعده امروز و فردا این جوانان برومند را ناامید کرده‌اند اما با پیگیری‌های مستمر بالاخره با قول مساعد معاون رئیس جمهور این مشکل در آستانه برطرف شدن است که امیدواریم به برکت حضور هیئت دولت در استان اردبیل هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: حل مشکل استخدامی استانداری با قول مساعد نوبخت ,
تاریخ : شنبه 21 / 5 / 1393
بازدید : 222
نویسنده : ati
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران٬ سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در نشست علنی امروز (یک‌شنبه ۱۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان نماینده ملت‌های آزادی‌خواه با زبانی رسا و بلند، منطقی محکم و بنیانی استوار توسط فرزندان انقلابی خود در برابر زورگویی نظام سلطه ایستاده است٬ گفت: ملت آزادی‌خواه ایران اسلامی همواره می‌گوید ما نظم ظالمانه جهانی را بر نمی‌تابیم.   وی در ادامه با اعلام حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده هسته‌ای٬ تاکید کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بداند تا زمانی که حافظ خطوط قرمز نظام است، تنها صدایی که از ایران عزیز خواهند شنید صدای حمایت ۷۵ میلیون ایرانی است.   
این نماینده مردم در مجلس نهم٬ گفت: خوزستان‌‌ همان سرزمینی است که شهرستان حمیدیه‌اش دژ مستحکم دفاع مقدس بود، ولی اینک حتی یک کارخانه برای اشتغال جوانانش ندارد و از داشتن یک بیمارستان محروم است.  


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: دولت آزمون‌های استخدامی وزارت نفت و استانداری‌ها را تعیین تکلیف کند ,
تاریخ : جمعه 15 / 5 / 1393
بازدید : 212
نویسنده : ati

  معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جموری با بیان اینکه نباید همه فارغ التحصیلان انتظار داشته باشند که به استخدام دولت درآیند، اظهار داشت: افرادی که به صورت قانونی در دولت گذشته مراحل را طی کرده باشند، به استخدام دولت در خواهند آمد.

به گزارش  سايت اطلاع رساني استانداري آذربايجان غربي به نقل از خبرگزاري ایرنا، «محمدباقر نوبخت» در بخشي از سخنان خود در برنامه پایش که سه شنبه شب به صورت زنده از شبکه اول سیما پخش شد، با بیان این مطلب افزود: من قبلا نگفته ام همه آزمون های استخدامی که در دولت گذشته انجام شده، منتفی است بلکه اعلام کردم فارغ التحصیلان مقطع دکترا، کارشناسی ارشد و دوره های دیگر نباید انتظار داشته باشند که همگی به استخدام دولت درآیند.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: افرادی که به صورت قانونی در دولت گذشته مراحل را طی کرده باشند استخدام می شوند ,
تاریخ : چهار شنبه 12 / 5 / 1393
بازدید : 336
نویسنده : ati

  نادر صفرزاده معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان غربي در گفتگو با خبرنگار سايت اطلاع‌رساني استانداري آذربايجان غربي، آخرين وضعيت مربوط به برگزاري آزمون استخدامي در تير ماه سال 92 را تشريح كرد.

صفرزاده در اين گفتگو در پاسخ به اين سوال كه آزمون استخدامي مذكور در قالب طرح مهرآفرين بوده است يا نه، گفت: بر اساس مفاد آگهي استخدام، سهميه هاي مربوط به اين آزمون استخدامي از محل برنامه پنجم توسعه بوده نه طرح مهرآفرين و از طرفي ديگر استانداري آذربايجان غربي در سال 91 اين آزمون را برگزار نكرده بلكه برگزاري آزمون در تيرماه 92 انجام گرفته است.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانغربی , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: آخرين وضعيت و نتايج آزمون استخدامي تير ماه سال 92 در آذربايجان غربي ,
تاریخ : چهار شنبه 28 / 4 / 1393
بازدید : 373
نویسنده : ati

  به اطلاع پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی استان کردستان مورخ ۹۱/۱۱/۲۷ می رساند ِ مصاحبه علمی از تاریخ ۹۳/۵/۱۱ شروع می شود .

لطفا اطلاعات بیشتر را از لینک ذیل دانلود کنید.

دانلود کنید



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: اعلام نتایج استخدام سازمان بهزیستی سال ۹۳ استان کردستان ,
تاریخ : پنج شنبه 25 / 4 / 1393
بازدید : 317
نویسنده : ati

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محمود دلپسند در نخستین جلسه شورای اداری و مالی دستگاه های استان که روز گذشته در سالن شهید ماژانی برگزار شد، به دستگاه های دولتی حداکثر یک ماه فرصت داد تا تکلیف ۵۱۹ نیرویی را که سال گذشته استخدام شده اند به سرعت روشن کنند.

وی  گفت: مراحل جذب این افراد انجام شده است اما به دلیل کمبود منابع مالی تاکنون به کار گرفته نشده اند و اکنون که منابع مالی آن فراهم شده است اگر دستگاه ها به سرعت دست به کار نشوند، زمان از دست می رود.

وی تأکید کرد: برای تعیین تکلیف این افراد از سوی دستگاه ها زمان می گذاریم و اگر فرآیند معرفی و جذب دستگاه ها کند باشد، دستگاه دیگری جایگزین می شود.

وی خاطر نشان کرد: باید این نیروها ساماندهی شوند تا بتوانیم پس از آن برای جذب نیروهای دیگر اقدام کنیم.

وی با بیان این که نیروهایی که در بدنه ادارات و دستگاه های دولتی خدمت می کنند از لحاظ کمی و کیفی با سایر استان ها در یک سطح نیستند، اظهار داشت: هم تراز نبودن نیروهای انسانی دستگاه های دولتی استان با سایر استان های همسنگ و نوپا بودن استان موجب شده است تا روند توسعه ما مطابق با سایر استان ها نباشد.

دلپسند افزود: برای تامین نیروی مورد نیاز پست های خالی در ادارات و دستگاه های دولتی استان باید از طریق دریافت مجوزهای جدید استخدامی کمبودها را مدیریت کرد.

وی با بیان این که خلاء جدی در حوزه منابع و سرمایه های انسانی در استان وجود دارد، گفت: این خلاء هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی در استان دیده می شود و برای ارتقای شاخص ها در این بخش برنامه ریزی کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که دولت مجوزهای لازم را برای استخدام خواهد داد باید آمادگی داشته باشیم تا ظرفیت های خالی خود را بدانیم و این که در کجاها نیروی بیشتری مورد نیاز است. وی تصریح کرد: در این ارتباط، توجه به شهرستان های تازه تاسیس اولویت دارد و در تأمین فضای اداری هم از استان هایی هستیم که با مشکلات جدی مواجه ایم.

وی تاکید کرد: دستگاه های اداری در بجنورد با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می کنند و ادارات کل در ادارات بجنورد مستقرند.

معاون استاندار خراسان شمالی با اشاره به ماده ۳۲ قانون خدمات کشوری گفت: طبق قانون ۱۰ درصد از نیروهای ادارات و دستگاه های دولتی باید از طریق به کارگیری نیروهای قراردادی تامین شوند که این سقف در اکثر ادارات دولتی این استان رعایت نشده است.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خراسان شمالی , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: ضرب الاجل یک ماهه برای تعیین تکلیف استخدامی های سال گذشته ,
تاریخ : دو شنبه 14 / 4 / 1393
بازدید : 310
نویسنده : ati

 به گزارش آناج، معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه نخستین شهردار شهر آچاچی از برگزاری آزمون استخدامی در چند منطقه از استان آذربایجان‌شرقی در آینده نزدیک که شهر آچاچی میانه هم یکی از آنها است، خبر داد و در این رابطه خاطرنشان کرد: سعی و تلاش ما بر این است تا در تمام این استخدام ها از نیروهای جوان و بومی منطقه با برگزاری آزمون رسمی استفاده شود.

پورمهدی همچنین ضمن تبریک افتتاح نخستین شهرداری شهر آچاچی و ابراز خرسندی از حضور خود در شهرستان میانه با اشاره به این موضوع که انسان باید  از لحظه لحظه عمر خویش به نحوه احسن استفاده کند، اظهار داشت: خدمت برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران و کسب رضایت پروردگار توفیق بزرگ الهی است.

وی با بیان این موضوع که تبدیل شدن آچاچی به شهر و افتتاح نخستین شهرداری در این منطقه مزایا و هزینه‌هایی را در بر خواهد داشت افزود: قطعاً محبت و همدلی میان مردم و مسئولان در شهرهای کوچک و تازه توسعه یافته همچون آچاچی بیشتر است که توسعه و پیشرفت این منطقه مشارکت و فعالیت بیشتر مردم این را می‌طلبد.

وی از اجرای طرح الحاق شهرک‌های اقماری حاشیه شهر در آینده نزدیک در شهرستان میانه خبر داد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: آزمون استخدامی در آذربایجان‌شرقی برگزار می شود ,
تاریخ : دو شنبه 14 / 4 / 1393
بازدید : 307
نویسنده : ati

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان کرمان ، روزپنجشنبه مورخ ۱۳۹۳/۴/۱۱ جلسه ای باحضورحسین زین الصالحین مدیرکل ثبت احوال ونصرالله گرامی معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری کرمان بمنظور تعامل واتخاذ راهکارجهت جذب نیروهایی که مراحل استخدام آنها تامرحله گزینش انجام شده در محل استانداری تشکیل گردید.
دراین جلسه ابتداء زین الصالحین ضمن تشریح اهداف وبرنامه های اداره کل گفت : علاوه برانجام ماموریت های اصلی ، طرح های متعددی جهت تسریع درخدمت رسانی به مردم درثبت احوال درحال انجام است و شروع بکار نیروهای جدید کمک بزرگی درارائه خدمات بموقع ودرنهایت رضایتمندی بیشتر مراجعین رادرپی خواهد داشت .ایشان درادامه پس از مذاکرات افزودمجوز لازم برای انجام امور گزینش افرادواجد شرایط اخذ گردید ه است که پس ازاتمام مراحل استخدامی وبه محض فراهم شدن شرایط ، کارورزی افراد پذیرفته شده درادارات ثبت احوال استان درماهای پایان سالجاری حسب توافقات انجام شده شروع خواهد شد . معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری درپایان جلسه ضمن تاکید برانجام بموقع کارمراجعین و دقت لازم بهنگام ارائه خدمات اظهار داشت ، بمنظور توسعه وتامین نیروی انسانی ثبت احوال استان ، ضمن رعایت اجرای ضوابط با این مجموعه همکاری خواهیم نمود وامیدواریم که هرچه سریعتر شاهد فراهم شدن شرایط مورد نظرباشیم .



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کرمان , ,
:: برچسب‌ها: هم اندیشی جهت جذب نیروی انسا نی ,
تاریخ : جمعه 11 / 4 / 1393
بازدید : 355
نویسنده : ati

 دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: پیگیر جدی تأمین اعتبار استخدامی‌های جدید هستیم.
کمال‌الدین پیرمؤذن امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: بنده شاهد تجمع اعتراض‌آمیز قبول‌شدگان استخدامی استانداری در جلوی استانداری بودم که با احساس مسئولیت در قبال این جوانان تمام تلاشم را به شکل متمرکز به حل مشکل آنها معطوف کرده و امیدواریم تا پایان این هفته در این زمینه به یک جمع‌بندی و نظر نهایی برسیم.
وی تصریح کرد: ما از معاون راهبردی رئیس جمهور انتظار داریم که منابع محدود جذب این نیروها را به هر شکل ممکن تأمین کنند چرا که بخش عظیمی از این جوانان دارای زن و فرزند بوده و با هزاران مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و هیچ برازنده نیست که جوان این مرز و بوم به خاطر تأمین نشدن منابع معیشتی خود به راه‌های مختلف متوسل شود.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: پیگیر جدی تأمین اعتبار استخدامی‌های جدید هستیم ,
تاریخ : شنبه 10 / 4 / 1393
بازدید : 327
نویسنده : ati

 پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاههای دولتی استان خوزستان با گذشت دو سال از برگزاری آزمون و اعلام نتایج همچنان در بلاتکلیفی بسر می برند.
تعدادی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری خوزستان روز سه شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی خواستار روشن شدن وضعیت استخدام خود شدند.
ˈزهرا دانش نیاˈ از پذیرفته شدگان این آزمون که دارای مدرک کارشناسی حسابداری است گفت:از طریق فراخوانی که در سال 90 منتشر شد در آزمون استخدامی دستگاه های دولتی استان خوزستان که در خرداد ماه سال 91 برگزار شد شرکت کرده و بدون هیچ سهمیه و امتیازی قبول شدم.
وی گفت:با وجود پذیرفته شدن در این آزمون و با گذشت دو سال از زمان قبولی در این آزمون همچنان بلاتکلیف هستیم.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری خوزستان , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در خوزستان همچنان در بلاتکلیفی بسر می برند ,
تاریخ : چهار شنبه 9 / 4 / 1393
بازدید : 410
نویسنده : ati

 اداره کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان طی اطلاعیه ای، زمان اعلام نتایج مصاحبه تخصصی استخدام پانزده دستگاه اجرایی استان را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع آن دسته از افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی ۱۷-۱۲-۹۱ که حسب مورد به مصاحبه تخصصی یا آزمون عملی استخدام دعوت شده اند می رساند، به استناد ابلاغیه های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، نتایج آزمون استخدامی تا زمان تأمین اعتبار مورد نیاز برای استخدام های جدید، اعلام نخواهد شد.

لذا شایسته است از پیگیری حضوری و یا تلفنی از طریق دفتر منابع انسانی و تحول اداری و یا سایر دفاتر استانداری خودداری نمایید.

این دفتر به محض حصول نتیجه از مراجع ذیصلاح، نتایج را از طریق سایت استانداری به اطلاع عموم خواهد رساند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری گلستان , ,
:: برچسب‌ها: زمان اعلام نتایج مصاحبه تخصصی استخدام پانزده دستگاه اجرایی استان گلستان ,
تاریخ : سه شنبه 8 / 4 / 1393
بازدید : 235
نویسنده : ati

جواد ناصریان تعیین تکلیف آزمون های استخدامی دولت گذشته را یکی از دغدغه های این وزارتخانه دانست و گفت: لازمه رفع این دغدغه تامین اعتبار و داشتن پست بلاتصدی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به نقل از ایرنا، جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور، در گفت و گویی تفصیلی ضمن تشریح فعالیت ها و برنامه های معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور در دوره جدید فعالیت، تخصص، تحصیلات و همراهی با سیاست های اعتدالی دولت تدبیر و امید را ملاک اصلی انتصاب در این وزارتخانه عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور از تغییر یا تعیین تکلیف 340 فرماندار از مجموع 430 فرماندار کشور خبر داد و اظهارداشت: روند انتصابات در این وزارتخانه کُند نبوده است.

ناصریان همچنین به بخشنامه های صادر شده از سوی وزیر کشور مبنی بر انتصاب کارکنان این وزارتخانه به عنوان مدیران میانی مجموعه وزارت کشور و استانداری ها اشاره و تصریح کرد با ابلاغ این بخشنامه ها، شعار تدبیر و امید رییس جمهوری در وزارت کشور عملیاتی شد.

وی به انتصابات در دولت گذشته نیز اشاره کرد و یادآور شد: از میان 430 فرماندار 270 فرماندار به صورت مامور به این وزارتخانه آمده بودند که برخی از آنان هیچ گونه رابطه استخدامی با دولت نداشتند و این موضوع عاملی برای ایجاد ناامیدی در نیروهای توانمند مجموعه وزارت کشور شده بود که در دولت جدید این روند تغییر کرد به گونه ای که بیش از 95 درصد فرمانداران منصوب شده از کارکنان وزارت کشور هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور همچنین با یادآوری تقسیم بندی استان های کشور (نشست های منطقه ای استانداران) در قالب پنج کارگروه منطقه ای، برخی اهداف تشکیل این کارگروه ها را ایجاد هماهنگی در اجرای سیاست های عمومی دولت، استفاده و بهره برداری بهینه از تجارب استان ها و تقویت نقش استان ها در تصمیم گیری های ملی و استانی عنوان کرد.

همچنین ناصریان درباره تذکر 60 نماینده مجلس در زمینه تقسیم بندی منطقه ای استان های کشور، براین باور است که این تقسیم بندی با تقسیمات کشوری مرتبط نیست و از تقسیم بندی استان ها در قالب کارگروه های داخلی برداشت نادرست شده است.

وی در ادامه این گفت و گوی تفصیلی درمورد انتصاب فرمانداران زن در دولت تدبیر و امید و رضایت استانداران از عملکرد آنان سخن گفت.

مشروح این گفت و گوی تفصیلی را به شرح زیر می خوانید.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: دو شرط لازم برای تعیین تکلیف آزمون های استخدامی دولت سابق ,
تاریخ : سه شنبه 8 / 4 / 1393
بازدید : 347
نویسنده : ati

  گردهمایی اعتراض آمیز استخدامی های بلاتکلیف اردبیل/ اظهارات ضد و نقض مسئولان

اردبیل – خبرگزاری مهر: نیروهای پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال گذشته برای جذب در دستگاه های اجرایی استان در مقابل استانداری اردبیل گردهم آمدند تا نسبت به تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود پاسخ قطعی از مسئولان بشنوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز نزدیک به ۵۰ نفر از نیروهای گزینش شده و منتخب آزمون استخدامی سال گذشته اردبیل با در دست داشتن پلاکاردی با مضمون “ما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اردبیل در انتظار اجرای قانون تامین اعتبار و شروع به کار هستیم” خواستار رسیدگی به وضعیت بلا تکلیف استخدام خود شدند.

طبق وعده آخرین استاندار اردبیل در دولت دهم قرار بود تا پایان سال گذشته ۸۵۰ نیروی استخدامی گزینش شده فعالیت خود در ادارات دولتی این استان آغاز کنند.

این وعده در حالی محقق نشد که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فعلی اردبیل بعد از پیگری های مکرر نیروهای استخدامی با اشتباه خواندن طرح استخدامی سال قبل از عدم پذیرش این تعداد به دلایل تامین نشدن بودجه خبر داد.

طرحی که بعدها نیز توسط استاندار اردبیل در دولت یازدهم اشتباه عنوان شد و مجید خدابخش صراحتا عدم تامین اعتبار به کارگیری این نیروها در سال جاری را رسانه ای کرد.

با این وجود پیگری نیروهای استخدامی به اظهارات ضد و نقض مسئولان رسیده و به گفته احمد داور یکی از نیروهای گزینش شده تاکنون صحبت با ۲۰ مقام مسئول به نظرات متفاوتی ختم شده است.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای اردبیل , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: گردهمایی اعتراض آمیز استخدامی های بلاتکلیف اردبیل/ اظهارات ضد و نقض مسئولان ,

تعداد صفحات : 34


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">